abonnement Unibet Coolblue
pi_176677079
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat jij geen weet hebt van de developer en de games die ze in de afgelopen jaren hebben uitgebracht betekend niet dat het over het algemeen geen topgames zijn die ze uitbrengen. Guilty Gear en Blazblue zijn al langere tijd echt wel topgames in het 2d fighting genre.

Deze game oozed quality en polish.
Ik zeg niet dat het geen topgame is. Ik vraag waarom je dat denkt. Ik begrijp nu dat je fanboi bent van andere titels. Prima toch.
wooblabalurg
pi_176677125
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De games die jij noemt hebben een hele andere playstyle zowel van elkaar als van Dragonball fighters.

Dit is meer een Marvel VS capcom 2 kloon met een Dragonball z skin.

Als je het al ergens mee kan vergelijken

Ik zie het altijd zo je hebt de casual fighters Mortal Kombat injustice Tekken.

En de moeilijke Japanse shit (blazblue street fighter etc)
Dit schijnt een instap game te zijn voor de laatste categorie.
Vechtgames komen op mij min of meer hetzelfde over. Voor mensen die daarop zitten te wachten natuurlijk wel leuk. Voor mij des te meer reden om over te slaan.
wooblabalurg
pi_176677150
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tekken is niet te vergelijken met Injustice of Mortal Kombat. Tekken is een 3d fighter, en Mortal Kombat en Injustice zijn vele malen minder vloeiend dan een Guilty Gear of Blazblue.
Jij weet dat vast beter dan ik.
Zelf hou ik meer van games die enorm veel content bieden. Met vechtgames ben ik na de story of een lange middag wel weer klaar.
wooblabalurg
pi_176677242
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jij weet dat vast beter dan ik.
Zelf hou ik meer van games die enorm veel content bieden. Met vechtgames ben ik na de story of een lange middag wel weer klaar.
Ik heb vaak hetzelfde met vecht games. Maar maat van me heeft deze gepreorderd dus ik kan hem ook downloaden straks. Ik kijk er wel naar uit na het spelen van de beta. Er is best wel wat hype onder vecht game fans voor dit spel.
pi_176678326
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:41 schreef Redbullkid het volgende:
Dragonball Budokai Tenkaichi 3 voor de PS2 is nog steeds de beste ooit imo.

Xenoverse 1 en 2 vond ik mwah. Zeker aangezien de stemmen niet goed liepen met de animatie.
Nou kan ik wel snappen dat dat soms zo is. Maar dit is gewoon heel lui in elkaar gezet. Als ik een Gohan hoor praten en zijn mond is dicht dan kan je net zo goed de filmpjes skippen. :')

Budokai series lijkt dit meer op denk ik. Maar vond ik toch minder vet.

Ik denk dat ik pas weer een spel van DB koop als het op Budokai Tenkaichi lijkt (dus 1 op 1 gevechten) en het niet is afgeraffeld.
Vond de tenkaichi-serie veel minder dan de originele Budokai-serie met zij-aanzicht. Dat hele 'vrij omgeving' gedoe heeft mij nooit zo geboeid eigenlijk, vond het altijd een beetje rommelig spelen. Budokai 3 was echt mijn favoriet. Hopelijk komt deze in de buurt.

Ben alleen niet zo van dat Dragon Ball Super. Zitten er veel van die personages in?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 januari 2018 @ 19:09:34 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176678805
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:16:27 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176678971
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Vechtgames komen op mij min of meer hetzelfde over. Voor mensen die daarop zitten te wachten natuurlijk wel leuk. Voor mij des te meer reden om over te slaan.
Je hebt er dus gewoonweg geen verstand van en gaat users hier denigreren door ze fanboi te noemen.

Niet echt vriendelijk :p.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176679717
Vechtgames zijn over het algemeen altijd wel een beetje het zelfde. Maakt voor de rest niks uit.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:04:01 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176688886
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:51 schreef Bananenpap het volgende:
Vechtgames zijn over het algemeen altijd wel een beetje het zelfde. Maakt voor de rest niks uit.
ehh nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176689115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ehh nee.
Oké, goed onderbouwd verder ook.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 10:37:36 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176690042
Oke ja is dat echt nodig dan?

Alle shooters lijken op elkaar

Alle sportgames lijken op elkaar

Alle fighters lijken op elkaar

Alle rts games lijken op elkaar

Alle race games lijken op elkaar

Zo kan je wel even blijven doorgaan toch?

Het is gewoon onzin omdat er eigenlijk in elk genre wel veel verschillen zitten tussen de games in dat genre.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176693574
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je hebt er dus gewoonweg geen verstand van en gaat users hier denigreren door ze fanboi te noemen.

Niet echt vriendelijk :p.
Ik geef enkel mijn mening over het genre en begrijp dat je genoten hebt van andere soortgelijke titels.

Blijkbaar heb je daar moeite mee. Zou niet weten waarom. Speel lekker je unieke vechtgame joh.
wooblabalurg
pi_176693653
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:51 schreef Bananenpap het volgende:
Vechtgames zijn over het algemeen altijd wel een beetje het zelfde. Maakt voor de rest niks uit.
Is ook niet erg nee.
Mja sommige mensen zijn denk ik zo fan van het genre dat ze het als belediging opvatten. Zelf denk ik dat je simpelweg niet zoveel kan verschillen omdat het zo'n vaststaand concept lijkt. Zolang mensen dat leuk vinden is er natuurlijk ook weinig reden dat te veranderen.
wooblabalurg
pi_176693770
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ja is dat echt nodig dan?

Alle shooters lijken op elkaar

Alle sportgames lijken op elkaar

Alle fighters lijken op elkaar

Alle rts games lijken op elkaar

Alle race games lijken op elkaar

Zo kan je wel even blijven doorgaan toch?

Het is gewoon onzin omdat er eigenlijk in elk genre wel veel verschillen zitten tussen de games in dat genre.
Vat het toch niet zo persoonlijk op. :') Hij zegt enkel dat vechtgames op elkaar lijken en niet zo zijn ding zijn. Voor hem is het dan onzin om deze game aan te schaffen.
pi_176693864
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:04 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is ook niet erg nee.
Mja sommige mensen zijn denk ik zo fan van het genre dat ze het als belediging opvatten. Zelf denk ik dat je simpelweg niet zoveel kan verschillen omdat het zo'n vaststaand concept lijkt. Zolang mensen dat leuk vinden is er natuurlijk ook weinig reden dat te veranderen.
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben Mario-fan, maar heb niks met sport. Ik koop dan ook niet zo snel een Mario sportspel omdat ik weet dat het concept mij toch niet ligt. Als je DBZ leuk vindt, maar je hebt niks met vechtspellen, zou ik deze ook niet aanschaffen inderdaad.

In mijn ogen is dit trouwens gewoon Street Fighter met Dragonball-personages.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 15:00:57 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176694651
Het is nog simpeler dan street fighter gezien elk personage dezelfde super moves input heeft.

Denk meer richting Marvel VS Capcom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:42 #42
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176712231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ik ben Mario-fan, maar heb niks met sport. Ik koop dan ook niet zo snel een Mario sportspel omdat ik weet dat het concept mij toch niet ligt. Als je DBZ leuk vindt, maar je hebt niks met vechtspellen, zou ik deze ook niet aanschaffen inderdaad.

In mijn ogen is dit trouwens gewoon Street Fighter met Dragonball-personages.
Wat voor dbz games zijn er behalve fighters? :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176712358
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat voor dbz games zijn er behalve fighters? :P
De Xenoverse reeks was natuurlijk niet puur een fighter in de klassieke zin van het woord. Wat mij betreft ook echt hele matige games.

En verder was er vroeger op de SNES nog Dragon Ball Z: Super Saiya Densetsu, helemaal kapot gespeeld, was meer een kaartspelletje. (maar dat is wat ver gezocht misschien :+ )

Fighterz heb ik overigens wel pre-ordered, hoewel ik 1 van de weinigen zal zijn die de PC variant gaat spelen :P
pi_176714980
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat voor dbz games zijn er behalve fighters? :P
Je hebt die avontuur trilogie voor de gba.
Legendary Super Warriors voor de gameboy color was strategie.
Je hebt verschillende platformers van Dragon Ball op de GBA, Wii en DS.
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:00:32 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176716368
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

De Xenoverse reeks was natuurlijk niet puur een fighter in de klassieke zin van het woord. Wat mij betreft ook echt hele matige games.

En verder was er vroeger op de SNES nog Dragon Ball Z: Super Saiya Densetsu, helemaal kapot gespeeld, was meer een kaartspelletje. (maar dat is wat ver gezocht misschien :+ )

Fighterz heb ik overigens wel pre-ordered, hoewel ik 1 van de weinigen zal zijn die de PC variant gaat spelen :P
Ja true idd! Ik haal em trouwens ook op de pc! Zullen echt wel meer mensen doen :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176716717
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

De Xenoverse reeks was natuurlijk niet puur een fighter in de klassieke zin van het woord. Wat mij betreft ook echt hele matige games.

En verder was er vroeger op de SNES nog Dragon Ball Z: Super Saiya Densetsu, helemaal kapot gespeeld, was meer een kaartspelletje. (maar dat is wat ver gezocht misschien :+ )

Fighterz heb ik overigens wel pre-ordered, hoewel ik 1 van de weinigen zal zijn die de PC variant gaat spelen :P
Hoop dat je de gewone editie hebt.
Zag de deluxe in de store voor 120.
Vrij bizarre prijs voor een vechtspel. :D
wooblabalurg
pi_176716753
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoop dat je de gewone editie hebt.
Zag de deluxe in de store voor 120.
Vrij bizarre prijs voor een vechtspel. :D
Haha ja dat vind ik sowieso debiel, heb inderdaad de gewone editie pre-ordered en dan ook niet voor 60 euro natuurlijk. Sowieso vind ik die season-pass versies ook een beetje onzinnig, vooral omdat je nog niet eens weet wat de DLC gaat zijn. :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:24:12 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176716757
En dan is er ook nog de duurste editie zonder season pass.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176716837
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:24 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Haha ja dat vind ik sowieso debiel, heb inderdaad de gewone editie pre-ordered en dan ook niet voor 60 euro natuurlijk. Sowieso vind ik die season-pass versies ook een beetje onzinnig, vooral omdat je nog niet eens weet wat de DLC gaat zijn. :D
Ik heb Xeno 1 en 2 gehaald.
Bij beide spellen was gezegd dat ze minimaal half jaar support zouden geven en DLC zouden maken.

Kwam neer op een stuk of 3 characters en weakass moves of z-souls die je nooit gebruikt. En dat dan 3x in 3 maanden. Heb me nog nooit zo genaaid gevoeld met zulke karige content. :D

Hoop uiteraard dat deze beter is maar ik wacht wel tot ie op plus is ofzo.
wooblabalurg
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:29:46 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176716869
The season pass gooien ze op psn vaak ook nog wel in de aanbieding later.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')