abonnement Unibet Coolblue
pi_176643378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Deze vanzelf ook weer even QFT. Ook al weet ik niet precies wat dat betekent. :)
Quoted For Truth, is een quote die je zet om aan te geven dat je het volledig eens bent met de inhoud van die quote. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176643455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Quoted For Truth, is een quote die je zet om aan te geven dat je het volledig eens bent met de inhoud van die quote. :{
Ik ben het dan ook helemaal eens met jou Jordy. Vanuit jouw perspectief. Als de hersenen rijp worden is dat anders maar dat had ik al voorzichtig aangegeven. Wij spreken elkaar dan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176643480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik ben het dan ook helemaal eens met jou Jordy. Vanuit jouw perspectief. Als de hersenen rijp worden is dat anders maar dat had ik al voorzichtig aangegeven. Wij spreken elkaar dan.
Gelukkig ben ik de pedante van ons beiden. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176643664
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik de pedante van ons beiden. :')
Ach Joh. We doen beiden ons best. Maar als je dat clipje uit #98 bekijkt, dat doet je helemaal niets? Dat is dan het verschil qua perceptie. Voor mij is zij een icoon waarvan ik niet tolereer dat jij zegt dat het 1 of ander onbelangrijk overhyped wijf is. Dat zou je ook niet moeten suggereren gewoon wegens een zeker respect voor zij die dat zo voelen.

Jouw ding komt er op neer: niet boeiend kutwijf doet men zielig over, echt geen idee waarom. Dat is een kwestie van empathie. Dat heb je of je hebt dat niet. Het is het vermogen om je te kunnen inleven in de gevoelswereld van anderen en wat hun beweegt. Best een waardevolle eigenschap.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176644856
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:54 schreef Pek het volgende:

[..]

Als ze dit jaren geleden had gedaan waren ons die verschrikkelijke krijsliedjes bespaard gebleven :{w
Troll alert, ik houd ook niet van Bowie of Tom Petty hun stemmen maar om ze nou een nog vroegere dood toe te wensen. Haar muziek was heel belangrijk voor veel mensen... als je als ierse band 45 miljoen albums verkoopt doe je toch iets goed voor veel mensen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Xan21 op 20-01-2018 23:31:38 ]
pi_176645202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ach Joh. We doen beiden ons best. Maar als je dat clipje uit #98 bekijkt, dat doet je helemaal niets? Dat is dan het verschil qua perceptie. Voor mij is zij een icoon waarvan ik niet tolereer dat jij zegt dat het 1 of ander onbelangrijk overhyped wijf is. Dat zou je ook niet moeten suggereren gewoon wegens een zeker respect voor zij die dat zo voelen.

Jouw ding komt er op neer: niet boeiend kutwijf doet men zielig over, echt geen idee waarom. Dat is een kwestie van empathie. Dat heb je of je hebt dat niet. Het is het vermogen om je te kunnen inleven in de gevoelswereld van anderen en wat hun beweegt. Best een waardevolle eigenschap.
Misschien moet je een keer ophouden met mensen woorden in de mond te leggen en ze vervolgens in compleet overtrokken reacties voor hooghartige zeikerds met onvolgroeide hersentjes uit te maken.

Als je gewoon zou lezen wat er staat, in plaats van je door tranen vertroebelde blik op de wereld, dan zou je zien dat er over O'Riordan zelf geen negatief woord door mij gezegd is. Zelfs niet tussen de regels door.

Mijn opmerking waar je zo nodig jouw gal over moest spuwen, vloeide voort uit de opmerking van
Loekie1 dat het gebrek aan aandacht enkel aan het geslacht van Dolores zou liggen, terwijl dat klinkklare onzin is. Dat daar vervolgens klakkeloos overheengeluld wordt is een terzijde.

Ik begrijp heus wel dat jij enorm op je pik getrapt voelt als ik over de band waar jij idolaat van bent spreek als 'bandje' en de twee nummers die enige bekendheid kennen onder het Nederlandse publiek afdoe als 'hitjes'. Maar objectief gezien is The Cranberries is een band die in Nederland (want daar wonen we) alleen twintig jaar geleden enige bekendheid onder het grote publiek heeft gekend en met twee hits, waarvan de grootste in Nederland nooit de top bereikt heeft en een nauwelijks langer dan gemiddelde zestien weken in de top veertig heeft gehangen.

Dat zegt verder niet zoveel over de kwaliteit van het nummer, want dat legde het af tegen Marco Borsato en de Hermes House Band (als je daar toevallig ook zo fan van bent dat je niet normaal meer kan lezen, dan excuseer ik me bij voorbaat voor mijn enorme dwaling), maar het zegt wat over de bekendheid van The Cranberries. Als je de mensen van boven de vijfenveertig of onder de vijfentwintig vraagt wie Dolores O'Riordan is, dan vermoed ik dat nog geen vijf procent dat weet.

Dat, en alleen dat, is het punt van die post. Ze is slechts bij een zeer select gezelschap van naam en bij een iets groter gezelschap van faam bekend. En hoewel haar dood dan wel verschijnt in het geschreven nieuws en wellicht in de radiojournaals, waarmee eerder de doelgroep bereikt wordt, is er een kans dat dat niet vermeld wordt bij het achtuurjournaal.

Nergens, maar dan ook nergens, heb ik meningen gegeven over Dolores zelf. Ik heb geen opmerkingen gemaakt over haar status, belang of de kwaliteit van haar werk of haar persoon in het algemeen. Ik heb louter gesproken over publieke bekendheid. En zelfs daar heb ik geen waarde aan gebonden, ik heb het alleen aangeduid als de reden waarom haar dood niet in het fucking achtuurjournaal vermeld is.

Jij hebt een onjuiste interpretatie gedaan. Dat jij er niet mee overweg kan dat iemand objectief (en niet eens negatief) kan spreken over iemand die zojuist overleden is, is jouw schuld. Niet de mijne.

En laten we het dan even over hooghartigheid hebben. Wie denk jij wel niet dat je bent dat je voor een ander gaat bepalen dat zelfmoord gerespecteerd dient te worden? Niet dat ik denk dat ze met haar aandoening erg toerekeningsvatbaar is, maar misschien zou je eventueel wat empathie kunnen tonen voor de drie kinderen die ze achterlaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 20-01-2018 23:40:43 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176646145
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:57 schreef riazop het volgende:

[..]

Jordy B heeft gewoon gelijk hoor

blijf een beetje realistisch zeg

drugsgebruiker die een overdosis pakt en haar kind in de steek laat...bah!
Als Boef dit doet maakt hij heel veel mensen blij, vuile hypocriete rat
pi_176647419
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:20 schreef Xan21 het volgende:

[..]

... als je als ierse band 45 miljoen albums verkoopt doe je toch iets goed voor veel mensen.
Ieren zijn engelstalig. Dat maakt een dergelijke verkoop makkelijker dan de meeste andere talen.

geen nadeel dus
pi_176647603
Zombie, epic song.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176647685
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:51 schreef riazop het volgende:

[..]

Ieren zijn engelstalig. Dat maakt een dergelijke verkoop makkelijker dan de meeste andere talen.

geen nadeel dus
Ze hebben vaak een extreem accent... wat haar door sommigen afgeraden werd zo te gebruiken... ze had er schijt aan.

1 van hun beste nrs:



[ Bericht 25% gewijzigd door Xan21 op 21-01-2018 02:46:07 ]
pi_176647693
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:40 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ze hebben vaak een extreem accent...
Bono heeft een extreem accent volgens jou?
pi_176647716
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Bono heeft een extreem accent volgens jou?
Nee... die heeft zich overduidelijk aangepast. Hij deed de 16e samen met Johnny Depp een stukje van Linger btw
pi_176647820
quote:
duveljaaaa.jpg

soooome beer, soome beer, sooome beer beer beer.

ja, sorry

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 02:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Bono heeft een extreem accent volgens jou?
Ik heb 't 'm weleens afgeraden

[ Bericht 18% gewijzigd door Beathoven op 21-01-2018 03:37:21 ]
pi_176648178
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien ...
Goede post. Excuses aanvaard hoor. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 21 januari 2018 @ 09:36:29 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176648594
Begrafenis van een jongen de zelfmoord had gepleegd werd Zombie gedraaid. Sindsdien, medio jaren negentig, denk ik altijd aan de dood bij dat nummer.
Passend, wel.

Is het nu zelfmoord, een per ongelukke overdosis of iets anders, trouwens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176653429






https://www.mirror.co.uk/(...)iordan-laid-11888721





[ Bericht 49% gewijzigd door Xan21 op 21-01-2018 19:19:40 ]
pi_176653508
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Weet ik ook niet. :')
Kan me wel de videoclip nog herinneren, daar zaten soldaten in.
Zombie is een lied van de Ierse band The Cranberries, uitgebracht in 1994 als single en op hun album No Need to Argue. Het is een protestlied waarin The Troubles in Noord-Ierland worden aangekaart, en dan met name de dood van twee kinderen (Jonathan Ball en Tim Parry) bij de bomaanslagen in Warrington.

Het lied bevat een sterke gitaarriff, wat afwijkt van de muziek die de band doorgaans maakt. Het lied werd in meerdere landen een succes.

Bron: Wikipedia
  zondag 21 januari 2018 @ 20:59:12 #120
28033 Pek
je moet wat
pi_176662590
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:36 schreef Copycat het volgende:

Is het nu zelfmoord, een per ongelukke overdosis of iets anders, trouwens?
Drie keer niks, overduidelijk :O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176663224
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien moet je een keer ophouden met mensen woorden in de mond te leggen en ze vervolgens in compleet overtrokken reacties voor hooghartige zeikerds met onvolgroeide hersentjes uit te maken.

Als je gewoon zou lezen wat er staat, in plaats van je door tranen vertroebelde blik op de wereld, dan zou je zien dat er over O'Riordan zelf geen negatief woord door mij gezegd is. Zelfs niet tussen de regels door.

Mijn opmerking waar je zo nodig jouw gal over moest spuwen, vloeide voort uit de opmerking van
Loekie1 dat het gebrek aan aandacht enkel aan het geslacht van Dolores zou liggen, terwijl dat klinkklare onzin is
. Dat daar vervolgens klakkeloos overheengeluld wordt is een terzijde.

Ik begrijp heus wel dat jij enorm op je pik getrapt voelt als ik over de band waar jij idolaat van bent spreek als 'bandje' en de twee nummers die enige bekendheid kennen onder het Nederlandse publiek afdoe als 'hitjes'. Maar objectief gezien is The Cranberries is een band die in Nederland (want daar wonen we) alleen twintig jaar geleden enige bekendheid onder het grote publiek heeft gekend en met twee hits, waarvan de grootste in Nederland nooit de top bereikt heeft en een nauwelijks langer dan gemiddelde zestien weken in de top veertig heeft gehangen.

Dat zegt verder niet zoveel over de kwaliteit van het nummer, want dat legde het af tegen Marco Borsato en de Hermes House Band (als je daar toevallig ook zo fan van bent dat je niet normaal meer kan lezen, dan excuseer ik me bij voorbaat voor mijn enorme dwaling), maar het zegt wat over de bekendheid van The Cranberries. Als je de mensen van boven de vijfenveertig of onder de vijfentwintig vraagt wie Dolores O'Riordan is, dan vermoed ik dat nog geen vijf procent dat weet.

Dat, en alleen dat, is het punt van die post. Ze is slechts bij een zeer select gezelschap van naam en bij een iets groter gezelschap van faam bekend. En hoewel haar dood dan wel verschijnt in het geschreven nieuws en wellicht in de radiojournaals, waarmee eerder de doelgroep bereikt wordt, is er een kans dat dat niet vermeld wordt bij het achtuurjournaal.

Nergens, maar dan ook nergens, heb ik meningen gegeven over Dolores zelf. Ik heb geen opmerkingen gemaakt over haar status, belang of de kwaliteit van haar werk of haar persoon in het algemeen. Ik heb louter gesproken over publieke bekendheid. En zelfs daar heb ik geen waarde aan gebonden, ik heb het alleen aangeduid als de reden waarom haar dood niet in het fucking achtuurjournaal vermeld is.

Jij hebt een onjuiste interpretatie gedaan. Dat jij er niet mee overweg kan dat iemand objectief (en niet eens negatief) kan spreken over iemand die zojuist overleden is, is jouw schuld. Niet de mijne.

En laten we het dan even over hooghartigheid hebben. Wie denk jij wel niet dat je bent dat je voor een ander gaat bepalen dat zelfmoord gerespecteerd dient te worden? Niet dat ik denk dat ze met haar aandoening erg toerekeningsvatbaar is, maar misschien zou je eventueel wat empathie kunnen tonen voor de drie kinderen die ze achterlaat?
Dit dus.
Toen Jeff Hanneman overleed was dat ook geen item in het acht-uur journaal, neem ik aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2018 21:21:25 ]
pi_176663454
quote:
6s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:20 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dit dus.
Toen Jeff Hanneman overleed was dat ook geen item in het acht-uur journaal, neem ik aan.
Maar ik denk dat anglofielen onder ons verwachten dat Engelstalige sterren worden gevolgd? Die hebben ze door dezelfde media jarenlang door de strot geduwd gekregen.
pi_176719365
In dit Tiny Desk Concert is ze in prima vorm. Misschien was ze in zo' n kleine setting wel het gelukkigst.
pi_176719970
Ik vind haar daar juist best matig bij stem... door de jaren heen klonk deze steeds minder krachtig ook omdat ze zo'n last van haar rug kreeg.

Hier is ze echt viciously goed:






[ Bericht 20% gewijzigd door Xan21 op 24-01-2018 17:47:10 ]
pi_181726901
Schopje wegens nieuws.
quote:
Zangeres Cranberries verdronk in bad na alcoholvergiftiging

Dolores O'Riordan, de frontvrouw van The Cranberries, is overleden door verdrinking als gevolg van een alcoholvergiftiging.

De zangeres verdronk in een bad in een Londense hotelkamer, schrijft The Independent. De dood van O'Riordan, die 46 jaar oud werd, was plotseling.

Al vrij snel werd duidelijk dat de zangeres niet onder verdachte omstandigheden overleed op 15 januari, maar dat het nog maanden zou kunnen duren voor de precieze doodsoorzaak bekend was.

"Er is geen bewijs gevonden dat dit iets anders was dan een ongeluk", zei lijkschouwer Shirley Radcliffe dinsdag. In de badkamer werden lege drankflessen gevonden (vijf flesjes uit de minibar en een fles champagne) en verschillende verpakkingen van medicijnen. O'Riordan had meer dan vier keer de toegestane limiet alcohol in haar bloed om nog te mogen rijden.

The Cranberries scoorden in de jaren negentig hits als Linger, Zombie en Dreams. De band, die naast O'Riordan bestond uit gitarist Noel Hogan, bassist Mike Hogan en drummer Fergal Lawler, verkocht wereldwijd meer dan veertig miljoen albums.

De zangeres verliet The Cranberries in 2003 en bracht meerdere solo-albums uit. In 2009 kwam er echter een reünie.
https://www.nu.nl/muziek/(...)holvergiftiging.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')