abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 november 2000 @ 10:40:26 #51
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500079
quote:
Op 28 november 2000 10:34 schreef MiepMiep het volgende:
Túúrlijk is het ook voornamelijk háár verantwoordelijkheid en niet die van Ferdi, maar dat maakt het níet minder moeilijk. Ze heeft thuis een relatie die duidelijk niet je van het is, anders gebeuren dit soort dingen eenvoudigweg niet.
Met je permissie even geknipt.

Ik snap het niet. Ferdie is verliefd op Hieke geworden en ik zou het wrang vinden als zij daar de dupe van wordt, hoe vreemd haar gedrag in deze situatie ook is. De deur staat open voor Ferdie, probleem opgelost.

Ben te zaai voor een signature
pi_500087
quote:
Op 28 november 2000 10:40 schreef Roache_ het volgende:
Ik snap het niet. Ferdie is verliefd op Hieke geworden en ik zou het wrang vinden als zij daar de dupe van wordt, hoe vreemd haar gedrag in deze situatie ook is. De deur staat open voor Ferdie, probleem opgelost.
Oh, ja, sorry. Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat Hieke óók verliefd is op Ferdi. Anders zou ze toch wel zo verstandig zijn om die jongen wat adem te gunnen? En ze riep ook, dat het voor haar ook moeilijk was. Dan daarbij nog de scene in de voorraadkamer....volgens mij over haar oren. En voor mij hoeft niemand eruit. Behalve dan, dat ik zelf hoop dat ik mijn relatie buitenshuis belangrijker zou achten dan in dat BB-huis blijven zitten. Ik bedoel dus niet dat Ferdi haar verantwoordelijkheid is, maar haar eigen relatie. Ferdi voelt zich lullig, maar heeft verder eigenlijk geen echt probleem. Hij hoeft zich tenopzichte van niemand te verantwoorden (behalve dan t.o. Farid als hij die buiten tegenkomt )
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 28 november 2000 @ 11:04:34 #53
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500142
Het was toch duidelijk gisteren dat hij wel degelijk in de gaten heeft dat wat hij doet eigenlijk niet kan. Maar een gevoel zo sterk zoals hij dat op dit moment beleeft kan je niet tegen gaan. Ik vind dat hij nog redelijk zijn verantwordelijkheid neemt. Ik kan me voorstellen dat hij het liefst de hele dag aan haar zou willen zitten en vastpakken en dat valt nog redelijk mee. Hij probeert naast zijn gevoelens voor Hieke ook nog een redelijke manier omgang in het huis te vinden.

Hieke doet het volledig anders. Zij heeft alleen een redelijk contact met Bianca en Ferdi. Zij zit veel meer aan hem dan hij aan haar. Zij heeft haar veranwoordelijkheden voor haar thuis situatie.

Verder zei Hummie vanmorgen op de radio dat Hieke met vuur aan het spelen is. En ik ben het maar eens.

  dinsdag 28 november 2000 @ 11:13:42 #54
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500162
Reden temeer voor Ferdie om *werkelijk* zijn vermeende verantwoordelijkheid te tonen en op te stappen. Door hem zitten die twee in deze situatie. Als je verliefd bent op iemand waarvan je weet dat het nooit wat zal kunnen worden ga je mijns inziens niet continu op haar hangen, zitten, aaien weet ik veel. Dan neem je in ieder geval fysiek afstand. Daar had 'ie al mee kunnen beginnen toen 'ie merkte dat hij meer ging voelen dan alleen maar 'maatjes' (kutwoord). En nu is de shit daar en zegt *zelfs* Hummie dat Hieke met vuur speelt. Welnu Hummie, haal het setje dan uit elkaar als je je het zo aantrekt, of het probleem als Hieke's probleem ziet, wat het toch echt niet is denk ik.
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:29:48 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500331
quote:
Op 28 november 2000 11:13 schreef Roache_ het volgende:
Reden temeer voor Ferdie om *werkelijk* zijn vermeende verantwoordelijkheid te tonen en op te stappen. Door hem zitten die twee in deze situatie. Als je verliefd bent op iemand waarvan je weet dat het nooit wat zal kunnen worden ga je mijns inziens niet continu op haar hangen, zitten, aaien weet ik veel. Dan neem je in ieder geval fysiek afstand. Daar had 'ie al mee kunnen beginnen toen 'ie merkte dat hij meer ging voelen dan alleen maar 'maatjes' (kutwoord). En nu is de shit daar en zegt *zelfs* Hummie dat Hieke met vuur speelt. Welnu Hummie, haal het setje dan uit elkaar als je je het zo aantrekt, of het probleem als Hieke's probleem ziet, wat het toch echt niet is denk ik.
Het is natuurlijk onmogelijk om afstand te nemen als je verliefd bent. Ik kan me voorstellen dat hij eigenlijk het liefst op dit moment naar huis zou willen. Alleen de hevige verliefdheid houd hem tegen. Hij weet dat als hij weg gaat hij waarschijnlijk geen contact meer zal hebben met zijn grote liefde op dit moment. Het zal ook een hele tijd duren voordat hij er overheen is. Als hij blijft weet hij in ieder geval zeker dat hij haar nog tot volgende week donderdag kan zien en voelen. Dus is het opstappen voor hem op dit moment een onmogelijke opgave.

Hieke zou met het opstappen meteen aan haar thuissituatie duidelijk maken dat ze kiest voor haar vriend en haar kind. En dat dat voor haar het belangrijkste is op dit moment.
Door te blijven ontrekt ze zich volledig aan haar verantwoordelijkheid voor haar thuisfront.

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 november 2000 @ 12:40:01 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_500374
quote:
Op 28 november 2000 12:29 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk onmogelijk om afstand te nemen als je verliefd bent.
Hij had in een eerder stadium kunnen beseffen dat verliefd op Hieke worden geen optie was. Toen had hij zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen. Maar hij is blijkbaar niet in staat een dergelijke rationele controle over zijn gevoelens te hebben.

Ik denk trouwens dat Hieke niet verliefd is.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:42:07 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500382
quote:
Op 28 november 2000 12:40 schreef Doc het volgende:
Hij had in een eerder stadium kunnen beseffen dat verliefd op Hieke worden geen optie was. Toen had hij zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen. Maar hij is blijkbaar niet in staat een dergelijke rationele controle over zijn gevoelens te hebben.

Ik denk trouwens dat Hieke niet verliefd is.


Rationeel denken en verliefdheid...mmmmm
pi_500389
quote:
Moor schreef dinsdag 28 november: Dat dóórhebben dat ze wordt uitgelachen, dat is toch pas 2 dagen oud, Bep ? Een tijd lang was hier de opinie, dat de bewoners zichzelf - ieder op hun manier - van alles wijsmaken over hoe ze overkomen. Binnen dat kader valt voor mij Hieke's waarneming van zichzelf, vandaar de ontgoocheling na Arjen's beweerde uitspraak.
Welnee Moor ze weet al veel langer dan 2 dagen dat haar populariteit is gedaald door haar gedrag t.o.v. Ferdi, dat ze zaterdag tegen Ferdi zei dat ze werd uitgelachen noemde ik alleen als voorbeeld. Iedereen die BB heeft gevolgd weet toch hoe destijds iedereen viel over de vermeende verhouding van Karin en Maurice. En ook al zou Hieke BB1 niet gevolgd hebben dan weet ze evenzogoed echt wel hoe de opinie van de gemiddelde nederlander is over een "overspelige vrouw".
quote:
Verder is een groot deel van haar gedrag instinctief - onbewust - aandacht trekken dus, ik bedoel: het is geen bewuste berekening, het is gedrag, ingegeven door verleden en opvoeding, al aanwezig vóór deelname aan BB.
Ja hallo, als je het zo stelt dan kan ik daar best wel in meegaan, maar dan heb je me wel door bepaalde uitspraken op het verkeerde been gezet, want nu zeg je nl. dat je van mening bent dat het geen bewuste berekening van haar is maar ik had toch echt van je begrepen dat je dat juist wel van haar dacht.

Want als je haar gedrag niet berekenend vind waarom zeg je dan b.v. dat ze Ferdi heel handig gebruikt? As je iemand gebruikt dan ben je volgens mij toch behoorlijk berekenend bezig of kan je volgens jou ook iemand onbewust gebruiken? Je zegt ook van mening te zijn dat haar gedrag naar Ferdi toe een duidelijke combinatie is van 'cockteaser' en opportunisme tav. populariteit/kijkcijfer-leverancierster, tja Moor als dat zo zou zijn dan zou ze m.i. wel degelijk bewust berekenend bezig zijn want in dat geval zou ze dus bezig zijn de camera's te bewerken.

Je moet het me maar niet kwalijk nemen, maar ik begrijp je gewoon niet, het gedrag van Hieke zoals jij dat volgens jouw mening omschrijft is voor mij namelijk berekenend gedrag, maar ik ben echter van mening dat haar gedrag niet berekenend is en nu zeg jij dus dat je dat ook niet vind!

*Bep vind het allemaal zo verwarrend.

  dinsdag 28 november 2000 @ 12:53:42 #59
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500418
quote:
Op 28 november 2000 12:29 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk onmogelijk om afstand te nemen als je verliefd bent. Ik kan me voorstellen dat hij eigenlijk het liefst op dit moment naar huis zou willen. Alleen de hevige verliefdheid houd hem tegen. Hij weet dat als hij weg gaat hij waarschijnlijk geen contact meer zal hebben met zijn grote liefde op dit moment. Het zal ook een hele tijd duren voordat hij er overheen is. Als hij blijft weet hij in ieder geval zeker dat hij haar nog tot volgende week donderdag kan zien en voelen. Dus is het opstappen voor hem op dit moment een onmogelijke opgave.

Hieke zou met het opstappen meteen aan haar thuissituatie duidelijk maken dat ze kiest voor haar vriend en haar kind. En dat dat voor haar het belangrijkste is op dit moment.
Door te blijven ontrekt ze zich volledig aan haar verantwoordelijkheid voor haar thuisfront.


Mooi geschreven, maar ik zeur even door. Jij zegt:
Als Hieke opstapt geeft zij te kennen aan haar vriend en kind dat zij op dit moment het belangrijkste voor haar zijn. Dus niet Ferdie.
Als Ferdie opstapt moet hij zonder zijn geliefde Hieke verder, en dus stapt hij niet op.

Ik stel dus:
Ferdie is een egoïst die liever zijn geliefde Hieke in een onmogelijke positie brengt door zijn verliefdheid te uiten, en maakt het haar iedere minuut die hij in het huis zit moeilijker.

Jouw oplossing: Hieke moet weg.
Mijn oplossing: Ferdie moet zich schamen dat hij nog niet weg is.

-edit-

Of zit ik nu gewoon keer op keer te reageren op een geinponem die de meest bizarre stellingen neerzet in de hoop reacties uit te lokken? Ik twijfel een beetje...

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-11-2000 13:04]

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 28 november 2000 @ 13:09:01 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500465
quote:
Op 28 november 2000 12:53 schreef Roache_ het volgende:
Mooi geschreven, maar ik zeur even door. Jij zegt:
Als Hieke opstapt geeft zij te kennen aan haar vriend en kind dat zij op dit moment het belangrijkste voor haar zijn. Dus niet Ferdie.
Als Ferdie opstapt moet hij zonder zijn geliefde Hieke verder, en dus stapt hij niet op.

Ik stel dus:
Ferdie is een egoïst die liever zijn geliefde Hieke in een onmogelijke positie brengt door zijn verliefdheid te uiten, en maakt het haar iedere minuut die hij in het huis zit moeilijker.

Jouw oplossing: Hieke moet weg.
Mijn oplossing: Ferdie moet zich schamen dat hij nog niet weg is.


Jij slaat de factoor verliefdheid over. Ik weet niet in hoeverre jij ooit zo'n situatie hebt meegemaakt. Uit eigen ervaring weet ik dat je iemand waar je verliefd op bent het liefst niet uit het oog verliest. En ja je wordt egoisties en zelfs jaloers. Je kan je niet losmaken van de persoon. Zaterdagnacht
had hij een helder moment (helaas wreed verstoord door Bianca) je zag toen zijn twijfel. Hij wist wat zijn familie dacht hij vond zichzelf stom enz.. En toch wilde hij niet opgeven want hij vond het fijn zo. Ook wilde hij niet dat Hieke zou vertrekken en Hieke liet zich erg makkelijk omlullen.

Hij voelt dus goedkeuring voor zijn gedrag van Hieke. Nergens krijgt hij van Hieke het gevoel dat hij te ver gaat. Zij zou de geen moeten zijn (omdat zij zgn. niet verliefd is) die de grensen van deze relatie aangeeft.

Dus in dit geval (omdat ik geloof dat zij wel degelijk verliefd op Ferdi is) zou de harde lijn moeten trekken. Ik kies voor thuis of ik ga voor een totaal ander leven na BB.

Dat is de keuze voor Hieke. Blijven of vertrekken.

pi_500471
quote:
Op 28 november 2000 12:53 schreef Roache_ het volgende:
Als Hieke opstapt geeft zij te kennen aan haar vriend en kind dat zij op dit moment het belangrijkste voor haar zijn. Dus niet Ferdie.
Als Ferdie opstapt moet hij zonder zijn geliefde Hieke verder, en dus stapt hij niet op.

Ik stel dus:
Ferdie is een egoïst die liever zijn geliefde Hieke in een onmogelijke positie brengt door zijn verliefdheid te uiten, en maakt het haar iedere minuut die hij in het huis zit moeilijker.

Jouw oplossing: Hieke moet weg.
Mijn oplossing: Ferdie moet zich schamen dat hij nog niet weg is.


Als Hieke dus in het huis blijft, geeft zij aan dat Farid & Indy NIET het belangrijkste zijn, maar haar verblijf in het huis en Ferdi. Volgens mij zijn Ferdi & Hieke allebei verliefd, en daardoor allebei egoistisch en irrationeel. Geen excuus, wel een verklaring.

Ferdi heeft daarbij mijns inziens wél minder verantwoordelijkheid, daar Hieke de enige in het huis is die verantwoordelijk is voor haar relatie met Farid. Ferdi zou op kunnen stappen, en geeft daarmee Hieke een vrijbrief om te blijven, maar redt daarmee nog niet de relatie van Hieke en Farid. Daar zal Hieke (en Farid natuurlijk ook) toch echt zélf aan moeten werken.
Hieke hoeft van mij niet op te stappen omdat Ferdi verliefd op háár is. Dat is zijn probleem. Maar mijn stelling is nog steeds dat Hieke óók verliefd is op Ferdi. Dat opgeteld bij de aanname dat zij voorlopig haar relatie met Farid wil behouden, zegt mij dat het BETER voor Hieke ZELF zou zijn om op te stappen. Maar, van mij hoeft er niets.

Voor Ferdi is het misschien óók wel beter om op te stappen, aangenomen dat Hieke blijft. Want deze onmogelijke liefde is heel frustrerend en slopend voor hem. Ze kunnen geen afstand van elkaar nemen, en uiteindelijk staat hij in zijn uppie en krijgt hij straks ook nog eens ruzie met Farid als hij niet uitkijkt....enfin...ik zou het voor hem jammer vinden, omdat HIJ niet degene is die zijn relatie op het spel zet. Je kunt hem enige verantwoordelijkheid voor Farid & Hieke in de schoenen schuiven......maar Ferdi zou Hieke toch niet aan haar relatie met Farid hoeven helpen te herinneren...of wel soms?

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 28 november 2000 @ 13:31:29 #62
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500552
AAAAAAH!

weggeknipt!
En waarom? Omdat ik het allemaal niet meer wil weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-11-2000 13:41]

Ben te zaai voor een signature
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 november 2000 @ 14:05:47 #63
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_500702
quote:
Op 28 november 2000 12:42 schreef marky het volgende:
Rationeel denken en verliefdheid...mmmmm
Daarom had ik het ook over in een eerder stadium .

En ja, ik denk dat je je zelf al dan niet toe kan laten staan verliefd te worden...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 28 november 2000 @ 14:19:51 #64
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500773
quote:
Op 28 november 2000 14:05 schreef Doc het volgende:
Daarom had ik het ook over in een eerder stadium .

En ja, ik denk dat je je zelf al dan niet toe kan laten staan verliefd te worden...


Tja maar waar ligt die grens?

Verliefdheid is toch vooral iets dat je overkomt het is volgens mij niet iets dat je tegen kunt houden. Het gebeurd je gewoon.

  dinsdag 28 november 2000 @ 14:34:32 #65
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_500840
quote:
Op 28 november 2000 14:19 schreef marky het volgende:
Tja maar waar ligt die grens?

Verliefdheid is toch vooral iets dat je overkomt het is volgens mij niet iets dat je tegen kunt houden. Het gebeurd je gewoon.


Verliefdheid gebeurt inderdaad gewoon, het overkomt je.
De grens ligt bij het feit of je iets met je verliefdheid doet, laat je het blijken of niet en als je het laat blijken, wat doe je er dan mee?
Moeilijke vragen die je jezelf KAN stellen en pas daarna actie ondernemen, of niet.
De grens ligt bij een ieder anders en oordelen of veroordelen is altijd makkelijk.

Blijft dat jezelf verantwoordelijk bent voor je acties, of het je nu overkomt of niet.
En wat wij vinden,............dat moeten we bij de politie brengen.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_500952
Weet je, het maakt helemaal niks meer uit wat Hieke en Ferdi zullen doen, want hoe je het ook went of keert, BB is voor hen in feite gewoon over, in die zin dat winnen voor hen niet meer mogelijk is en dan heb ik het nog even niet over wat hen daarna nog te wachten staat.

Er zijn volgens mij 4 mogelijkheden.

1. Hieke stapt op maar dan gaat Ferdi mee (Ferdi zat.: als jij die deur uitloopt loop ik er zo achteraan.)

2. Ferdi stapt op en Hieke blijft en dan heeft ze het helemaaaal gedaan bij het kijkerspubliek en de overgebleven bewoners, want dan wordt het vertrek van Ferdi haar verweten.

3. Ze blijven allebei en Hieke gaat meer afstand nemen, maar dan wordt de situatie voor Ferdi onhoudbaar en zal hij dus uit eigen beweging vertrekken, wat Hieke ook dan zal worden verweten.

4. Ze blijven allebei en gaan op dezelfde voet verder, maar dan zal de situatie zoals die afgelopen weekend was steeds verder escaleren met alle gevolgen van dien, wat er dan gaat gebeuren is niet exact te voorspellen. Ik heb zo'n vermoeden dat de andere bewoners zich dan tegen hen zullen keren maar hoe dan ook, zeker is wel dat het niet goed af zal lopen.

Ze kunnen dus alleen nog voor de beste mogelijkheid kiezen en dat lijkt mij persoonlijk de eerste situatie, niet dat dat zo geweldig is maar dat is in elk geval voor hen beide het beste want de andere 3 mogelijkheden zullen alleen nog maar meer problemen opleveren en waarom zouden ze blijven, winnen kunnen ze beide toch in geen geval meer en daar is het iedereen! toch uiteindelijk om begonnen..

pi_501081
Er is nog een mogelijkheid:

5. Hieke stapt op en Ferdy gaat NIET mee.

En dit is volgens mij het beste en meest voor de hand liggende scenario.

Ze gaan het allebei als ze op deze voet doorgaan uiteindelijk niet meer trekken. Hieke gaat zich steeds meer 'schuldig' voelen, zowel richting thuisfront als richting Ferdy. Ze begint inmiddels zelf ook te beseffen dat ze wel degelijk meer dan alleen vriendschap voor Ferdy voelt en is slim genoeg om te begrijpen dat dit haar in een onmogelijke positie brengt. Ze heeft nog een tijdje haar werkelijke gevoelens voor Ferdy ontkent, maar dat is in zo'n op-elkaars-lip situatie met veel sociale controle niet vol te houden.
Verliefdheid is idd iets dat je 'overkomt' en ik stel dat het niet eens van echt belang is hoe je relatie met je partner op dat moment in elkaar steekt. Hier bedoel ik mee dat het niet perse nodig is je in een relatie ongelukkig of niet optimaal prettig te voelen voordat je verliefd kunt worden op een ander. Ik spreek uit eigen ervaring! Zelf heb ik al 20 jr. een hele goede, vertrouwde en ook sexueel bevredigende relatie, maar toch is het me overkomen, gek genoeg juist op het moment dat ik me OOK extra verliefd voelde op mijn eigen man.
Het kunnen juist de karaktereigenschappen zijn die je eigen partner niet heeft die je ineens erg kunnen aantrekken in een ander. En het element spanning speelt ook een grote rol. Niemand is perfect en ik geloof er in dat het mogelijk is van meerdere personen te houden en in meer of mindere mate verliefd op te zijn.
In de meeste relaties is het erg verwarrend, pijnlijk en niet bevredigend om het met twee 'te doen' en onvermijdelijk feit wordt toch dat er een keuze gemaakt moet worden.
Zelf ben ik (net als Hieke nu nog) niet met de tweede persoon in kwestie naar bed gegaan en daar ben ik achteraf alleen maar ontzettend blij om.
Ik denk dat Hieke erg veel voelt voor Farid, maar dat er dingen in Ferdy haar enorm aantrekken die ze waarschijnlijk mist bij Farid. Farid leek me b.v. serieus en stabiel terwijl Ferdy meer als een 'jonge vrije hond' overkomt.
Hoe dan ook vroeg of (hopelijk niet te) laat zal ze moeten kiezen. Ik heb al eens eerder gezegd dat verliefdheid gevoed moet worden en anders vanzelf overgaat. Je kunt dan nog steeds van die persoon houden, zonder er verder iets meer van te maken, maar daar gaat wel tijd overheen. Eerst zal het voeden van de verliefdheid moeten stoppen en dat kan alleen als je elkaar een tijd niet ziet.
Bij mij was dat minstens een jaar.

Ik veroordeel Hieke absoluut niet op haar gedrag. Ze lijkt me oprecht en verstrikt in de situatie. Toch zal ze 'iets' moeten doen, want dit kan niet lang meer goed gaan.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_501199
Pffffff....

Wordt nou weer erg veel blabla hoor, vond die discussie met Xamira even wat makkelijker.... relaxerender....

Gezallich!!!!

  dinsdag 28 november 2000 @ 16:16:38 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_501206
Ik las net op de BB site dat Hieke ter verantwoording is geroepen in de DBK. Ze heeft daar de nodige verwijten naar haar hoofd gekregen.

Ik heb dus het idee dat Hieke de komende tijd de duimschroeven worden aangedraaid door de redaktie. Misschien gaan ze proberen om haar thuis situatie te redden door haar op de Mona manier het huis uit te werken.

Er staan nu al genoeg verhalen in de roddelblaadjes. Dit zou voor BB een aanleiding kunnen zijn om uiteindelijk dan toch de kip met de gouden eieren te slachten.
En voor een kortstondige heftige emotionele tijd te kiezen waarin met groot drama de het vertrek van Hieke zal gaan plaatsvinden.
Na haar vertrek zal BB er alles aan gelegen zijn om Ferdi in het programma te houden om daarmee nog meer drama te creeren.

Al met al blijft het wel spannend en dat maakt het toch echt leuk om naar te kijken.

pi_501224
quote:
Op 28 november 2000 16:14 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Pffffff....

Wordt nou weer erg veel blabla hoor, vond die discussie met Xamira even wat makkelijker.... relaxerender....

Gezallich!!!!


Nou, dan lees jij toch fijn alleen de korte stukkies of ga naar 'gein en ongein'
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_501517
Wel trouwens een achterbakse en smerige manier om haar eruit te werken hoor, het laatste gesprek met Hieke in de dagboekkamer. De geschiedenis met Mona lijkt zich te herhalen. Aangenomen dat Hieke een betrouwbare versie verteld natuurlijk. Dat ze haar waarschuwen, ok, maar kan dat niet gewoon direct: Wij maken ons zorgen om de relatie tussen jou en Ferdi. Je lijkt heel verliefd, of in ieder geval lijk je je relatie met Farid op het spel te zetten.

Ik bedoel, wat kan hen een 'liefdesverdrietige' Ferdi nou schelen? Of wordt hij te passief naar hen zin. Potdikkie.

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 28 november 2000 @ 18:09:42 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_501531
quote:
Op 28 november 2000 18:03 schreef MiepMiep het volgende:
Wel trouwens een achterbakse en smerige manier om haar eruit te werken hoor, het laatste gesprek met Hieke in de dagboekkamer. De geschiedenis met Mona lijkt zich te herhalen. Aangenomen dat Hieke een betrouwbare versie verteld natuurlijk. Dat ze haar waarschuwen, ok, maar kan dat niet gewoon direct: Wij maken ons zorgen om de relatie tussen jou en Ferdi. Je lijkt heel verliefd, of in ieder geval lijk je je relatie met Farid op het spel te zetten.

Ik bedoel, wat kan hen een 'liefdesverdrietige' Ferdi nou schelen? Of wordt hij te passief naar hen zin. Potdikkie.


Wat kooltjes op het vuur.
pi_501580
quote:
Op 28 november 2000 12:44 schreef Tante Bep het volgende:
<snip>

.... of kan je volgens jou ook iemand onbewust gebruiken?


Ja, inderdaad, dat is juist mijn punt. En ik leg juist de nadruk op dat onbewuste, om niet teveel 'kwade opzet' bij de betrokkenen neer te leggen.
Zo zijn we allemaal dagelijks wel met elkaar bezig, namelijk, alleen hier is het in een kooi en met 24 camera's erop.
Ofwel in Hieke's eigen woorden (streams vanmiddag) :
quote:
Hieke: "En ze krijgen geen hoogte van mij. En dat krijgen ze waarschijnlijk ook nooit."
Dat is dus Hieke's karakterstructuur - zij is zelf zó onzeker, dat ze voortdurend wisselt van koers.

Laat verder maar, Bep, ik wil je geen hoofdpijn bezorgen

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 28-11-2000 18:51]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')