abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177832000
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:58 schreef Voszje het volgende:

[..]

Laat je vriendin je uitnodigen.

Acht weken is echt niet nodig, overigens. Je wil alleen je vriendin bezoeken? Je kunt een toeristenuitnodiging regelen via een (visum)bureau, indien zij je niet uit kan nodigen. Verder kun je alles gemakkelijk zelf doen en je visum aanvragen bij VFS Global, hier werkt het Russische consulaat mee samen.

Je mag me een DM sturen als je vragen hebt, want ik heb er genoeg ervaring mee. :P
Alleen bezoeken ja. Ze is nog niet officieel toegelaten, dus dit gaat pas over een half jaar gebeuren. Ik zal je dan inderdaad wel pmen als het zeker is.
Bedankt in ieder geval.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:20:27 #52
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_177840641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:10 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Alleen bezoeken ja. Ze is nog niet officieel toegelaten, dus dit gaat pas over een half jaar gebeuren. Ik zal je dan inderdaad wel pmen als het zeker is.
Bedankt in ieder geval.
Ah, ze is niet Russisch, ze gaat enkel studeren?
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_180265826
Vertrek eind juli voor vijf dagen Sint Petersburg en daarna vijf dagen Moskou. Iemand nog goede tips buiten de Hermitage en het Kremlin om? Must-sees, restaurants, uitgaan en andere goeie tips. Wat vooral wel en wat vooral niet? :)
pi_180266989
registreer om deze reclame te verbergen
TVP :) Naar het bovenstaande ben ik ook wel benieuwd. 5 dagen Moskou klinkt relatief lang. Benieuwd naar tips voor Moskou,
Love is in the air!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')