abonnement Unibet Coolblue
pi_176062537


Welkom! Van 14 december tot en met 1 januari kunt u weer genieten van het hoogtepunt van het dartsseizoen van de PDC, het voorzichtig gesponsorde William Hill World Darts Championship, waar alleen plaats is voor the best of the best. En Vincent van der Voort.

Vorig jaar:

Legendarische walk ons:



Handige links:
Live scores & stats
https://www.pdc.tv/
Wike-Pedia
Mr. Coat
RTL7 Darts

De grote Marcel Maijer Bingo vindt u hier

TV:
RTL7 gaat onder leiding van het directeurtje (Marcotje) uiteraard weer groots uitpakken met hun sterrenensemble. Om onduidelijke redenen maakt helaas ook Marcel Maijer daar deel van uit. Wellicht trakteert RTL ons ook nog op gasten van het kaliber Bas Muijs, Lars Boom en Robin van Galen. En wie zal RTL dit jaar uit de hoge hoed toveren voor de middagsessies na het unaniem belachelijk grote succes van Ad van Gameren en Frank Verhoeven?


Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door:
Bengi, Hameren, DrankA, De slimme radiatorfolie van Tonzon, DLM, Keukenconcurrent, Draaijer Turbo Service, Loonvisie, de woksauzen van Go-Tan en Commando's
pi_176062545
Zwaar mad ja, dus floept hij alles eruit. MvG is te dom voor mind games, en dat is ook niet erg als je toch veruit de beste bent.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_176062571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:14 schreef KennyPowers het volgende:
Zwaar mad ja, dus floept hij alles eruit. MvG is te dom voor mind games, en dat is ook niet erg als je toch veruit de beste bent.
Jammer dat hij niet zijn poot gewoon brak.
pi_176062747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:14 schreef KennyPowers het volgende:
Zwaar mad ja, dus floept hij alles eruit. MvG is te dom voor mind games, en dat is ook niet erg als je toch veruit de beste bent.
Maar met zijn ondoordachte uitspraken zet hij zichzelf onder nog meer druk dan nodig is.
Dat deed Phil Taylor nooit. Die wist precies wat hij moest zeggen om de druk juist bij de tegenstander te leggen. Maar Michael is daar inderdaad te dom voor.
pi_176062790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:27 schreef F.M.D. het volgende:
Er wordt wel eens geklaagd over het gedrag van Phil Taylor, maar ik heb hem nog nooit zo respectloos over een tegenstander horen praten als Michael. Echt stuitend arrogant hoe die in z'n interview over Price sprak.
Van Gerwen:
"2-0 lead but still from the beginning I wasn't feeling well. And he had some chances even from the beginning and to be fair I wasn't playing my game. I don't know what was wrong maybe my focus in the game wasn't there. It wasn't my game 100 percent but all the credits to him [Gerwyn Price] he kept fighting and he never gives up. But I know that I said that before in my interview and that's what I like of his game but I didn't play well today simple."
pi_176062801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Van Gerwen:
"2-0 lead but still from the beginning I wasn't feeling well. And he had some chances even from the beginning and to be fair I wasn't playing my game. I don't know what was wrong maybe my focus in the game wasn't there. It wasn't my game 100 percent but all the credits to him [Gerwyn Price] he kept fighting and he never gives up. But I know that I said that before in my interview and that's what I like of his game but I didn't play well today simple. "
pi_176062814
quote:
Price kan er niks van anders had ie wel gewonnen.
  donderdag 28 december 2017 @ 01:44:00 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176062858
‘Moe je nagoan, goaj je nog boaven de 100 gemiddold’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176063142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Price kan er niks van anders had ie wel gewonnen.
Dan kan bijna niemand er wat van..
  donderdag 28 december 2017 @ 02:18:23 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176063156
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176063201
quote:
Hopelijk kunnen we over 14 uur weer genieten van een interview met Dimitri.
pi_176063242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:33 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Maar met zijn ondoordachte uitspraken zet hij zichzelf onder nog meer druk dan nodig is.
Dat deed Phil Taylor nooit. Die wist precies wat hij moest zeggen om de druk juist bij de tegenstander te leggen. Maar Michael is daar inderdaad te dom voor.
Het is wel tekenend dat FMD tegenwoordig maar over de vermeende arrogantie van MvG begint.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 december 2017 @ 03:07:22 #14
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_176063488
Zojuist voor de eerste keer zelf 180 gegooid :P. Best grappig want ik ging gewoon het dartbord rond maar mijn laatste pijl naar de 20 kwam in de tripel, toen ging ik (gericht) doorgooien en uiteindelijk kwamen ze er alledrie in. Toch wel heel leuk eigenlijk :D
Makkelijk tweede.
pi_176063514
Een avondje ergens anders gekeken en dus niet hier mee kunnen genieten. Maar eens even teruglezen wat hier de algehele teneur was want het was me een enerverend avondje. Ze kunnen er allemaal niet zoveel van :D
  donderdag 28 december 2017 @ 08:23:57 #16
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176064524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:33 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Maar met zijn ondoordachte uitspraken zet hij zichzelf onder nog meer druk dan nodig is.
Dat deed Phil Taylor nooit. Die wist precies wat hij moest zeggen om de druk juist bij de tegenstander te leggen. Maar Michael is daar inderdaad te dom voor.
Heeft niks met intelligentie te maken. Als je gewoon de beste bent win je vrijwel altijd. Natuurlijk kun je een keer verliezen maar dat accepteer je gewoon.
MvG heeft geen gekke dingen gezegd, Prijs kan er ook niet zo heel veel van. Zeker als je het vergelijkt met mannen als Cross, Anderson, Taylor, Barney enz.
Zowel bij Taylor vroeger als bij MvG nu, begin je met een 0-1 achterstand aan een wedstrijd tegen hun.
Taylor is een seniele oude man geworden die zich op het podium als een malloot gaat gedragen op het moment dat hij wordt ge-assraped. Dat soort walgelijk gedrag heb ik nog nooit gezien bij van Gerwen. Misschien kiest van Gerwen zijn woorden wat ongelukkig maar als hij zijn niveau haalt, mag het nooit 2-2 worden tegen Prijs.
Dus ja Prijs is niet zo heel goed nee.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 28 december 2017 @ 09:38:34 #18
213457 engine
pi_176065327
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 08:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heeft niks met intelligentie te maken. Als je gewoon de beste bent win je vrijwel altijd. Natuurlijk kun je een keer verliezen maar dat accepteer je gewoon.
MvG heeft geen gekke dingen gezegd, Prijs kan er ook niet zo heel veel van. Zeker als je het vergelijkt met mannen als Cross, Anderson, Taylor, Barney enz.
Zowel bij Taylor vroeger als bij MvG nu, begin je met een 0-1 achterstand aan een wedstrijd tegen hun.
Taylor is een seniele oude man geworden die zich op het podium als een malloot gaat gedragen op het moment dat hij wordt ge-assraped. Dat soort walgelijk gedrag heb ik nog nooit gezien bij van Gerwen. Misschien kiest van Gerwen zijn woorden wat ongelukkig maar als hij zijn niveau haalt, mag het nooit 2-2 worden tegen Prijs.
Dus ja Prijs is niet zo heel goed nee.
Zijn wel dingen die je eigenlijk niet over een tegenstander hoort te zeggen. Ik snap je uitleg wel maar het is gewoon onfatsoenlijk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_176065341
Ook gewoon zeggen dat Price er geen kut van kan :').

Als je als een imbeciel respectloos gaat doen, ben je gewoon af hoor.
  donderdag 28 december 2017 @ 09:45:56 #20
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_176065452
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:38 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Zijn wel dingen die je eigenlijk niet over een tegenstander hoort te zeggen. Ik snap je uitleg wel maar het is gewoon onfatsoenlijk.
Klopt idd, Price heeft niet heel veel talent als je het vergelijkt met de top, maar met hard werken kan hij een heel eind komen en ik heb wel respect voor de man. Mike had dit echt niet moeten zeggen, maar Mike kan wel eens arrogant uit de hoek komen. Maar idd, vergeleken met de echt talentvolle spelers kan hij er niet zoveel van.
pi_176065825


Vandaag mogen we weer.
  donderdag 28 december 2017 @ 10:09:49 #22
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176065873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Klopt idd, Price heeft niet heel veel talent als je het vergelijkt met de top, maar met hard werken kan hij een heel eind komen en ik heb wel respect voor de man. Mike had dit echt niet moeten zeggen, maar Mike kan wel eens arrogant uit de hoek komen. Maar idd, vergeleken met de echt talentvolle spelers kan hij er niet zoveel van.
Ik denk ook dat als van Gerwen het in het Engels had moeten zeggen, dat hij zijn woorden anders had gekozen.
Niet dat Prijs er geen kut van kan, maar dat hij beter is dan Prijs en het nooit zo ver had mogen komen.
  donderdag 28 december 2017 @ 10:10:14 #23
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176065877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag mogen we weer.
Dat da kreng maar snel ontspoort.
pi_176066255
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kom op Barney *O*
Dit soort types kwam ik vroeger weleens tegen als ik langs de LOM-school fietste..

Jij bent een LOM-kind, LOM-kind.. Ga jij maar spelen met zo'n ander stom kind.. Sta je te wachten tot het busje komt, kind.. Van de debielenschool.. De imbecielenschool..
pi_176066282


Dit is wat ik wil zien 1 januari!

Barney army!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')