abonnement Unibet Coolblue
pi_176015885
Wat kan jou het schelen wat zo'n persoon doet?
pi_176015949
Wat kan het jou schelen dat het mensen kan schelen wat zo'n persoon doet?
pi_176017365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:39 schreef MissRelin het volgende:
Wat kan het jou schelen dat het mensen kan schelen wat zo'n persoon doet?
Vanuit sociologisch perspectief is het wel interessant.
pi_176017462
Dit vraag ik me altijd af bij mensen die naar vlogs kijken. Hoe fucking leeg is je leven als je je vrije tijd vult met het kijken naar andere doodgewone personen die doodgewone dingen doen en het filmen... die vloggende social media generatie is sowieso verloren maar toch, naar vlogs kijken is echt het dieptepunt.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 16:35:59 ]
pi_176017528
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:34 schreef Silven het volgende:
Dit vraag ik me altijd af bij mensen die naar vlogs kijken. Hoe fucking leeg is je leven als je je vrije tijd vult met het kijken naar andere doodgewone personen die doodgewone dingen doen en het filmen... die vloggende social media generatie is sowieso verloren maar toch, naar vlogs kijken is echt het dieptepunt.
Ja vlogs vind ik ook interessant. Waarom de jeugd zich zo aangetrokken voelt richting deze dingen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:42:41 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176017648
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef Argo het volgende:
Wat kan jou het schelen wat zo'n persoon doet?
Waaraan?
En wie of wat is “zo’n persoon”?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_176017727
Heel soms interesseert het me wat bepaalde politici doen, omdat dat invloed kan hebben op mijn leven.

(TS is niet echt duidelijk... WIE/WAT?)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_176018689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:46 schreef Het_Bokje het volgende:
Heel soms interesseert het me wat bepaalde politici doen, omdat dat invloed kan hebben op mijn leven.

(TS is niet echt duidelijk... WIE/WAT?)
Ik doe een gok, maar ik denk dat TS doelt op het verdienmodel van RTL Boulevard en Late Night programma’s waar het gaat over beroemde of zogenaamd beroemde personen. Ik kan me daar in elk geval in vinden. Een goede film of goede muziek kan ik zeer waarderen maar de persoonlijke levens van acteurs en muziekanten of mensen die bekend worden met youtube filmpjes vind ik je reinste pulp en snap niet wat mensen aan dat soort showbizz interessant vinden. Zo kan ik ook geen minuut aanzien van programma’s als Expeditie Robinson. Was laatst in gezelschap van mensen die het over ene Monika Geuzens en een snapking hadden, dan heb ik ook geen flauw idee waar het over gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 17:38:02 ]
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:36:43 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_176021703
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:35 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik doe een gok, maar ik denk dat TS doelt op het verdienmodel van RTL Boulevard en Late Night programma’s waar het gaat over beroemde of zogenaamd beroemde personen. Ik kan me daar in elk geval in vinden. Een goede film of goede muziek kan ik zeer waarderen maar de persoonlijke levens van acteurs en muziekanten of mensen die bekend worden met youtube filmpjes vind ik je reinste pulp en snap niet wat mensen aan dat soort showbizz interessant vinden. Zo kan ik ook geen minuut aanzien van programma’s als Expeditie Robinson. Was laatst in gezelschap van mensen die het over ene Monika Geuzens en een snapking hadden, dan heb ik ook geen flauw idee waar het over gaat.
Bij muzikanten kan hetgene wat ze in hun vrije tijd uitvreten zo z'n invloed hebben op het eindproduct, en daarom interessant zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')