abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 10:33:28 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175758168
Bah!!!! Wat een zieke geest ben je dan!!!!!

quote:
Brugse politie vindt schokkende foto’s van menselijke resten op gsm van grafdelver



Het stadsbestuur van Brugge bekijkt welke verdere stappen er moeten genomen worden tegen een 30-jarige grafdelver die foto’s nam van stoffelijke resten die hij moest opgraven. Dat bevestigt burgemeester Renaat Landuyt (sp.a).

Op de gsm van Kevin D. (30), een fervente Club-hooligan, vond de politie tijdens het onderzoek naar zijn aandeel in de rellen na Club-Antwerp lugubere foto’s van stoffelijke resten. “Dit kan echt niet. We willen een grondig onderzoek”, aldus Landuyt.

De grafdelver is allesbehalve een doetje. Zo riskeert hij op dit moment een fikse straf voor zijn aandeel bij de rellen na Club-Antwerp in oktober. Het parket tekende gisteren nog beroep aan tegen zijn voorlopige vrijlating. Daardoor blijft hij nog minstens twee weken langer in de gevangenis.

Toch heeft de hooligan nog andere zorgen aan zijn hoofd. Op zijn gsm vond de politie per toeval enkele tientallen foto’s van stoffelijke resten tijdens het onderzoek naar hooliganisme. Waar Kevin D. die maakte was snel duidelijk: tijdens zijn werk als grafdelver in Brugge. Een job die hij drie jaar uitoefende. Daar kwam al een einde aan na zijn aandeel bij de rellen. Toen kreeg hij zijn ontslag.

Het stadsbestuur van Brugge bekijkt nu welke stappen er moeten genomen worden. “Het onderzoek is nu in handen van het parket. Maar laat ons duidelijk zijn: zulke zaken kunnen absoluut niet door de beugel”, zegt burgemeester Renaat Landuyt (sp.a).

Hakenkruis op schedel
Op de smartphone van de man zijn ook beelden gevonden van een schedel met een hakenkruis op getekend. De grafdelver zelf bekent de feiten. Er zou ook sprake zijn van diefstal van een gouden ring. “We willen dat deze zaak zeer goed wordt onderzocht. Zulke zaken kunnen we als stadsbestuur niet tolereren”, besluit Landuyt.

https://www.hln.be/nieuws(...)grafdelver~a55ecb4d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175758199
Waar is de tijd gebleven dat er gewoon nog satanische dingen met lijken gedaan werden? Omgekeerde pentagrammen en dergelijke.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 16 december 2017 @ 10:37:38 #3
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175758202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:36 schreef Resistor het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er gewoon nog satanische dingen met lijken gedaan werden? Omgekeerde pentagrammen en dergelijke.
Kevin D. lijkt me niet snugger genoeg voor satanisme.
pi_175758520
quote:
Grafdelver steelt gouden ring en tekent hakenkruizen op schedels
quote:
Op de smartphone van de man zijn ook beelden gevonden van een schedel met een hakenkruis op getekend. De grafdelver zelf bekent de feiten. Er zou ook sprake zijn van diefstal van een gouden ring.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 11:15:43 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175758595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:08 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

quote:
De grafdelver zelf bekent de feiten
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175761441
Duidelijk verward
Racist
pi_175761521
Ex-PVV-er
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_175761690
"we willen een grondig onderzoek"
:) :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_175762150
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:14 schreef Sigaartje het volgende:
Ex-PVV-er
In België?
Racist
pi_175764279
Toen ik het bovenste deel van de foto zag (was niet helemaal in beeld verschenen) dacht ik bij mijzelf, nee niet weer zo'n kuttopic/artikel die expliciete foto's neerzet zonder enige waarschuwing, maar dat bleek niet zo, waarvoor dank. :)
pi_175764314
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:55 schreef Toga het volgende:

[..]

In België?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:14 schreef Sigaartje het volgende:
Ex-PVV-er
Vandaar de ex. Duidelijker kan ik het niet maken.
pi_175767768
Waarom zou je de ring laten zitten als je iemand begraaft die haal je er toch af voordat de kist dichtgaat
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175769761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:42 schreef vipergts het volgende:
Waarom zou je de ring laten zitten als je iemand begraaft die haal je er toch af voordat de kist dichtgaat
Misschien de laatste wens van de overledene?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175770724
Respectloze hufter. Ik hoop dat hij keihard wordt gestraft.
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:08:56 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175771940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:36 schreef Resistor het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er gewoon nog satanische dingen met lijken gedaan werden? Omgekeerde pentagrammen en dergelijke.
Een pentagram is al omgekeerd, andersom is het namelijk een tetragrammaton oftewel een metatron pentagram.


Zo dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door BaajGuardian op 16-12-2017 22:15:28 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175778435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een pentagram is al omgekeerd, andersom is het namelijk een tetragrammaton oftewel een metatron pentagram.

[ afbeelding ]
Zo dus.

Ik heb dat nog nooit in een schedel gekrast (of überhaupt ergens in), dus ik weet niet de details ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_175785293
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:15 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

TT is niet in lijn met de zaken vermeld in het bericht.

Betreft een schedel , niet schedels, een hakenkruis, niet hakenkruizen en sprake van diefstal.

Verder leuk bericht, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')