abonnement Unibet Coolblue
pi_176267191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 07:58 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nee, dat is bij de Culebra Trail naar de Lost Waterfalls. Hier moet je je melden bij het gele "rangers" huisje (zie kaart).

Voor degenen die het interessant vinden, kun je hier een mooie beschrijving lezen over de Quetzal Trail. Ook wordt het deel Loma de los Lamentos beschreven:
[ afbeelding ]
foto Loma de los Lamentos; "It was a good workout." ... "A look up the Hill of the Laments."

http://www.missourihowell.com/2016/05/21/sendero-los-quetzales/
Zeker interessant om te lezen.
pi_176296145
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens maar hoe achterlijk is het dan dat ze bleven doorlopen? In deze situatie?
Hee ootje, waarom denk je dat Kryt niet achter de mirador is geweest? Heeft iemand je dat verteld?
(ik heb voor het gemak deze post van je genomen, anders moet ik teveel terugbladeren)
pi_176299380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:27 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hee ootje, waarom denk je dat Kryt niet achter de mirador is geweest? Heeft iemand je dat verteld?
(ik heb voor het gemak deze post van je genomen, anders moet ik teveel terugbladeren)
Dat is inderdaad informatie direct verkregen via een telefonisch gesprek met Kryt en een deelnemer van de werkgroep. Hij heeft onderzoek gedaan in Boquette (getuigen gesproken) en een deel van zijn onderzoeksteam is naar boven gelopen. Tot aan de Mirador en terug, zonde he.
pi_176343168
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad informatie direct verkregen via een telefonisch gesprek met Kryt en een deelnemer van de werkgroep. Hij heeft onderzoek gedaan in Boquette (getuigen gesproken) en een deel van zijn onderzoeksteam is naar boven gelopen. Tot aan de Mirador en terug, zonde he.
De mysterie wordt hier niet mee opgelost, maar ik vermoed dat er ergens een misverstand is ontstaan.

Kryt is de eerste keer dat hij in Boquete was (2016), idd niet verder dan de Mirador gekomen. Zo heeft hij het ook beschreven in zijn 3 stukken in 2016.

De tweede keer dat hij in Boquete was (2017), is hij naar eigen zeggen achter de Mirador (río Culebra) geraakt, tezamen met nog een reporter en 4 gidsen. Hij beschrijft ook wat hij heeft waargenomen.

De foto's in zijn stukken in de Daily Beast zijn gemaakt met een Canon EOS 7D Mark II camera. Een professionele camera, die ongetwijfeld van Kryt/collega is en die hij echt niet afstaat aan die 4 Panamese gidsen.

Ook heb ik deze beelden gevonden, waarin Kryt + collega + gidsen lopen. Die geul lijkt op een stuk achter de mirador. Het heeft itt de geul aan de voorkant, kale wanden, maar begroeiing erboven. Laureano loopt achter Kryt en draagt hetzelfde hemd als op de foto die Kryt heeft gemaakt bij een vd kabelbruggen over de río Culebra. Achter Laureano loopt die jonge gids met rood geruite rugzak en andere spullen:





Ik kan het mis hebben, maar ik heb sterk het vermoeden dat Kryt toch echt achter de mirador is geweest.

Maar nogmaals: dit lost het mysterie niet op. Helaas.
pi_176343984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 17:19 schreef A_S_R het volgende:

[..]

als je al die moorden bij elkaar telt,dan vraag je je af hoe Lisanne en Kris bijkwamen om zomaar naar dit land te gaan,in eentje El Pianista bewandelen..
hebben zich helemaal niet verdiept in de toestanden van Panama
ik vraag mij soms af hoe die mensen daar uberhaupt kunnen wonen,leven...moet je bewapend zijn,huis en rammen met hekken hebben
Een lekkere Nederlandse kijk heb je toch ook. :')

Boek ook een keer een ticket zou ik zeggen, deze meiden konden het ook dus jou moet het ook wel lukken. Dan gaat er misschien nog een hele wereld voor je open.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176479157
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Een lekkere Nederlandse kijk heb je toch ook. :')

Boek ook een keer een ticket zou ik zeggen, deze meiden konden het ook dus jou moet het ook wel lukken.Dan gaat er misschien nog een hele wereld voor je open.
hoezo ´zij konden ook´ terwijl ze in stukken als kippen zijn geslacht
dat noem je toch geen succesvolle vakantie of dat het wereld voor hun helemaal openging De_cameraman_uit_Colombia
natuurlijk kan ik een ticket boeken en zou mij niks gebeuren,maar ze hadden moeten weten dat ze daar niet zomaar in het bos alleen kunnen wandelen zoals het hier geval is
dat was mijn punt eigenlijk ..en dat is al gek dat je als vrouw zijnde gelijk vermoord wordt wanneer je paar meters in je eentje door de groen loopt,bv Catherine J.
ik zei idd wat extremer dan dat het is,maar je gaat niet zomaar vermoord(geen ongeluk..echt moord,verkrachting,en wss in stukken gesneden) worden in andere landen tijdens je vakantie
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176479489
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Een lekkere Nederlandse kijk heb je toch ook. :')

Boek ook een keer een ticket zou ik zeggen, deze meiden konden het ook dus jou moet het ook wel lukken. Dan gaat er misschien nog een hele wereld voor je open.
Ik denk dat ASR een nuchtere kijk hierop heeft. Het is daar gevaarlijk en dat heeft niks met 'Nederlandse kijk' te maken maar met verstandige keuzes maken. Dus niet alleen of zonder gids de wildernis in trekken. Dat is daar vragen om problemen zoals we inmiddels weten.
pi_176479631
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:02 schreef A_S_R het volgende:
hoezo ´zij konden ook´ terwijl ze in stukken als kippen zijn geslacht
dat noem je toch geen succesvolle vakantie of dat het wereld voor hun helemaal openging De_cameraman_uit_Colombia
natuurlijk kan ik een ticket boeken en zou mij niks gebeuren,maar ze hadden moeten weten dat ze daar niet zomaar in het bos alleen kunnen wandelen zoals het hier geval is
dat was mijn punt eigenlijk ..en dat is al gek dat je als vrouw zijnde gelijk vermoord wordt wanneer je paar meters in je eentje door de groen loopt,bv Catherine J.
ik zei idd wat extremer dan dat het is,maar je gaat niet zomaar vermoord(geen ongeluk..echt moord,verkrachting,en wss in stukken gesneden) worden in andere landen tijdens je vakantie
Het gaat er om dat er letterlijk miljoenen mensen reizen, ook meiden alleen. En flinke getalen gaan naar landen die heel wat gevaarlijker zijn dan Panama. Op miraculeuze wijze komen de meeste gewoon weer terug.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176479648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Dus niet alleen of zonder gids de wildernis in trekken. Dat is daar vragen om problemen zoals we inmiddels weten.
Ga dat dan aan alle mensen vertellen die ook zulk soort reizen maken. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176479719
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:31 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ga dat dan aan alle mensen vertellen die ook zulk soort reizen maken. :')
Mensen kunnen zich ook inlezen. Zeker als je zo'n verre reis gaat maken lijkt mij dat niet meer dan normaal. Zeker als je van plan bent de wildernis in te gaan is een gids van het grootste belang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2018 18:43:18 ]
pi_176479798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:02 schreef A_S_R het volgende:

[..]

hoezo ´zij konden ook´ terwijl ze in stukken als kippen zijn geslacht
dat noem je toch geen succesvolle vakantie of dat het wereld voor hun helemaal openging De_cameraman_uit_Colombia
natuurlijk kan ik een ticket boeken en zou mij niks gebeuren,maar ze hadden moeten weten dat ze daar niet zomaar in het bos alleen kunnen wandelen zoals het hier geval is
dat was mijn punt eigenlijk ..en dat is al gek dat je als vrouw zijnde gelijk vermoord wordt wanneer je paar meters in je eentje door de groen loopt,bv Catherine J.
ik zei idd wat extremer dan dat het is,maar je gaat niet zomaar vermoord(geen ongeluk..echt moord,verkrachting,en wss in stukken gesneden) worden in andere landen tijdens je vakantie
Als kippen geslacht? Nieuwe ontwikkelingen of hetzelfde oude liedje?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_176479807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mensen kunnen zichzelf ook inlezen. Zeker als je zo'n verre reis gaat maken lijkt mij dat niet meer dan normaal. Zeker als je van plan bent de wildernis in te gaan is een gids van het grootste belang.
Als jij je eens had ingelezen had je ook gelezen dat de kans van overlijden in de natuur echt vele malen groter is dan overlijden door welke andere reden dat in dit topic wordt aangehaald. Dus wat is je punt?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176479874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:39 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als jij je eens had ingelezen had je ook gelezen dat de kans van overlijden in de natuur echt vele malen groter is dan overlijden door welke andere reden dat in dit topic wordt aangehaald. Dus wat is je punt?
Oh dat geloof ik ook best hoor, maar ik blijf er toch bij dat je beter niet onvoorbereid en zonder gids zo'n tocht kan maken.
En verder kan de toon ook wel wat vriendelijker hoor :) .
pi_176481062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het gaat er om dat er letterlijk miljoenen mensen reizen, ook meiden alleen. En flinke getalen gaan naar landen die heel wat gevaarlijker zijn dan Panama. Op miraculeuze wijze komen de meeste gewoon weer terug.
iedere vakantieoord is bedoeld om veilig terug te komen.daarom wordt het ook vakantie genoemd
behalve dan dat je doodgaat door weer omstandigheden zoals in zwitserse lawine bv,treinongeluk ea.
hier is overduidelijk sprake van dubbele moord,ik zou het executie noemen
waar ik mij erger aan dit soort wereld verkenningen is dat ze de waarheid onder de tafel vegen om toerisme te redden,of om andere belangen
je zegt het mooi ´´meeste´´: een brit,amerikaanse,italiaan,2 hollandse enz zijn allemaal zaken die niet opgelost zijn .gewoon verdwennen?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176481445
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich ook inlezen. Zeker als je zo'n verre reis gaat maken lijkt mij dat niet meer dan normaal. Zeker als je van plan bent de wildernis in te gaan is een gids van het grootste belang.
als het 1 man (nederlander,toerist of wat dan ook,hoefde niet een gids per se te zijn) met hun was geweest dan was het wss nix gebeurd.waren ze niet benadeerd door die 2 jongens?
mss hadden ze verdwaald ,mss ook niet,maar waren zeker nu niet dood(geen van drie)
in hun geval was het niet zozeer kwestie van de gids,ze kwamen criminelen tegen.waren op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176481472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:46 schreef A_S_R het volgende:
iedere vakantieoord is bedoeld om veilig terug te komen.daarom wordt het ook vakantie genoemd
behalve dan dat je doodgaat door weer omstandigheden zoals in zwitserse lawine bv,treinongeluk ea.
hier is overduidelijk sprake van dubbele moord,ik zou het executie noemen
waar ik mij erger aan dit soort wereld verkenningen is dat ze de waarheid onder de tafel vegen om toerisme te redden,of om andere belangen
je zegt het mooi ´´meeste´´: een brit,amerikaanse,italiaan,2 hollandse enz zijn allemaal zaken die niet opgelost zijn .gewoon verdwennen?
Vakantie oord? Pas nog een blog gelezen over een meisje dat 3 maanden in Pakistan was. Echt een typisch vakantie oord ja. :')

Mensen komen zelfs op plekken waar jij blijkbaar met je fantasie niet eens bij komt. Maar goed, oké je hebt het over 5 mensen. Laten we het nu even in perspectief plaatsen. 5 mensen in 5 jaar. Laten we zeggen dat zo'n 1.5 miljoen mensen Panama bezoeken per jaar. Dat is 7,5 miljoen mensen waarbij er 5 mensen omgekomen zijn.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176485298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat ASR een nuchtere kijk hierop heeft. Het is daar gevaarlijk en dat heeft niks met 'Nederlandse kijk' te maken maar met verstandige keuzes maken. Dus niet alleen of zonder gids de wildernis in trekken. Dat is daar vragen om problemen zoals we inmiddels weten.
pi_176489137
Het andere, dat wat onherroepelijk verbonden is met de psychologische marteling die ik tijdens de resterende dagen heb geleefd

De kamer is stil, maar ze hielden een kort gesprek met hun ogen en Julianne bekent:

- "Het is dat ze Ruth vannacht hebben verkracht."

Het zou een onderzoek vereisen om de ware dimensie van dit te weten ... dat ik vrees zeer groot en pijnlijk zal zijn.

Er waren twee dingen die me aan de binnenkant plaagden: de eerste reden was dat de politie na het afleggen van een verklaring Ruth niet naar een medisch centrum had gebracht voor erkenning en analyse. De tweede was nog erger ... zou de verkrachter doorgaan in de gedeelde kamer van het hostel aan de overkant?

Je weet nooit echt hoe je op deze situaties zult reageren. Ik reageerde door op zoek te gaan naar de verkrachter. De Duitse meisjes bleven in de kamer en ik ging naar de receptie van mijn hotel en vroeg of ze de eigenaar of eigenaar van het Coconut-hostel kenden. De receptioniste vertelde me nee, maar dat het meisje dat net ons hostel verliet daar werkte. Ik stopte haar op mijn spoor en vroeg haar of ze Diego kende, de Venezolaan die in Coconut verbleef. Het meisje vertelde me ja, maar verklaarde snel dat ze hem niet mocht, dat deze man geen "goed persoon" was. Ik vertelde hem dat hij gisteravond een Duits meisje had verkracht ... en hij was niet verrast!

Ik rende de kamer in en vroeg Rut naar het telefoonnummer van Antonio *, de politieagent die die ochtend haar verklaring had afgelegd. Ik belde hem bij de receptie van het hotel: "Hallo, Antonio. Mijn naam is Veronica, ik weet Ruth en ik kan haar vertellen waar de verkrachter zich op dit moment bevindt. Stuur een patrouille. ' De politieman in kwestie vroeg me opnieuw wie ik was. Ik herhaalde het. Hij zei me om er niet :D bij betrokken te raken. Ik zei hem dat ik die klootzak in de gevangenis zou gaan bezoeken. Hij vertelde me om naar het politiebureau te gaan om te kletsen. Ik zei hem dat dat niet klopte en dat ze de verkrachter moesten stoppen voordat hij ontsnapte. Hij sneed de lijn door.

In het politiebureau zaten een politieagent en een man in burger op een bank. Ik vroeg om Antonio en hij vertelde me dat hij er niet was. Ik besloot toen de politieman het geval van de verkrachting van Ruth te vertellen. Ik vertelde hem dat ze diezelfde dag nog met Antonio hadden geklaagd en dat ik wist waar de verkrachter was. De politieman vroeg me met een grimas waarom we niet hadden gerapporteerd. Ik vertelde hem dat ze, zoals ik net had uitgelegd, al hadden aangeklaagd. Hij antwoordde dat hij niets kon doen. Ik vroeg hem om Antonio te bellen en hij zei dat hij niet kon bellen. Ik vroeg hem om de toeristenpolitie te bellen en drong erop aan dat hij niet kon bellen. Ik heb hem gezegd om me op zijn minst het telefoonnummer van de toeristenpolitie te geven en hij vertelde me dat hij het niet had. Ik vroeg hem om me de telefoon te laten gebruiken en hij weigerde. Ik vroeg hem of hij een moeder, een vrouw, een zuster of dochter ... Hij begreep niet waar hij heen ging had en maakte het duidelijk: "Er is een verkrachter in de straten en gisteren was de Duitse toerist, morgen kan elke vrouw in je familie ". Hij lachte _O- . Hij keek naar de man die op de houten bank zat en ze lachten *O* samen. Ik vroeg zijn naam en hij weigerde te antwoorden. Ik stond erop dat hij de toeristenpolitie belde en hij riep ... Antonio! Hij vertelde haar dat "een heel boos meisje op het politiebureau is vanwege de verkrachting die ochtend gemeld" ... ze praatten een tijdje, ze lachten, en toen ze ophing, zei ze: "Antonio zegt dat hij niets weet van verkrachting."

Gefrustreerd ging ik naar het Coconut Hotel. Als een orkaan ging ik naar binnen en bij de receptie, waar een vrouw van 50 was, een jonger meisje en een jongen, vroeg ik de eigenaar van de plaats. De oudere vrouw vertelde me dat zij de eigenaar was. Ik vertelde hem dat Diego de laatste nacht een Duitse toerist had verkracht in zijn hotel. Hij opende zijn ogen alsof hij net een geest had gezien:

- Laat alsjeblieft je stem zakken, mevrouw, die de rest van de gasten bang zal maken

- Ze doen er goed aan bang te zijn. Je hebt een verkrachter die een kamer deelt met andere vrouwen die mogelijk het slachtoffer zijn van deze klootzak. Hoe kun je haar laten logeren in het hostel? Hoe kun je de meisjes die hier blijven, in gevaar brengen?

- Kijk, de politie was hier al vanmiddag een verklaring aan het afleggen. Ik kan niets anders doen. Ik vraag je om alsjeblieft weg te gaan en niets anders te zeggen.

De mensen die dichtbij waren, bedekten het gesprek in stilte en, door de uitdrukking op hun gezichten, een beetje beduveld en verrast. Ik ging daar weg met een brok in mijn keel en toen ik wegging vroeg ik de meisjes die zaten goed voor zichzelf te zorgen. Dat een verkrachter in dat hotel sliep.

Blijkbaar namen ze verklaringen af ​​van verschillende vrienden van de verkrachter en ze waren er allemaal. Naar mij kijken Niemand was in de ruimte voor misdrijven geweest, maar ze hebben allemaal gezworen dat hij onschuldig was.

Na een uur lang met ze te kletsen - veel inwoners en een aantal inwoners - kwam ik tot een conclusie die even verontrustend als verontrustend was: kennelijk zijn de schendingen van toeristen terugkerend. Zelfs zo dat zelfs de slachtoffers met lage stemmen in clandestiene gesprekken worden getypt. Jonge toeristen, die niet weten hoe ze Spaans moeten spreken en die op het punt staan ​​het land te verlaten, hetzij op weg naar een andere bestemming om hun reis voort te zetten of terug te keren naar hun huizen. Net als Ruth, een "gemakkelijke prooi".

Een Franse vrouw die haar bekend was, werd een paar weken geleden geprobeerd te verkrachten in de gezamenlijke douches van Hosteluego Hostel

Welnu, een paar weken geleden schond een van degenen die een van de boten reed die de hele nacht kwamen en gaan een meisje dat alleen naar Columbus terugkeerde, geweld aan.

Begrijp je dat ze het meisje hebben verkracht en dat niemand iets zegt of doet? Begrijp je dat de politie in mijn gezicht lachte, de eigenaar van het hostel waar ze het meisje verkracht hebben en de rest van de stad wil hem rustig houden en ze vertellen me om er niet over te praten? Begrijpt u dat dit nog veel vaker is gebeurd en dat niemand iets doet? Heb ik je verteld over de andere twee gevallen van poging tot verkrachting in hosteluego en het meisje dat in de boot is verkracht ?, dacht ik hardop

- Welkom bij Bocas del Toro, mijn vriend, vertelt me ​​op ironische toon een van de lokale jongens die werkt als duikinstructeur

Daar komt een andere jongen aan, vraagt ​​wat er gebeurt en ik vertel hem dat ze de vorige avond een meisje hebben verkracht.

- "Maak je geen zorgen, we hebben het gisteravond gepakt", en laten trots zijn gewonde knokkels zien. "We sloegen hem dood, we bonden hem vast en we belden de politie die hem nam. Maar morgen zal hij weer vrij zijn. '

- Hoe? Waar?

- Ik was in mijn huis in Carenero en ik hoorde een vrouw om hulp vragen. Ik ging uit met mijn kamergenoten om te zien wat er gebeurde en we zagen de man een plaatselijke vrouw verkrachten. Omdat hier de politie niets doet, nemen we gerechtigheid door onze handen. We sloegen hem en bonden hem vast zodat hij niet weg zou rennen, maar we belden de politie, hoewel we weten dat hij morgen weer vrij zal zijn. Het kost tenminste het kloppen en de boodschap. Laten we kijken of hij leert. Maar het ergste is dat de politie het meisje dwong naast de verkrachter in de auto te gaan zitten. Ze wilde niet Ik was bang. Aan het einde namen we haar in onze auto. Hoe kunnen ze haar dwingen met haar verkrachter naar het politiebureau te gaan? Deze mensen zijn ziek, zuster!

De lokale bevolking verkracht locals, maar buitenlanders verkrachten toeristen. Er zijn veel mensen die hier komen wonen en weten dat dit niemandsland is. Ze weten dat de politie niets doet. Niemand doet iets

Er was een ander geval van verkrachting in Bocas een paar dagen geleden, ze hadden gehoord in het ziekenhuis.



Waarom probeert niemand deze epidemie onder controle te krijgen? Hoe is het mogelijk dat de situatie tussen de lokale bevolking en ingezetenen wordt genaturaliseerd, de blinde blik en de criminelen worden beschermd? Waarom? Vanwege de angst dat als toeristen aan het licht komen, niet meer komt? Verdoe je niet echt het leven van tientallen, zo niet honderden vrouwen om de beurzen te vullen? Is dit de belangrijkste reden waarom ze echte, en niet corrupte, hulp aan toeristen zouden moeten geven? Waarom laat je ze vrouwen behandelen zoals ze hun honden behandelen?

Toen ik mijn ogen opende nam ik de beslissing: ik verliet het land. Ik voelde een echte en onweerstaanbare drang om te vertrekken. Ik verzamelde de rugzak zo snel als ik kon, stuurde ik ze een whatssap de Duitse meisjes die die ochtend moest naar de rechter Changuinola en ik ging naar Costa Rica zonder om te kijken.

In een van de belangrijkste toeristische attracties van Panama is er een onderwerp waar niemand over praat. Hoewel iedereen het weet, is iedereen stil. Daar kun je beter niet over praten. Ze dwingen zichzelf te vergeten. De eigenaren van de hotels en die van de toerismebureaus lachen: zeg ik je hoe mooi Playa Estrella is?

https://www.sinmapa.net/l(...)o-bocas-del-toro-ii/

https://www.sinmapa.net/l(...)do-bocas-del-toro-i/
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176497485
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:39 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als jij je eens had ingelezen had je ook gelezen dat de kans van overlijden in de natuur echt vele malen groter is dan overlijden door welke andere reden dat in dit topic wordt aangehaald. Dus wat is je punt?
overlijden in de natuur is heel wat anders dan met zn tweeen vermoord in de natuur

een artikel uit prensalatina
23 januari 2013

Panamezen voelen de groei van criminaliteit in het land, en daarom spreekt 64 procent van de burgers angst uit in verband met dit fenomeen, meldde het Ipsos-TMG adviesbureau, dat met de steun van de Kamer van Koophandel klonk onder de bevolking.

In december vorig jaar werden onder burgers metingen verricht, met een onnauwkeurigheid van minder dan vier procent, die de hoofdstad en inwoners van de provincie Colón, aan de Atlantische kust van Panama, omvatte.

De cijfers waren één procent hoger dan na de enquêtes in april 2012.

In de hoofdstad, de stad Panama, zei 49 procent van de respondenten dat ze bang waren om het huis te verlaten, en in de provinciale regio bevestigde 39 procent van de burgers dat ze bang waren om naar huis te gaan zodra het donker begon te worden.

Uit de antwoorden bleek dat 64 procent van de bevolking er vertrouwen in had dat de criminaliteit in hun gebied toeneemt, in vergelijking met eerdere studies, waar slechts 54 procent van de burgers aangaf dat er sprake was van criminaliteit.

Wat betreft de mate van geweld, 62 procent merkte op dat criminelen gewelddadiger waren geworden, 26 procent noemde geweld net zo vaak als voorheen en 12 procent zei dat de misdaden minder gewelddadig waren geworden.

Wat de toekomst betreft: 49 procent gelooft dat het geweldsniveau in de nabije toekomst zal toenemen, dit is 7 procent meer dan in de vorige peiling. De meesten van hen zijn verdeeld in termen van menselijke waarden en de vervreemding van 'vaders', waar ze ook voorkomen, ze geven niet om hun zorg.
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176541644
Levenslang geëist voor moord op Kim Wall:

https://nos.nl/artikel/22(...)ord-op-kim-wall.html
pi_176548795
Puzzelstukjes compleet: zaak tegen Deense uitvinder kan nu écht starten:

https://nos.nl/artikel/22(...)nu-echt-starten.html
pi_176565748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:48 schreef gynaika het volgende:
Levenslang geëist voor moord op Kim Wall:

https://nos.nl/artikel/22(...)ord-op-kim-wall.html
Goed zo, hij mag nooit meer vrij komen.
pi_176640180
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:48 schreef gynaika het volgende:
Levenslang geëist voor moord op Kim Wall:

https://nos.nl/artikel/22(...)ord-op-kim-wall.html
misschien zou Ben ook L&K kunnen ruiken ondanks zijn waterlijken specialiteit .?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_176674666
President Varela is nu in Nederland

De president van Panama, Juan Carlos Varela, brengt zondag 21 tot en met dinsdag 23 januari een werkbezoek aan Nederland. Het werkbezoek staat in het teken van de verdere versterking van de bilaterale relatie tussen Nederland en Panama. Specifieke gebieden zijn de maritieme, agro-logistieke en healthcare sector.

President Varela wordt maandag door minister-president Rutte op het Catshuis ontvangen voor een werklunch. Hierbij zijn minister Kaag voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking en minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat aanwezig. Aan de werklunch nemen Nederlandse experts uit verschillende sectoren deel.

In de middag ontvangt Zijne Majesteit de Koning president Varela in audiëntie op Paleis Noordeinde. Hare Majesteit Koningin Máxima heeft in haar hoedanigheid van speciale pleitbezorger van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties voor inclusieve financiering voor ontwikkeling (UNSGSA) een gesprek met Isabel de Saint Malo de Alvarado, vice-president, tevens minister van Buitenlandse Zaken van Panama.

Tijdens zijn werkbezoek spreekt president Varela onder andere met de havenautoriteiten in Rotterdam en krijgt hij een rondleiding door Schiphol met de focus op diens rol als knooppunt voor transitpassagiers. Daarnaast neemt de president deel aan een CEO Roundtable, georganiseerd door VNO-NCW, over de maritieme sector en havenontwikkeling.
https://www.koninklijkhui(...)oek-president-panama

Varela se reunió con Birgit Otto, directora de Royal Schiphol Group, Nico Verzijl, del ministerio de defensa y René Korevarr, jefe de Operaciones de Schiphol.
http://laestrella.com.pa/(...)/foto/377096#gallery
pi_176696964
De Deense uitvinder Peter Madsen heeft journalist Kim Wall mishandeld en gemarteld voordat hij haar vermoordde. Dat blijkt uit de volledige aanklacht die dinsdag werd gepubliceerd.

https://www.nu.nl/buitenl(...)d-in-onderzeeer.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')