abonnement Unibet Coolblue
pi_175715791
quote:
DENK doet ook in Rotterdam mee aan raadsverkiezingen

De politieke partij Denk doet bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart ook mee in Rotterdam. Het is de elfde gemeente waar de partij zich in de verkiezingsstrijd zal mengen.
Meer bij:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-raadsverkiezingen

Het worden interessante verkiezingen in Rotterdam met Leefbaar Rotterdam, PVV en Denk. Wordt ook gezellig als die partijen verkozen worden.
pi_175715858
Dat is dus het definitieve einde van de PvDA in Rotterdam.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175715925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat is dus het definitieve einde van de PvDA in Rotterdam.
Nah, de betekenis verandert slechts; Partij voor denk-aanhangers
  donderdag 14 december 2017 @ 12:01:06 #4
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175715969
Viel wel te verwachten
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175715975
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 14 december 2017 @ 12:03:30 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175716009
Hier gelukkig niet :W
pi_175716038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat is dus het definitieve einde van de PvDA in Rotterdam.
De PvdA is onbetrouwbaar en de kiezers zijn niet achterlijk.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175716043
Tja, dan zijn de vertegenwoordigers van Erdogan ook daar vertegenwoordigd.
pi_175716077
rip pvda
There are only 151 Pokémon.
pi_175716081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:06 schreef Elzies het volgende:
Tja, dan zijn de vertegenwoordigers van Erdogan ook daar vertegenwoordigd.
kan iemand mij uitleggen waarom dit standpunt, dat DENK erdogan vertegenwoordigers zouden zijn?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175716142
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

kan iemand mij uitleggen waarom dit standpunt, dat DENK erdogan vertegenwoordigers zouden zijn?
Ze weigeren overduidelijk Erdogans standpunten die niet in overeenstemming zijn met enkele hun eigen standpunten te bekritiseren. Zelfs na meerdere malen vragen. Dan houden ze hun mond of lopen verongelijkt weg.

Dan ben je overduidelijk een grijze wolf in schaapskleren en een tentakel van Erdogan.

Ik vind het prima hoor, maar wees daar dan gewoon eerlijk in. Wel zo duidelijk.
pi_175716146
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

kan iemand mij uitleggen waarom dit standpunt, dat DENK erdogan vertegenwoordigers zouden zijn?
DENK vertegenwoordigt in feite alle allochtonen en ook de ex-kiezers van de SP en die van de PvdA.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175716188
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:12 schreef Begripvol het volgende:

[..]

DENK vertegenwoordigt in feite alle allochtonen en ook de ex-kiezers van de SP en die van de PvdA.
Proest.. :')

Het is gewoon de turkse pvv.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175716289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze weigeren overduidelijk Erdogans standpunten die niet in overeenstemming zijn met enkele hun eigen standpunten te bekritiseren. Zelfs na meerdere malen vragen. Dan houden ze hun mond of lopen verongelijkt weg.

Dan ben je overduidelijk een grijze wolf in schaapskleren en een tentakel van Erdogan.

Ik vind het prima hoor, maar wees daar dan gewoon eerlijk in. Wel zo duidelijk.
ze zijn gewoon slim/opportunistisch/politiek bewust bezig wat erdogan betreft, omdat ze door stelling te nemen tegen erdogan, ze niks zullen winnen, sterker nog, veel zullen verliezen, omdat het gros van de turken pro erdogan zijn en zij een groot deel van de drie zetels te danken hebben aan deze mensen, die mensen verliezen zou zelfmoord zijn.

dit is iets wat hen nog een grijze wolf nog een tentakel van erdogan maakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175716299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Het is gewoon de turkse pvv.
eerder dat dan erdo tentakel ofzoiets
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175716321
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn gewoon slim/opportunistisch/politiek bewust bezig wat erdogan betreft, omdat ze door stelling te nemen tegen erdogan, ze niks zullen winnen, sterker nog, veel zullen verliezen, omdat het gros van de turken pro erdogan zijn en zij een groot deel van de drie zetels te danken hebben aan deze mensen, die mensen verliezen zou zelfmoord zijn.

dit is iets wat hen nog een grijze wolf nog een tentakel van erdogan maakt.
Erdogan aanhangers zijn veelal hun kiezers. Als je die beledigd dan kan DENK zichzelf opheffen.
  donderdag 14 december 2017 @ 12:26:06 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175716322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:05 schreef Begripvol het volgende:
de kiezers zijn niet achterlijk.
Leugens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175716342
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

eerder dat dan erdo tentakel ofzoiets
In ieder geval een partij waar je als niet Turk echt helemaal niets te zoeken hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175716407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Erdogan aanhangers zijn veelal hun kiezers. Als je die beledigd dan kan DENK zichzelf opheffen.
prcs. dat maakt hen geen tentakel van erdogan. maar een opportunist.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 14 december 2017 @ 12:34:21 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175716441
PVV en DENK, wordt er gezellig op daar in Rotterdam... wat een armoede. Of doet de PVV daar niet mee?
pi_175716462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In ieder geval een partij waar je als niet Turk echt helemaal niets te zoeken hebt.
kennelijk delen velen die mening niet aangezien ze die drie zetels hebben bemachtigd daar ook niet turken aan te trekken.

is daar onderzoek naar gedaan overigens. de achtergrond van DENK stemmers? vooral toerkoes en mocros schat ik in, maar daar redt je het alleen niet mee om op drie zetels te komen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175716467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Of doet de PVV daar niet mee?
wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175716506
Trol Wilders wil trollen maar wordt zelf getrolled door trol Kuzu.
Ze zullen elkaar wel vaker tegenkomen, soort zoekt soort.
Radio Espantoso
  donderdag 14 december 2017 @ 12:43:12 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175716579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:37 schreef Peligrosso het volgende:
Trol Wilders wil trollen maar wordt zelf getrolled door trol Kuzu.
Ze zullen elkaar wel vaker tegenkomen, soort zoekt soort.
Een stel trollen die moeten meebeslissen over het wel en wee in een grote stad. Sounds like a plan :')
pi_175716636
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

kennelijk delen velen die mening niet aangezien ze die drie zetels hebben bemachtigd daar ook niet turken aan te trekken.

is daar onderzoek naar gedaan overigens. de achtergrond van DENK stemmers? vooral toerkoes en mocros schat ik in, maar daar redt je het alleen niet mee om op drie zetels te komen.
Nee dat klopt. Maar DENK wordt op joop.nl nogal bewierrookt, dus er zullen ook wel wat blanke grachtengordel gutmenschen tussen de stemmers zitten.

Dat verandert echter niets aan de conclusie dat een weldenkend mens niets te zoeken heeft bij DENK, helemaal als je je roots niet op het anatolisch schiereiland hebt liggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')