abonnement Unibet Coolblue
pi_175717893
Joh, maak je niet druk. Het is een leasehok. Besteed je tijd wat nuttiger en laat t gaan.
(btw. ik heb ook een leasehok, nog een klein jaartje braaf stekkeren ;( )
pi_175723491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:28 schreef Hallmark het volgende:
Noob hier: moderne lak, hoe kan dat in hemelsnaam krassen van een wasbeurtje? Hebben ze Jif en een schuurspons gebruikt of zo?
Juist moderne lakken zijn niet zo sterk... Door alle milieueisen is het veel moeilijker dan vroeger toen ze nog gewoon loodhoudende verf op terpentinebasis gebruikten etc.

Dus een wasstraat met harde borstels waar misschien iets eerder nog een modderwagen doorheen is gegaan daar moet je voor uitkijken.

Overigens vind ik het voor een leaseauto wel erg ver gaan om die met de hand te gaan wassen. Maar mooi dat die mensen er nog zijn:)
pi_175810912
Toen ik mijn leaseauto net had waste ik hem ook met de hand. Totdat de lol er wel een beetje af is en de wasstraat (die toch al vergoed wordt) wel zo makkelijk is ;)

Vraag me in dit geval wel een beetje af of er echt sprake is van schade (tenzij het dikke krassen zijn door de lak heen). Dat auto's door de wasstraat minuscule krasjes krijgen is denk ik een algemeen geaccepteerd gegeven wat de de meeste mensen niet opvalt. Natuurlijk wel zuur als de garage het in dit geval toch doet, maar in dit geval moet ook de leasemaatschappij er iets van vinden en ik vermoed dat die dit niet echt als een issue bestempelt. Maar goed, je kunt het proberen.
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:51:38 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175845296
Je leasebak laten wassen :')

Dat hoort toch bij onderhoud en dat doet de garage elke 30.000 km.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_175847841
Ach die paar krasjes..
pi_175848486
Dit kan zomaar onder gebruikssporen vallen net zoals hele kleine putjes in je blik. Daar gaat dan ook niks aan gedaan worden.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175850779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:34 schreef tstile het volgende:

[..]

Overigens vind ik het voor een leaseauto wel erg ver gaan om die met de hand te gaan wassen. Maar mooi dat die mensen er nog zijn:)
Mijn buurman staat met een tandenborstel zijn velgen te boenen _O-
pi_175850967
Swirls.
Gewoon nog een keer met de hand wassen en waxen.
Dealers met een eigen goedkope wasstraat in het vervolg mijden of duidelijk afspreken dat men de auto niet wast (wel stofzuigen ;)).
pi_175860814
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:51 schreef XL het volgende:
Je leasebak laten wassen :')

Dat hoort toch bij onderhoud en dat doet de garage elke 30.000 km.
Jij was je auto eens per 30.000 kilometer?
pi_175861193
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij was je auto eens per 30.000 kilometer?
Kan toch? 1 keer per jaar, na de winterperiode, haal ik mijn auto door de wasstraat. Overigens geen leaseauto.
pi_175861432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:12 schreef avotar het volgende:

[..]

En dus? Is dat een reden om er niet fatsoenlijk mee om te gaan dan?

Je werklaptop gebruik je ook als onderzetter?
Als snijplank ;)
pi_175861636
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:21 schreef GX3 het volgende:

[..]

Kan toch? 1 keer per jaar, na de winterperiode, haal ik mijn auto door de wasstraat. Overigens geen leaseauto.
Als het een auto van de zaak is waar je dus mee naar klanten gaat hoort ook de auto er representatief uit te zien. Je wast je overhemden toch ook?

Wat jij met je privéauto doet moet je zelf weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 13:22:31 (typo) ]
pi_175863806
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als het een auto van de zaak is waar je dus mee naar klanten gaat hoort ook de auto er representatief uit te zien. Je was je overhemden toch ook?

Wat jij met je privéauto doet moet je zelf weten.
Niet elke leaseauto komt bij een klant voor de deur te staan.
pi_175863942
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef GX3 het volgende:

[..]

Niet elke leaseauto komt bij een klant voor de deur te staan.
Vandaar die bijzin in de eerste zin.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:53:16 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175868352
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij was je auto eens per 30.000 kilometer?
Toen ik een lease auto had waste ik hem nooit, de dealer deed dat elke 30.000 km bij het onderhoud. Mijn eigen auto was ik in het voorjaar, tegen het zout van de winter.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 december 2017 @ 16:54:03 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175868383
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als het een auto van de zaak is waar je dus mee naar klanten gaat hoort ook de auto er representatief uit te zien. Je wast je overhemden toch ook?

Wat jij met je privéauto doet moet je zelf weten.
Overhemden zijn van mij. Een leaseauto is dat niet
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_175868430
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:54 schreef XL het volgende:

[..]

Overhemden zijn van mij. Een leaseauto is dat niet
Dat is het punt niet. Het gaat erom dat je representatief bij de klant op de stoep staat. Maar goed, als je niet bij klanten komt, je baas het niet boeit en / of je in de IT werkt is dat verder niet zo relevant natuurlijk.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:59:50 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175868591
quote:
12s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Het gaat erom dat je representatief bij de klant op de stoep staat. Maar goed, als je niet bij klanten komt, je baas het niet boeit en / of je in de IT werkt is dat verder niet zo relevant natuurlijk.
Net alsof een auto er slecht uitziet als je hem een jaar niet poetst. Alleen bij droogte en zand gaat het opvallen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_175871161
quote:
12s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Het gaat erom dat je representatief bij de klant op de stoep staat. Maar goed, als je niet bij klanten komt, je baas het niet boeit en / of je in de IT werkt is dat verder niet zo relevant natuurlijk.
Ach mijn leaser is ook altijd vies en ik haat sxhoenenpoetsen. Ik zorg gewoon dat klanten blij zijn met mijn werk, dan zal die smerige auto ze jeuken
pi_175871172
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als het een auto van de zaak is waar je dus mee naar klanten gaat hoort ook de auto er representatief uit te zien. Je wast je overhemden toch ook?

Wat jij met je privéauto doet moet je zelf weten.
Ligt eraan of de baas er budget voor over heeft ;), in dat geval rij ik hem wel door de wasstraat voor het duurste programma. Anders; jammer dan. En hier in de UK krijg je een vergoeding voor het wassen van je uniform, of in dit geval, voor je overhemden. :)
pi_175873590
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:31 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Hee, dus als ik 'm weer in de was zet zijn ze ook weg?
Ja, wax met een glaze als extra onderdeel is prima.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175934196
Wat boeien krassen in een auto die niet jouw eigendom is? Voor het gaat roesten heb je allang een andere.
Of wil je er graag de blits mee maken.
pindazakje
pi_175978303
Als de leasemaatschappij voorschrijft bij welke garage je hem moet laten onderhouden dan is het het probleem van de lease maatschappij,even doorgeven en hun beslissing afwachten.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_175985106
Leaseplan? Dan ff aangeven in de app
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')