abonnement Unibet Coolblue
pi_175693005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:05 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dit is niet echt het forum voor serieuze ideeën ben ik bang.
Moeten we ons dan laten leiden door reagoorders die alleen maar negatief zijn wanneer iemand wel iets serieus aandraagt?
pi_175699000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ik zal ook even on-topique reageren.

Wat je inderdaad kunt doen is een beetje afkijken van de 50shades stuff.

Waar ken ik deze vinden? ☺
pi_175699136
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef Suus_xxx het volgende:

[..]

Waar ken ik deze vinden? ☺
Dat zijn boeken / films.

In een van de scenes vraagt de man dan ook de vrouw om tijdens het uiteten haar slip uit te doen en aan hem te geven. < met die scene in mijn achterhoofd bedacht ik ook het vorige.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_175699141
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef Suus_xxx het volgende:

[..]

Waar ken ik deze vinden? ☺
Je moet wel wat meer richting geven wat voor soort tips je wil...
Een beetje kinky, heel erg kinky, expliciet seksueel of rauw seksueel waar de damp vanaf komt...
Wat wenst vous?
pi_175704887
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:08 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Je moet wel wat meer richting geven wat voor soort tips je wil...
Een beetje kinky, heel erg kinky, expliciet seksueel of rauw seksueel waar de damp vanaf komt...
Op zoek naar leuke uitdagingen voor hem voor als hij bijv op zijn werk is, sporten of een avondje uit.

Zelf had ik overigens wel al ergens het idee gezien van n erotische truth or dare..

En het mogen spannende opdrachten zijn.

Momenteel is hij sporten en heb ik hem al wel een foto opdracht gegeven. Maar uiteraard zoek ik nog vele ideetjes. Zat zelf te denken in de richting van spannend en stout
pi_175706651
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:54 schreef Suus_xxx het volgende:

[..]

Op zoek naar leuke uitdagingen voor hem voor als hij bijv op zijn werk is, sporten of een avondje uit.

Zelf had ik overigens wel al ergens het idee gezien van n erotische truth or dare..

En het mogen spannende opdrachten zijn.

Momenteel is hij sporten en heb ik hem al wel een foto opdracht gegeven. Maar uiteraard zoek ik nog vele ideetjes. Zat zelf te denken in de richting van spannend en stout
Ok! Dat zal wel helpen met tips krijgen denk ik. En bespaart je ieg tips met dildo's en zwepen, en zo 😂
pi_175707477
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

En bespaart je ieg tips met dildo's en zwepen, en zo 😂
Hahaha zelfs dat zou hij hem kennende niet erg vinden hoor hahaha

Maar we hebben nu ieder geval al iets bedacht, erotische truth or dare.

Alleen nog leuke opdrachten erbij al heeft hij er wel al 1 moeten uitvoeren haha 😈

[ Bericht 14% gewijzigd door Flogging op 03-03-2018 22:27:12 (Gedraag je een beetje.) ]
pi_177562529
Ik weet niet of je dat nou wel moet doen met op zijn werk.
Ok een foto van iets bizars op de wc kan ik me nog voorstellen.

Maar zie het al voor me dat ie met z'n blote pener betrapt wordt op z'n kantoor.
Leg die maar even uit dan _O-
Do what you love, love what you do!
pi_177563160
laat hem zichzelf filmen tijdens het aftrekken. Of een spuit filmpje maken.

Extra spannend op een openbare locatie.
pi_177563211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:18 schreef kree het volgende:
Ik weet niet of je dat nou wel moet doen met op zijn werk.
Ok een foto van iets bizars op de wc kan ik me nog voorstellen.

Maar zie het al voor me dat ie met z'n blote pener betrapt wordt op z'n kantoor.
Leg die maar even uit dan _O-
Zijn genoeg die dat doen of juist ontzettend geil vinden. Heb zelf ook weleens gemasturbeerd achter mijn bureautje. Echt hilarisch als er dan iemand binnenkomt die je een hand wil geven, terwijl je je vingers nog niet gewassen hebt.
pi_177563423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:41 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Zijn genoeg die dat doen of juist ontzettend geil vinden. Heb zelf ook weleens gemasturbeerd achter mijn bureautje. Echt hilarisch als er dan iemand binnenkomt die je een hand wil geven, terwijl je je vingers nog niet gewassen hebt.
_O-
Volgens mij is het maar goed dat ik jou voorstel als knappe slanke deerne en ik niet een foto van het tegendeel heb gezien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177563454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Volgens mij is het maar goed dat ik jou voorstel als knappe slanke deerne en ik niet een foto van het tegendeel heb gezien.
Ik zal je een geheimpje verklappen; ook dikkerds masturberen. Of je dat nou aankunt of niet :P
pi_177563543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:49 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen; ook dikkerds masturberen. Of je dat nou aankunt of niet :P
Ja, maar ik verbeeld mij toch liever een knappe slanke seksueel opwindende mooie jonge deerne die zichzelf bevredigd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177563611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:41 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Zijn genoeg die dat doen of juist ontzettend geil vinden. Heb zelf ook weleens gemasturbeerd achter mijn bureautje. Echt hilarisch als er dan iemand binnenkomt die je een hand wil geven, terwijl je je vingers nog niet gewassen hebt.
Is dat zo?

Dat eerste dan, want het tweede zal best wel :D
Weet niet in elk bedrijf waar ik tot nu toe heb gewerkt en zo iemand zou betrapt worden dan kun je het tot in den treure nog gaan aanhoren van je collega's
Do what you love, love what you do!
pi_177563638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:55 schreef kree het volgende:

[..]

Is dat zo?

Dat eerste dan, want het tweede zal best wel :D
Weet niet in elk bedrijf waar ik tot nu toe heb gewerkt en zo iemand zou betrapt worden dan kun je het tot in den treure nog gaan aanhoren van je collega's
Je moet ook niet betrapt worden.. Ik zat alleen in een kantoor omringd met glas, precies achter een paal met mijn blik op de voordeur. Dan kan het best.
pi_177563654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, maar ik verbeeld mij toch liever een knappe slanke seksueel opwindende mooie jonge deerne die zichzelf bevredigd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dan moet ik je teleurstellen. Jammer voor je.
pi_177563718
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:56 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Haha dan moet ik je teleurstellen. Jammer voor je.
-O- Jij bent niet mooi?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177564284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

-O- Jij bent niet mooi?
Wat jij wil ;)
pi_177564437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 23:21 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Wat jij wil ;)
Ik wil van wel :9~
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177576397
Laat hem je paard pijpen!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177582511
Ik ben niet zo van de opdrachtjes eerlijk gezegd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177612212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:06 schreef Suus_xxx het volgende:
Oké bij deze..

MANNEN: Wat voor opdrachten vinden jullie leuk om te krijgen van een vrouw?
Hoever zijn jullie bereid te gaan voor een opdracht van een vrouw
Ik geen want ik kick daar niet op. Dergelijke dames moeten enkele deuren verder zoeken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177612309
laat hem flirten met de eerste persoon die hem aanspreekt op zijn werk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')