abonnement Unibet Coolblue
pi_175690434
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175690611
Angela is een vriendin van de show
pi_175690657
Angela heeft al weken een natte gleuf nu ze steeds in de aandacht staat nadat ze Humberto een verdiende draai om de oren gaf. Daarvoor stuurde ze altijd flutstukjes van jewelste in.
pi_175692017
Angela heeft weer gesnoven.

Daarnaast houdt Johan helemáál niet van het wereldje in Hilversum, hij zit er alleen vier keer per week HAHAHAHA
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:58:13 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175692097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:55 schreef Wuwwa het volgende:
Angela heeft al weken een natte gleuf nu ze steeds in de aandacht staat nadat ze Humberto een verdiende draai om de oren gaf. Daarvoor stuurde ze altijd flutstukjes van jewelste in.
Ho ho, ze is ook de Slimste Mens hè.
pi_175692143
Ik vind Wuwwa ietwat vrouwonvriendelijk overkomen
  woensdag 13 december 2017 @ 14:02:39 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175693608
quote:
Slap optreden van Johan tegen Jesse. Jammer, daar was veel meer uit te halen.
pi_175695668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Angela heeft weer gesnoven.

Daarnaast houdt Johan helemáál niet van het wereldje in Hilversum, hij zit er alleen vier keer per week HAHAHAHA
Het is ook een beetje eenzijdig. Als Hoemberto al een rolberoerte krijgt van Johan, wat moet dat omgekeerd dan wel niet geven?
pi_175695985
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het is ook een beetje eenzijdig. Als Hoemberto al een rolberoerte krijgt van Johan, wat moet dat omgekeerd dan wel niet geven?
Aids
pi_175696133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:53 schreef Ties02 het volgende:
Angela is een vriendin van de show
pi_175696148
Gasten die ik nog wil zien

-Dickie
-Harry Mens
-Gerard Joling

Allemaal vrienden van de show
pi_175696624
-Emile Schelvis
pi_175696654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:55 schreef KingRoland het volgende:
Gasten die ik nog wil zien

-Dickie
-Harry Mens
-Gerard Joling

Allemaal vrienden van de show
Vrijdag Dickie in de show
  woensdag 13 december 2017 @ 17:31:01 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175698337
De oplossing voor Late Night: Derksen als sidekick

Er bestaat een manier om de kijkcijfers van RTL Late Night in één keer uit het slop te trekken. Met dezelfde presentator, met dezelfde slappe gasten, ja zelfs met nóg meer RTL-gezichten die totaal kritiekloos hun nieuwe programma’s komen promoten. Er hoeft helemaal niets aan de opzet te veranderen, behalve dan Johan Derksen als tafelheer toevoegen. Succes verzekerd, vanaf de eerste minuut. Erland Galjaard, als je me niet gelooft, kijk Jinek van gisteravond terug.

Ik zie het al voor me: Johan norsig in de hoek van NH Schiller, wachtend tot één van de andere gasten een kleine pauze laat vallen of per ongeluk zijn kant op kijkt. Of beter nog, er met gestrekt been in, midden in de zin van een ander. Omdat hij vindt dat er nu genoeg lulverhalen zijn verkondigd.

Niets en niemand ontziend, zeggen wat er in hem opkomt, of het nou aardig is of niet, slim is of niet, steek houdt of niet, of het zijn eigen broodheer helpt of niet. Gewoon bam, erbovenop. Johan fileert zonder aanzien des persoons, dus ook de presentator. Derksen bij Marco Borsato thuis, dat was legendarisch geworden.

Machogelul
Je zit als kijker óf applaudisserend op de bank óf je ergert je dood aan die onbehouwen beer

Angela de Jong
En of hij nou onzin roept of niet, het levert altijd wat op. Ook bij Jinek dinsdagavond. Toegegeven, hij speelde het wel erg op de persoon Jesse Klaver en dat machogelul over ‘papadagen kunnen niet in die functie’ slaat he-le-maal nergens op. Maar hij was een van de eersten die recht in het gezicht van Klaver zei dat hij zijn act met opgestroopte hemdsmouwen niet gelooft en bracht daarmee iets teweeg. Er ontstonden barstjes in het masker van de politicus, hij raakte getergd. En dat is een kant die hij doorgaans beter verbergt dan zijn eikeltjespyjama.

Derksen hoeft zich als sidekick niet te bekommeren om gasten en sfeer. Hij mag de hele avond grommend zijn mond houden of weglopen als het hem te gortig wordt, maar kan ineens ook buitengewoon charmant doen. Je zit als kijker óf applaudisserend op de bank óf je ergert je dood aan die onbehouwen beer, maar: je kijkt wel.

Natuurlijk zijn er een paar hordes te nemen: Derksen heeft helemaal geen zin om elke avond uit Grollo te komen karren, sommige gasten bedanken voortaan voor de uitnodiging en Humberto krijgt alleen al bij de naam Derksen een rolberoerte. Maar denk eens aan die kijkcijfers, Erland. En dan kan er een hoop, daar ben ik van overtuigd

https://www.ad.nl/show/de(...)s-sidekick~a375ce65/

Sow koekoek :P
pi_175698349
Spuit 11
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 17:39:05 #218
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175698516
Ties02 is gek
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 17:40:50 #219
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175698549
Was Derksen bij Jinek leuk?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175699239
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175700695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:02 schreef fetX het volgende:

[..]

Slap optreden van Johan tegen Jesse. Jammer, daar was veel meer uit te halen.
Nu zat Johan eens tegen over iemand die nog gladder dan is Wilfred Genee.
pi_175703108
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
Was Derksen bij Jinek leuk?
ga even weg joh, het enige wat leuk is ben jij
pi_175704040
quote:
'Beste Johan Derksen, een papadag kan in iedere functie'
Hester Zitvast

Oh Johan. Je doet mij toch altijd zo aan mijn geliefde stiefvader denken. Die vindt altijd overal iets van en wat hij vindt, is ook zo. Jullie schelen twee jaar en zijn dus van dezelfde generatie. De generatie die liever niet al te gek doet - want normaal is al geflipt genoeg. De generatie van niet lullen maar poetsen. En de generatie die het allemaal héél goed en beter weet.

Gisteren zat je aan tafel bij Jinek. Aan de overkant zat Jesse Klaver. Kijkers voelden de bui al hangen; dat jij helemaal niets op hebt met Jesses groene standpunten, leidt namelijk geen enkele twijfel.

Opgerolde mouwen

Ik moest ook meteen denken aan het artikel dat ik over zijn omstreden papadag schreef. Papadag: daar vind jij vast iets van, dacht ik. En ongetwijfeld hetzelfde als mijn stiefvader.

Je omschreef Jesse binnen een paar seconden nadat je spreektijd was ingegaan al als 'het welbespraakte mannetje met de opgerolde mouwen die half semi-intellectueel Nederland voor zich had gewonnen'.

Sprekende pop

Je had het over zijn act, die goed bedacht wordt opgevoerd; de GroenLinks-leider was in jouw ogen een sprekende pop. In gedachten zag ik mijn stiefvader instemmend knikken en lachen. En toen gooide je uit het niets de papadag erin. Je moest het zeggen, het kon niet uitblijven. Maar jeetje Johan, wat sla je daar de plank mee mis!

Je mag echt wel iets vinden van Jesses opgerolde mouwen. Persoonlijk denk ik niet dat iemand karakter in de kreukelzone van wat katoen besloten ligt, maar ik begrijp dat het niet geheel strookt met jouw ietwat belegen beeld van een politicus.

Theaterelement

Een politicus draagt een pak. Gepoetste schoenen. Stropdas. Ik denk niet dat Jesse zich iets van jouw gevoel van mode aantrekt, nog van de insinuatie dat het een act is die hij opvoert (hoewel politiek in het algemeen ook wel een theaterelement bevat, da's waar).

Maar dat je claimt dat een papadag - oh wat haat ik dat woord toch - in bepaalde functies niet tot de mogelijkheden behoort is volstrekt onzinnig. Het kan in iedere functie. Geen bedrijf dondert om als je er een dag in de week niet bent.

Vijfdaagse werkweek

En if so, moet je de zaak intern maar eens wat beter organiseren. Wij hebben de vijfdaagse werkweek ingesteld, wij mensen. Dus wij kunnen 'm ook weer ongedaan maken.

Gisteren hoorde ik op de radio dat een Duits bedrijf de werkdag met drie uur had ingekort. Geen acht, maar vijf uur, maar dan wel álles afkrijgen en geen privédingen in de baas z'n tijd uitvreten. Het schijnt geweldig te werken, maar dat kan er bij jou vast ook niet in.

Het vlees

Het is bijna 2018, Johan. Vaders snijden niet meer alleen op zondag het vlees. Zoals moeders heel veel vaker werken dan in jouw tijd het geval was, doen mannen op dat vlak steeds vaker een stapje terug.

Vier dagen werken om een dag extra bij de kinderen te zijn, zodat je niet later hooguit wat vage herinneringen aan die geweldige tijd hebt. Dat dit voor jou nooit is opgegaan, wil niet zeggen dat dat dus maar niet kan.

Entertainend

Vele vaders bewijzen inmiddels dat het meer dan prima kan. Maar weet je, ik heb van mijn stiefvader inmiddels wel geleerd hoe je met andere meningen moet omgaan. Daarom schud ik nu meewarig mijn hoofd, lach ik wat cynisch en zeg ik tegen je: 'Jij mag dat vinden, Johan. Jij mag dat vinden.'

PS: Overigens vond ik je bijdrage wel écht heel entertainend, ondanks de inhoud. Dus schuif gerust vaker bij Eva aan om je oudere-mannen-kijk op de wereld te verkondigen.

Meisje Zitvast staat duidelijk niet met beide benen in de maatschappij.
pi_175704266
Leuke naam Zitvast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')