abonnement Unibet Coolblue
pi_175654202
Voor het maken van een schrijfopdracht moet ik een keuze uit vier onderwerpen maken waarover ik van te voren informatie mag verzamelen.

De onderwerpen waaruit ik kan kiezen zijn:
1 Trump en Noord-Korea
2 De terugkeer van Syriërs
3 Een basisinkomen voor 60-plussers
4 Het geven van Engelstalig onderwijs op universiteiten

Bij de aanvang van de schrijfopdracht krijg ik pas informatie over:
het schrijfdoel: overtuigen of opiniëren;
de tekstsoort: betoog of beschouwing;
het publiek voor wie ik schrijf.

Welk onderwerp raden jullie mij aan, en waarom?
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het maken van een keuze.
  maandag 11 december 2017 @ 20:08:26 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_175654297
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 11 december 2017 @ 20:09:08 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175654319
Zou 3 of 4 kiezen, zodat de kans kleiner is dat je wordt afgerekend op een 'verkeerde mening'
pi_175675271
Eigenlijk wil je dus al gratis argumenten scoren die je in je schrijfopdracht kunt verwerken als zijnde de jouwe?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175676204
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eigenlijk wil je dus al gratis argumenten scoren die je in je schrijfopdracht kunt verwerken als zijnde de jouwe?
Het is de bedoeling dat je van te voren je bronnen verzamelt en deze verwerkt in je schrijfopdracht. Ik vraag me af wat de beste keuze zou zijn als je kijkt naar de (kwaliteits)bronnen die voor ieder onderwerp beschikbaar zijn en de invalshoeken die over het onderwerp te belichten zijn. Hier heb ik namelijk mijn twijfels bij.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 19:19:16 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_175676643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:01 schreef rgsdrg het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je van te voren je bronnen verzamelt en deze verwerkt in je schrijfopdracht. Ik vraag me af wat de beste keuze zou zijn als je kijkt naar de (kwaliteits)bronnen die voor ieder onderwerp beschikbaar zijn en de invalshoeken die over het onderwerp te belichten zijn. Hier heb ik namelijk mijn twijfels bij.
Er is geen beste keuze. JIJ moet een keuze maken. Iedere keuze die je maar wilt. Dat gaan wij niet voor je doen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_175676684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:01 schreef rgsdrg het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je van te voren je bronnen verzamelt en deze verwerkt in je schrijfopdracht. Ik vraag me af wat de beste keuze zou zijn als je kijkt naar de (kwaliteits)bronnen die voor ieder onderwerp beschikbaar zijn en de invalshoeken die over het onderwerp te belichten zijn. Hier heb ik namelijk mijn twijfels bij.
Ik ga ervan uit dat de onderwerpen zo zijn uitgekozen dat van alles wat te vinden is.
En anders kun je je twijfel mooi meenemen in je vooronderzoek. Ik vind het een beetje makkelijk om je speciaal te registreren op een forum en anderen voor je te laten denken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175709009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Er is geen beste keuze. JIJ moet een keuze maken. Iedere keuze die je maar wilt. Dat gaan wij niet voor je doen.
:')

3 of 4 is het beste, alleen al omdat je daarmee bepaalde meningen buitenspel laat.
Net als dit soort personen die heel goed weten dat jij een keuze moet maken :') Kunnen ze een keer iets betekenen voor iemand en dan doen ze het nog niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')