abonnement Unibet Coolblue
pi_175646424
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
There are Eight thousend homeless in Berlin.
That's a fact,
It's a thing we can't deny,
Like the fact that I will love you 'til I die.
We are twelve-billion Trolls the forum Fok.
That's a guess,
No one can ever say it's true,
But I know that I will always be with you.
Thousend :')
  maandag 11 december 2017 @ 15:11:33 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175646481
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beginnen met wat eten is niet zo gek als iemand honger heeft 8-) Iemand vragen of je kan helpen met onderdak/hulp zoeken kan daarna wel.
Ja ok, eens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175646483
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is toch niet gek om je af te vragen waarom iemand door vuilnisbakken struint. Dat maakt nogal uit vind ik.
En één tosti aanbieden verandert structureel niets aan diegene zijn leven en problemen dus andere opties zijn dan nuttiger denk ik
De andere optie van hem negeren vanachter mijn raam?

Tuurlijk is opvang en hulpverlening nuttiger, maar dat is niet iets waar ik op dat moment actief aan kan bijdragen.

En nee, ik heb niet de illusie dat ik structureel iets verbeter aan zijn leven :') Dat was dan ook niet de intentie.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175646487
Gut, code Rood. Behalve voor hier. Ja, dat zie ik zo ook wel als ik naar buiten kijk :{ Ik wil een dik pak sneeuw!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175646494
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, Lucky! Wat kost zoiets nu, 'reprorecht' :? Hoeveel moet je betalen om eventueel een keer iets uit de Autoweek of Linda te kopiëren.
Tegenwoordig een stuk minder dan vroeger. Ik meen me te herinneren dat we wel eens 130 euro hebben moeten betalen. Nu 18 euro per jaar. Maar dit is geen geldkwestie voor mij.

Molo, ik vind het ook achterhaald. En zij ook want ze hebben hun businessmodel wat aangepast, digitale kopieën vallen er nu ook onder ;(
Spoilers!
pi_175646503
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Tegenwoordig een stuk minder dan vroeger. Ik meen me te herinneren dat we wel eens 130 euro hebben moeten betalen. Nu 18 euro per jaar. Maar dit is geen geldkwestie voor mij.

Molo, ik vind het ook achterhaald. En zij ook want ze hebben hun businessmodel wat aangepast, digitale kopieën vallen er nu ook onder ;(
Wow, 130 euro. Dat zijn best veel kopietjes _O- 18 is te overzien, maar snap dat het een principekwestie is als je er nooit gebruik van maakt voor je bedrijf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175646507
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
There are Eight thousend homeless in Berlin.
That's a fact,
It's a thing we can't deny,
Like the fact that I will love you 'til I die.
We are twelve-billion Trolls the forum Fok.
That's a guess,
No one can ever say it's true,
But I know that I will always be with you.
Ik heb in Portugal eens een hele avond naar 8 Million Bicycles in Beijing geluisterd, het stond op repeat in de receptie van een hotel.
Spoilers!
  maandag 11 december 2017 @ 15:14:18 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175646533
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:11 schreef mjan het volgende:

[..]

De andere optie van hem negeren vanachter mijn raam?

Tuurlijk is opvang en hulpverlening nuttiger, maar dat is niet iets waar ik op dat moment actief aan kan bijdragen.

En nee, ik heb niet de illusie dat ik structureel iets verbeter aan zijn leven :') Dat was dan ook niet de intentie.
Eten en weg naar hulp aanbieden kan bijvoorbeeld, maar goed, ik zal wel een aso zijn, maar ik vermijd het meestal gewoon

Ik zie ze in Rotterdam eigenlijk nauwelijks meer trouwens bedenk ik me nu. En dat terwijl LDG met zwangerschapsverlof is :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175646545
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb in Portugal eens een hele avond naar 8 Million Bicycles in Beijing geluisterd, het stond op repeat in de receptie van een hotel.
Dan word ik op 10 minuten vrij agressief.
pi_175646553
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Gut, code Rood. Behalve voor hier. Ja, dat zie ik zo ook wel als ik naar buiten kijk :{ Ik wil een dik pak sneeuw!
Het gaat steeds harder sneeuwen hier. Het is sinds een uur of 10 bezig.
Spoilers!
pi_175646565
Het is hier opgehouden met sneeuwen. En het was al amper wat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175646582
En hier is het net weer begonnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_175646584
Onze straat ligt redelijk schoon :')

Buurman is al 4x voorbij gereden met de strooiwagen..
  maandag 11 december 2017 @ 15:17:32 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175646602
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tegenwoordig een stuk minder dan vroeger. Ik meen me te herinneren dat we wel eens 130 euro hebben moeten betalen. Nu 18 euro per jaar. Maar dit is geen geldkwestie voor mij.

Molo, ik vind het ook achterhaald. En zij ook want ze hebben hun businessmodel wat aangepast, digitale kopieën vallen er nu ook onder ;(
Wij gebruiken best veel tests die we per se op papier moeten gebruiken, die mogen niet gekopieerd worden, maar die koop je in pakken bij de testleverancier. Logisch op zich. Je betaalt voor verbruik.

Maar nu hebben we al een tijd een elektronisch patiëntendossier, zoals veel instellingen. En dat werkt zoooo kut, want dan moet je dus iedere keer dat papieren ding in gaan scannen en in dossier hangen, want de testleverancier weigert dat we de formulieren digitaal maken en op een andere manier tellen, of licenties betalen ofzo voor gebruik

Ik snap het aan de ene kant, maar het voelt altijd zo 1995 als ik weer eens stapel papier bij secretaresse in bakje leg :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175646609
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan word ik op 10 minuten vrij agressief.
Het viel na een tijdje pas op dat het steeds hetzelfde was. We zaten in de lobby van een hotel naar de finale van het EK te kijken dus de televisie stond aan, dat scheelde wel iets. Maar het blijft een van de grootste kutnummers aller tijden.
Spoilers!
pi_175646645
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het viel na een tijdje pas op dat het steeds hetzelfde was. We zaten in de lobby van een hotel naar de finale van het EK te kijken dus de televisie stond aan, dat scheelde wel iets. Maar het blijft een van de grootste kutnummers aller tijden.
Nou, dit vond ik toch vrij indrukwekkend :7

Meer vanwege de locatie dan vanwege de muziek.
  maandag 11 december 2017 @ 15:22:19 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175646721
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nou, dit vond ik toch vrij indrukwekkend :7

Meer vanwege de locatie dan vanwege de muziek.
Die toevoeging was wel fijn 🤗
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175646751
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Wij gebruiken best veel tests die we per se op papier moeten gebruiken, die mogen niet gekopieerd worden, maar die koop je in pakken bij de testleverancier. Logisch op zich. Je betaalt voor verbruik.

Maar nu hebben we al een tijd een elektronisch patiëntendossier, zoals veel instellingen. En dat werkt zoooo kut, want dan moet je dus iedere keer dat papieren ding in gaan scannen en in dossier hangen, want de testleverancier weigert dat we de formulieren digitaal maken en op een andere manier tellen, of licenties betalen ofzo voor gebruik

Ik snap het aan de ene kant, maar het voelt altijd zo 1995 als ik weer eens stapel papier bij secretaresse in bakje leg :')
Lekker antiek inderdaad :')

Ik geloof ook niet in zo'n Stichting Reprorecht. Hoe verdeelt die het geld dan? Iedereen die in Nederland iets schrijft krijgt een paar cent extra ofzo? Hoe weten ze nou hoe vaak de Management Team of een artikel van Diederik Stapel op het kopieerapparaat ligt?
Spoilers!
  maandag 11 december 2017 @ 15:29:34 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175646890
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker antiek inderdaad :')

Ik geloof ook niet in zo'n Stichting Reprorecht. Hoe verdeelt die het geld dan? Iedereen die in Nederland iets schrijft krijgt een paar cent extra ofzo? Hoe weten ze nou hoe vaak de Management Team of een artikel van Diederik Stapel op het kopieerapparaat ligt?
Zal wel een verdeelsleutel zijn a la Brein. Wat niet werkt O+

Maar ook geen idee hoe het anders zou moeten hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175647068
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Zal wel een verdeelsleutel zijn a la Brein. Wat niet werkt O+

Maar ook geen idee hoe het anders zou moeten hoor
Ja dat weet ik ook niet verder. Muziekrechten kost ook zo veel, dat was helemaal een absurd bedrag. Als ik nu hier Radio Veronica opzet, moet ik flink betalen omdat ik aan het werk ben.
Spoilers!
pi_175647307
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Het is hier opgehouden met sneeuwen. En het was al amper wat.
Er komt nog een plukje aan als het goed is, maar het valt erg mee vandaag.
Als het morgen maar weer schoon is, dan moet ik naar Tilburg :P
pi_175647375
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja dat weet ik ook niet verder. Muziekrechten kost ook zo veel, dat was helemaal een absurd bedrag. Als ik nu hier Radio Veronica opzet, moet ik flink betalen omdat ik aan het werk ben.
Gewoon in je eigen caravan? :D
Ik weet eigenlijk niet of we muziekrechten betalen. We hebben wel muziek aan in de teamkamer en zo.

Jeetje, mijn vader net gebeld en avontuur van vannacht verteld. Begint hij over die mevrouw die jaren geleden best vlak bij ons huis in de modder terecht kwam bij het wandelen. Ze kwam er niet uit. Had geen telefoon. Niemand heeft haar gehoord. Volgende ochtend (onderkoeld) gevonden en is overleden :X http://www.rtvdrenthe.nl/(...)d-na-nacht-in-modder
Nu begrijp ik dat verhaal echt helemaal :o Als ik, toch best jong en sterk, al echt niet los kon komen. Ik weet zeker dat ik zonder hulp daar nooit weg was gekomen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175647568
He gat, arm oud mensje ;(

Ik moest wel lachen om de jongens in de skatekom. Doet me een beetje denken aan onze capriolen vroeger op een bevroren spekgladde vlotbrug onderweg naar school _O- niet te doen :D

Dit ding:

Moest er elke dag overheen. Bleef wel eens hangen, ging ie niet meer dicht. En met ijzel was het een hele tour om aan de andere kant te geraken :D
pi_175647616
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
He gat, arm oud mensje ;(

Ik moest wel lachen om de jongens in de skatekom. Doet me een beetje denken aan onze capriolen vroeger op een bevroren spekgladde vlotbrug onderweg naar school _O- niet te doen :D
Ja, hele nacht alleen en beseffen dat je niet los komt -O- Was ook januari, dus vast ook heel koud. Volgens mij was dat in een periode dat het zo regende en was alles rond die flat in aanbouw blubber geworden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175647622
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
He gat, arm oud mensje ;(

Ik moest wel lachen om de jongens in de skatekom. Doet me een beetje denken aan onze capriolen vroeger op een bevroren spekgladde vlotbrug onderweg naar school _O- niet te doen :D

Dit ding:
[ afbeelding ]
Moest er elke dag overheen. Bleef wel eens hangen, ging ie niet meer dicht. En met ijzel was het een hele tour om aan de andere kant te geraken :D
Hey, is dat een vlotbrug in de buurt van Alkmaar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')