abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 14:42:08 #76
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175670306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:47 schreef ErikHolten het volgende:

[..]

Nee die an jou wel zeker, science-ontkenner :r
Want achter kwantiteit aanrennen ipv kwaliteit is beter wil je zeggen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175673862
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar zeik dan niet over E10 bulllshit als ergens anders megalonale kutbedrijven maar kunnen uitstoten, denk ik dan. Het gegeven is dat nu alles maar onder het mom van milieu steeds meer en meer wordt belast, terwijl al lang geleden is aangetoond dat dat helemaal niet waar is. Het gaat gewoon om het geld.
Tuurlijk zijn de aanpassingen die jij maakt om het milieu te ontlasten maar een fractie en wegen ze by far niet op tegen wat de grote bedrijven blijven doen.

Als ik voor mezelf spreek, vind ik het voor mezelf belangrijk om rekening te houden met het milieu en dierenwelzijn. Ik heb pas geleden gelezen dat afval scheiden weinig zin heeft omdat de vuilverwerking het toch weer bij elkaar gooit. Toch blijf ik het doen. Het kost mij weinig meer moeite, want het meeste afval is toch plastic en daarvoor heb ik buiten een zinken pedaalemmer voor.

Je hoeft echt niet als een geitenwollensokken-GLer te leven. Maar je hoeft ook niet omdat je dat soort lui veracht om die reden exact het tegenovergestelde te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')