abonnement Unibet Coolblue
pi_175630212
Ja ik was al heeeeel lang ontzettend eenzaam, en lukte me niet om de vrouw van mn dromen te vinden en toen zei mn neef : Ed je moet je zelf beetje downgraden, echt, jij wilt te graag een knappe vrouw, en die krijg je nooit, man kijk naar jezelf,

Nou ja dus gisteren de knoop door gehakt , naar het cafe gegaan en tegen mijzelf 100 keer op de weg naar het cafe gezegd ¨Ed, en nu ga je een vrouw versieren desnoods is ze niet knap¨ , nou ja in cafe dus eerst maar de knapste gegaan maar die wilde mij niet, en toen gewoon het rijtje afgegaan, en ergens bij nummer 17 zei een vrouw : Oke is goed , wij nemen een relatie,

Nou ja nu zit ze hier op de bank thuis, verder geen flaaaaauw idee wat er in dat mens omgaat, ze is heel de avond al aan het zappen en zegt verder nix, ze kijkt wel tevreden , dat wel, gisteren wilde ze sex maar kreeg hem niet omhoog, vraagt ze nog : Ligt het aan mij? Dus ik zo : nee, want jij bent de roos die mijn tuin doet stralen ( ik schudde gewoon eerste de beste uit mn mouw ) ,

nou ja ik vind het allemaal wel best zo, maar ik denk dat ik morgen gewoon even naar cafe ga en dan een tweede ga halen, ja want twee is meer dan een dus beter, en dan weer eentje op wie ik niet verliefd ben, ja best wel makkelijk zo, en ik ben erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt,
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 10 december 2017 @ 20:24:32 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175630294
:) goed bezig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175630330
Goed zo Dandybleu. De vrouwtjes weten niet wat ze missen als ze nee zeggen.
  zondag 10 december 2017 @ 20:30:23 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175630427
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175630832
Alsof je een plant bij de winkel uitzoekt
  zondag 10 december 2017 @ 20:46:02 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175630910
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:21 schreef Edwin_Posse het volgende:
Ja ik was al heeeeel lang ontzettend eenzaam, en lukte me niet om de vrouw van mn dromen te vinden en toen zei mn neef : Ed je moet je zelf beetje downgraden, echt, jij wilt te graag een knappe vrouw, en die krijg je nooit, man kijk naar jezelf,

Nou ja dus gisteren de knoop door gehakt , naar het cafe gegaan en tegen mijzelf 100 keer op de weg naar het cafe gezegd ¨Ed, en nu ga je een vrouw versieren desnoods is ze niet knap¨ , nou ja in cafe dus eerst maar de knapste gegaan maar die wilde mij niet, en toen gewoon het rijtje afgegaan, en ergens bij nummer 17 zei een vrouw : Oke is goed , wij nemen een relatie,

Nou ja nu zit ze hier op de bank thuis, verder geen flaaaaauw idee wat er in dat mens omgaat, ze is heel de avond al aan het zappen en zegt verder nix, ze kijkt wel tevreden , dat wel, gisteren wilde ze sex maar kreeg hem niet omhoog, vraagt ze nog : Ligt het aan mij? Dus ik zo : nee, want jij bent de roos die mijn tuin doet stralen ( ik schudde gewoon eerste de beste uit mn mouw ) ,

nou ja ik vind het allemaal wel best zo, maar ik denk dat ik morgen gewoon even naar cafe ga en dan een tweede ga halen, ja want twee is meer dan een dus beter, en dan weer eentje op wie ik niet verliefd ben, ja best wel makkelijk zo, en ik ben erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt,
is het donker in die kast?
pi_175633177
Goed idee Ed, ik ga vanavond ook even op jacht ;)
pi_175639673
_O_ possetje _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175639713
"ze kijkt wel tevreden , dat wel"

"want jij bent de roos die mijn tuin doet stralen"

_O_
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_175653708
Lekker bezig, ts!
pi_175662985
Een simpele ziel dan.. Lekker op de bank zappen...
pi_175668190
quote:
Dat filmpje is echt geniaal
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_175668428
Mooi man.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:18:35 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175668488
ONZ -->
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175668662
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:21 schreef Edwin_Posse het volgende:
Ja ik was al heeeeel lang ontzettend eenzaam, en lukte me niet om de vrouw van mn dromen te vinden en toen zei mn neef : Ed je moet je zelf beetje downgraden, echt, jij wilt te graag een knappe vrouw, en die krijg je nooit, man kijk naar jezelf,

Nou ja dus gisteren de knoop door gehakt , naar het cafe gegaan en tegen mijzelf 100 keer op de weg naar het cafe gezegd ¨Ed, en nu ga je een vrouw versieren desnoods is ze niet knap¨ , nou ja in cafe dus eerst maar de knapste gegaan maar die wilde mij niet, en toen gewoon het rijtje afgegaan, en ergens bij nummer 17 zei een vrouw : Oke is goed , wij nemen een relatie,

Nou ja nu zit ze hier op de bank thuis, verder geen flaaaaauw idee wat er in dat mens omgaat, ze is heel de avond al aan het zappen en zegt verder nix, ze kijkt wel tevreden , dat wel, gisteren wilde ze sex maar kreeg hem niet omhoog, vraagt ze nog : Ligt het aan mij? Dus ik zo : nee, want jij bent de roos die mijn tuin doet stralen ( ik schudde gewoon eerste de beste uit mn mouw ) ,

nou ja ik vind het allemaal wel best zo, maar ik denk dat ik morgen gewoon even naar cafe ga en dan een tweede ga halen, ja want twee is meer dan een dus beter, en dan weer eentje op wie ik niet verliefd ben, ja best wel makkelijk zo, en ik ben erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt,
Hulde _O_

Waar haal je de fantasie vandaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')