abonnement Unibet Coolblue
pi_175567066
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij zou toch niet meer op fok komen?
2 jaar pauze, veel geleerd, wijzer geworden en sterker terugkomen...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567067
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:53 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niets mis mee. Ik moet morgennacht werken dus blijf nu wakker tot een uur of 8-9. Misschien dat ik zo nog een pot pils open trek.
Ja hoe slecht het ook is, als ik verder geen verplichtingen heb drink ik ook graag een pilsje, ook al is het alleen. Vandaag begon het met vrienden en een konijn klaarmaken, maar ja, thuis gaat het verder :Pa Vraag me wel eens af wat ik zou blazen bij de politie, aangezien ik me zelfs na teringveel bier na een redelijk tempo nog helder voel.
pi_175567068
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:56 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Pitt bier. Altijd kwaliteitsspul.

[..]

Chill werk op de pomp. Lekker in m'n eentje avond en nachtdiensten.
Ok cool.

Mijn werk ken je, van het Chanante topic.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567071
Pitt is best wel oké inderdaad.
pi_175567072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:56 schreef baxmurger het volgende:
Subklacht: Ik ben m'n HBO blow vest kwijt.
Welke serie? Game of Thrones?
pi_175567076
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja hoe slecht het ook is, als ik verder geen verplichtingen heb drink ik ook graag een pilsje, ook al is het alleen. Vandaag begon het met vrienden en een konijn klaarmaken, maar ja, thuis gaat het verder :Pa Vraag me wel eens af wat ik zou blazen bij de politie, aangezien ik me zelfs na teringveel bier na een redelijk tempo nog helder voel.
Soms verkopen ze bij de Action van die goedkope blaasdingetjes. Niet super accuraat maar het geeft een klein beeld. Net over de grens zijn ze overigens stukken goedkoper. Duitsland _O_
pi_175567077
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:58 schreef baxmurger het volgende:
Pitt is best wel oké inderdaad.
Bij de AH is het AH basic bier lekkerder dan dat smerige AH brouwers bier, naar mijn mening dan :r
Smaakt naar komkommer
pi_175567079
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

2 jaar pauze, veel geleerd, wijzer geworden en sterker terugkomen...
Niet meer aan de drugs? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175567080
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ok cool.

Mijn werk ken je, van het Chanante topic.
Ik kom zelden in het chanante topic :P Dus zou het niet weten.
pi_175567081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:58 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Welke serie? Game of Thrones?
Die Carice van Houten kan ook écht niet acteren he?

Na seizoen 4 afgehaakt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567082
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Rip Jan.
Gisteren August Ames en kennelijk eerder al Shyla Stylez en Amber Rayne nu Jan. :N
pi_175567086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:58 schreef baxmurger het volgende:
Pitt is best wel oké inderdaad.
Over het algemeen zeg ik:"Pils is pils", totdat ik Freedom pils probeerde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175567087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet meer aan de drugs? :P
Alcohol, nicotine en cafeïne, verder niets meer.

En 1 LSD-tripje tussendoor (mijn 1e).
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567089
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Soms verkopen ze bij de Action van die goedkope blaasdingetjes. Niet super accuraat maar het geeft een klein beeld. Net over de grens zijn ze overigens stukken goedkoper. Duitsland _O_
Wellicht een keer halen voor de grap. Voor mijn gevoel ken ik het dronkenzijn lichamelijk en geestelijk nu wel. Je kent je beperkingen en leert ermee leven, doe eigk nooit meer iets dom dronkens :')
pi_175567092
En weer is een topic van mij uitgemond in een slowchat _O_
pi_175567093
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik kom zelden in het chanante topic :P Dus zou het niet weten.
KLB / Chanant

Als jij zegt; niet doen, dan weet ik waar ik aan toe ben...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:01 schreef baxmurger het volgende:
En weer is een topic van mij uitgemond in een slowchat _O_
*)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567095
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:00 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Alcohol, nicotine en cafeïne, verder niets meer.

En 1 LSD-tripje tussendoor (mijn 1e).
Nicotine is a bitch...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175567098
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:00 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Alcohol, nicotine en cafeïne, verder niets meer.

En 1 LSD-tripje tussendoor (mijn 1e).
Zit jij in de cocaïnehandel daar in Colombia?
pi_175567099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:01 schreef baxmurger het volgende:
En weer is een topic van mij uitgemond in een slowchat _O_
Als het zomer was zou je bijna een BBQ kunnen organiseren hiermee
pi_175567100
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nicotine is a bitch...
I know man... ik zou stoppen... :(
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567101
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:59 schreef Nober het volgende:

[..]

Gisteren August Ames en kennelijk eerder al Shyla Stylez en Amber Rayne nu Jan. :N
Jan die zag het allemaal niet meer zitten en trok op zijn eigen wijze verder op het pad van Verlichting.
pi_175567103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Zit jij in de cocaïnehandel daar in Colombia?
Het witte goud betaalt minder dan het zwarte, dus nee.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567104
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

KLB / Chanant

Als jij zegt; niet doen, dan weet ik waar ik aan toe ben...
Da's een best boekwerk. Daar ga ik even voor zitten.
pi_175567107
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Da's een best boekwerk. Daar ga ik even voor zitten.
Tof man, respek.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567109
Even een Colombiaanse hit tussendoor:

Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567111
Ik ga maar eens meuren op deze vage avond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175567115
Poll: Blowen is chill
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_175567118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:04 schreef baxmurger het volgende:
Poll: Blowen is chill
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Optie 3: soms, ik zuip liever dan ik blow, maar als dat geen optie is...
pi_175567120
Optie 4: Ik blow liever dan ik zuip maar het gaf me hartproblemen, dus helaas niet meer...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')