abonnement Unibet Coolblue
pi_175664693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is ook het jammere van dit schandaal. Hoever speelt dit ook bij andere onderzoeksinstituten van de overheid.
Ja en ook al speelt het nergens anders, het tast toch je vertrouwen aan.

Ik kan me trouwens nog wel een 'factsheet' herinneren van het RIVM over de elektrische sigaret waar ik ernstige twijfels bij had. En aangezien we een op volksgezondheid ook een VVD-minister in de zak van de tabakslobby hadden, zou het me niets verbazen als dit ook sjoemelend verkregen is.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:37:57 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664712
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja en ook al speelt het nergens anders, het tast toch je vertrouwen aan.

Ik kan me trouwens nog wel een 'factsheet' herinneren van het RIVM over de elektrische sigaret waar ik ernstige twijfels bij had. En aangezien we een op volksgezondheid ook een VVD-minister in de zak van de tabakslobby hadden, zou het me niets verbazen als dit ook sjoemelend verkregen is.
Ook dit soort zaken komen helaas vaak voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175666012
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja en ook al speelt het nergens anders, het tast toch je vertrouwen aan.

Ik kan me trouwens nog wel een 'factsheet' herinneren van het RIVM over de elektrische sigaret waar ik ernstige twijfels bij had. En aangezien we een op volksgezondheid ook een VVD-minister in de zak van de tabakslobby hadden, zou het me niets verbazen als dit ook sjoemelend verkregen is.
Net als die te kritische ombudsman die we een paar jaar geleden hadden, die moest toen ook zo nodig worden vervangen door een VVD-er.

Dat vond ik toen ook al opmerkelijk (en wel erg opzichtig).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')