abonnement Unibet Coolblue
pi_175345388
Goedenavond allen,

Graag zou ik wat advies krijgen.

Een enige tijd geleden is mijn relatie overgegaan onder het mom van, ik moet aan mezelf werken. Die persoon wilt wel graag contact houden en zoekt ook regelmatig nog contact. Er komen ook veel situaties voor waarbij ik denk, je voelt je nog tot me aangetrokken (we hebben geen sex), je laat zien dat je nog van me houdt, maar je wilt geen relatie meer. Zal de relatie na "het werken aan zichzelf" weer gaan terugkomen?

Wat zeggen jullie? Het verward mij nogal namelijk!
pi_175345495
Je moet aan jezelf werken? Oke, het allerbeste ermee en laten we vooral geen contact houden, doei.

Dat zeg ik.
pi_175345534
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:51 schreef 8777 het volgende:
Je moet aan jezelf werken? Oke, het allerbeste ermee en laten we vooral geen contact houden, doei.

Dat zeg ik.
Hahaha snap ik. Dat ging niet over mij, maar over zichzelf he :)
  Spellchecker maandag 27 november 2017 @ 19:53:41 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175345564
Als het jou verwart heb jij er niks aan. Sluit het af.
Sterkte.
pi_175345760
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:52 schreef AnonymousjeX het volgende:

[..]

Hahaha snap ik. Dat ging niet over mij, maar over zichzelf he :)
Dat zou ik ook tegen hem zeggen, jou dumpen onder het mom van aan jezelf denken maar intussen wel contact blijven houden zou er bij mij niet ingaan.
pi_175345829
Mijn idee van een relatie is dat je elkaar steunt en helpt, ook in moeilijke tijden. Je ex heeft je gewoon laten vallen. Ik zou er geen energie meer insteken en dat contact houden is blijkbaar verwarrend en misschien ook wel pijnlijk. Nee, dat gaat je niet helpen met 'aan jezelf werken'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175346021
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn idee van een relatie is dat je elkaar steunt en helpt, ook in moeilijke tijden. Je ex heeft je gewoon laten vallen. Ik zou er geen energie meer insteken en dat contact houden is blijkbaar verwarrend en misschien ook wel pijnlijk. Nee, dat gaat je niet helpen met 'aan jezelf werken'.
Nou dit dus.
pi_175375779
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:48 schreef AnonymousjeX het volgende:
Goedenavond allen,

Graag zou ik wat advies krijgen.

Een enige tijd geleden is mijn relatie overgegaan onder het mom van, ik moet aan mezelf werken. Die persoon wilt wel graag contact houden en zoekt ook regelmatig nog contact. Er komen ook veel situaties voor waarbij ik denk, je voelt je nog tot me aangetrokken (we hebben geen sex), je laat zien dat je nog van me houdt, maar je wilt geen relatie meer. Zal de relatie na "het werken aan zichzelf" weer gaan terugkomen?

Wat zeggen jullie? Het verward mij nogal namelijk!
Ik weet het ook niet.
pi_175375809
Nee dat denk ik niet. Hij had ook in jullie relatie aan zichzelf kunnen werken als hij jou graag bij zich had gehouden.
pi_175376680
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:48 schreef AnonymousjeX het volgende:
Goedenavond allen,

Graag zou ik wat advies krijgen.

Een enige tijd geleden is mijn relatie overgegaan onder het mom van, ik moet aan mezelf werken. Die persoon wilt wel graag contact houden en zoekt ook regelmatig nog contact. Er komen ook veel situaties voor waarbij ik denk, je voelt je nog tot me aangetrokken (we hebben geen sex), je laat zien dat je nog van me houdt, maar je wilt geen relatie meer. Zal de relatie na "het werken aan zichzelf" weer gaan terugkomen?

Wat zeggen jullie? Het verward mij nogal namelijk!
Hij wilt eerst nog graag ander vlees proeven, voordat ie misschien met hangende pootjes weer bij je terug komt. Een man is zeer zeker in staat om van jou te houde maar bij een ander z’n pik erin te douwe

Dus ik zou ook op zoek gaan naar een nieuw en beter exemplaar als ik jou was.
pi_175387928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Nee dat denk ik niet. Hij had ook in jullie relatie aan zichzelf kunnen werken als hij jou graag bij zich had gehouden.
Vergeet erbij te zeggen dat de relatie niet geheel vlekkeloos verliep. We moesten beide aan onszelf werken. Wmb kon dat in een relatie.

Ik kan me voorstellen dat iemand dan zegt dat we dat dan los van elkaar moeten doen.

Bedankt voor jullie reacties. De kijk van iemand anders op de situatie, die ons niet kent, doet me wel nog wat beter nadenken.
pi_175387992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:38 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Hij wilt eerst nog graag ander vlees proeven, voordat ie misschien met hangende pootjes weer bij je terug komt. Een man is zeer zeker in staat om van jou te houde maar bij een ander z’n pik erin te douwe

Dus ik zou ook op zoek gaan naar een nieuw en beter exemplaar als ik jou was.
Ander vlees proeven heeft hij zeker gedaan. Je hebt denk ik inderdaad gelijk.. Werken aan jezelf, maar wel je pik in een ander douwen is natuurlijk wel heel krom..
pi_175392196
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:54 schreef AnonymousjeX het volgende:

[..]

Ander vlees proeven heeft hij zeker gedaan. Je hebt denk ik inderdaad gelijk.. Werken aan jezelf, maar wel je pik in een ander douwen is natuurlijk wel heel krom..
Ja zo gaat dat hè, op naar de volgende !! Waarom is dat krom? Iedereen is vrij om te doen en laten wat die wilt... Jij mag dat ook doen! Wie houd je tegen?

Fun fact: de mens is NIET monogaam. Embrace it or leave it.

Deze is afgeschreven. Niet te lang bij stilstaan, emoties fucke nu met je maar gwn negeren en overheen zetten. Daarom ook mijn advies om een leukere jongen te vinden.
pi_175392234
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:51 schreef AnonymousjeX het volgende:

[..]

Vergeet erbij te zeggen dat de relatie niet geheel vlekkeloos verliep. We moesten beide aan onszelf werken. Wmb kon dat in een relatie.

Ik kan me voorstellen dat iemand dan zegt dat we dat dan los van elkaar moeten doen.

Bedankt voor jullie reacties. De kijk van iemand anders op de situatie, die ons niet kent, doet me wel nog wat beter nadenken.
Uit ervaring kan ik je melden dat dit soort relaties niet werken, op den duur gaat het fout. doe je zelf een lol en zoek iemand anders.
pi_175410055
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja zo gaat dat hè, op naar de volgende !! Waarom is dat krom? Iedereen is vrij om te doen en laten wat die wilt... Jij mag dat ook doen! Wie houd je tegen?

Fun fact: de mens is NIET monogaam. Embrace it or leave it.

Deze is afgeschreven. Niet te lang bij stilstaan, emoties fucke nu met je maar gwn negeren en overheen zetten. Daarom ook mijn advies om een leukere jongen te vinden.
De mens kiest er voor monogaam te zijn.
pi_175416545
ik ben het er sowieso niet mee eens
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 07:06:04 #17
441859 crew  Lenny77
pi_175417908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:24 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

De mens kiest er voor monogaam te zijn.
Nuja.. Kiezen..
Hoort toch wel een beetje zo he.
Ik sta er niet achter alleszins. De mens is idd niet monogaam.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175418020
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:48 schreef AnonymousjeX het volgende:

Zal de relatie na "het werken aan zichzelf" weer gaan terugkomen?

Wat zeggen jullie? Het verward mij nogal namelijk!
Wat ik zou zeggen heeft weinig met je daadwerkelijke persoonlijke situatie te maken en meer met een ander referentiekader.

Van wat je uitlegt krijg ik het idee dat voor die persoon juist jullie relatie kennelijk deel wad van zijn problemen en ook nu dat contact blijven zoeken.

Ik vermoed dat de kans groot is dat het finaal oplossen van diens problemen mogelijk ook het stoppen van al jullie contact is.

In dat geval zou ik aanraden hem/haar ook een stukje te helpen door ook zelf al contacten af te blokken en verder te gaan met je leven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175419420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Nee dat denk ik niet. Hij had ook in jullie relatie aan zichzelf kunnen werken als hij jou graag bij zich had gehouden.
Dit. Een hele enkele keer komt het na zoiets nog goed, maar das vaak vlak na dat het begon of juist ineens at random jaren later... Das alleen van wat ik om me heen heb gezien uiteraard, dus geen hard feit ofzo ;)
pi_175419458
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja zo gaat dat hè, op naar de volgende !! Waarom is dat krom? Iedereen is vrij om te doen en laten wat die wilt... Jij mag dat ook doen! Wie houd je tegen?

Fun fact: de mens is NIET monogaam. Embrace it or leave it.

Deze is afgeschreven. Niet te lang bij stilstaan, emoties fucke nu met je maar gwn negeren en overheen zetten. Daarom ook mijn advies om een leukere jongen te vinden.
Ah jij houdt de echte definitie van monogamie aan. Verfrissend! Zelfs vroeger was men bijna nooit monogaam... Dan zou je moeten trouwen en sterven aan de zijde van je eerste echte partner namelijk... Zodra je meer dan 1 partner hebt gehad in je leven ben je al niet monogaam volgens de echte definitie.

Monogamie tijdens een relatie wordt meestal bedoeld echter... Dus niet meerdere partners tegelijk en niet vreemdgaan. Das een hele andere kwestie en sommigen kunnen dat wel en anderen niet.
pi_175420729
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:41 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ah jij houdt de echte definitie van monogamie aan. Verfrissend! Zelfs vroeger was men bijna nooit monogaam... Dan zou je moeten trouwen en sterven aan de zijde van je eerste echte partner namelijk... Zodra je meer dan 1 partner hebt gehad in je leven ben je al niet monogaam volgens de echte definitie.

Monogamie tijdens een relatie wordt meestal bedoeld echter... Dus niet meerdere partners tegelijk en niet vreemdgaan. Das een hele andere kwestie en sommigen kunnen dat wel en anderen niet.
Ja klopt ik bedoelde inderdaad het laatste wat je typte. Ik haal 2 dingen door elkaar.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 13:08:00 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175423383
Wilt :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175434095
Zo iemand krijgt een handdruk en een warme afscheidsgroet van mij.
pi_175459904
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Zo iemand krijgt een handdruk en een warme afscheidsgroet van mij.
Van mij inmiddels ook! :)
pi_175459922
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat ik zou zeggen heeft weinig met je daadwerkelijke persoonlijke situatie te maken en meer met een ander referentiekader.

Van wat je uitlegt krijg ik het idee dat voor die persoon juist jullie relatie kennelijk deel wad van zijn problemen en ook nu dat contact blijven zoeken.

Ik vermoed dat de kans groot is dat het finaal oplossen van diens problemen mogelijk ook het stoppen van al jullie contact is.

In dat geval zou ik aanraden hem/haar ook een stukje te helpen door ook zelf al contacten af te blokken en verder te gaan met je leven.
Je hebt gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')