abonnement Unibet Coolblue
pi_175513928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef SMS303 het volgende:
Wat was de airdrop voor OCL premium accounts?

Op de 3e is de tweede dividend van WavesDesk geland.....
Ik kreeg 0.24Waves op 3753WavesDesk

@Typisch: de faucets werken bij mij niet.... ik kom de captcha's niet meer voorbij :(

[..]

Dit vind ik eigenlijk het grootste minpunt van de DEX... HET VOLUME!
Ik heb Wavesnode een pm gestuurd met een aantal vragen voor de 13e, waaronder hoe het Waves platform meer volume gaat genereren?
Daarvoor komen ook de luiqidity solutions :)
pi_175515026
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ik ben sowieso erg benieuwd naar de persoonlijke verhalen van jou en afwazig :)
De vorige keer dat ik bij Waves was was er in ieder geval gratis bier en pizza. Nu met zo'n feestelijke onthulling e.d. zal de sfeer er ook wel goed in zitten.

Ik ben van plan om er op zijn minst een blogpost aan te wijden.

Ook ga ik, maar dat is onder voorbehoud, er een #WAVESMAAND van maken op mijn platformpje. Ik ben én invested, en er gebeurt een hele hoop. Dus waarom niet? :+
pi_175515266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef SMS303 het volgende:
Wat was de airdrop voor OCL premium accounts?
Heeft elke FOK'er z'n OCL gedumpt of viel het tegen? :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:11 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]

Daarvoor komen ook de luiqidity solutions :)
zal ff een google search erop loslaten....

Aangezien ik geen beta user ben en van Wavesnode (nog)geen reactie op mn pm heb ontvangen post ik mijn vragen voor de 13e maar hier in de hoop dat ze alsnog worden gesteld en beantwoord....

Hoe gaat het Waves platform meer volume op de DEX genereren?
(info over liquidity solutions ga ik zo opzoeken, ongetwijfeld roept dit vervolgvragen op) <--- wat een shite idee
Komen er meer trading pairs op de DEX om er zo een toonaangevende/grotere exchange van te maken?
Kan er in de Wave Lite Client een overzicht van komende en lopende Waves token based ico's met verwijzing naar white papers/website van het project komen?

Dan heb ik nog een aantal vragen aan Wavesnode zelf over de white papers, Wavesnode tokens, meerwaarde van de tokens en waarom ik aan de Wavesnode tokens zou moeten gaan...

Inleiding:
In de NL'se Waves Telegram group heb ik blijkbaar wat contact gehad met de drukker van de Waves shirts. Ik stelde wat vragen zoals hoeveel shirts worden op maandbasis verkocht en wat voor groei wordt hier in voorzien? En hier kreeg ik maar schimmig en ontwijkende antwoorden op. Er werd zelfs gereageerd met: "Heb je wel eens van de SEC gehoord?" of deze kwam ook voorbij: "Alle transacties zijn op de blockchain na te kijken." Zoals je begrijpt ben ik geen accountant om alles te controleren en ik vind dat ik als potentiele mede geldschieter een onderbouwd vooruitzicht erg wenselijk.

Het is geweldig dat jullie een eigen node draaien en hiermee het een en ander kunnen faciliteren maar de white papers schetst totaal geen inhoudelijk beeld over de doelstellingen, ramingen en te verwachten omzet, groeipotentie en belangrijker nog waarom zou ik dan Wavesnode tokens kopen?

Dat er een samenwerking met Lapti is, jawel... opgezet door 2 ontwikkelaars van het Wavesplatform dus dan zal het wel goed wezen, om ICO's via de Wavesnode op te zetten en bijbehorende airdrops te verzorgen is fijn om te weten, maar welke getallen zijn in het raamcontract of samenwerkingsovereenkomst overeengekomen? Wordt door Lapti 1, 2 of 3 ICO's op maand-, kwartaal- of jaarbasis op jullie node aangeboden? Hoeveel airdrops zijn er te verwachten en in welke ratio gaat dit? Wat is de forecast voor het verhuren van de node? Wat zijn de cijfers hiervan sinds dat jullie actief zijn?

De ICO van WavesDesk is nog lopende en qua informatie is en blijft dit net als WavesNode erg summier. De website geeft in hoofdlijnen aan wat ze doen maar qua verwachtingen en prognose is het gissen in het luchtledige.....

Zowel Wavesnode als WavesDesk wil ik niet in een negatief daglicht zetten maar in het Nederlands communiceer ik makkelijker dan in het Engels. Daarnaast als bijna alle Wavesprojecten zo worden omschreven dan begrijp ik waarom het zoveel moeite kost om het hele Waves platform ondanks de potentie als serieuze speler op de markt gepositioneerd te krijgen....

[ Bericht 4% gewijzigd door SMS303 op 05-12-2017 23:27:42 ]
pi_175518192
Waves goeroes..... hophop broekie omhoog, stop met kwijlen op je portfolio en post es je mening om me te overtuigen van de mogelijkheden....

https://blog.wavesplatform.com/waves-are-liquid-fbc64ae1755a
Net even snel doorgenomen maar het komt op me over als wat ik al opmerkte in m'n vorige post...
Ik vind het een uiteenzetting van ruw idee wat de indruk geeft om weer een token op de markt te zetten en verder roept het alleen maar vragen op......

Is market-making geen vorm van prijsmanipulatie gedurende de periode dit actief is?
Wordt met de Bancor methode volume van buiten het Wavesplatform gegenereerd?
pi_175518295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:00 schreef SMS303 het volgende:
Waves goeroes..... hophop broekie omhoog, stop met kwijlen op je portfolio en post es je mening om me te overtuigen van de mogelijkheden....

https://blog.wavesplatform.com/waves-are-liquid-fbc64ae1755a
Net even snel doorgenomen maar het komt op me over als wat ik al opmerkte in m'n vorige post...
Ik vind het een uiteenzetting van ruw idee wat de indruk geeft om weer een token op de markt te zetten en verder roept het alleen maar vragen op......

Is market-making geen vorm van prijsmanipulatie gedurende de periode dit actief is?
Wordt met de Bancor methode volume van buiten het Wavesplatform gegenereerd?
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:30 schreef chroestjov het volgende:
http://liquiditywave.org/

Ik begrijp het probleem wel, maar ik begrijp niet hoe dit opgelost gaat worden met deze token. Want zoals ik het nu begrijp, is dat je als uitgever van een token deze token opkoopt dat dan de uitgever van deze token automatisch volume op de DEX gaat generen voor jouw uitgegeven token?
Maar als dat zo is dan loop je volgens mij uiteindelijk tegen het probleem aan dat veel toekomstige volumes eigenlijk niet echt zijn.

[ afbeelding ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175518562
Hehehehe teruglezen kan geen kwaad :P
Goed om te lezen dat jij er ook zo over denkt en dat ik het vandaag wel kritisch maar niet op een negatieve manier bekijk :)

Volume zal van buiten moeten komen anders blijft het zoals het is!
Er zullen dan nog meer onderling gerelateerde tokens uitgebracht worden, met als gevolg roofbouw op de huidige tokenholders of het eigen vermogen van Waves....

[ Bericht 7% gewijzigd door SMS303 op 05-12-2017 23:23:05 ]
pi_175519124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:16 schreef SMS303 het volgende:
Hehehehe teruglezen kan geen kwaad :P
Goed om te lezen dat jij er ook zo over denkt en dat ik het vandaag wel kritisch maar niet op een negatieve manier bekijk :)

Volume zal van buiten moeten komen anders blijft het zoals het is!
Er zullen dan nog meer onderling gerelateerde tokens uitgebracht worden, met als gevolg roofbouw op de huidige tokenholders of het eigen vermogen van Waves....
Ja, het toevoegen van meer gateways lijkt mij daarvoor de meest logische en makkelijke oplossing en als het aantal serieuze projecten dat gebruik maakt van Waves toeneemt, zal het volume automatisch groter worden.
Daarnaast lag het dagelijkse volume op de DEX een paar maanden geleden nog rond de 200k USD en inmiddels ligt dat al bijna structureel boven de 1 miljoen USD. In absolute cijfers lijkt dat misschien niet veel maar het is wel een relatieve stijging van circa 500% binnen een paar maanden, nog eens een relatieve stijging van 500% en het ligt al op 5 miljoen USD, dus ik zie ook niet echt een probleem.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175519982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]
....... een relatieve stijging van circa 500% binnen een paar maanden, nog eens een relatieve stijging van 500% en het ligt al op 5 miljoen USD, dus ik zie ook niet echt een probleem.
dit wist ik niet...
in mijn geval zal het ook wel een vorm van het moderne technologie syndroom zijn..
met de snelle nieuwsverspreiding tegenwoordig lijkt het of we de oplossing net zo snel verwachten :)
pi_175520094
Ik weet het ook niet zo goed met Liquidity...

Maar over volume moet je je nu ook helemaal nog niet druk maken. Het netwerk kan maar erg weinig tx's aan per minuut. Als WavesNG straks lekker draait, dan moet er gekeken worden naar het dagelijks volume.

Wat ik begrepen heb zijn wel druk bezig met verschillende gateways. De techniek schijnt wel mee te vallen, maar je moet ook een betrouwbare partij hebben die de stash van cryptomuntjes veilig op slaat. :+
  woensdag 6 december 2017 @ 01:35:19 #190
472732 wavesnode
NL node op het Wavesplatform
pi_175520523
Hallo SMS303, dank voor je kritische, maar begrijpelijke en terechte vragen.
Ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden. :)

Er komen inderdaad meer en meer trading pairs op de DEX.
Voornamelijk door nieuwe tokens die gemaakt worden, maar ook mede door meer gateways die gaan komen.
O.a. de digilira die komt met het live gaan van de nieuwe DEX.
Litecoin, Zcash en Ethereum zijn er al bijgekomen de afgelopen maanden en gedurende de komende maanden zullen dat er meer en meer worden.
Dat geeft, zoals terecht al gesteld werd hierboven, meer volume aan het platform.
De groei van het volume is inderdaad prima, een vervijfvoudiging op een paar maanden tijd geeft aan dat Waves op de goede weg is in mijn ogen.

Onze whitepaper is opgesteld alvorens we live zijn gegaan met ons WNET project, alle punten die hierin staan zijn exact waar we ons aan willen houden.
We zochten een manier om onze node en zijn waarde extra kracht bij te zetten.
Dit hebben we gedaan door diverse zaken aan ons token te koppelen.
Om er even wat dingen uit te lichten:

We hebben met het Wavesteam een deal weten te sluiten, we zijn de enige partij die merchandise mag leveren met het officiele Waves logo.
Hiervoor hebben we ook een betaalmodule doorontwikkeld die het mogelijk maakt te betalen met een Waves-asset, WNET.
De merchandise is dus enkel te koop met WNET, na aftrek van de productiekosten, gaat de overgebleven winst op deze merchandise via wekelijkse airdrop terug naar de WNET holders richlist.
Deze woocommerce plugin die we hebben doorontwikkeld zorgt er overigens voor dat elke webshop zeer eenvoudig Waves betalingen kan accepteren, als ook alle Waves tokens.
Onze merchandise shop (shop.wavesnode.net) is dus een eerste live demo omgeving voor datgene dat gedaan kan worden met deze plugin.
De plugin bieden we gratis aan, om op die manier hopelijk nieuwe partijen aan het Wavesplatform te kunnen koppelen.
Met de plugin slaan we een brug tussen het Wavesplatform en real-world cases, webshops die met blockchain tokens kunnen afrekenen.
We zijn in vergevorderd stadium met een partij die deze plugin ook gaat gebruiken, deze mag ik helaas nog niet noemen, maar zodra dit bekend mag worden zal dit zal zeker effect hebben in de diverse social media kanalen en voor de nodige aandacht zorgen.

Verder hebben we inderdaad enige tijd geleden uitgebreid gesproken met Xenohunter en Tolsi van het Wavesteam.
Zij hebben een ICO platform (Lapti) in ontwikkeling, maar door hun werk aan o.a. WavesNG en de nieuwe liteclient heeft dit project wat begrijpelijke vertraging opgelopen.
Wij gaan hen assisteren op het technische vlak en dan met name bij het verdelen van de tokens na ICO en ook door het doen van o.a. airdrops van tokens voor extra aandacht voor de ICO's die gaan plaatsvinden via hun Lapti tooling.
Hoeveel daar daadwerkelijk uit voort gaat komen vroeg je ook, daar is geen gefundeerd antwoord op te geven.
Het ligt er helemaal aan hoe groot het Wavesplatform gaat worden, Lapti (en ook wij) zullen meegroeien op dat succes.

Qua cijfers van onze payouts, wil ik je adviseren even op onze site te kijken.
Sinds de eerste LPOS uitbetaling hebben we de payout reports bijgehouden en netjes geregistreerd op onze site.
Al deze reports zijn terug te vinden op onze site Wavesnode.NET
Hier vind je ook onze voorwaarden qua LPOS payouts naar leasers en ook naar de WNET holders richlist.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord heeft, zo niet schroom niet door te vragen.
Ik doe uiteraard mijn best ze zo goed mogelijk te beantwoorden. ;)
pi_175520627
Ik heb 200 waves. Als je dit leased, hoeveel krijg je dan ervoor terug? Is het waardevol om te leasen?
pi_175520660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:27 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dit wist ik niet...
in mijn geval zal het ook wel een vorm van het moderne technologie syndroom zijn..
met de snelle nieuwsverspreiding tegenwoordig lijkt het of we de oplossing net zo snel verwachten :)
En met de komende nieuwe DEX, NG, groei van de cryptomarkt in zijn geheel, nieuwe gateways en een toename van het aantal projecten dat gebruik maakt van Waves verwacht ik persoonlijk een significant hogere relatieve groei dan 500% voor de komende maanden.
En als Waves dat ook weet te behalen dan gaat het in de komende maanden in volume al een aantal wat kleinere exchanges voorbij en dan heb je zoiets als Liquid eigenlijk niet nodig.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175522455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 02:00 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb 200 waves. Als je dit leased, hoeveel krijg je dan ervoor terug? Is het waardevol om te leasen?
Zelfs met een paar duizend Waves is het niet 'waardevol' om te leasen. Het is leuk en je krijgt er dingen voor zonder iets te doen. Daarnaast kan het geen kwaad, dus ga ervoor ;)
[P]otverdorie
pi_175522719
Laten we weer even lekker basaal over de prijs van WAVES praten ;) Wat verwachten jullie, met het oog op de komende releases, wat het het met de waarde gaat doen? Gaan we richting een steady $15 of kunnen we gaan hopen op $20? Place your bets please *O*
[P]otverdorie
  woensdag 6 december 2017 @ 09:34:32 #195
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175522828
Winner takes all?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 december 2017 @ 11:18:47 #196
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175524340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:26 schreef NatteBever het volgende:
Laten we weer even lekker basaal over de prijs van WAVES praten ;) Wat verwachten jullie, met het oog op de komende releases, wat het het met de waarde gaat doen? Gaan we richting een steady $15 of kunnen we gaan hopen op $20? Place your bets please *O*
Ik denk dat het voorlopig wel tussen de 6-10 dollar blijft hangen. En nog een flinke daling als BTC corrigeert na de intrede van futures.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175524630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik denk dat het voorlopig wel tussen de 6-10 dollar blijft hangen. En nog een flinke daling als BTC corrigeert na de intrede van futures.
Ik verwacht ook niet een super hoge stijging, al hoop ik het natuurlijk wel. Er komen wat grote releases aan en Waves heeft een kleine rebranding aangekondigd en een marketing budget waar ze vanaf de release van NG en de nieuwe UI/DEX gebruik van gaan maken. Ik dat de toekomst er erg rooskleurig uitziet. Zeker als Ethereum op deze manier blijft vastlopen door schaalproblemen. Wat dat betreft heet Waves een betere roadmap, misschien omdat ze ook hebben kunnen leren van andere platformen. Als volgend jaar smart-contracts en een hoop gateways erbij komen, met daarbij meer tokens op het platform omdat het gewoon beter gaat werken dan Ethereum, verwacht ik stiekem wel een significante stijging.

In die zin ook nog een prima moment om nog wat meer Waves bij te kopen :P
pi_175530130
Uitleg gevraagd over airdrops.

Een paar maanden geleden heb ik waves gekocht op een exchange en deze verplaatst naar mijn waves wallet en OCL voor gekocht. Alleen nu zie ik coffeecoin en cryptowiki in m'n wallet. Hoe zit dat?
pi_175530504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef cb2013 het volgende:
Uitleg gevraagd over airdrops.

Een paar maanden geleden heb ik waves gekocht op een exchange en deze verplaatst naar mijn waves wallet en OCL voor gekocht. Alleen nu zie ik coffeecoin en cryptowiki in m'n wallet. Hoe zit dat?
Als je bepaalde coins hold in je waves wallet, dan kan je daar soms airdrops van krijgen. Met name het holden van tokens zoals OCL, Waves Community Token, WNET en WGO zijn goed voor deze airdrops. Vaak zijn airdrops om aandacht te vragen voor een project. Veel mensen gaan als ze een token krijgen toch even inlezen wat het voor iets is. Soms krijg je wat waardevollere airdrops. De hele supply van Waves Community Token is bijvoorbeeld een airdrop geweest naar mensen die waves holden.

an sommige tokens krijg je ook een soort dividend (dit is dan ook niet per definitie een airdrop). Bijvoorbeeld OCL maakt dagelijks een snapshot van alle mensen die OCL houden. Om de 3 maanden keren ze een deel van de tokens uit, die ze hebben opgehaald met hun diensten. Toevallig vindt rond deze periode de eerste uitbetaling plaats, dus je kan in de nabije toekomst weer wat extra tokens verwachten.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:16:51 #200
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175530659
Ik vind het wel een beetje gek dat het zo lang duurt voordat OCL die payout heeft verwerkt. Zoveel OCL accounts zijn er echt niet en het duurt bij waves niet lang voor een transactie is verwerkt. Ik ben wel benieuwd naar die investor rewards.

Waves heeft vandaag trouwens wel een ATH aangetikt geloof ik, helaas net geen $8.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175530758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:09 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Als je bepaalde coins hold in je waves wallet, dan kan je daar soms airdrops van krijgen. Met name het holden van tokens zoals OCL, Waves Community Token, WNET en WGO zijn goed voor deze airdrops. Vaak zijn airdrops om aandacht te vragen voor een project. Veel mensen gaan als ze een token krijgen toch even inlezen wat het voor iets is. Soms krijg je wat waardevollere airdrops. De hele supply van Waves Community Token is bijvoorbeeld een airdrop geweest naar mensen die waves holden.

an sommige tokens krijg je ook een soort dividend (dit is dan ook niet per definitie een airdrop). Bijvoorbeeld OCL maakt dagelijks een snapshot van alle mensen die OCL houden. Om de 3 maanden keren ze een deel van de tokens uit, die ze hebben opgehaald met hun diensten. Toevallig vindt rond deze periode de eerste uitbetaling plaats, dus je kan in de nabije toekomst weer wat extra tokens verwachten.
Duidelijk verhaal!

Ook ik wacht op ocl payouts.
pi_175530845
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:16 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek dat het zo lang duurt voordat OCL die payout heeft verwerkt. Zoveel OCL accounts zijn er echt niet en het duurt bij waves niet lang voor een transactie is verwerkt. Ik ben wel benieuwd naar die investor rewards.

Waves heeft vandaag trouwens wel een ATH aangetikt geloof ik, helaas net geen $8.
Die OCL payout komt eraan. Dit is communicatie vanuit OCL:

Due to an airdrop of the EQUA token which was completely unrespectful of the network by clogging it for a good part of the day, a lot of our distribution transactions (nearly 90%) weren't registered correctly on the blockchain. I'm adapting the script and will launch it again soon to complete the distribution. I'm currently working on a transaction registration check to add to our script but it's not ready yet. And of course, Waves-NG will get rid of these hiccups. We're still running all our distributions with the network in mind and reduced drastically the transaction output to prevent any distribution from any of our system to be a liability for other platform users. We still have some work to do (especially since the faucet success is getting bigger) but after analyzing the network yesterday, confirmed and unconfirmed transactions, we could see that our settings were fine for a normal network operation. We'll still lower our transaction output.
Also, from this day, OCL will be used as a transaction fee asset, it's already supported by many nodes. We won't do our distributions or payouts for free anymore and we'll buy OCL regularly ourselves for our transactions needs. With PoS4All, the faucets and other features we've planned, you can imagine how enormous our transaction amount is."


Ze spreiden dus de payouts om te voorkomen dat het netwerk vastloopt (wat overigens geen probleem meer zal zijn na de activatie van Waves NG deze maand)

Overigens ander zeer goed nieuws: OCL heeft nu al 11 tokens die gebruik maken van hun PoS4all. En dat na slechts een paar weken. De volgende payout van OCL zal dan ook wel een stukje groter worden :) . Van deze (de eerste) payout verwacht ik niet zoveel.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:32:41 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_175530965
Wat meer inhoudelijke informatie over de launchparty 13 december in Amsterdam:

https://www.meetup.com/nl(...)0/?eventId=245638690

Wat we doen
Dear friend! We’d like to invite you to participate in an exclusive event, where the major update of the world's fastest Blockchain platform will be presented and discussed. Representing many months of work, it is an all-encompassing new interface for the blockchain ecosystem, including the platform’s decentralised exchange (DEX) and wallet

CEO and founder of the Waves Platform Alexander Ivanov will address guests, giving an overview of Waves’ achievements over the last year and the success of the platform in 2017. After this, the owners of the largest Waves nodes and founders of major projects who conducted their crowd sales on the platform will talk about their experiences.

The event will take place at 18:00 - 23:30 on 13 December at Van Diemenstraat 20–200, Amsterdam, Netherlands.

Even more to look forward to by end of official preso part:
Demo Zone 1: will take you on full hand experience of Waves Platform updates: new DEX, new Wallet, talk to our tech guys to explore

Demo Zone 2: get immersed into the projects that will crowdsale on Waves Platform in 2018 - TMT Crypto Fund, RAWG, Simdaq and many more

We will of course make time for the party.

Looking forward to see ya

What’s coming up exclusive for you: CEO and founder of the Waves Platform Alexander Ivanov will talk about outcomes to date: what we have achieved in 2017, and what’s coming up for us in 2018 - Product Roadmap, upcoming partnerships and infrastructure projects worldwide; Our key legal partner, Deloitte, represented by Artem Tolkachev, will give a profound insight into how crypto and blockchain world will be regulated onwards and our intake in the process;

Our dedicated partner and node holder in Amsterdam, Wavesnode, will come out new as our official representation in Amsterdam / Netherlands;

And we guys want you to know the real life application of Waves Platform - so watch out for OceanLab preso, a project, which would give insights into how Waves infrastructure is operating.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:34:31 #204
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175530994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:26 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Die OCL payout komt eraan. Dit is communicatie vanuit OCL:

Due to an airdrop of the EQUA token which was completely unrespectful of the network by clogging it for a good part of the day, a lot of our distribution transactions (nearly 90%) weren't registered correctly on the blockchain. I'm adapting the script and will launch it again soon to complete the distribution. I'm currently working on a transaction registration check to add to our script but it's not ready yet. And of course, Waves-NG will get rid of these hiccups. We're still running all our distributions with the network in mind and reduced drastically the transaction output to prevent any distribution from any of our system to be a liability for other platform users. We still have some work to do (especially since the faucet success is getting bigger) but after analyzing the network yesterday, confirmed and unconfirmed transactions, we could see that our settings were fine for a normal network operation. We'll still lower our transaction output.
Also, from this day, OCL will be used as a transaction fee asset, it's already supported by many nodes. We won't do our distributions or payouts for free anymore and we'll buy OCL regularly ourselves for our transactions needs. With PoS4All, the faucets and other features we've planned, you can imagine how enormous our transaction amount is."


Ze spreiden dus de payouts om te voorkomen dat het netwerk vastloopt (wat overigens geen probleem meer zal zijn na de activatie van Waves NG deze maand)

Overigens ander zeer goed nieuws: OCL heeft nu al 11 tokens die gebruik maken van hun PoS4all. En dat na slechts een paar weken. De volgende payout van OCL zal dan ook wel een stukje groter worden :) . Van deze (de eerste) payout verwacht ik niet zoveel.
Thanks. Ik zie het wel verschijnen.

Een van de redenen waarom ik in OCL ben gaan zitten is omdat er echt een dedicated team achter zit met verstand van zaken. Die wekelijkse updates vind ik bijvoorbeeld erg fijn. Het feit dat ze slechts een klein deel van de ICO opbrengst voor hun zelf reserveerden en ze zichzelf alleen geleidelijk gaan betalen gaf ook veel vertrouwen. Ik hoop dat het een groot succes wordt en gun de developers dan ook wel een mooie paycheck.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175531107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:26 schreef I.C.O.N. het volgende:

Ze spreiden dus de payouts om te voorkomen dat het netwerk vastloopt (wat overigens geen probleem meer zal zijn na de activatie van Waves NG deze maand)

Overigens ander zeer goed nieuws: OCL heeft nu al 11 tokens die gebruik maken van hun PoS4all. En dat na slechts een paar weken. De volgende payout van OCL zal dan ook wel een stukje groter worden :) . Van deze (de eerste) payout verwacht ik niet zoveel.
Wat is de payout? Ocl tokens?
pi_175531122
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:41 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Wat is de payout? Ocl tokens?
Nee volgens mij doen ze transacties van alle tokens die hun hebben verdiend, en keren ze alles uit wat meer waarde heeft dan de transactiekosten. Maar dat weet ik niet 100% zeker.
pi_175531912
Leuk nieuwtje vanuit het Nederlandse Waves front.

De mannen achter Wavesnode.net gaan officieel lid worden van het Waves Team. _O_ Waves Nederland. *O*
pi_175533141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:26 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Die OCL payout komt eraan. Dit is communicatie vanuit OCL:

Due to an airdrop of the EQUA token which was completely unrespectful of the network by clogging it for a good part of the day, a lot of our distribution transactions (nearly 90%) weren't registered correctly on the blockchain. I'm adapting the script and will launch it again soon to complete the distribution. I'm currently working on a transaction registration check to add to our script but it's not ready yet. And of course, Waves-NG will get rid of these hiccups. We're still running all our distributions with the network in mind and reduced drastically the transaction output to prevent any distribution from any of our system to be a liability for other platform users. We still have some work to do (especially since the faucet success is getting bigger) but after analyzing the network yesterday, confirmed and unconfirmed transactions, we could see that our settings were fine for a normal network operation. We'll still lower our transaction output.
Also, from this day, OCL will be used as a transaction fee asset, it's already supported by many nodes. We won't do our distributions or payouts for free anymore and we'll buy OCL regularly ourselves for our transactions needs. With PoS4All, the faucets and other features we've planned, you can imagine how enormous our transaction amount is."


Ze spreiden dus de payouts om te voorkomen dat het netwerk vastloopt (wat overigens geen probleem meer zal zijn na de activatie van Waves NG deze maand)

Overigens ander zeer goed nieuws: OCL heeft nu al 11 tokens die gebruik maken van hun PoS4all. En dat na slechts een paar weken. De volgende payout van OCL zal dan ook wel een stukje groter worden :) . Van deze (de eerste) payout verwacht ik niet zoveel.
Hoeveel OCL moet je eigenlijk minimaal hebben om mee te profiteren van de payout? Of is het gewoon evenredig aan het aantal OCL in je wallet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175533263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:52 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hoeveel OCL moet je eigenlijk minimaal hebben om mee te profiteren van de payout? Of is het gewoon evenredig aan het aantal OCL in je wallet?
Ah, ik heb het al gevonden, evenredig dus.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175534208
Ik heb net al m'n shitcoins die ik op verschillende exchanges had staan omgezet in bitcoin en die naar m'n waves wallet gestuurd :').

Dit i.v.m. het vele negatieve nieuws m.b.t. de gecentraliseerde exchanges.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')