abonnement Unibet Coolblue
pi_176258808
👉Triggerfinger • Rico & Sticks • JeBroer • Lady Bee • Omar Souleyman • The Urban Voodoo Machine
👉 Danny Panadero • Dave Budha • De Lievelings Dj's van je Zusje • Loco Loco Discoshow • Praia del Sol • The Turbans
👉EncoreAmsterdam hosting met: 4shobangers • Dj Odin • Equalz • Idaly • Latifah • Prime • SMP • Waxfiend
👉XL Join Us hosting by SMÈRRIG!

Omar Souleyman _O_
pi_176280379
quote:
Het optreden van Boef op Paaspop 2018 is geannuleerd.

Na intern overleg hebben we besloten zijn show te annuleren om alle commotie en onrust weg te nemen. Een conclusie waar een groot deel van het Paaspop-publiek achter staat, gezien de vele reacties die we ontvangen hebben.

Bezoekers -jullie dus!- hebben voor ons de allerhoogste prioriteit. Jullie komen naar Paaspop om drie dagen en nachten te feesten, vrienden te maken, te verbroederen en een zorgeloze tijd te hebben. Spanningen vanwege een controversiële show passen daar niet bij.

Ons uitgebreidere officiële statement is te vinden op www.paaspop.nl
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:27:44 #28
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176280780
Ik vind het wel ver gaan om Boef nu al te boycotten hoor. Hij heeft iets ontzettend doms gedaan, zijn excuses gemaakt.. en ja het is een flapdrol en nu gaan we voor eeuwig niets meer van hem laten horen? kom toch op. dan zijn er wel wat meer in de popmuziek waar ik niets meer van zou moeten horen.
Heeft bovendien bij de pubers toch alleen maar een omgekeerd effect.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij overal mee kan wegkomen, maar mensen verdienen een tweede kans. En die verkettering is echt iets van deze tijd. Eens een boef altijd een boef is wel van toepassing. :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2018 @ 14:34:41 #29
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_176280951
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2018 @ 14:38:17 #30
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_176281029
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:27 schreef peaceman het volgende:
maar mensen verdienen een tweede kans.
En een derde?
En een vierde?
En een vijfde?

Voor deze “rapper” zou het dan al de achtste zijn ofzo.
Ooit is het genoeg geweest en dat moment is blijkbaar nu. Elke keer als excuus kunnen gebruiken dat je dronken was, houdt een keer op.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_176281153
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:38 schreef Tokus het volgende:

[..]

En een derde?
En een vierde?
En een vijfde?

Voor deze “rapper” zou het dan al de achtste zijn ofzo.
Ooit is het genoeg geweest en dat moment is blijkbaar nu. Elke keer als excuus kunnen gebruiken dat je dronken was, houdt een keer op.
Eens met zowel Peace als jou, een tweede kans moet kunnen, maar dit is inderdaad al zijn 4e,5e...en die excuses kwamen sowieso niet bepaald uit zichzelf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176281164
Boef is een debiel, en ik ben het wel mee eens met de boycot. Maar vind het wel fucking hypocriet dat ze Josh Homme met QOTSA wel gewoon accepteren bij DTRH terwijl die iemand het ziekenhuis in schopt.
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:45:07 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176281200
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:38 schreef Tokus het volgende:

[..]

En een derde?
En een vierde?
En een vijfde?

Voor deze “rapper” zou het dan al de achtste zijn ofzo.
Ooit is het genoeg geweest en dat moment is blijkbaar nu. Elke keer als excuus kunnen gebruiken dat je dronken was, houdt een keer op.
Oke, maar hij heeft niemand vermoord, geen sprake van fysiek geweld...
Dus toch boycotten? Zo ja, dan ook voor altijd he?! Dan niet ff 1 lente en dan alles weer koek en ei.
Want zoals gezegd dat moeten we dan ook ff doen bij al die anderen doen in de popmuziek die dingen hebben uitgehaald. Nooit meer ergens uitnodigen en draaien.

Iggy Pop ging vroeger voor een optreden het publiek in om ze te provoceren. Ook niet echt normaal he?!
Dat vinden we nu een held....ook maar boycotten dan?
pi_176281209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Boef is een debiel, en ik ben het wel mee eens met de boycot. Maar vind het wel fucking hypocriet dat ze Josh Homme met QOTSA wel gewoon accepteren bij DTRH terwijl die iemand het ziekenhuis in schopt.
Yup, die zou je ook gewoon moeten annuleren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 15:26:03 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176282110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Boef is een debiel, en ik ben het wel mee eens met de boycot. Maar vind het wel fucking hypocriet dat ze Josh Homme met QOTSA wel gewoon accepteren bij DTRH terwijl die iemand het ziekenhuis in schopt.
Jaaaaaa wat een godenpost
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 15:26:43 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176282132
Ik vind BOEF ook kutmuziek maar ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176287458
Ik vond Habiba wel geinig eigenlijk.. meer werk ken ik ook niet van hem.
pi_176291699
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Oke, maar hij heeft niemand vermoord, geen sprake van fysiek geweld...
Dus toch boycotten? Zo ja, dan ook voor altijd he?! Dan niet ff 1 lente en dan alles weer koek en ei.
Want zoals gezegd dat moeten we dan ook ff doen bij al die anderen doen in de popmuziek die dingen hebben uitgehaald. Nooit meer ergens uitnodigen en draaien.

Iggy Pop ging vroeger voor een optreden het publiek in om ze te provoceren. Ook niet echt normaal he?!
Dat vinden we nu een held....ook maar boycotten dan?
Het gaat er denk ik ook niet om wat hij heeft uitgehaald, want er zijn idd wel ergere dingen gedaan en gezegd door artiesten/bands. Waar het met name om draait is zijn gedachtengoed, want dit is meer dan een domme uitspraak, dit is hoe hij in het leven staat en over vrouwen denkt (en dus de westerse samenleving)

Nu kan je daar natuurlijk ook weer over discussiëren, want er zijn natuurlijk ook wel meer artiesten die er een raar gedachtengoed op nahouden, en die worden niet allemaal geboycot natuurlijk.

Maar opzich vind ik het prima dat je dit soort mensen niet meer wilt boeken op een festival. Laten we een beetje respect gaan leren opbrengen voor elkaar en mensen met dit soort middeleeuws gedachtengoed lekker negeren. Al vind ik zijn muziek ook pure bagger, dat scheelt :) :) :) het was wel alleen al langer bekend over deze meneer, dus wel “laf” dat een Paaspop dit nu pas doet en niet gewoon een half jaar geleden al besluit dat ze dit soort mensen niet op hun festival willen zien
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:50:07 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176291833
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef alopio het volgende:

[..]

Nu kan je daar natuurlijk ook weer over discussiëren, want er zijn natuurlijk ook wel meer artiesten die er een raar gedachtengoed op nahouden, en die worden niet allemaal geboycot natuurlijk.
Precies. het gaat mij totaal niet om Boef. Zal me echt jeuken, maar om de totale willekeur. De 1 wel en de ander niet. Dat klopt gewoon niet.
pi_176292386
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies. het gaat mij totaal niet om Boef. Zal me echt jeuken, maar om de totale willekeur. De 1 wel en de ander niet. Dat klopt gewoon niet.
Ach erachter schuilt natuurlijk een veel grotere discussie die in de samenleving speelt, het gedrag van bepaalde groepen mensen. Het is in feite meer dan een boef discussie maar meer een politieke geworden. Maar goed das niet iets voor FES
pi_176407782
Bastille • Black Label Society • Ronnie Flex & Deuxperience
DeWolff • Jeremy Loops • Dyna • Kadavar • Maan • Mr. Polska • The Overslept • VUUR
Altin Gün • Baloji • Crooxs • Green Lizard Tribute to Nirvana • Høken met de Heinoos • The Stand-Up Club • Van Binsbergen Trio

Toch weer leuke namen er tussen hoor... Bastille voor Paaspop is ook netjes. DeWolff is ook altijd top, verder nog Kadavar, Black LAbel Scoiety, Baloij en Vuu. Niet slecht.
pi_176408111
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Bastille • Black Label Society • Ronnie Flex & Deuxperience
DeWolff • Jeremy Loops • Dyna • Kadavar • Maan • Mr. Polska • The Overslept • VUUR
Altin Gün • Baloji • Crooxs • Green Lizard Tribute to Nirvana • Høken met de Heinoos • The Stand-Up Club • Van Binsbergen Trio

Toch weer leuke namen er tussen hoor... Bastille voor Paaspop is ook netjes. DeWolff is ook altijd top, verder nog Kadavar, Black LAbel Scoiety, Baloij en Vuu. Niet slecht.
Green Lizard ook wel tof, een goede band en leuke herrineringen aan
pi_176408131
Dagindeling staat in de OP. Denk dat ik die dondag wel ga.
pi_176408951
Met Iggy Pop, Bastille en Nothing But Thieves hebben ze best grote namen op dat festival. Zeker als je Triggerfinger, Kensington, De Jeugd van Tegenwoordig en Guus Meeuwis er naast zet. En dan Walk The Moon, The Boxer Rebellion, Frank Carter, Zeke, Millionaire, DeWolff, Dotan, Vuur, Obituary, Kadavar, Orange Goblin en Wulf (van de zomerhit Summer on You). Het zou zomaar kunnen dat ik deze Pasen niet thuis ga vieren :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 januari 2018 @ 12:31:38 #46
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_176409212
Ben d'r bij *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:51:04 #47
474923 Soesieb
Gewoon Soesieb
pi_176410694
super toffe line up
zijn er mensen uit omgeving Rotterdam die er heen gaan ?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 januari 2018 @ 12:03:28 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_176836125
As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_176836156
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)
Dat is écht een toffe line up voor Paaspop qua techno. Niet zo standaard, ik voorzie zware clashes op zondag :(
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_176836206
Vet ja, even kijken wie welke dag staat. Ben Sims en TSEPO _O_

Edit: o alles op de zongdag nog ook? Nice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')