abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:50:05 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175063432
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door SQ op 14-11-2017 11:59:48 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:52:00 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175063459
Ik zal niet vertellen dat hij gisteren 2x een half uur sliep. In onhandiger posities. Wij lagen ook om 21 uur op bed, ik sliep eerder dan hij :')

Maar los daarvan: het is nog steeds babyfotodinsdag! :Y
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:00:58 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_175063588
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:52 schreef Lemijn het volgende:
Ik zal niet vertellen dat hij gisteren 2x een half uur sliep. In onhandiger posities. Wij lagen ook om 21 uur op bed, ik sliep eerder dan hij :')

Maar los daarvan: het is nog steeds babyfotodinsdag! :Y
It'll get better, they said :') :*
disclaimer
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:03:43 #4
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175063622
Oh ja, we houden rustig vol. Biertje om het te vieren als ze 18 zijn?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:04:51 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_175063635
ik ben op zo'n punt dat ik elke keer als ik de plaatjes hierboven zie een soort half hysterisch moet gnorken _O-

disclaimer
pi_175063913
Fijn dat ze uiteindelijk nog wel goed is gaan slapen, Nolita O+

Flav, ik vind het zo mooi hoe trots hij kijkt op die eerste foto!

DaD, wat een moppie! En fijn dat het beter begint te gaan met je :)
Is dat je slaapkamer op de achtergrond? Wat mooi gestyled :o

Jammer van je nacht weer SQ. Ik denk dat je in stilte moet genieten van een eventuele goede nacht ivm fokwet...
Ik vind de vikingmuts van Noud zo tof :D

Jacob, Hahaha! Je ziet inderdaad alle stappen voorbij komen. Wat een prachtige foto is die laatste!

Sorry, Stroop, maar je baby heeft je geheugen opgegeten en dat komt niet helemaal meer terug gegroeid. Nu na nummer 2 is het nog veel erger zelfs...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175063922
De snuutjes van Tetter.
(Zo noemt zijn broer hem. Onbedoeld best passend :))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ie slaapt,
dan slaapt ie zo. Ik ben in staat om mijn pink te amputeren en op een fopspeenschildje te schroeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:25:59 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_175063929
oooh lesage wat een mooie foto van een prachtige baby O+

Sara :D Die rechtsboven is wel echt epic _O- Linksboven trouwens ook O+
disclaimer
pi_175063953
En "geheugen"? Ik ben vergeten wat dat is. :P

Mooie reeks Lemijn, met een gelukkig einde O+

Gewoon opvreten LeSage, mottie maar niet zo'n lekker bekkie hebben.
pi_175063992
Sara _O_ die gezichten! En die naam :D
Hier heet M. ‘Miiiiijjjjm’ Bijna goed :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175064207
Oh my Sara, ik voel de lamme arm al door alleen maar naar je foto te kíjken! En die gezichten, mooi. O+.

LeSage, wat een mooierd. O+. Is inderdaad onze slaapkamer, dank je! Met 36 weken zwangerschap kreeg ik het op mijn heupen, dus toen hebben we bed en kasten omgedraaid, stuk kast verkocht, nieuwe kast gekocht, muren geschilderd, van alles dus, en daar ben ik nu zoooo blij mee. :+. Het ledikantje hoort daar alleen natuurlijk niet, maar naast het bed is even geen ruimte omdat daar nu een butler tray staat met eten/drinken/medicatie voor mij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175064243
Oh ik vergat Jacob! Lemijn, wat een prachtig snoetje heeft hij toch. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175064606
Jullie baby's. O+ Met een speciale vermelding voor die laatste foto van Jacob, Sara's mini rechtsboven en VikingNoud. O+

Ik zat laatst te chillen op de bank terwijl mijn kroost aan het spelen was. Na ongeveer drie tellen rust voor mij dook L. opeens op een vreemde plek op:


Gevolgd door haar psychozus met bedkapsel. O+

_O-
pi_175064647
Hahaha selv, geniaal! O+
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:24:34 #15
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175064715
Babyfotodinsdag!

Serieus, wat een mooie baby's allemaal! O+

Ik sla deze keer over, te moe om iets te doen. Wij deden gezellig mee met je nacht, SQ.
Tot 02.00u helemaal niet geslapen, vervolgens elk half uur op de klok gezien tot 04.30u. Toen sliep ze eindelijk rustig. Om vervolgens om 06.00u weer wakker te zijn :(

Wel met een duidelijke reden, want snot everywhere.
En nu heeft ze een dubbele oogontsteking.. En morgen een schoolfotoshoot met grote zus :')
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:25:05 #16
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175064727
Selv _O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:27:34 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175064758
Whehe ik lach baby wakker _O- :o ;( :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:30:37 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_175064810
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:17 schreef Selvaria het volgende:
Jullie baby's. O+ Met een speciale vermelding voor die laatste foto van Jacob, Sara's mini rechtsboven en VikingNoud. O+

Ik zat laatst te chillen op de bank terwijl mijn kroost aan het spelen was. Na ongeveer drie tellen rust voor mij dook L. opeens op een vreemde plek op:
[ afbeelding ]

Gevolgd door haar psychozus met bedkapsel. O+
[ afbeelding ]
_O-
Een reünie *O* _O-

Sylver ;( :* vergeleken met jouw nacht klinkt de mijne nog best puik c_/ -O-
disclaimer
pi_175064859
Whahahhah Selvaria _O- die laatste foto is echt hilarisch ook.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175064865
M heeft nieuwe auto's gekregen van zn oom. _O-

pi_175064878
Cygne, ligt ie nou ook gewoon met 2 voeten van de grond te planken? Killerabs :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175064940
Moet toch wel fijn zijn SQ, dat Noud ondanks de horrornachten overdag zo'n leukerd is. O+

Wat een heerlijk ventje is die Jacob toch. Als Dirk nou op jongens blijkt te vallen, mag ik m dan koppelen? :D

Sara, herkenbare gezichtsuitdrukkingen zitten ertussen. Heerlijk hoor. O+

En ik zag ook nog lekkere spekwangen voorbij komen. Doe je goed hoor, DaD! :*

LeSage, eetsmakelijk! Ik snap best dat zo'n lekker ding wel wilt opeten.

Selv, ik moest hardop lachen om die 2e foto. :D

Cygne, wat een leuk speelkleed en gave auto's hoor. Hij is er maar druk mee. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Nanuke op 14-11-2017 13:44:25 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175065081
Dinsdag *O* omdat ie deze week zo awesome slaapt, n slaapfoto O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door littledrummergirl op 15-11-2017 21:47:55 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175065125
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:34 schreef LeSage het volgende:
Cygne, ligt ie nou ook gewoon met 2 voeten van de grond te planken? Killerabs :o
Haha jup. _O-
pi_175065297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:25 schreef Sara82 het volgende:
De snuutjes van Tetter.
(Zo noemt zijn broer hem. Onbedoeld best passend :))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ie slaapt,
dan slaapt ie zo. Ik ben in staat om mijn pink te amputeren en op een fopspeenschildje te schroeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetter O+ wat een sprekend gezicht! Wat hier n uitkomst was tussen vinger en speentje was de soothie van avent (die lelijke grote berendingen) daar kan je je vinger insteken en naar n paar minuten uithalen en de speen laten zitten. Voor onze vent was dat voldoende om tevreden mee te zijn. Geen idee of het een toevalstreffer was of niet, maar wie weet helpt t bij jullie ook
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175065863
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Tetter O+ wat een sprekend gezicht! Wat hier n uitkomst was tussen vinger en speentje was de soothie van avent (die lelijke grote berendingen) daar kan je je vinger insteken en naar n paar minuten uithalen en de speen laten zitten. Voor onze vent was dat voldoende om tevreden mee te zijn. Geen idee of het een toevalstreffer was of niet, maar wie weet helpt t bij jullie ook
Die soothie ligt naast de twee Difraxen , normale Avent, dr. Brown's, Bibi, Mam, Nuk en huismerkspenen in de la. Hij snapt er gewoon echt geen hol van. :')

Ik wil eigenlijk nog van de nuby zo'n flex-speen proberen. Maar ik denk niet dat het gaat helpen. :{

Gouden tips zijn -ook namens mijn rimpelige roze pink- van harte welkom!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sara82 op 14-11-2017 14:29:26 ]
pi_175066855
Die snoetjes ook allemaal
En zo heerlijk te zien hoe ze allemaal steeds groter groeien en ze toch dat mini-eerstesnoetje behouden O+

Edit: mijn kleine rooie komt later als ik het voor elkaar heb
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:04:05 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_175066904
moet ik ff helpen blue? :P
disclaimer
pi_175066960
Doe es gek :P
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:19:00 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_175067185
Lukt me niet, stomme dropbox van jou.
Kan 'm wel downloaden maar niet hotlinken :')
disclaimer
pi_175067270
Ja daar zat ik ook al mee te worstelen :')
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:37:33 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_175067530
Je kunt nooit genoeg auto's hebben, cygne :7

Wat een mooi droomplaatje ldg O+
disclaimer
pi_175067757
Die babies allemaal O+

Weer eens een poging tot aanhaken hier, drukke periode op werk is voorbij :7

[ Bericht 26% gewijzigd door tombolafan op 14-11-2017 19:45:12 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175067936
Ik zie een leuk meisje Tombo O+


En dit dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175067947
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:21 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Die soothie ligt naast de twee Difraxen , normale Avent, dr. Brown's, Bibi, Mam, Nuk en huismerkspenen in de la. Hij snapt er gewoon echt geen hol van. :')

Ik wil eigenlijk nog van de nuby zo'n flex-speen proberen. Maar ik denk niet dat het gaat helpen. :{

Gouden tips zijn -ook namens mijn rimpelige roze pink- van harte welkom!
oh haha, dan heb ik niks gezegd _O- misschien kun je n knakworstje proberen :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175068004
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:59 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zie een leuk meisje Tombo O+


En dit dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wauwwww 😍 die haren O+

[ Bericht 5% gewijzigd door tombolafan op 14-11-2017 19:44:53 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:07:31 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_175068055
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh haha, dan heb ik niks gezegd _O- misschien kun je n knakworstje proberen :P
Mehehehe :')
Tombo, wat een megablije gup :D
Blue, wat zijn jullie mooi O+
disclaimer
pi_175068070
Op deze is haar haarkleur incl blauwe oogjes helemaal duidelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175068208
Tombo, volgens mij had ze het naar haar zin :D

Oh die haren O+ En dan blauwe ogen erbij! Schitterend.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175068247
Kopieermachine jij, Blue O+
pi_175068425
Zodra je tegen haar gaat praten gaat ze lachen ja O+
Tenzij wakker in bed. Dan is t huilen :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175068432
Oooh ik ben gek op rode haartjes O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175071485
Jemig, BE, wat een prachtige haren!

Onze bijdrage van vandaag:

Want op mama slapen rockt. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175071497
Babyfoto’s, wat zijn ze weer leuk. En wat een mooie kleur haar heeft ze Blue O+

Mijn baby is een ster in zeer nors kijken op foto’s, dus dat doe ik hem maar niet aan zo online. Mijn man zei al dat het jammer is dat er geen hyves meer bestaat, want dan kon J. zich aanmelden voor de ‘ik schijn boos te kijken’-hyve :')

Sara geen tips helaas, maar wat vervelend dat hij geen speen wil zeg. Ik werd er na een week of twee al helemaal knettergek van om steeds een pink te moeten gebruiken. Laat staan maanden :X Ziet het er nog naar uit dat hij overgaat op duimen?
pi_175071560
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:21 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Die soothie ligt naast de twee Difraxen , normale Avent, dr. Brown's, Bibi, Mam, Nuk en huismerkspenen in de la. Hij snapt er gewoon echt geen hol van. :')

Ik wil eigenlijk nog van de nuby zo'n flex-speen proberen. Maar ik denk niet dat het gaat helpen. :{

Gouden tips zijn -ook namens mijn rimpelige roze pink- van harte welkom!
Heb je al een natuurrubber speen geprobeerd? Die zijn iets ruwer dan normale spenen, sommige kindjes 'pakken' die beter :)

(Ik negeer de foto's want ik rammel gewoon dwars door m'n zwangerschap heen O+ )
Make your own kind of music.
pi_175071633
Ik moet ook lachen om de plaatjes bovenaan :D

in slaap vallende Jacob O+

Mooie M!

En tetter, zei jij nou zelf laatst niet eens dat hij op Kevin van Adrian lijkt? ik zie de gelijkenis ook wel!

De dames van selv _O-

oei sylver, wat een nacht. Hoop dat je vandaag heel wat meer slaap kunt pakken!

een op de rug spelende M van cygne

een slapend kereltje van ldg :)

en wat een leuke dames van tombola en blueeyes! O+

lieve foto Nanuke!

Ik werd geïnspireerd door Flav en heb vandaag de bogen op de speelmat gezet met een speeltje eraan. Met succes, ze bokst er tegenaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt, thnx lemijn!

[ Bericht 6% gewijzigd door Nolita op 14-11-2017 20:59:51 ]
pi_175073996
Cygne, is M nou zo lang of lijkt dat maar zo? In mijn hoofd is het nog een mini-baby...

Wat een mooie meid BE! Heeft ze dat rode van jou?

Sara, O weigerde ook alle spenen. Nog even geduld hebben, straks weet hij z'n duim te vinden. Scheelt ook veel speen erin stoppen merk ik nu.

Mijn inzending van vandaag! Ze lijken gelijk zo groot als ze zo zitten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175074435
Oh wat een mooie bijdrages weer aan foto dinsdag O+

Wat een vrolijkerd zo SQ O+ nu 's nachts nog :*

Jacob O+ Je hebt echt een knapperd gebakken Lemijn :Y

Selv _O-

Blue wat leuk om jullie weer te zien! Het is wel duidelijk dat jij haar moeder bent zeg O+

Blije twinnies O+

En O+ O+ O+ O+ O+ voor iedereen die ik vergeet te noemen.
pi_175074952
Dubbel pret :D ze huilen vast dubbel zo hard, maar als ze dubbel zoveel lachen is toch wel prachtig O+

Imgur krijg ik alleen voor elkaar via de site, niet met de app. En dan de code waar al IMG bij staat.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175075813
Prachtige dames FF. O+
M is qua lengte precies gemiddeld, qua gewicht zit hij op de -1. Hij oogt wel lang idd!

We mogen morgen weer naar het cb. Keer extra omdat hij de vorige keer nog niks at en ook geen interesse daartoe toonde. Nu eet hij zo ongeveer met de pot mee. Laatst zat hij zelfs goed mee te snoepen toen we uit eten gingen met schoonfamilie. _O-
pi_175076678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:58 schreef LeSage het volgende:
Dubbel pret :D ze huilen vast dubbel zo hard, maar als ze dubbel zoveel lachen is toch wel prachtig O+

Imgur krijg ik alleen voor elkaar via de site, niet met de app. En dan de code waar al IMG bij staat.
de foto na uploaden ingedrukt houden en dan krijg je de directe link die je kunt kopieren (althans bij mij werkt dat zo :P)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175077107
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de foto na uploaden ingedrukt houden en dan krijg je de directe link die je kunt kopieren (althans bij mij werkt dat zo :P)
zo deed ik het idd ook, alleen bleek mijn foto niet geheel geupload te zijn. Opnieuw geprobeerd en nu lukt het idd gewoon!
pi_175078997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de foto na uploaden ingedrukt houden en dan krijg je de directe link die je kunt kopieren (althans bij mij werkt dat zo :P)
Ja, dat doe ik dan ook, maar dan werkt het nog niet... ;( er gaat ergens iets mis en ik heb geen zin om het uit te zoeken, dus dan maar via de browser :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175079195
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:26 schreef Cygne het volgende:
Prachtige dames FF. O+
M is qua lengte precies gemiddeld, qua gewicht zit hij op de -1. Hij oogt wel lang idd!

We mogen morgen weer naar het cb. Keer extra omdat hij de vorige keer nog niks at en ook geen interesse daartoe toonde. Nu eet hij zo ongeveer met de pot mee. Laatst zat hij zelfs goed mee te snoepen toen we uit eten gingen met schoonfamilie. _O-
:D

Hier met 8,5 maand niks qua eten :') eind van de maand moeten we naar t CB, kijken wat ze zeggen :+

Oooh ik hou van de babyfotodinsdagen O+ al die babies, ik rammel me rot :@ O+

Hier een zieke baby nu trouwens :{
Verkouden en net al erg warm, en na de voeding op bed heeft ze hem er half/helemaal weer uitgegooid ;( ik vind dat zo sneu altijd ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175080675
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:24 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dan ook, maar dan werkt het nog niet... ;( er gaat ergens iets mis en ik heb geen zin om het uit te zoeken, dus dan maar via de browser :')
Dat werkt bij mij ook niet. Ik heb ontdekt dat het wel werkt om het 'delen' knopje te drukken, en ik kies dan voor een kladblok-app. Daar komt dan de link in te staan, en op die manier kan ik m wel kopiëren. Beetje raar, maar als t werkt... :)

Beterschap voor de kleine, tombo! Lijkt me echt zo sneu om ziek te zijn als baby. Hopelijk knapt ze snel op. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175081368
Met een omweg lukt uiteindelijk ook, Nanuke ;)
Wat een heerlijk slapend kindje had je gisteren op je liggen trouwens O+ Die momenten, zo genieten! Dat gaat echt zo snel voorbij!

Nolita, je meisje is gewoon al echt aan het spelen :o maar die is toch pas heel erg newborn?

Dikke :6 naar de fokwet alvast. Wij werden net om half 7 wakker en na een fiepje zelfs 6.50 *O*
Meneer slaapt steeds wat langer, met dit als nieuwe hoogtepunt :D
We hebben dus allemaal (inclusief dreumes en hond, ja, bij ons is het echt gezellig :+ ) van half 1 tot 6.50 kunnen slapen op onze slaapkamer O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175082041
Baby foto dinsdag *O* *O*

DaD: Wat een mooierd en nog zo klein! Super fijn dat de BV goed gaat!
SQ: O+ O+ Kan hij met z'n 4 tanden een appel eten :o ?
Lemijn: Wat een mooie foto's! Die beginpost plaatje :D
LeSage: Wow! Mooie foto en wat een mooie ogen!
Sara: O+ O+ Wat kijkt hij leuk :D
Selv: Geniaal! >:)
Cynge: Wat een sterke!
LDG: Mooie slaapfoto O+
BE: Woww! Echt dezelfde ogen! Wat een mooie haren!
Nanuke: Het voelt zo fijn als ze op je slapen O+
Nolita: Ze vind dr uil mooi! Fijn dat het speelmatje goed bevalt
FF: Tweelingg O+ O+ Wat een leuke bijpassende kleertjes!

Mijn te-late-foto-dinsdag-bijdrage :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175082393
Dat is ook gewoon een beetje uitlokking Memoru :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175082641
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:47 schreef LeSage het volgende:
Met een omweg lukt uiteindelijk ook, Nanuke ;)
Wat een heerlijk slapend kindje had je gisteren op je liggen trouwens O+ Die momenten, zo genieten! Dat gaat echt zo snel voorbij!

Nolita, je meisje is gewoon al echt aan het spelen :o maar die is toch pas heel erg newborn?

Dikke :6 naar de fokwet alvast. Wij werden net om half 7 wakker en na een fiepje zelfs 6.50 *O*
Meneer slaapt steeds wat langer, met dit als nieuwe hoogtepunt :D
We hebben dus allemaal (inclusief dreumes en hond, ja, bij ons is het echt gezellig :+ ) van half 1 tot 6.50 kunnen slapen op onze slaapkamer O+
Haha klinkt idd gezellig op jullie slaapkamer :D
Mijn meisje is morgen alweer 11 weken en gaat vanmiddag oefenen op het kdv :o Over 2 weken gaat ze voor de echt. Wat zal ik dr missen. Ik vind het stiekem lastiger dan ik vooraf dacht..

FF wat een grappig stelletje zo samen zittend!

memoru dat vraagt idd om problemen! Volgende keer maar even bedenken of je zeker weet dat je hem het rompertje aan gaat doen :D

oh en die spuitluiers :X die hebben we hier stiekem best vaak. Zeker 1x per dag of 2 dagen en zaterdag idd 2 binnen een half uur. Had ik dr net helemaal schoon konden we weer opnieuw beginnen.
Vraag me soms af of ik iets verkeerd doe met de luiers, maar geloof het niet. Is het de kracht waarmee de vloeibare poep de luier in knettert ofzo!? :')
pi_175082687
Haha memoru, swag! _O-
pi_175083028
Ja lief he? Hij had weer eens heel erg last van krampjes dus ik had met m door de kamer gehopst. Toen hij rustig werd ging ik zitten en vertrokken was hij. O+

Memoru, dat is inderdaad wel een beetje uitdagen natuurlijk. :D Maar het is wel een gave romper!

LeSage, wat een nacht! Fijn hoor.

Ik wil trouwens ook nog even mijn respect uitspreken voor mama's met nog een kindje en mama's die alweer werken. Ik ben s ochtends echt niet uit bed te slaan momenteel. :@ Waar het vorige week nog 9u was dat Dirk en ik aangekleed en al beneden waren is t nu een wonder als dat om 10u al het geval is. :') Geen idee waarom, normaal ben ik helemaal niet moeilijk met opstaan/wakker worden.

[ Bericht 40% gewijzigd door Nanuke op 15-11-2017 10:09:13 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175083948
LeSage: yaayy voor de fijne nacht!

Op de achterkant van de romper bij de kont staat: "mischief managed" Dus ja.. Dan vraag je er wel een beetje om..

Nanuke: Echt hea! Heel veel respect idd! Ik wil heel graag een 2e (over n jaar ofzo) Maar dat is denk een stuk vermoeiender. Ik zit momenteel nog in mn pyjama. Het is slecht weer dus ook niet motiverend om naar buiten te gaan.
pi_175084523
Ach, ik zit als ik niet moet werken ook meestal pas rond 10 uur beneden, en dan ook nog in trui en joggingsbroek. Peuter loopt ook de hele dag in zijn pyjama tot we weg moeten of er bezoek komt. Ik maak me er niet druk om. Alleen dinsdags is bij ons chaotisch omdat we ze dan alle drie gevoed en aangekleed bij de opvang moeten afleveren op tijd voor werk. Op maandag slaapt alles nog/weer als ik van huis ga.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 15 november 2017 @ 11:29:44 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_175084715
Het fijne aan verlof van je eerste is dat dat nog gewoon kan. Dus #geniet er lekker van.
Mijn oudste is van oktober en ik heb toen mijn hele verlof zo ongeveer tot 11 uur in bed gelegen :') heerlijk mollen in de herfst O+
disclaimer
  woensdag 15 november 2017 @ 11:32:10 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_175084747
Memoru, zo'n romper vraagt om een kakpakje ja :D

En hij heeft geen vier tanden, hij heeft er zes :7
(Maar nee, hij kan zo'n appel nog niet eten hoor, hij kan er wel lekker in bijten en er wat vruchtvlees vanaf schrapen ;))

De blije tweeling van ff O+
disclaimer
pi_175085450
*O* ego jompel *O* Na 7,5 maand heeft O haar 1e nacht doorgeslapen *O* Van 19:30 tot 06:30 *O*
Daarna was ze wel wakker dus het was alsnog vroeg vanochtend voor mij :P

Haha memoru :D
Lekker van genieten Nanuke! Heerlijk die lome dagen O+

Die Vlijmscherpe nageltjes hè, ik heb gewoon 2 schrammen op m'n wang gekregen }:|
  woensdag 15 november 2017 @ 12:24:33 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_175085684
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:10 schreef Fazzoletti het volgende:
*O* ego jompel *O* Na 7,5 maand heeft O haar 1e nacht doorgeslapen *O* Van 19:30 tot 06:30 *O*
Daarna was ze wel wakker dus het was alsnog vroeg vanochtend voor mij :P

Haha memoru :D
Lekker van genieten Nanuke! Heerlijk die lome dagen O+

Die Vlijmscherpe nageltjes hè, ik heb gewoon 2 schrammen op m'n wang gekregen }:|
Ooooh heerlijk!

(jaloers! _O- )
6:30 is niet vroeg, vrouw. Ze heeft 11!!! ELF!!! UUR!!! geslapen! :D
disclaimer
pi_175086285
Wauw Fazz, dat is echt wel een hele goede doorslaper! *O*

Die romper O+ En dan niet zeuren als de tekst wordt nageleefd hoor.

Zo lang in pyjama doe ik dus nooit. Ik hou daar echt niet van. Mijn dag begint pas als ik me gedoucht heb, aangekleed ben en het liefst ook nog make-up op :')
En als ik vrij ben doucht S. samen met mij, dus die loopt ook niet in zijn pyjama rond.
‘S avonds is een ander verhaal. Dan altijd zo snel mogelijk in joggingpak op de bank.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175086337
Wat goed van O!

Weer bij t CB geweest. Lengte gemiddeld. Gewicht schommelt op de -1.

En de mensen daar zijn zo leuk en relaxed. O+
  woensdag 15 november 2017 @ 13:04:01 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_175086439
Hij heeft gewoon de bouw van zijn vader, cygne ;)
disclaimer
pi_175086629
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hij heeft gewoon de bouw van zijn vader, cygne ;)
Haha inderdaad, want hij eet als een bootwerker. _O-

Gelukkig heeft hij ook zijn vaders temperament. :')
pi_175088093
SlaapO! Wat een goede nacht Fazz! *O*

L. doet heel heel heel soms een 23.30 tot 06.00, maar meestal nog 23/3/6.

L. was vandaag haar zus aan het uitdagen, zo leuk om te zien. Ze kroop steeds vooruit, keek achteruit en op het moment dat peuter haar achterna kwam kroop ze luid gillend van plezier verder. Zo zijn ze samen drie keer de hele woonkamer (=lang) doorgegaan. :D O+ Potverdikkie, wat een groot geluk toch, die twee samen. O+ O+
pi_175089197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ooooh heerlijk!

(jaloers! _O- )
6:30 is niet vroeg, vrouw. Ze heeft 11!!! ELF!!! UUR!!! geslapen! :D
Vanavond probeer ik voor 00:00 in bed te liggen zodat ik er ook echt wat aan heb ja O-)

Wat schattig Selv O+
pi_175098203
en, lig je al bijna in bed fazz? :D wat een fijne nacht was dat!

en selv, wat klinkt dat tof. 2 zusjes O+

in de eerste weken vond ik het ook een hele kunst als ik voor de middag omgekleed was. Inmiddels lukt dat aardig en heb voor mezelf de wekker om 9:00 staan voor wat regelmaat. Soms sta ik eerder op en soms kruip ik juist om 7:30 nog even terug als N dan weer verder slaapt.

mijn mini heeft vanmiddag geoefend op het kdv..Jeetje wat gaat de tijd snel dat het nu al zover is! Ze ging maar even en had net van tevoren gedronken, maar voor de zekerheid een voeding mee. ik had 130 gekolfd, ze drinkt normaal ongeveer 100. Heeft ze gewoon een uur na binnenkomst die hele fles leeg getankt! :Y)
Verder had ze veel gelachen en 'gekletst' en dat ze honger had maakte ze goed duidelijk. Allemaal net als thuis gelukkig!
Inmiddels is ze al 2 uur ko en heb ik dr net nog laten drinken, ben benieuwd naar de nacht!
pi_175099550
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:32 schreef Nolita het volgende:
en, lig je al bijna in bed fazz? :D wat een fijne nacht was dat!
Ik lig nu :+

quote:
mijn mini heeft vanmiddag geoefend op het kdv..Jeetje wat gaat de tijd snel dat het nu al zover is! Ze ging maar even en had net van tevoren gedronken, maar voor de zekerheid een voeding mee. ik had 130 gekolfd, ze drinkt normaal ongeveer 100. Heeft ze gewoon een uur na binnenkomst die hele fles leeg getankt! :Y)
Verder had ze veel gelachen en 'gekletst' en dat ze honger had maakte ze goed duidelijk. Allemaal net als thuis gelukkig!
Inmiddels is ze al 2 uur ko en heb ik dr net nog laten drinken, ben benieuwd naar de nacht!
Fijn hoor dat het wennen goed ging! Dan voelt beginnen met werken een stuk minder stressvol :)
Heb je al wat leuks voor jezelf gedaan tijdens je 'vrije' uren?
pi_175100106
@Cygne: Fijn dat jullie zo'n prettig cb hebben en dat het zo goed gaat met M.!

@Fazz: Oh, wat een heerlijke nacht, ik wens je nog veel van dat soort nachten toe!

@Nolita: fijn dat het wennen goed ging!

Over aankleden en haasten in de ochtend: Over het algemeen hoeven we alleen op maandag écht te haasten, dan moet Timo echt om 7.30/7.45 bij het kdv staan als man en ik op tijd willen komen. Op de andere dagen begin ik pas later met studie of lesgeven, dus kan ik wat rustiger aan doen.

SPOILER: Consultatiebureadingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175100307
Ik snap die 180/3 ook niet, dat is dan toch deels gewoon loze vulling? Ik voed niet op schema, maar doe maar gewoon iets en mijn kinderen doen het ook allebei nog! *O* Zolang een kind goed groeit, plast, poept en zich goed ontwikkelt doe je het gewoon goed. :)

En voor iedereen die met een eerste baby schaamteloos blijft stinken in bed: lekker doen en van genieten hoor! Die tijd komt nooit meer terug. ;( . :P
pi_175101156
Ach Gogo, bij S. modderde ik qua voeding maar wat aan en vond het Cb daar niets van. Hij lijkt me een behoorlijk gezonde dreumes nu. Kies gewoon lekker wat voor jullie goed voelt :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175104288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:18 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ik lig nu :+

[..]

Fijn hoor dat het wennen goed ging! Dan voelt beginnen met werken een stuk minder stressvol :)
Heb je al wat leuks voor jezelf gedaan tijdens je 'vrije' uren?
Hoe was je nacht deze keer?

mnah leuk, ik ben naar een dorp verderop gereden en ben een paar winkels ingerend (action, kruidvat, jumbo ed) Dingen die ik toch al moest, maar de tijd ging wel lekker snel!
  donderdag 16 november 2017 @ 08:06:15 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_175104421
Ik kan sowieso niets met die voedingsschemas met tijdstippen en hoeveelheden :@ het is voor mij altijd net of ik toekijk hoe een Indiër Diwali viert ofzo :') je weet dat het bestaat en dat veel mensen het doen, maar verder...
Gogo, lekker blijven doen wat je deed dus ;)
disclaimer
  donderdag 16 november 2017 @ 08:17:50 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_175104516
Selvaria, leuk hè die interactie O+
Mijn kindjes zin ook echt zó dol op elkaar, dan spat ik altijd een beetje uiteen O+

Fazz, lekker geslapen? ;)

Mijn baby wilde gisteren bij het avondeten echt alleen maar VLEES. Al het andere werd vrij resoluut op de grond gedeponeerd. Het vlees inhaleerde hij bijna. Begint dat nu al :')
disclaimer
pi_175104697
Ik stuur overigens wel altijd in de laatste fles. Mijn kinders willen beide anders graag de lange slaap doen vanaf 8/9 uur, waardoor we een nachtvoeding houden. Ik heb dan liever nog een fles om 11 uur ;)

Vannacht weer doorgeslapen :o lastig wel, want nu krijg ik verwachtingen. Ben de hele dag in mijn hoofd aan het vertellen dat het zomaar tijdelijk kan zijn :D

2 kinderen is écht een extra dimensie vind ik. Als S. dan naar M. toe gaat om kusjes te geven en vervolgens een brede glimlach krijgt, dan ben ik een plasje *;
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175105776
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan sowieso niets met die voedingsschemas met tijdstippen en hoeveelheden :@ het is voor mij altijd net of ik toekijk hoe een Indiër Diwali viert ofzo :') je weet dat het bestaat en dat veel mensen het doen, maar verder...
Gogo, lekker blijven doen wat je deed dus ;)
Dit inderdaad. We doen maar wat hier en dat gaat prima.
pi_175106003
Ik weet dat ik bij de 1e ook echt dacht hoe moet dat met extra voeding en hoe plan je dat en hoe gaat dat met bv.
En uiteindelijk loopt het gewoon vanzelf mee in je eigen ritme.
En de 2e hier zat nog sneller in een ritme qua eten en qua bedtijd in de avond.

Of ze doorslaapt in de avond/nacht is dan weer een tweede maar hey, ze doet het nog en ik kan nog over mijn wallen heen kijken en functioneer nog aardig :')
pi_175106025
Hoop dat je weer een lekkere nacht hebt gehad Fazz!

Heb weer genoten van alle foto’s O+

Heb precies hetzelfde Lesage! V heeft nu 3 nachten van 22:30 tot 7 geslapen. Ik geef hem wel altijd nog 30cc als ik met hem mee naar bed ga. Hij valt dan meestal aan de fles in slaap, ik geef hem dat beetje als hij al in z’n nestje ligt zodat ik hem niet over hoef te leggen. Tot nu toe werkt dit nog, maar zeg nooit nooit :')
  donderdag 16 november 2017 @ 10:25:57 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_175106060
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef BlueEyes het volgende:
Ik weet dat ik bij de 1e ook echt dacht hoe moet dat met extra voeding en hoe plan je dat en hoe gaat dat met bv.
En uiteindelijk loopt het gewoon vanzelf mee in je eigen ritme.
En de 2e hier zat nog sneller in een ritme qua eten en qua bedtijd in de avond.

Of ze doorslaapt in de avond/nacht is dan weer een tweede maar hey, ze doet het nog en ik kan nog over mijn wallen heen kijken en functioneer nog aardig :')
Zoals ramses shaffy zo mooi zong:

"Maar we leven nog, dus niet zeuren"

O+ _O-

Ik volg geen enkel schema dus. Nooit gedaan. Mijn peuter krijgt nog steeds voeding op verzoek :P Het enige wat we in elk geval dagelijks doen is ontbijten en avondeten. Waarbij tijdstip, inhoud en hoeveelheid varieren.
disclaimer
  donderdag 16 november 2017 @ 10:30:18 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_175106114
Oh oh oh!

Ik had mijn baby er dus om 18:45 in gisteren *D

:')

Ben er mee bezig geweest tot 1:15 en toen mocht ik ook eindelijk langer dan 30 minuten knorren.
MAAR!
Hij piepte een paar keer, rond half vier en wat later ook nog, ik was zo moe dat ik het genegeerd heb, en hij ging vrij snel weer slapen, en heeft tot ZEVEN UUR!!! in z'n eigen bed gelegen _O_

Small victories!

Nu graag nog even piepvrij zodat moeders ook 5 uur ononderbroken slaap krijgt Noud. JE KAN HET!!
disclaimer
pi_175106159
En dan slaapt Noud straks eens een goei ruk komt er een TerrorPeuter om de hoek :')
Tenminste hier is dat wel als ze wel eens snapt dat >4u slapen ook kan
pi_175106162
Schema's ben ik ook niet zo van, ik vergeet dat soort dingen ook gewoon vaak _O- dat je in t weekend denkt 'ik heb honger, oh het is dan ook al 14.00, misschien maar eens lunchen'

Een baby die echt niet echt iets anders eet dan borstmelk helpt ook niet, probeer af en toe wel iets aan te bieden maar dat gooit ze toch na 2 likjes op de grond :')

Helaas blijft ze hier ziekig, warm en veel snot en blijft hoesten. En dan vaak ook slijm ophoesten, arm mupje. En dan is het natuurlijk het fijnst om rechtop (tegen mama aan :') ) te slapen... Dussss :O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175106172
Wow sq wat heerlijk! *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 16 november 2017 @ 10:34:07 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_175106176
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:33 schreef BlueEyes het volgende:
En dan slaapt Noud straks eens een goei ruk komt er een TerrorPeuter om de hoek :')
Tenminste hier is dat wel als ze wel eens snapt dat >4u slapen ook kan
Ja klopt dat hadden we toevallig net die ene keer dat Noud wel goed sliep de afgelopen zes maanden.
Dat is omdat je anders te veel verwend zou raken, dat is niet goed, word je lui van.
disclaimer
  donderdag 16 november 2017 @ 10:37:02 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_175106219
Ik zat me net wel af te vragen waarom mijn linker tiet zo jeukt, maar die is dan ook al sinds 1:00 niet geleegd natuurlijk :o
* Stormqueen gaat maar even kolven

Ah wat zielig Tombo. Veel beterschap ;( :*

Hoe was jouw oudste met eten? Ging dat al sneller goed?
Mauw at rond de 8 maanden ook nog nauwelijks, en die heeft dat ruimschoots gecompenseerd ;)
disclaimer
pi_175106326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat me net wel af te vragen waarom mijn linker tiet zo jeukt, maar die is dan ook al sinds 1:00 niet geleegd natuurlijk :o
* Stormqueen gaat maar even kolven

Ah wat zielig Tombo. Veel beterschap ;( :*

Hoe was jouw oudste met eten? Ging dat al sneller goed?
Mauw at rond de 8 maanden ook nog nauwelijks, en die heeft dat ruimschoots gecompenseerd ;)
hahahaha bij mij zou het dan niet bij jeuken blijven hoor :X

Oudste was ook laat, in elk geval qua stukjes, die kreeg wel prakjes etc. omdat ze al klein en dun was en op een gegeven moment niet aankwam :') I. gaat letterlijk over haar nek als je een lepel prakje probeert dus dat wordt geen optie ook 8-)

Ik maak me ook niet echt zorgen, ze drinkt genoeg en ziet er prima uit :Y vind zo'n mee etend kindje alleen zo gezellig :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175106597
Jeeeej Noud! *O*

Beterschap met het mupke tombo :*
pi_175106733
SQ, dat was bij ons soms de truc, té moe zijn om te reageren en vervolgens een paar uur later wakker te schrikken naast een braaf slapende baby :D

Vanmiddag weer de uitdaging der uitdagingen. Met baby én dreumes naar het Cb vind ik zo’n gedoe :')
En eerste prikjes weer :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175108318
Goooo noud *O* nachtrust is ook voor jou weggelegd sq *O*

Hier negeren we kleine wakkere momentjes snachts ook meestal, negen van de tien keer miept ie even zachtjes en valt dan weer in slaap ^O^ ik slaap met oordoppen en wordt alleen nog wakker als hij begint te babbelen of huilen ^O^ meer nachtrust voor iedereen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 16 november 2017 @ 12:37:48 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_175108395
haha ja, ik slaap an sich wel met oordoppen maar mijn radar staat nogal gevoelig afgesteld. Op mijn zeeeeeer goed geisoleerde zolder hoor ik 'm ook niet janken helaas, dus heb ik een babyfoon naast mijn bed staan :')
disclaimer
pi_175114343
Mijn mini had vandaag zn tweede uitvaart. Zit gewoon die hele dienst braaf op schoot te zitten. Om vervolgens de charmeur uit te hangen bij iedereen. O+
pi_175115810
SQ: Yaayy voor Noud!
Cygne: gecondoleerd! Zo'n kleintje maakt iedereen misschien een beethe vrolijk :)
Lesage: Hoe ging t op t CB?

Hier vandaag even langs mijn werk geweest. Even pronken met mn baby daro :D
Natuurlijk was hij daar ideale baby en thuis werd ie terror :{
  donderdag 16 november 2017 @ 21:03:49 #100
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175119606
Dagdoel bereikt: om 21 uur in bed met slapende baby ^O^ . Nog iemand zo gezegend? Met gezellige regen buiten ook nog.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175119914
Gecondoleerd Cygne!

Hoop voor SQ *O* en ook een goede nacht voor Fazz *O* hoe ging afgelopen nacht?

Ik wilde net opscheppen over drie slapende kinderen, maar de een ligt nu te schreeuwen om Nanadu en doordat ik hem rustig ging maken werd Lala ook wakker terwijl die net voor het eerst al alleen in haar bedje lag en nu dus aan het mopperen is...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175121609
Lekker Lemijn! Geniet van je slaap :*
Wij zitten allebei met een slapend kind op onze arm. M. is zielig van zijn prikjes en S. werd verdrietig wakker ;(

Cb was goed :) 55cm en 5300gr schoon aan de haak! Lengte onder gemiddelde, gewicht er boven, mijn lekkere spekkie O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175123231
Goede stats LeSage :)

Afgelopen nacht was 2000-0330-0644; niet onaardig dus maar wel weer eruit midden in de nacht. De gedachte dat ze het dus wel kán vind ik al erg fijn :s)

Go Naud!! Vannacht nog beter slapen in die mooie kamer!!

Ik hoop op een goede nacht voor ons allen :W
pi_175124091
Die gedachte vind ik ook heel fijn Fazz. De mogelijkheid bestaat sowieso. Of het ook gaat gebeuren is wat twijfelachtiger ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175126942
Goede stats Lesage!

Lekker Lemijn, ik lig er standaard om 10 in met baby :z

Heeft Noud weer een goede gehad?

Volgens mij heeft V zijn stem ontdekt! Hij praat en gilt erop los O+
Meneer vindt het ook een goed idee om tijdens het verschonen te proberen of hij naar z’n buik kan draaien. Daardoor zit steeds alles onder de stront en een lol dat hij heeft! :')
pi_175128550
Ik moest lachen om je jeukende tiet, SQ. Ik denk dat die van mij al wel op knappen hadden gestaan. :D

Goede stats, LeSage!

Oei FF, heb je ze daarna wel weer rustig lunnen krijgen?

Ik sluit me een beetje aan bij de doorslaaptrend denk ik. Gister deed Dirk ineens een flink lange slaap na de fles van papa. Ik dacht dat dat ermee te maken had dat de fles misschien wat groter was dan hij bij mij drinkt, maar vannacht deed hij ook weer zo'n lange ruk! :o Nu moet hij alleen eigenlijk nog even die laatste voeding standaard wat later doen, maar hey, je kan niet alles hebben. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:55:01 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_175128624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:11 schreef Flav het volgende:
Goede stats Lesage!

Lekker Lemijn, ik lig er standaard om 10 in met baby :z

Heeft Noud weer een goede gehad?

Volgens mij heeft V zijn stem ontdekt! Hij praat en gilt erop los O+
Meneer vindt het ook een goed idee om tijdens het verschonen te proberen of hij naar z’n buik kan draaien. Daardoor zit steeds alles onder de stront en een lol dat hij heeft! :')
Ja, dat draaien tijdens het verschonen ;( Dat wordt voorlopig niet minder. Wordt helemaal fijn als ze straks vlees eten trouwens _O-

Lekker, lemijn! Ook fijn geslapen? Ik lees veel betere nachten, het zal de maanstand weer zijn :D

Jeukende tiet, mijn baby is ook al ruim 8 maanden he. Met een mini baby kom je daar idd nog niet mee weg, dan heb je gewoon een scheurende waterballon aan je lijf hangen :')

Noud kwam gisteravond nog om 23:00. Heeft na het wegleggen even gepiept tot een uur of 12, en toen....

SLIEP HIJ TOT 5 _O_

En daarna nog tot 7 _O_
En toen was er veel poep. En lachjes O+
disclaimer
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:09:04 #108
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175128836
Wat fijn al die goede nachten!
Hier ook maar 1 voeding vannacht om 02.00u en daarna pas om 06.30u ^O^

Over slapen gesproken, hoeveel/hoe vaak slapen de andere (om en nabij) 8 maanders nog overdag?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat bij de oudste ook alweer was.
Ella lijkt ineens over te gaan op 2 slaapjes. Het laatste slaapje van de dag (die altijd maar 30min was) lukt nu meestal niet meer.
Het is alleen jammer dat ze de slaapjes een beetje onhandig verdeeld doordat we om 14.45u kleuter altijd van school moeten halen.
Daardoor is ze vaak van 14.00u/14.30u tot 19.00/19.30u wakker. Lijkt tot nu toe wel goed te gaan, dus prima. Maar was benieuwd hoe het bij andere leeftijdsgenootjes gaat :)

Nu slaapt ze meestal om 09.00u 30-45 min en dan moet ze eigenlijk uiterlijk om 13.00u weer gaan slapen, anders is ze niet op tijd wakker. Maar ik moet d'r regelmatig wakker maken omdat ze bijvoorbeeld pas tegen 13.30u is gaan slapen en we echt om 14.45u de deur uit moeten.
Ik vind het zo sneu om haar wakker te moeten maken, maar daarna gaan slapen is weer te laat voor d'r.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:11:26 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_175128883
Sylver, het varieert hier nog wat. Het is wel vaker 2 keer dan 3 keer inmiddels.
Meestal gaat Noud ergens tegen tienen naar bed en daarna tegen 2 uur. Hij is vaak wel wakker van 15:00 tot 19/19:30. Dat is niet altijd even gezellig, maar het is niet anders :')
disclaimer
pi_175128921
Wat fijn van alle goede nachten! Ik heb geen enkel idee van de nachten bij ons. A ligt standaard op mij te slapen en er is altijd wel een borst voorhanden als ze trek krijgt. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175129173
Sq! Wat goed! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175129760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat draaien tijdens het verschonen ;( Dat wordt voorlopig niet minder. Wordt helemaal fijn als ze straks vlees eten trouwens _O-

Oke dan wordt hij maar vegetariër :{w

Het is dat ik geen koffie drink maar anders lag deze nu over de mat door je scheurende waterballon _O-

Fijn dat Noud weer goed geslapen heeft!
pi_175130580
Ik kan me aansluiten bij de goede nachten na een wat moeizame dag gisteren. Ze sliep van 22 tot 6! Ik heb dus in 1 ruk meer slaap gehad dan ik normaal in een nacht slaap. Over scheurende waterballonnen gesproken, heb haar toen uit beiden maar laten drinken. En ze plakte er nog anderhalf uur slaap achteraan en ik dus ook *)

En zojuist op de mat gooide ze haar benen in de lucht en draaide toen perongeluk even kort op haar zij en weer terug :o
Dat draaien tijdens het verschonen zal hier ook wel niet lang meer duren dan.

Hoe trots kun je zijn op nieuwe trucjes van je kind O+
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:51:52 #114
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175130774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Sylver, het varieert hier nog wat. Het is wel vaker 2 keer dan 3 keer inmiddels.
Meestal gaat Noud ergens tegen tienen naar bed en daarna tegen 2 uur. Hij is vaak wel wakker van 15:00 tot 19/19:30. Dat is niet altijd even gezellig, maar het is niet anders :')
Ah, wel een beetje hetzelfde dus, ook zo'n 5 uur wakker tot aan echt bedtijd.

Leuk is dat he Nolita. Ik verwonder me er nog steeds over dat ik bij een tweede netzo enthousiast ben over de nieuwe kunstjes als bij de eerste :D

Dat draaien tijdens verschonen blijft lastig. Meestal werkt het om een speeltje in d'r handjes te geven, maar het begint al te komen dat het steeds interessantere attributen moeten zijn, zoals de afstandbediening of mijn telefoon :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175131160
L. is ook op twee slaapjes over sinds een tijdje. Wat een verademing. :) 's Middags is ze vaak tussen half 3 en 4 weer ergens wakker (vandaag eerder denk ik, ze ligt er nu vroeg in, al jammert ze nog wel wat), maar dan maakt ze altijd wel een ruk door tot half 7 / 7 uur, wanneer ze echt naar bed gaat.

Ze gaat de hele dag zitten en staan en ze vindt zichzelf al zo groot. Vandaag had ze het kleine stoeltje van peuter te pakken en gebruikte die als rollator. Tróts dat ze was. :D O+
pi_175131414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:40 schreef Nolita het volgende:
En zojuist op de mat gooide ze haar benen in de lucht en draaide toen perongeluk even kort op haar zij en weer terug :o
Dat draaien tijdens het verschonen zal hier ook wel niet lang meer duren dan.
Voor jou ook bijna overal stront *O*
Haha ja de trucjes zijn echt heel leuk om te zien!
Zo trof ik hem net aan, hij is er bijna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jompels voor alle goede nachten! w/
pi_175132441
haha Flav, naar die stront overal kijk ik dan weer niet uit :D
Wat een komische foto trouwens! Zover komt de mijne nog niet!

leuk om te lezen dat dat bij een 2de ook zo tof is om te zien sylver.

En selv, wat klinkt dat leuk, zo'n grote baby!
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:52:22 #118
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175132854
Haha Flav, zo ligt de mijne het grootste deel van de tijd, mijn nek is inmiddels gestopt met meevoelpijn hebben want hij vindt het wel oké geloof ik... Het sneue is dat hij na omrollen op zijn buik ligt en dat is niet altijd naar tevredenheid. En toch blijven proberen he...

Verder had ik al jullie nachtelijke onderbrekingen. Hoop dat jullie er lekker op hebben geslapen :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Lemijn op 17-11-2017 14:58:28 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175133029
Flav, zo ligt Lala ook vaak. Alles om maar de tv te kunnen zien!

Draaien tijdens verschonen valt hier nog mee, meestal proberen ze wel naar boven te huppen en te trappen als de nieuwe luier om gaat, maar die is gelukkig schoon!

Gisterenavond is uiteindelijk prima gegaan. Lala maar weer mee naar beneden genomen en 15 minuten later lag iedereen weer te slapen. Alleen lag ze wel op schoot, dus ik heb weinig kunnen doen.

Vandaag zijn ze een extra dagje naar de opvang (ipv tijdens onze vakantie) en ben ik alleen met peuter naar de dierentuin geweest. In z'n eentje is hij net zo rebels heb ik ontdekt, dus dat komt gelukkig niet door z'n zusjes :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175138980
Hebben jullie baby's ook altijd van die koude handjes :? Wat ik ook doe, altijd blijven ze koud _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:25:28 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175139100
Ja, 's nachts zijn het ware ijsklompjes :Y . En overdag door kluiven ook wel eens.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175139901
Onze baby lijkt ineens vergeten te zijn hoe hij zelf in slaap valt overdag. 's Nachts heeft hij soms even een aanraking of een geruststelling nodig en dan gaat het wel goed. Maar overdag is het in zoverre erg dat hij op een gegeven moment overstuur raakt van de vermoeidheid. Pak ik hem dan op, is hij zo weg. Iemand die me kan vertellen dat dit tijdelijk is? Vast niet he. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175139919
Ja altijd ijskoude handjes, zelfs met krabwantjes :Y
  vrijdag 17 november 2017 @ 21:00:59 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_175139966
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:52 schreef Lemijn het volgende:
Haha Flav, zo ligt de mijne het grootste deel van de tijd, mijn nek is inmiddels gestopt met meevoelpijn hebben want hij vindt het wel oké geloof ik... Het sneue is dat hij na omrollen op zijn buik ligt en dat is niet altijd naar tevredenheid. En toch blijven proberen he...

Verder had ik al jullie nachtelijke onderbrekingen. Hoop dat jullie er lekker op hebben geslapen :{w
ik moest lachen om je laatste zin :') sterkte, ik hoop op veel slaap voor jou :*
disclaimer
pi_175140634
Wij zijn net terug van een midweekje vakantie en Y is helemaal van de leg af. Heb van 18:30 tot nu boven gezeten/gelegen met hem, maar elke keer als ik wegsloop, gingen die oogjes weer open en de sirene aan. Ik heb het opgegeven, hem opgepakt en maar weer naar beneden gegaan. Dus nu zit hij te lachen op schoot bij papa met een zelfvoldane maar zeer vermoeide blik. :') .

Verder was de vakantie top. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 22:03:07 #126
269689 crew  Viv
pi_175141724
Ik had vandaag een mini-meet met Lemijn en Jacob! O+ Hij is in het echt nóg schattiger dan op de foto's, dit ter info. :Y)
pi_175144015
Lesage: Yaayy fijne stats!
Flav: Dat gebrabbel is zo leuk :D wat een leuke foto en wat knap dat hij al zo bezig is met rollen

Fijn al die goede nachten!

Uhm wordt poep erger door vlees eten :?

E. Is nog niet echt bezig met rollen. Hij probeert momenteel dingen in zn mond te stoppen. Echt komisch :D

Hier ook koude handjes...

Franny: fijn dat de vakantie leuk was! Tja baby's krijgen altijd hun zin :p
pi_175144583
M slaapt ook twee keer overdag. Hij ligt er meestal in tussen half 8 en 9 en slaapt dan tot 6-7 ongeveer.

Ik geloof dat ik een beginnersbaby heb gebaard of zo. :@
pi_175146542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef Nanuke het volgende:
Onze baby lijkt ineens vergeten te zijn hoe hij zelf in slaap valt overdag. 's Nachts heeft hij soms even een aanraking of een geruststelling nodig en dan gaat het wel goed. Maar overdag is het in zoverre erg dat hij op een gegeven moment overstuur raakt van de vermoeidheid. Pak ik hem dan op, is hij zo weg. Iemand die me kan vertellen dat dit tijdelijk is? Vast niet he. :')
Het is tijdelijk. De kans dat hij op zijn 18e nog op schoot in slaap wil vallen overdag is nihil :)


Het is écht tijdelijk, zulke fratsen komen en gaan :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175146550
Flav, dat zijn skills 8-)

Franny, blugh, de minder leuke avonden zo ;(

Over een tijdje ga je de eerste babypoep echt waarderen. Wat kunnen die daarna toch stinken :r

Geen doorslaaps deze nacht. Hoewel, vanaf de eerste seconde dat de fles er in zit is meneer weer in slaap gevallen en heeft 200cc naar binnen laten glijden. Degene die echt niet doorslaapt ben ik geloof ik :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175146799
Y slaapt overdag het beste in de draagzak, en al helemaal als ik met hem buiten loop in de frisse lucht. In bed schrikt hij snel wakker en dan is het huilen. Dan moet ik steeds even naar hem toe om hem weer in slaap te sussen. Ik kan er nu beter mee omgaan dan destijds met I. Omdat ik weet inderdaad dat het tijdelijk is.

Gisteravond ging ik douchen en toen ik uit de badkamer kwam, vertelde mijn vriend heel trots dat hij Y slapend in z'n bedje had gekregen. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175146821
Het is tijdelijk Nanuke :* Misschien kun je proberen hem iets eerder op bed te leggen? Hier is te laat wegleggen ook gegarandeerd brullen van vermoeidheid.

Flav leuk dat gedraai! Ik zie het hier ook regelmatig gebeuren. Nu wachten op de echte doorrol.

En eens met LeSage v.w.b. de geur van babypoep..

Mijn baby lag vannacht enorm te ruften en te jammeren, dus we hadden niet zo’n beste nacht. En het slapen ging net een paar dagen goed!Ik ben benieuwd wanneer de poepsplosie zich aandient.. Uiteraard ligt hij nu prinsheerlijk te tukken. Net als zijn zus. En ik zit helemaal opgetut en aangekleed op de bank, omdat ze -in ieder geval peuter- normaal dus allang wakker zijn. (Mijn man moest werken, dus de wekker stond jammer genoeg toch al en ik dacht dat verder slapen geen nut zou hebben. Ik had nu dus nog minstens ruim een uur kunnen slapen ;( ) Zouden ze het uitslaaptrucje morgen nog een keer doen? Nee zeker?
pi_175146989
Nou Kazy, dan maar het beste maken van de situatie en intens genieten van de O+ rust O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 18 november 2017 @ 08:48:18 #134
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175147025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had vandaag een mini-meet met Lemijn en Jacob! O+ Hij is in het echt nóg schattiger dan op de foto's, dit ter info. :Y)
O+
Ik heb nog nooit zóveel enthousiaste blikken op baby-in-drager gehad als op een congres vol artsen. Terug in de metro realiseerde ik me dat dat komt doordat niemand daar op zijn telefoon stond te kijken.

Dit typte ik trouwens liggend in bed en halverwege viel mijn mobiel op drinkende Jacob. Vond hij niet zo leuk.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175147086
Kazy warme koffie/thee O+
pi_175147578
Môgguh! :O

L. accepteert mij 's nachts dus echt niet meer. ;( Ik had er al een paar keer over gemopperd hier, maar vannacht heeft man me weer af moeten lossen (terwijl ik inmiddels lag te huilen omdat het me weer niet lukte, zo ellendig, dat gevoel van falen) en hij had haar weer binnen een kwartier in slaap. Ik doe alles hetzelfde als man, maar bij mij gaat ze huilen of spelen na de fles en bij hem slaapt ze gewoon verder.
Met peuter hadden we ook zo'n fase en ik weet dat het goed komt, maar het voelt zo ellendig. Ook voel ik me schuldig dat man nu dus echt bijna 100% van de nachten doet.

Haha Kazy. :D Als ik nergens naartoe hoef blijf ik gewoon net zo lang liggen tot het echt niet meer kan. Laatst rustte ik nog even een half uurtje door terwijl de draakje elkaar in peuters kamer aan het vermaken waren. O+
pi_175148982
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 04:53 schreef LeSage het volgende:

[..]

Het is tijdelijk. De kans dat hij op zijn 18e nog op schoot in slaap wil vallen overdag is nihil :)


Het is écht tijdelijk, zulke fratsen komen en gaan :*
Ik moest lachen, dankjewel. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175149162
Gaaaap, ik was gisteren een borrel doen in de stad en het werd wat laat. O rook het zeker want vannacht kwam ze 2x. Volgens mij was de GT toen wel al verteerd :@
pi_175153738
Ik heb inderdaad genoten van de O+ rust en warme thee O+ J. is nog steeds een beetje chagrijnig en huilerig. Nouja, we kunnen niet altijd het blije ei uithangen.

Selv een :* voor jou. Het is een faaaaaase (maar ik kan me voorstellen dat je er ellendig door voelt).
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 18 november 2017 @ 17:10:01 #140
269689 crew  Viv
pi_175155157
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:48 schreef Lemijn het volgende:
O+
Ik heb nog nooit zóveel enthousiaste blikken op baby-in-drager gehad als op een congres vol artsen. Terug in de metro realiseerde ik me dat dat komt doordat niemand daar op zijn telefoon stond te kijken.

Dit typte ik trouwens liggend in bed en halverwege viel mijn mobiel op drinkende Jacob. Vond hij niet zo leuk.
Ook wel omdat ze in die setting geen baby-in-drager verwachtten denk ik zo. ;)

Terechte klacht hoor, Jacob! Had hij zich aan de deal gehouden van 5 keer wakker 's nachts in plaats van 6 keer? :D
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:42:57 #141
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175156814
Ik geloof het wel! We zullen zien of hij de afbouw doorzet :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:30:05 #142
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175157759
Wat vervelend Selv. Ik kan me voorstellen dat het erg rot voelt. Gek he, dat je gewoon precies hetzelfde kunt doen, maar dat ze dan bij iemand anders zo anders reageren.
Hopelijk kan je het schuldgevoel wel loslaten, want je kunt er toch echt niks aan doen. Vind je man het een probleem?

We waren vandaag naar de sinterklaas optocht en Ella heeft d'r eerste pepernoot al gehad :o Veel pieten gaven haar ook pepernoten, die ik allemaal in een zakje deed voor kleuter, maar ik had er blijkbaar 1 gemist. Ze vond het wel erg lekker :9
Verder heeft ze erg stoïcijns naar de pieten gekeken en als de pieten niet keken ging ze op de muziek meehupsen :P

En ze heeft het staan echt ontdekt nu! Ze ging wel eens een beetje tegen de bank staan helemaal schuin, maar ze staat nu echt tegen van alles aan. En ook stevig en recht. Ze stond ook tegen het loopwagentje aan, nog even en ze gaat er van door :o

Lemijn, ik liet net ook de telefoon op Ella vallen :D :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:52:25 #143
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175158230
Haha, ben blij dat ik niet de enige ben. De rest van de dag viel het wel mee met de babymishandeling gelukkig, alhoewel je het zielig kan vinden dat hij nu in de trein zit. Maar op uithuizige dagen heeft hij wel altijd een maximum aan draaguren en daarmee ook aan slaap dus het lijkt me toch een goede deal.

Sylver, wat leuk van het staan!
En Selvaria het klinkt heel rot. Je kan er vast op een of andere manier een compliment in zien maar je wil haar vast het liefste gewoon slaap bieden. Hopelijk draait het weer bij.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:07:32 #144
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175158592
Lijkt me ook erg moeilijk, Selv :* 's avonds voor het slapen gaan maar extra veel knuffelen? O+

En Ella staat :o Dat is dan snel gegaan, of niet? En slim kind, vast aan de pepernoot. Zou ik ook doen, ze leert toch niet voor niets kauwen, sabbelen en slikken. :P

In huize Stroopwafel 2 zieke ouders :% Gelukkig was O echt fantastisch lief en makkelijk, anders hadden we bedtijd zeker niet gehaald als getrouwd stel O-)
En ze heeft een lege verpakking doekjes ontdekt als speelgoed. De plezier in haar ogen als ze 'm ziet is O+ O+ O+
pi_175159719
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan sowieso niets met die voedingsschemas met tijdstippen en hoeveelheden :@ het is voor mij altijd net of ik toekijk hoe een Indiër Diwali viert ofzo :') je weet dat het bestaat en dat veel mensen het doen, maar verder...
Gogo, lekker blijven doen wat je deed dus ;)
Mja, ga ik ook maar doen. Wij hebben trouwens wel houvast aan de schema's, T. is nogal tenger en geeft niet heel goed aan wanneer hij honger heeft. Wat ie dan wel heeft als je er een fles of eten instopt. Anyway: ik ga gewoon door met wat ik deed, daar doet ie het prima op.

Overigens drinkt ie momenteel helemaal nauwelijks, we moeten echt moeite doen om er 400 a 500 ml in te krijgen en dat is dan al een combi van melk en water. Hij is verkouden en volgens mij gebeurt er van alles in zijn kaak (overigens zonder dat er ook maar iets doorkomt). Eten gaat er wel prima in, dus we geven ook maar wat extra groente en fruit voor het vocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even een bijlees:

@Sylver: hier meestal twee, soms drie slaapjes. Timo heeft de neiging één lange dut te doen, als dat 's middags is dan valt zijn eind-van-de-middagslaapje er vaak vanaf. Als hij 's middags maar kort slaapt dan doet hij vaak nog even een dutje voor het eten.

@Flav: wat een leukerd! Nog even en hij draait hoor!

@Selvaria: ik kan me voorstellen dat het heel erg kut voelt. Hopelijk is deze fase snel voorbij.. :*
pi_175163486
Hier wilden de pieten ook steeds pepernoten aan baby-in-drager geven, vooral de jongste pietjes. Ik heb ze lekker zelf opgegeten :D
pi_175165815
Irritant. Ik lig al een uur te twijfelen of het tijd is om de dag te beginnen. De een ligt al een uur gezellig te babbelen in bed. De ander een half uur. Het is wel echt gezellig om naar te luisteren!
pi_175165823
Gogo, sterkte. Fijn dat je wel een rustmoment in het vooruitzicht hebt.
pi_175165933
Beterschap, Stroopwafels!
Sterkte, Gogo. :*.

A heeft gisteren na drie weken eindelijk een uitstapje gemaakt! En ik dus ook. *O*. Naar de kerstshow in het tuincentrum. :+. A heeft liggen slapen en ik heb alles zelf gelopen met krukken! Ik was heel erg bang voor een terugval qua pijn, maar het valt mee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175166136
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 07:30 schreef Adrian4 het volgende:
Irritant. Ik lig al een uur te twijfelen of het tijd is om de dag te beginnen. De een ligt al een uur gezellig te babbelen in bed. De ander een half uur. Het is wel echt gezellig om naar te luisteren!
Ik liet S. (toen hij nog wel ooit in zijn eigen bed sliep, heel heel lang geleden :') ) altijd liggen tot hij het beu was. Juist gezellig, dat geklets in bed O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175166140
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 07:30 schreef Adrian4 het volgende:
Irritant. Ik lig al een uur te twijfelen of het tijd is om de dag te beginnen. De een ligt al een uur gezellig te babbelen in bed. De ander een half uur. Het is wel echt gezellig om naar te luisteren!
dat wordt hier meestal vrij abrubt voor me besloten als t kletsen van het ene op het andere moment over gaat in HONGERRRR!!!

Maar het moment daarvoor O+ dat iedereen uitgebreid gapend en uitrekkend wakker wordt, dat is goud O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175166167
DaD, dat is wel goede vooruitgang zeg! Wat heerlijk dat je eindelijk de deur uit kon :)

Ik ben toch zo verliefd op onze M. O+ Het is zo’n heerlijk en makkelijk baby’tje! Slapen, lachen, eten en heel soms huilen, maar altijd voor honger of krampjes.
Ik vind een 2e newborn echt zoveel makkelijker merk ik :)
Dat hij vannacht weer doorsliep is wel een hele fijne bonus :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175166751
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:40 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik liet S. (toen hij nog wel ooit in zijn eigen bed sliep, heel heel lang geleden :') ) altijd liggen tot hij het beu was. Juist gezellig, dat geklets in bed O+
Hier ook idd, geeft mij meestal ook juist de tijd om de meiden vast even (deels) te voeren en zelf even rustig wakker te worden.

Wij hadden vandaag uitslapers! 1 tot 8:30, 2 tot 9! Ondanks dat dit in mijn hoofd stiekem nog steeds niet uitslapen is, daarvoor mist er een 1 als eerste op de wekker. En maar 2 onderbrekingen van Em en 3 van Lala, dus ik vind het een goede nacht!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175181612
Mijn kleine M-etje is een beetje ziek ;( hij heeft 37,6, waar hij eerder iets lagere temperatuur heeft normaal. Verder veel moeten huilen vandaag en net zoveel gespuugd dat ik hem maar in bad heb gedaan. Ik hoop dat het badje hem lekker soezerig heeft gemaakt en hij nu goed kan slapen.
Ik kan niet zo goed tegen zieke baby’s en wil de hele tijd met hem mee huilen :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175185473
He bah, ziekige baby's. Lijkt me echt heel naar ook. Beterschap voor M! :*

En fijn door&uitslapers weer. :)

Ik vind baby's echt magische wezens. Ze maken mooie momenten zoveel meer bijzonder, maar slechte momenten ook ineens zoveel vervelender.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175187020
Dad: Fijn dat het beter gaat en je lekker naar buiten kon!
LDG: Herkenbaar. Zo van nu is het genoeg en moet er gegeten worden!
LeSage: Fijn dat M. zo makkelijk is! Aww heel veel beterschap ;(
FF: Fijn dat jouw goede nacht gisteren!
Nanuke: Ze zijn idd magisch.en ze veranderen je hele leven :Y

Pff E. had gisteravond 37.7 ;( Nu inmiddels weer normaal. Maar de nachten lijken steeds korter voor hem te worden. Al zeker 2 weken geen doorslaper meer gehad en dan vraag je je echt af wat je fout doet -O-
pi_175187171
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 03:57 schreef Memoru het volgende:
Dad: Fijn dat het beter gaat en je lekker naar buiten kon!
LDG: Herkenbaar. Zo van nu is het genoeg en moet er gegeten worden!
LeSage: Fijn dat M. zo makkelijk is! Aww heel veel beterschap ;(
FF: Fijn dat jouw goede nacht gisteren!
Nanuke: Ze zijn idd magisch.en ze veranderen je hele leven :Y

Pff E. had gisteravond 37.7 ;( Nu inmiddels weer normaal. Maar de nachten lijken steeds korter voor hem te worden. Al zeker 2 weken geen doorslaper meer gehad en dan vraag je je echt af wat je fout doet -O-
Niks, je hebt een baby en die veranderen hun gebruiksaanwijzing nu eenmaal regelmatig. ;)
pi_175188468
Helemaal niks memoru :* je hebt gewoon n baby, dat doen die klootzakjes nou eenmaal af en toe ;)

Hier werden vriend, kapitein en ik zowaar alledrie wakker van de wekker vanmorgen :o whuuuuut
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 20 november 2017 @ 09:43:44 #159
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175188978
Beterschap voor het Emmetje! Hopelijk sliep hij goed en is het vandaag wat beter.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175194193
Memoru :* je doet niets fout hoor. Baby’s zijn wat dat betreft zo onvoorspelbaar. Ik heb afgelopen week 1x een nachtvoeding moeten geven, hij was niet te stillen met een speentje. Vanmorgen wilde hij pas om 8.00 zijn eerste fles 8)7

Jongens, ik moet eraan geloven. Ik heb net in de groepsapp beloofd om vanavond te gaan mama-fitten :o wel gezellig, is bij dezelfde sportclub als de zwangerschapsyoga, zij doet sportlessen voor zwangeren, voor mama’s en voor kindjes. Ik vrees voor al mijn spieren morgen :')
Oh ja, en dadelijk bij de action maar even een sportbroek scoren. De laatste keer dat ik sportte zonder zwangere pens kan ik me niet meer herinneren :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175194213
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:43 schreef Lemijn het volgende:
Beterschap voor het Emmetje! Hopelijk sliep hij goed en is het vandaag wat beter.
M. sliep echt fantastisch. Tot half 7 en na de speen tot half 8 :) hij lijkt iets fitter, al is hij nog een beetje hangerig en jammerig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175195670
Lekker, sporten! Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen icm baby/voeding, anders had ik mijn sporten al weer opgepakt. Dus voor nu alleen naar dansen. Ook al fijn. :D

Het goede slapen lijkt hier ook te zijn overgenomen. 1 nachtvoeding de afgelopen week. 23 - 4 - 8 doen we nu ongeveer. Overdag is het ritme echter niet te vinden, dus ik ben blij dat ik met mijn werk geregeld heb om nog wat weken vakantie te plakken achter mijn verlof. Extra maandje exclusief bij mijn baby. O+

Memoru, ik herken het gevoel. Maar door dit topic krijg ik langzaamaan door dat wij moeders niet de enigen zijn die 'maar gewoon wat doen'. Onze baby's doen ook maar waar ze zin in hebben. :+ :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175203607
Al die goede nachten hier! :o

Mijn lieve Cas ziet mij en de borst graag elke 45 minuten 's nachts O+

Als niet-doorslapen staat voor iets fout doen, ben ik toch wel een faalmoeder eerste klas met een 3-jarige en een baby die allebei de nacht niet doorslapen :+

Succes met sporten LeSage!
  maandag 20 november 2017 @ 20:58:25 #164
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175203942
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:44 schreef Skittles het volgende:
Al die goede nachten hier! :o

Mijn lieve Cas ziet mij en de borst graag elke 45 minuten 's nachts O+

Als niet-doorslapen staat voor iets fout doen, ben ik toch wel een faalmoeder eerste klas met een 3-jarige en een baby die allebei de nacht niet doorslapen :+

Succes met sporten LeSage!
Faalmoederboks 👊 :+
De keren dat kleuter heeft doorgeslapen zijn nog steeds op 2 handen te tellen :P
Baby's teller staat nu op 1 keer 😁

Maar poeh, elke 45 min is wel erg weinig slaap, Skittles :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175204487
De mijne slapen beide vrij snel door. Bij S. stopte dat echter met een maand of 9 :') sindsdien zijn ze op twee handen te tellen, die nachten :'(

Sporten was heftig :o maar wel weer fijn!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175205605
Goede nachten? Tijd voor een tegengeluid :+
Tot nu toe 2 doorslaapnachten op de teller *) :')

Goed bezig LeSage! Morgen spierpijn :9
pi_175205723
Hier was het drama vannacht. Heb in etappes toch zeker wel een uur geslapen... die vermoeidheid brak me vandaag wel op, ben vanuit m'n werk in bed gaan liggen en man brengt en haalt baby's om te voeren. Maar stiekem was ik ook wel blij toen bleek dat ik toch een virus heb, had de wc niet gered, en het bad ook niet helemaal :@ maar sindsdien voel ik me wel een stuk beter! Iemand enig idee of overgeven kwaad kan met bv qua te weinig vocht ofzo? Volgens mij is zowel het bakje soep als m'n gehele lunch eruit gekomen en alles wat ik gedronken heb. En veel meer dan af en toe wat water krijg ik niet naar binnen. Heb overigens nog steeds een zwangere pens, dus in theorie reserves genoeg...

Maar het fijne is wel, morgen is de enige kdv dag van mijn trio, dus ik kan de hele dag bijkomen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175205907
Peuter sliep structureel door vanaf 20 maanden oid, ik weet het niet meer precies. L. heeft tot nu toe drie keer doorgeslapen (23.00-06.30) en een paar keer "doorgeslapen" (23.00-04.30 of 01.00-06.00, zoiets). Peuter had op deze leeftijd (bijna 10 maanden) geen nachtvoedingen meer, maar bij L. zie ik niet zo goed in hoe we er vanaf moeten komen. Ach, ook dat zal zichzelf wel weer wijzen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder bloed ik vandaag al weer, terwijl ik net twee weken geleden voor het eerst weer ongesteld was. Wat is deze, lichaam? :(
  maandag 20 november 2017 @ 22:17:44 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175206051
Je lichaam geeft de bv een hoge prioriteit, maar als je zelf een beetje uitdroogt heb je vaak wel even minder melk. Dus vaak kleine beetjes drinken en zo nodig vaker aanleggen helaas. Je wil vast liever slapen. Wel fijn dat je morgen niet hoeft te zorgen!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 20 november 2017 @ 22:23:29 #170
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175206244
Dat klinkt niet fijn, Selvaria! Als je twijfelt dan is het denk ik tijd om op z’n minst die twijfel te gaan bespreken. Hoop voor je dat het snel beter wordt!

J slaapt, halleluja. Oh nee toch niet. Nou, ik ga toch het licht uit doen en zien of het rustig wordt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175207023
Volgens mij weet je het zelf eigenlijk al wel, Selvaria :* als het thuis in de weg zit is het zeker tijd om aan de bel te trekken.

Altijd lastig om over doorslapen te praten, omdat het bij anderen niet altijd zo lekker gaat. Voor mezelf is het dat ik na ruim een jaar met iedere avond/nacht gezeik met het slapen van dreumes zo blij ben dat M. in ieder geval wel goed slaapt nu.
Dus dames, I feel you, en er komen vast tijden dat ze slapen, waarschijnlijk nog meer dan ons lief is. Op zondag. Tot 3 uur ‘s middags ofzo.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175207035
En FF, beterschap :* hopelijk heb je komende nacht iets meer rust!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175207877
Ik stuur Klaas Vaak wel even jullie kant op, skittles. Elke 45 minuten is toch eigenlijk niet te doen. Bah. :*

Selvaria, ik denk ook dat je aan de bel moet trekken. Alleen al omdat je aangeeft dat de situatie waarschijnlijk niet verandert. Dan kan je beter vroeg actie ondernemen, dan te laat. En als het je hindert in je omgang met jouw dames, dan lijkt het me geen kwaad kunnen. :*

Beterschap FF!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 november 2017 @ 23:41:54 #174
269689 crew  Viv
pi_175208327
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:17 schreef Lemijn het volgende:
Je lichaam geeft de bv een hoge prioriteit, maar als je zelf een beetje uitdroogt heb je vaak wel even minder melk.
Voordeel van fulltime kolven, dat geeft inzicht in dit soort dingen. :D Ik had laatst toen ik ziek was zo'n 500 ml vocht binnengehouden en mijn opbrengst was die dag 155 ml in plaats van ruim 400 ml. Van een kale kip kun je niet plukken en zo. Het regelt zich vanzelf wel FF, maar hopelijk niet met 2 boze baby's 's nachts. :X
pi_175210526
Beterschap FF :*

Selv :* moet je dan nog tot het eind van het jaar met die klas of kun je het ook aan een andere docent geven?

Die voedingen zijn best te doen hoor. Hij ligt naast me dus ik draai me om, hij pakt de borst en ik tuk vrolijk verder. Dat minuutje slaaponderbreking doet niet veel ;)
De peuter die om 03:30 naar beneden loopt want "Ik ben niet moe meer mama" en dan een tantrum krijgt omdat ik haar terug naar bed stuur, dat is een stuk vermoeiender :')
pi_175211058
Drama nacht weer, inclusief peuter die mega overstuur was door een slechte droom denk. Maar ik voel me fysiek wel al ietsje beter gelukkig! Maar desondanks de allereerste keer dat ik me op m'n werk ziek meld. Beter even wat rust pakken nu het kan.

En de meiden zijn vannacht idd vaker gekomen, maar nog geen gemopper gehoord gelukkig. En de noodzaak tot kolven is er gelukkig nu ook niet, dat is ook bonus :D

Selvaria, wat iedereen al zegt: aan de bel trekken! Misschien een laagdrempelig gesprek met de mentor? Of is het je eigen klas?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175211137
Fijn om te horen dat iedereen maar wat doet :* O+

LeSage + Nanuke: Fijn van jullie goede nachten gisteren!
FF: Beterschap! Ziek idd maar goed uit!
Selv: Wat iedereen zegt.. Misschien lucht het op om erover te praten :*

Vannacht was weer bagger. E. had deze keer 37.9.(andere nacht was 37.7) Elke keer als ik E. probeerde neer te leggen ging hij krijsen.. Kunnen baby's koorts krijgen van krijsen? k vind het maar raar.. ;( :'( Denk dat ik eens ga bellen met de huisarts of CB
pi_175211411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:06 schreef Memoru het volgende:
Fijn om te horen dat iedereen maar wat doet :* O+

LeSage + Nanuke: Fijn van jullie goede nachten gisteren!
FF: Beterschap! Ziek idd maar goed uit!
Selv: Wat iedereen zegt.. Misschien lucht het op om erover te praten :*

Vannacht was weer bagger. E. had deze keer 37.9.(andere nacht was 37.7) Elke keer als ik E. probeerde neer te leggen ging hij krijsen.. Kunnen baby's koorts krijgen van krijsen? k vind het maar raar.. ;( :'( Denk dat ik eens ga bellen met de huisarts of CB
mijn baby krijgt het altij d bloedheet als hij bijv krampjes heeft of lang huilt. Als je hem dan temperatuurt issie even warmer :) meestal trek ik dan even n laagje uit en als de krampjes daarna over zijn koelt ie ook weer af tot normale temperatuur.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175211584
M. heeft na flink huilen ook altijd wat verhoging. Kan er me ook wel wat bij voorstellen, want jeetje, wat een energie komt daarbij vrij _O-
Verder: als je je zorgen maakt, altijd bellen. Al is het maar zodat de assistent je aan de telefoon gerust kan stellen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175212353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:06 schreef Memoru het volgende:
Fijn om te horen dat iedereen maar wat doet :* O+

LeSage + Nanuke: Fijn van jullie goede nachten gisteren!
FF: Beterschap! Ziek idd maar goed uit!
Selv: Wat iedereen zegt.. Misschien lucht het op om erover te praten :*

Vannacht was weer bagger. E. had deze keer 37.9.(andere nacht was 37.7) Elke keer als ik E. probeerde neer te leggen ging hij krijsen.. Kunnen baby's koorts krijgen van krijsen? k vind het maar raar.. ;( :'( Denk dat ik eens ga bellen met de huisarts of CB
Kan ook andersom zijn, dat hij gaat krijsen omdat er iets is? Oorpijn bijvoorbeeld neemt flink toe als je horizontaal gaat.
pi_175212395
c_/ voor alle dames met minder leuke nachten!

Beterschap FF!

Ik zou wel even aan de bel trekken Selv :*

V heeft het ook altijd heet als hij heeft lopen krijsen :Y
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:42:39 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175212427
Ik deel in de slechte nachten en het gehuil, maar Jacob kan tegenwoordig een beetje O+ spelen O+ en dat maakt het voor ons allebei goed.

Kost 3 euro, maar dan heb je ook het ultieme speelgoed.


Hij kan tegenwoordig ook even chillen op z'n buik na het rollen, in plaats van jammeren. Bij deze foto kan ik me al voorstellen hoe hij op z'n handdoek op het strand ligt :o

Oké, misschien eerst Sesamstraat kijkt in de woonkamer.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 09:49:26 #183
269689 crew  Viv
pi_175212544
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:39 schreef WupWup het volgende:
Kan ook andersom zijn, dat hij gaat krijsen omdat er iets is? Oorpijn bijvoorbeeld neemt flink toe als je horizontaal gaat.
Dit ja, had ZZ ook heel duidelijk bij oorontsteking. :Y

En Jacob O+
pi_175212653
Memoru, beterschap.

Aw, Jacob. O+ .

Mijn baby is morgen 6 maanden! En ja, het pasgeboren is er ook echt af. Vanochtend deden we een dansje op 'Als ik kon toveren'. O+ . Wel beetje onscherp daardoor. En vanmiddag naar het cb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selvaria, is het vanwege 1 klas? Of gaat er meer niet lekker? Ik hoop dat je er over kunt praten en dat mensen met je meedenken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:17:55 #185
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175213168
Die foto lijkt wel een nostalgische filter te hebben, passend bij een toverliedje O+ . Ik vind het ook eigenlijk zo leuk, dat het minder pasgeboren baby en meer zichzelf wordt langzamerhand.

Fijn dat je je wat beter voelt trouwens, FF. Ik vrees voor de eerste keer zelf echt ziek. Dat was ik vroeger nooit ,maar met kind schijnt dat wat vaker te gebeuren :{w .

Memoru, ik hoop dat het snel opeens weer beter wordt en dat je niet op zoek hoeft naar een andere oorzaak. Al is dat vanuit mezelf geredeneerd hoor, ik had gewoon geen zin om te zoeken en net toen ik dacht nu duurt het wel heel lang met de hysterische avonden, toen kwam er ineens wat verbetering. Dat is toch het fijnste. Ik denk in ieder geval dat hier het meeste huilen echt komt van ontwikkelen en indrukken verwerken en daardoor terug willen naar een oude setting waarbij hij tegen me aan wil met beweging en geneurie :O
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:18:47 #186
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175213182
Ik zie nu pas dat in die post in elke alinea vrij snel 'ik' staat. Omdat het een groot feest van babyherkenning is, is dat een geldig excuus? :@
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175213966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef Lemijn het volgende:
Ik zie nu pas dat in die post in elke alinea vrij snel 'ik' staat. Omdat het een groot feest van babyherkenning is, is dat een geldig excuus? :@
Dat overkomt mij ook zo vaak. Ik ;) denk dat het inderdaad de herkenning is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175214099
+1 op verwerking. Sinds ik weer werk en hij dus naar de gastouder gaat, is het op werkdagen 's avond huilfeest. Komt goed :*

Jacob O+

Y. O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Skittles op 21-11-2017 11:31:21 ]
pi_175214246
Jacob, wat een heerlijk kind :)

Franny, Herman van Veen O+ Daar dansten wij zelf als kinderen ook op, jeugdsentiment! Net als zand, zand, zand. Mijn ouders gingen zelfs naar shows van hem :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175214540
Babyfotodinsdag!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175215137
wat een nachten weer. Ik merk hier dat het best wisselt per nacht. Gisteren kwam ze weer niet in slaap. Ze is net als ik verkouden en drinken leek niet goed te gaan (geen lucht door de neus en dus steeds loslaten en weer happen, wat mij weer pijn deed). Op een gegeven moment probeerde ze niet meer, maar in bed leggen was krijsen, zo sneu. Om half 12 toch maar mee naar beneden genomen nog eens proberen aan te leggen en toen dronk ze en viel meteen in slaap. Met nog een voeding om 6:30 sliep ze tot 11:00. Hopelijk lukt het vanavond om eerder te slapen, want morgen is mijn 1ste werkdag :o .
Gelukkig start ik voor 50% dit jaar en ga ik vanaf januari weer 4 dagen werken. Kunnen we beiden nog even wennen.

selvaria probeer voor jezelf en je gezinnetje te kiezen en trek alvast aan de bel! Anderen zien het niet altijd en hebben even de aanwijzing nodig om je te kunnen helpen.

Jacob ziet er erg chill uit zo, de mijne moet nog niets hebben van op de buik haar hoofd optillen :')

Y alweer 6 maanden!

M en S op de speelmat, zo leuk dat ontdekken O+
pi_175215159
Ohh Jacob O+

1+ voor de speel mat, wat lief zo samen Lesage O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175215787
Flav _O- wat een portret :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kleine dromerige blijerd O+

[ Bericht 7% gewijzigd door littledrummergirl op 23-11-2017 08:48:04 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175216594
Wow Franny, duidelijk een broertje van z'n zus :D
Dat wordt duidelijk een acteur later Flav!
Mijn peuter heeft hetzelfde LeSage. Babyspeelgoed is opeens weer helemaal hot, met name het wippertje
Jacob is ook al echt geen mini baby meer Lemijn! Begint ook echt een eigen gezichtje te krijgen!
Mooie dromerd ldg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175217283
Jeetje ff:D das best een opgave. Echt twee druppels water je meiden! En wat een dottige krullenbol O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175217957
Wow FF, ze lijken echt sprekend op elkaar O+
pi_175218220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:43 schreef Flav het volgende:
Wow FF, ze lijken echt sprekend op elkaar O+
Dit. En grote broer. O+

Franny, wat lijkt Y veel op I!
pi_175218449
Zo, ik leef ook nog heur.

Heel druk gehad met werk, Goedzakje, ruzie maken met babyboomers, chocomel met Baileys drinken om 9.30 in de ochtend, alle make-up die ik in mijn bezit heb in 1 x op mijn gezicht smeren zodat het sneller op gaat en vriend me wél nieuwe make up voor mijn verjaardag en kerst wil geven, huilen omdat mijn baby nog maar 1 maand een baby is, kerstboom opzetten en genante dansjes doen op kerstliedjes.

Na een klein huishoudelijk feestje omdat Goedzakje al weer een hele week doorsliep én overdag weer goed sliep hebben we nu alweer 3 gebroken nachten. Want er komt weer en nieuwe tand aan. :')

Ohja en die tyfus Baboe fiets is stuk. Alsof je door 12 paarden terug gesleurd wordt als je fietst.
Dus mijn benen zijn een soort spaghetti slierten.

Nou, jullie zijn wel weer up to date. Morgen gaan we naar de baby politie.

En wat een mooie babies weer vandaag. O+
Die mini's die ik zo mini vind zijn ook al groterikken aan het worden. Het gaat allemaal veel te snel. :'( :'(

SQ: Hoe is het met je werk afgelopen? Las iets van een stomme laatste dag?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175218643
ldg, wat een prachtig jongetje!
Flav: :D :') .

FF, ongelooflijk toch, zo'n gelijkenis. Mooi stel hoor. Wat zul jij trots zijn!!

Ik was ook trots vanmiddag, want de arts bewonderde Y omdat hij een blokje van z'n ene in z'n andere hand overpakte. Jaja. _O_ . :D .

Z'n groei vlakt nog wat af (gewicht en lengte), maar de arts is er uitermate laconiek over. Als zij zich geen zorgen maken en Y het goed doet, dan zal het wel he. Ik moest maar wel boter op z'n broodkorstjes doen. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175218887
Samen duplo-en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort daarna ging hij jammerend de kamer door, want die muts was voor z'n ogen gezakt :D

[ Bericht 20% gewijzigd door WupWup op 21-11-2017 18:04:53 ]
pi_175219786
LDG: Ahh dankje voor de tip. Gewoon strippen die baby ;) Wat een mooi kindje O+
LeSage: Vandaag is hij tot nu toe erg lief en rustig dus ik wacht het nog ff af :) Wat een lief lachje!

WupWup: Hij heeft vandaag 2x horizontaal geslapen zonder problemen. Dus denk niet dat dat het is. Misschien dat hij door het krijsen warm krijgt waardoor hij nog meer gaat krijsen. Mja konden ze maar praten :? Leuk dat ze samen spelen O+

Lemijn: Mooie foto en wat wordt Jacob al groot! Wat heeft hij voor speeltje? O+ Ja dat kan idd ook nog dat hij alles moet verwerken. Rond de 12 weken hebben ze volgens oei ik groei een sprongetje.
Fijn al die herkenning O+

Franny: Lijkt idd een beetje een nostalgische foto. Stiekem wel mooi toch :Y Prima groeicurve toch :Y

Nolita: Hopelijk gaat het idd vannacht beter! Succes met je 1e werkdag!

Flav: Geweldig die chagrijnige blik _O-

FF: Ze lijken echt sprekend! Volgens mij heeft eentje iets donkere wenkbrauwen of komt het net door het licht. Leuke foto met z'n drieën O+

Raz: Fijn dat je nog leeft. Klinkt als een drukke week. Waarom koop je zelf niet gewoon je make-up?
Babypolitie = CB :?

Babyfotodinsdag O+ Maar deze keer doe ik mee met een filmpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175219975
Wat gaat een jaar hard als ik zie hoeveel minitjes er hier nu weer zijn!
En die bekkies die ze kunnen trekken :D

Gooi ik even bijna 11 maanden erin met staart :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175222081
Ik ben al 2 dagen bezig om goed op de foto te krijgen hoe Dirk zijn hoofd op tilt. Helaas. Dit is het beste wat ik voor elkaar kreeg. ;(

Edit; en dan doet de foto het ook nog eens niet. Stommmm.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nanuke op 21-11-2017 18:23:40 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:36:52 #204
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175222595
O+ O+ Fotodinsdag O+ O+
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:42:59 #205
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175222688
Ahum, dat was wat enthousiast :D

Je duo is echt een kopie van grote broer, FF!
En die staart van niet-zo-mini-BE! O heeft een beetje rossig haar, maar het is zo weinig dat het niet duidelijk is of het rood wordt of toch blond.

O heeft vandaag op de opvang haar eerste kunstwerk gemaakt: een wortel voor Amerigo, met hand- en voetafdrukken O+ Nooit gedacht dat je daar zó trots op kunt zijn *;
pi_175222752
quote:
Fijn dat je nog leeft. Klinkt als een drukke week. Waarom koop je zelf niet gewoon je make-up?
Babypolitie = CB :?
Ik ben net voor kerst jarig en aangezien ik elk jaar een cadeau tsunami ontvang in December vraagt mijn vriend elk jaar gewoon wat ik wil. Normaal kijkt hij me scheef aan als ik 40 euro uitgeef aan een make up pallette maar met mijn verjaardag kan dat dus lekker wel.

De babypolitie is inderdaad het CB. Liever zou ik niet gaan, maar hij krijgt morgen 2 prikjes.
Het moge duidelijk zijn dat ik niet te spreken ben over het CB hier. Schieten spontaan in paniek over dingen en praten me allerlei schuld gevoelens aan, terwijl als ik dat bij de HA ter sprake breng hij zegt dat die dingen normaal zijn.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:56:56 #207
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175222975
Een heel volwaardig mooi rood staartje!
Memoru, wat een toffe bal met al die vasthoudgaten. En ja, álles eten die baby's he...
Wup dat lijkt van achteren heul geen baby! Muts over ogen wordt hier ook nooit gewaardeerd, heel raar.
Franny goed om te lezen dat ze nonchalant deden over die curve. Ik heb 'm opgeslagen voor als ik mezelf in de toekomst nog eens gerust wil stellen, hopelijk vind je dat niet erg. En boter op de broodkorst klinkt lekker.
FF, ik heb echt een poos gekeken en zie nul verschillen. Klinken ze anders? Of bewegen ze anders? Ik ben toch zo benieuwd hoe hun gelijkenis zich gaat ontwikkelen.
Flav, ik moest lachen om geïrriteerde V. Ze hebben het ook wel zwaar met ons he.
LDG hij heeft ook zo'n leuke kuif net als J, kan je er langer dan een uur afblijven? Ik niet namelijk.
LeSage om een of andere reden denk ik van jouw M altijd nog dat hij net geboren is. Het scheelt ook niet veel natuurlijk maar daarom vind ik z'n lach heel mooi en knap.
RF, hallo! Sterke met huilen. Een maand is ook best kort.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175223340
Bfd:



M kreeg zijn eerste sinterklaascadeautje. O+
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:31:11 #209
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175223781
Duplo! En een toffe trui! O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175223848
Met dank aan lemijn! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175223918
Ik reageer dadelijk uitgebreid. Eerst mijn bijdrage aan babyfotodinsdag


  dinsdag 21 november 2017 @ 19:41:36 #212
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175223932
Jaa, ik zie een hoofd dat los is van de ondergrond hoor!
Hoe vaak ik niet voor die spijlen op de grond heb gezeten om hem te bewonderen (makkelijk) en het op de foto te zetten (niet zo makkelijk)... Wat hier hielp was op mijn bed en ik op de grond. En een paar weken geduld :)

Adrian, hij zit zowat los of niet? Blijerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175224083
En hier was hij zijn hoofd dus alweer neer aan t leggen. Hij kan hem echt helemaal hoog optillen en houden. Maar dan niet als er een camera in de buurt is. Gekke baby. O+

Cygne, ik vind M. echt zo'n leukerd!

En ik zag een schattige tweeling die ik echt niet uit elkaar kan houden, spelende baby's met en zonder peuters erbij, een baby met een strikje en speelgoed-etende-baby. Wat genieten die dinsdagen zo. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175224344
Adrian wat een heerlijk stel. O+

Lemijn, ja ik houd van duplo. Hadden wat spul besteld voor sinterklaas en hij mocht 1 pakje alvast hebben. O+

Nanuke, oh hij is zo leuk. Ik geniet er echt intens van zijn moeder te mogen zijn. Echt walgelijk gelukkig zijn we.
pi_175225132
Mnoh wat veel mini's weer op de foto. O+

Wat een leuk drietal heb je toch, FF! Ik zag ook nog herkenbare taferelen op LeSage's speelmat en bij Wups Duplo doos. O+

Bedankt voor al jullie reacties. :*

[ Bericht 39% gewijzigd door Selvaria op 21-11-2017 22:23:49 ]
pi_175225150
Oooh een pagina gemist en dus bijna Pollewops staartje (!) en Cygnes mini's pretbek gemist. En nog meer foto's! O+ O+
pi_175225404
Selvaria

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:51:27 #218
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175225521
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Lemijn op 21-11-2017 22:58:32 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175225627
Selvaria :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175225684
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:34 schreef Selvaria het volgende:
Mnoh wat veel mini's weer op de foto. O+

Wat een leuk drietal heb je toch, FF! Ik zag ook nog herkenbare taferelen op LeSage's speelmat en bij Wups Duplo doos. O+

Over je spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_175228820
Bedankt weer voor jullie reacties. :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175229125
Ik doe een algemene O+ voor alle babyfoto’s!

Lemijn, morgen is M. alweer 8 weken. Stoomde tijd. Dat hij zo jong lijkt komt denk ik omdat er na mij niemand meer hier is gaan meeschrijven. Hij vindt zichzelf overigens al heel groot, moet zijn hoofd steeds omhoog houden, kletsen en lachen :{w gedraag je gewoon nog even als een newborn alsjeblieft.

Ik ben een beetje hormonaal verdrietig geloof ik. De laatste weken verlof zijn aangebroken, ik heb best weer zin om te werken, maar had nog graag willen genieten van de laatste dagen alleen met M. Helaas vallen er een heleboel uit. En daar mag ik niet teleurgesteld over zijn, want het komt omdat mijn vader naar het ziekenhuis moet.
Daarbij de naderende decembermaand die ik vaak toch overleven vind.
Ik denk dat ik maar even een uurtje moet huilen ofzo. Zijn we er weer vanaf :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175232335
Soms is even huilen ook nodig om weer ruimte te krijgen om verder te kunnen LeSage :*
pi_175232359
LeSage :*
En ook voor Selvaria. :*
pi_175235014
Selv :*

Heb ik nou trouwens de oudste baby in het topic? :'(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:36:50 #226
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175236527
Babyfotodinsdag! *O*

Jacob O+ met zijn goedbesteede 3 euro. En mijn hemel wat wordt hij al groot! Das echt geen kleine baby meer, zoals hij op z'n buik ligt (voor Sesamstraat ;))

Nostalgische Y O+ Hij lijkt echt heel veel op z'n zus, wat leuk!

Blije M op de speelmat O+ en met grote broer erbij helemaal gezellig O+

Flav _O- wel een heel schattige geïrriteerde blik :D

Ldg, wat een prachtig dromertje O+

Wow FF, ik zie echt geen verschil! En wat een heerlijke foto met z'n drietjes O+

Wup wat leuk samen duplo'en! Ik wordt altijd een plasje als ze samen leuk aan het spelen zijn :)

Bal etende E van Memoru O+ Wij hebben zo'n zelfde bal maar dan met een regenmaker erin. Dat heeft deze niet geloof ik he.

Blue wat een prachtig meisje met schattig staartje O+
Mijn oudste had ook in het begin zo'n fonteintje :D maar dan aan de zijkant van d'r hoofd.

M met z'n eerste sinterklaascadeautje! O+

Hoofd van de grond bij Nanuke! ^O^ Leuk om die ontwikkeling te zien he :)

Adrian's prachtige duo O+ Wat een rijkdom!

Selv, ik denk dat ik een stukje heb gemist over je werksituatie, maar van wat ik heb gelezen klinkt het zeker niet fijn.
Ik hoop dat je er wat in kan veranderen, want als het dan ook nog zo'n stempel begint te drukken op je privé leven wordt het wel heel zwaar :*

RF, volgens de wiki is Goedzakje idd de oudste baby :o
Gaat snel he. Ik had er vandaag nog met de leidster van de crèche over hoe groot mijn oudste al is en dat het wel erg fijn is dat we nog een babytje in huis hebben. Maar ook met haar gaat het zo rap, met het kruipen en brabbelen en staan.. En ik maar denken dat het een cliché is dat ze groot worden voordat je het doorhebt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175238281
Ja Sylver, gaat echt te snel. Ik heb M. gisteren nog eens streng aangesproken dat hij niet zo snel moet groeien. Luistert voor geen meter ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175243870
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:01 schreef LeSage het volgende:
Ja Sylver, gaat echt te snel. Ik heb M. gisteren nog eens streng aangesproken dat hij niet zo snel moet groeien. Luistert voor geen meter ;(
Mijn M. Wil ook al niet luisteren.
Hij drinkt niet eens meer melk overdag maar brood en fruit en gewoon avondeten.

:(
pi_175247391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:56 schreef Lemijn het volgende:
Franny goed om te lezen dat ze nonchalant deden over die curve. Ik heb 'm opgeslagen voor als ik mezelf in de toekomst nog eens gerust wil stellen, hopelijk vind je dat niet erg. En boter op de broodkorst klinkt lekker.
Prima hoor. Ik heb vandaag even de gegevens van I allemaal ingevuld (had ik nog niet gedaan) en bij haar zie je dat ze precies als Y rond de zes maanden een flinke afvlakking kreeg. Zij is daarna stabiel geworden op de -2 lijn. Ik ben met haar toen wel een keer extra gaan wegen (op verzoek van cb) en ze stimuleerde me bij die afspraak nogal in het geven van bijvoeding (terwijl ze daar toen nog maar net mee was begonnen en weinig binnenkreeg). Ben ook wel benieuwd hoe het met Jacob zal gaan!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175261080
Wat was het weer een leuke fotodinsdag! O+

stroop dat lijkt me idd leuk als ze met een eerste knutselwerkje thuiskomen!

Ff ze lijken idd precies op elkaar! In t dorp is een tweeling van 10 en die kan ik ook echt niet uit elkaar houden! Het is dat ze wat in karakter lijken te verschillen.

Gisteren eerste werkdag gehad, N heeft het prima gedaan bij opa en oma. Het viel mij ook mee, maar had wel hoofdpijn bij thuiskomst. Maandag weer en dan gaat N voor het eerst een hele dag naar de opvang!

ik liep zojuist met N in de tula onder de fleececover. Spreekt een oud vrouwtje 80+ me aan en vraagt of ik een hondje of een kindje bij me heb :D ( het wordt steeds gekker met die honden tegenwoordig :X )
pi_175261479
Sylver: Ja het gaat zo snel! :'(
Mijn baby die de hele dag op mijn buik wil slapen is een bijna dreumes die JAJAJA zegt, uit alle macht de trap en de bank op probeert te klimmen en alleen stil zit als Mariah Carey haar kerst clip op tv is. Want hij is verliefd op haar.

Het leek zo ver weg, dat hij 1 jaar zou worden en nu is het nog precies 1 maand.

En al die kleintjes hier die nog knuffelig zijn en krampjes hebben. O+
Het lijkt allemaal pas een paar maanden geleden.

Maar wees niet bang, mijn ongesteldheid is bijna voorbij en ik gok dat de emotionele buien dan ook weer zijn verdwenen. :')

Nolita: Mensen hebben serieus honden in een draagzak?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175261585
Hahaha, ik had mijn teckel vaak in een draagzak. Was heel handig toen ik nog veel met het ov ging. Maar dat ziet er heel anders uit dan een draagzak voor baby's.
pi_175261662
Dat weet ik niet RF, maar na alle tasjes, rugzakken, buggy's ed zou het me niet eens meer verbazen :+
In dit geval was deze vrouw wellicht wat beginnend aan het dementeren.

En verliefd op Mariah Carey haha! Geniet nog maar even van zijn laatste babymaand! Het lijkt niet pas geleden voor je, het is ook gewoon nog maar pas geleden!
pi_175263008
+1 voor te snel opgroeiende baby’s ;(
V krijgt zijn eerste tandje, stop de tijd!
pi_175269307
Honden in draagzakken :D echt nog nooit gezien :P

Slaapt goedzakje weer beter RF?

Al die mini babies met tanden :o Ik dacht vandaag wat te zien maar het was een stukje papier dat ze verorberd had :') Deze dame heeft niet zo'n haast met kruipen of gaan zitten. Als je haar zittend neerzet kan ze wel heel lang zelf spelen, dat scheelt al een hoop frustratie :)
pi_175269822
Hier staat de teller nog steeds op twee tanden. Verder nog niks in zicht, sloompie. O+ Of nou ja, sloompie.. Vandaag ging ze zo goed als zelf staan, ze steunde nauwelijks op mij. :o Oh, en ze zwaait als ik "dagdag" of "doedoei" tegen haar zeg. O+

Morgen gaan de monsters een dag naar het kdv en ben ik even O+ alleen O+ thuis. Op het programma staan helaas wel zaken als: "kozijnen schilderen" en "zooi in dozen pakken" om het huis foto/verkoopklaar te maken. :')
pi_175273206


[ Bericht 100% gewijzigd door Casssanta87 op 24-11-2017 07:39:57 ]
pi_175274167
Veel succes met klusjes Selvaria! Ik vond dat zo'n rottijd, voorbereiden voor de verkoop en steeds alles weer op moeten ruimen voor bezichtigingen en de deur uit moeten... en dat was met 1 kind. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!

Wij hadden een goede nacht *O* mag ook wel nadat ze gisteren van 16:00 tot 23:00 wakker waren wat dus niet erg gezellig was. En altijd als ik alleen thuis ben :( Dus nu ben ik aan het genieten van de volledige rust, want peuter slaapt ook nog.

En over verschil tussen de tweeling, ik merk het aan het karakter wel duidelijk, en ze hebben net een ander soort lach (de ene wat breder, de ander wat hoger). Bij gewoon gehuil klinken ze precies hetzelfde, maar bij overstuur gaat Lala schreeuwen en Em gillen. En Lala heeft veel duidelijker last van berg viel me gisteren op. En stiekem vergelijk je toch alles. Lala kan beter bewegen (om de tv te zien), Em beter brabbelen, Lala kan zichzelf vermaken, Em moet bij de mensen zijn. Voorlopig lijken de karakters zich dus zo te ontwikkelen als we met de namen geven verwacht hadden, rustige Lana, drukke Em. Precies zoals in de buik :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175275856
Doen jullie baby's dat ook? Signalen door elkaar halen bij krampjes? Dirk heeft de neiging om bijvoorbeeld op z'n handjes te sabbelen voordat hij heel hard gaat huilen. Aanleggen betekent dan boze baby die niet drinkt en alleen maar kwader wordt als hij per ongeluk melk binnen krijgt. Maakt me nogal onzeker momenteel, dus ik zoek even herkenning. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175275877
FF, ik vind het echt bijzonder, zo'n tweeling. O+ Dezelfde koppies, totaal ander karakter. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:57:03 #241
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175276122
Nanuke, héél herkenbaar! Ella had ook altijd hongersignalen als er eigenlijk iets anders aan de hand was. Super verwarrend en het maakte me ook onzeker want ik zag het als borstweigeren en ze groeide al niet zo geweldig. Achteraf bleek er idd gewoon iets anders aan de hand te zijn, krampjes bijvoorbeeld. Ik probeerde altijd gewoon aan te leggen en als ze dan niet wilde er op te vertrouwen dat ze ook echt geen honger heeft. Toen ze eenmaal de speen nam gaf ik die dan terwijl we knuffelden.

Leuk om te lezen, FF. Eigenlijk wel ontzettend interessant tweelingen 😃 Ik zou ook vergelijken, dat doe ik nu al met oudste als baby en Ella, dus dan helemaal bij precies even oude kindjes :)

Wat goed dat ze zelf ging staan, Selv! L. heeft ook haast he :o
Ella kukelt nu elke keer om omdat ze ergens anders heen wil stappen als ze ergens tegenaan staat. Dat lukt dus nog niet :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175276319
Nanuke, mega herkenbaar hoor. En op een moment is het straks gewoon ineens over. :*

Sylver, L. is ook veel behendiger dan N. toen ze een baby was. Echt verderlicht beweegt ze en waar N. altijd zo plat achterover op haar hoofd viel toen ze net ging staan, maakt L. een of andere gracieuze judorol en kruipt zo verder alsof er niks gebeurt is. _O-
pi_175276840
Ik heb ook een baby die eigenlijk altijd ergens op probeert te sabbelen: handjes, vingers en nu hij goed dingen kan pakken, gaat ook alles naar z'n mond. Het is inderdaad soms verwarrend want ik denk daardoor ook regelmatig ten onrechte dat hij honger heeft. En dan inderdaad heel onrustig doen aan de borst. Maar prima toch: als ze niet willen drinken, geen honger hebben dan toch niet? Even goede vrienden en zo. :D . Heel fijn ook wel dat ze het duidelijk laten merken als ze geen honger hebben. Y heeft af en toe dat hij dan toch maar wat gaat drinken, om het een half uurtje later uit te spugen.

Het is in ieder geval niet stom als je als moeder de signalen niet altijd even goed interpreteert. Het is gewoon heel vaak maar wat proberen en er al doende achterkomen he?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175276935
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:57 schreef Sylver_ het volgende:
Nanuke, héél herkenbaar! Ella had ook altijd hongersignalen als er eigenlijk iets anders aan de hand was. Super verwarrend en het maakte me ook onzeker want ik zag het als borstweigeren en ze groeide al niet zo geweldig. Achteraf bleek er idd gewoon iets anders aan de hand te zijn, krampjes bijvoorbeeld. Ik probeerde altijd gewoon aan te leggen en als ze dan niet wilde er op te vertrouwen dat ze ook echt geen honger heeft. Toen ze eenmaal de speen nam gaf ik die dan terwijl we knuffelden.
Dit dus exact! De vorige keer met het cb hamerden ze er ook op dat 'hij wel goed moest drinken hoor, want hij was nog wel een beetje iel'. Ik dacht dat ik dat losgelaten had want tevreden kindje, etc. Maar dat gaat dan toch knagen he. :')

Dank voor de herkenning. O+ Ik ga er ook maar weer proberen op te vertrouwen dat als hij niet wil, het wat anders is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175277757
Sorry, het is een beetje hectisch in huize Adrian4. Ik krijg het niet voor elkaar om bijgelezen te worden en te reageren op alle mooie babies van babyfotodinsdag.

een van de redenen van de hectiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175279237
Jahoor, Nanuke. Hier ook herkenbaar.

Wat hebben jullie snelle mini's! Mijne rolt alleen nog maar. Overal heen. Dat wel. _O-
pi_175279767
Nanuke: Toen goedzakje nog klein was heel wat flesvoeding verspilt omdat we altijd dachten oh hij zal wel honger hebben. Dan bleek dat hij krampjes had, last van zijn reflux had of gewoon wilde knuffelen. Wel altijd handjes sabbelen, maar mijn baby deed dat ook bijna altijd op de echo's (en ik heb er een stuk of 20 gehad). Dus waarschijnlijk ook baby eigen om zichzelf zo gerust te stellen.

Fazz: Hij slaapt bijna elke dag tot een uur of 6 / 7. O+
Heerlak. Ik gun het iedereen.

Net een koddig houten loopwagentje binnen gekregen alvast voor zijn verjaardag, na 10 seconden valt hij met wagentje en al om. Hij huilen, ik huilen want hij heeft op zn lip gebeten en bloedt. :'(
Valt achteraf allemaal mee, maar toch.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175279956
Nanuke: Heel herkenbaar! Hongersignalen lijken soms ook op slaapsignalen hier. E. wordt dan soms echt boos als ik dan n fles in zn mond doe :')

FF: Grappig dat ze een verschillend karakter hebben. Dat helpt bij het uit elkaar houden :)

Adrian: Aww! Heeft hij er veel last van?

Cygne: Komt vanzelf ;) E. Rolt af en toe naar zijn zij. Thats it. Maar hij babbelt dan wel weer veel.

Vraagje: Die vitamine K druppels.. op de verpakking staat tot en de 12e week. Maar dan is het flesje nog niet leeg. Is het erg om er langer mee door te gaan?
pi_175280199
hoe doe je dat memoru!? Hier was het flesje na 9 weken al op en heb dus een nieuwe gekocht die straks meer vol dan leeg is. Ik stop wel gewoon als ze 13 weken is.

ach Adrian, ziet er sneu uit, maar er lijkt toch nog een glimlachje vanaf te kunnen?

Hier ook herkenbaar Nanuke. Gisteren bij het naar bed gaan was ze overstuur en had eigenlijk net gedronken (uurtje ervoor). Ze werd nergens rustig van dus even de borst geprobeerd, maar ook die wilde ze niet. Na nog een hele poos onrustig zijn pakte ze een uurtje later wel de borst en werd ze rustig..tja

ik weet trouwens niet wat me overkomt vandaag. Ze slaapt al sinds 13:00 uur, normaal doet ze slaapjes van 30 minuten :o
Als ik nou niet nog het hele huishouden had liggen zou ik me gewoon vervelen nu haha. En ik mis haar, omdat we nu dus nog bijna niet geknuffeld hebben vandaag. Vanavond ben ik ook nog eens weg, dus dat moet ik morgen maar inhalen. Of dat doet ze zelf komende nacht misschien wel haha.

[ Bericht 31% gewijzigd door Nolita op 24-11-2017 16:41:33 ]
pi_175282782
Nolita: Dit is idd ook flesjes #2. Heb ook vaak naast de lepel gedruppeld enzo.
Ze had blijkbaar dr slaap nodig :)
  vrijdag 24 november 2017 @ 17:24:24 #251
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175282973
En, nog even knuffeltijd gekregen Nolita? Fijne verrassingen vind ik dat altijd, opeens zo’n lange slaap. Maar ook gek inderdaad.

Over de vitamines: ik maakte gewoon het flesje op na 3 maanden. De vit K hoeft niet meer, maar dat is wat anders dan dat het niet meer mag (lijkt mij he, maar ik heb het tegendeel nergens kunnen vinden). Weggooien vond ik zonde.

Zeer herkenbaar ook hier wat betreft de verwarring over babysignalen. Vooral honger en slaap houd ik slecht uit elkaar. Maar eigenlijk geeft dat niet want ik krijg toch geen slaap voor elkaar zonder drinken :'). Ik noem hem vaak een onbegrijpelijke baby, lekker de verantwoordelijkheid wegschuiven ;)

Arme krentenbol! Is hij erg zielig, Adrian?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175283423
Die verwarring hebben we hier ook hoor :D hier gaan ook vaak flesjes de gootsteen in omdat ie toch na n slok in slaap viel of omdat t geen honger bleek maar kramp 8)7

Al beginnen we steeds meer op elkaar afgestemd te raken en gaat het minder vaak "mis" ^O^

Ik zag een keer n goed filmpje over het verschil tussen honger en slaapsingalen, daar heb ik veel aan gehad. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175283445
https://www.inbakeren.nl/basis/lichaamstaal/

Hier staat ie op :D vooral t krakende deur geluid, als je dat eenmaal herkent _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175289095
Hier wordt ook veel gesabbeld, maar vaak herken ik honger omdat hij dan echt smakt op zijn handjes.

Vanavond ineens weer een huilavondje ;( zo zielig hoe een baby zichzelf in de weg kan zitten. Nu gelukkig wat rustiger door het knuffelen met papa O+

Beterschap Adrian, jammer dat hij het nu al heeft, want dan kan hij het nog een keer krijgen later ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175290505
Ik heb de vitamine K ook op gemaakt, als ze het 12 weken nodig hebben kan het daarna vast ook geen kwaad.

Hongersignalen heb ik nooit begrepen. Ik geef ze gewoon drinken als ze blijven huilen of het 3 uur is sinds de laatste voeding. Borstweigeren is hier alleen bij heel erg overstuur eventjes.

Beterschap Adrian! Heb je twee krentenbollen?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175294987
1e nacht van de vakantie en Em spuugt s ochtends vroeg in bed een hele voeding over me heen :( echt van die zure golven, heeft ze nog nooit gedaan. Dus ze heeft vandaag ook haar eerste douche gehad en gelukkig hebben we vier matrassen inclusief lakens die niet gebruikt worden...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175298369
Ik vind het zo apart dat onze baby's bijna even oud zijn LeSage. Ik vind altijd heel veel herkenninh in jouw posts. :) De onze deed gister ook ineens weer een huilavond. Hij lijkt ook wat verkouden, dus we doen even extra vitamine knuffel. Wel vervelend dat dat dan net in een weekend moet dat man veel weg is, maar nouja. Ik hoop vooral datie snel opknapt.

Ldg, interessant linkje wel. Ik ga het filmpje vanmiddag even bekijken (mobiel doet hij het hier niet). Hier wisselt het heel erg. Ene moment denk ik hem door te hebben en gaat het best heel goed. Andere moment snap ik weer niets van wat hij wil. :')

FF, oei, das geen lekker begin van je vakantie. Ik las ook al iets over vergeten babyfoons... Duimen dat het dan nu alleen maar beter wordt. ;)

Over vitamines, wat goed om te weten dat je K ook mag doorgebruiken. Ik heb K+D in 1 potje, dus fijn om te weten dat het niet erg is om die gewoon op te maken. Leek me al zo zonde om weg te gooien. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175306577
Ik vind het ook echt heel leuk dat er zoveel leeftijdsgenootjes van M. posten hier :)
Bij de dreumesen is S. echt verreweg de oudste en dat merk ik wel eens ;) daar gaat het over eerste stapjes en eerste woordjes, terwijl S. bezig is met potjes training en de oren van je kop af kletst :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175308931
Na anderhalf uur wiegen, speen terugstoppem en sussen is Dirk eindelijk in slaap gevallen. Helaas wel tegen mij aan, en wegleggen ga ik nog maar niet proberen. Nouja. Nog maar even lezen dan maar en hopen dat het wegleggen straks een succes is. Het arme ventje. Ik hoop echt dat hij snel opknapt. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175312172
Vannacht heeft Y na voeden rond 23:00 doorgeslapen tot 6:15. *O* . Toch wel erg fijn een keertje.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175312311
Franny wat heerlijk!
Ik zit nogsteeds in de flow van 3u slaap met hoge uitzondering oms eens 4u.
En dan ligt het niet eens altijd aan den baby }:|
Gisteravond vroeg naar bed, 22u lag ik.
23.20 kwam Pollewop
2.00 kwam Pollewop
5.30 kwam F en die ging echt niet meer slapen :'(
6.00 was Pollewop ook alweer aan het mopperen.
Juist op de uitslaapdag van papa.
Dus ik zit al een tijdje beneden en hoop dat mijn vriend zo beneden komt dat ik nog even terug kan.

Mijn vriend neemt normaal altijd in de ochtend de kids vanaf 6/7u zodat ik nog even een uur of meer met oordopjes in ongestoord kan slapen O+
Mijn enige 1 a 2 u uur rust op een dag :')
pi_175312900
Wat fijn Franny!

Hoop dat je nog wat slaap hebt kunnen pakken BE.

Beterschap met Dirk Nanuke :*

V is al de hele morgen super druk haha. Spartelen, gillen en z’n kaak uit de kom aan het lachen. Komt me wel goed uit dat hij zo vrolijk is, gister iets te diep in het wijnglas gekeken :@
pi_175327809
Wat een weekend zeg. Normaliter spugen de meiden eens per dag een klein mondje op m'n man, maar dit weekend was ik aan de beurt. Eerst zaterdag twee keer Em die me onderspuugt, vandaag synchroompoepers waardoor Em even moest wachten waarna bleek dat het er bij haar been uit kwam alsnog op mijn broek en net Lala die moest hoesten en boeren tegelijk waardoor er een mega golf uit kwam. Kortom, ik heb nog 1 broek voor de rest van de week, 1 shirt en 1 trui. Hopelijk genoeg tot dinsdag want pas op die dag kan er gewassen worden.

Maar de eerste keer zwemmen was geslaagd! Het grote bad vonden ze te koud, maar in het babybadje hebben ze hun ogen uit gekeken! En toen waren de tien minuten om en was het niet leuk meer. Maar wel een gedoe, twee baby's. Ze zijn ook nog veel te klein voor in de tweelingzwemband, dus die hebben we maar achterwege gelaten.

Twee jaar geleden waren we rond dezelfde tijd hier met O, toen 3 maanden. Echt een wereld van verschil, hij met 3 maanden en deze meiden met 5. Zeker als ik de foto's van toen erbij pak lijkt hij toen ouder dan de meiden nu... en ook qua herinneringen over wat hij die vakantie al kon.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175329321
FF: Wat vervelend van het spugen :( Fijn dat het zwemmen leuk was!
Nanuke: Arme Dirk ;( Hoe is het nu met m?
Franny: Yayy wat fijn! Hopelijk vannacht weer *O*
BE: Pff *Geeft koffie *
Flav: Aww wat leuk!

Dinsdag de 2e prikjes. Als het lukt wil ik donderdag voor het eerst gaan zwemmen :D
  maandag 27 november 2017 @ 07:52:37 #265
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175332240
Beterschap voor Dirk! Gaat het al iets beter met hem?

Heerlijk, Franny! Mocht je vannacht weer zo lang slapen of was het eenmalig?

Pittig,BE, heb je nog even kunnen slapen?

Flav heeft een goed weekend ^O^

Oei FF! Zijn ze ook echt een beetje uit hun doen, of valt dat nog mee? Hopelijk red je het met je kleding. Waarom kun je pas morgen wassen?
pi_175332641
Flav, Soms moet dat kunnen! Al snap ik wel dat het dan fijn is dat hij dan niet een pesthumeur heeft. :P

Ff, dat klinkt niet echt lekker! Ik zou je kleding als reden opgeven je man vanaf nu al het verschonen te laten doen, tenzij het echt niet anders kan.
Is jouw tweeling dan ook 'te vroeg' geboren dat je zoveel verschil ziet met O? Of was dat gewoon een hele snelle?

Met Dirk gaat het weer wat beter. Zaterdag had hij 37.7 en zat echt niet lekker in zijn vel. Die nacht was ook echt heel vervelend, heel onrustig, niet goed kunnen slapen, steeds kuchelen. Gisteren was z'n temp weer normaal (gelukkig!), en wilde hij elke 2/2.5 uur drinken om weer te kunnen slapen. Er kon nog geen lachje vanaf tussendoor. Maar nu... ligt hij in de cosleeper lekker geluiden te maken en te lachen. O+ Hij kucht nog wel wat, maar het is een stuk beter sowieso.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175333244
wat een nacht had je dit weekend blue..hopelijk zijn ze weer wat beter.

Fijn dat het beter gaat met Dirk!

en zwemmen dat staat hoog op mijn to do lijstje!

Hier vrijdag ook de 2de prikjes.

en ik bracht net mijn meisje voor de eerste keer een hele dag weg naar de opvang :'( papa haalt haar straks weer op, maar ik ben pas om 8 uur weer thuis. pff, ik vond het echt wel lastiger dan ik dacht. Dat moment van weggaan..
pi_175333287
Oh FF dat spugen. Ik ben blij dat we daar bijna overheen zijn hier. En dat je dan zo´n enorme berg was hebt, dan 2 dagen lang de was doet, stapel eindelijk weg.. hebben ze zo´n dag dat ze de hele tijd spugen, eten overal op smeren en is de berg na 1 dag weer terug van weggeweest.

Alhoewel, mijn vriend haalde goedzakje gisteren uit bad en dan klemt hij als een koalabeertje heel schattig tegen hem aan. Hoor ik ineens KLATS overal spuug op mijn vriend en op de vloer.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175334037
Ja RF, zo’n week hebben wij inderdaad. Waaaaaar komt al die was vandaan? :'(

Mijn laatste volle week verlof is ingegaan :o ik heb echt zin om weer te werken, maar ik heb zo geen zin om M. een hele dag te moeten missen :{
Aan de andere kant, ik weet nog van S. dat ook dat heel snel weer went en dat het daarna nog waardevoller is om een dag thuis te zijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175334260
Vandaag is ook mijn laatste week ‘verlof’ in gegaan! :o
Zit nu eigenlijk in m’n laatste vakantie week, 3 weken vakantie achter het verlof geplakt.
Wat is de tijd omgevlogen!
pi_175335518
Tijd gaat zo snel he. Te snel eigenlijk.

M had het weekend last van obstipatie. Echt heel sneu. Persen en dan in paniek raken omdat het zo'n zeer deed. :'(
pi_175335991
Oh Cygne, wat zielig ;(

Ik zou eigenlijk ook nog vakantie aan het verlof plakken, maar een collega moet geopereerd worden, dus krijg ik ze nog ergens in februari ofzo. Ook wel lekker, het vooruitzicht van ergens weer 3 weken vrij zijn :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 27 november 2017 @ 13:54:07 #273
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175337631
Onze lieve Aa is 1 jaar geworden zaterdag *O*

Houdoe en bedankt!
En groetjes uit de ballenbak :W
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_175338370
Gefeliciteerd Radyhyn!
Tot snel bij de dreumesen.

Hoe bevalt de ballenbak trouwens? Sta op het punt om hem te bestellen maar geen idee hoe de kwaliteit is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 27 november 2017 @ 14:39:26 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175338548
Bedankt :)

De ballenbak is echt super leuk. Goede kwaliteit en lekker zacht. Leuk spul joh!
Dit is de Misioo Ball Pit Square Lichtgrijs, 90x90x40 cm ^O^

Tot snel!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_175339269
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:54 schreef Radyhyn het volgende:
Onze lieve Aa is 1 jaar geworden zaterdag *O*

Houdoe en bedankt!
En groetjes uit de ballenbak :W
[ afbeelding ]
wat gaaf een ballenbak in huis 😁 gefeliciteerd met je grote kleine!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175339914
Gefeliciteerd nog met Aa! *G*

Pff zo wij leven ook nog. Mijn man moet veel overwerken momenteel. Echt, respect voor de alleenstaande moeders _O_ Drukte op het werk, iedere avond de avondspits alleen, ik ben echt afgedraaid ‘s avonds. (Maar ik ben wel bij met de was nu *O* :+ ) Verder heb ik niet zoveel te melden. J. ontwikkelt als een malle en de nachten wisselen per dag, maar het is zo’n blij manneke. Heerlijk O+

Smiley overkill, sorry!
pi_175342848
Nanuke, O was met 41.3 geboren en 4580 gram, zijn zusjes waren geboren met 37.2 en 2500/2700 gram. Verschilt dus flink. En afgezien van de leeftijd komt daar dus eigenlijk ook nog een maand extra verschil bij vanwege te vroeg/laat dus het is niet raar maar valt nu gewoon meer op.

Gefeliciteerd Rady *O*

Nolita, hier werkt snel weggaan het beste. En nog beter is om je man te laten wegbrengen en zelf op te halen ;) mijn man was dinsdag helemaal verontwaardigd nadat hij ze een keer ophaalde, dat dat wel leuk is! :D

Lala heeft het ziek zijn van Em overgenomen. Vannacht twee keer flink gespuugd, waarvan ze de tweede keer half in dr braaksel leek te stikken (waar ik wakker van werd). En nadat ze een aantal uur rustig was kreeg m'n man net de volle lading (en Em ook wat spetters). Kortom, we hebben geen schone rompers meer terwijl we nog tot vrijdag hier zijn :') heb een doos poeder voor de handwas gehaald en daarmee alles maar gewassen, al ligt er nu dus alweer een nieuw hoopje. Op dinsdag en woensdag kun je dingen laten wassen, dus mocht het heel krap gaan worden dan kunnen de poeprompers die met de hand niet schoon te krijgen zijn daar nog heen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175344078
Gefeliciteerd met Aa radyhyn! Gaaf hoor een ballenbak in huis. :D

FF, klinkt niet echt als een gezellig weekje weg zo! Bah. Ik snap het verschil nu wel ja.

Waar man gisteren begon met ook ziek worden, sluit ik me nu ook aan in de rij. Dirkje ligt nu vrolijk in de box, man en ik hangen allebei onder een deken op de bank. Gezellig joh. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 27 november 2017 @ 18:59:01 #280
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175344207
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:54 schreef Radyhyn het volgende:
Onze lieve Aa is 1 jaar geworden zaterdag *O*

Houdoe en bedankt!
En groetjes uit de ballenbak :W
[ afbeelding ]
Een ballenbak in huis... O+
Durf dat alleen niet aan met de katten hier, maar hoe geweldig *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175344732
Gefeliciteerd nog Rady *O* te gekke ballenbak :D

Wat een hoop zieke kindjes :o Erg heerst zeker iets. O spuugde net ook alles uit en had wat verhoging, ik hoop dat het hierbij blijft :X
pi_175346872
Gefeliciteerd nog Rady! *O*
  maandag 27 november 2017 @ 20:45:27 #283
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175347407
Rady gefeliciteerd met je grote A! Ik weet nog goed dat hij werd geboren, want ik was toen echt net aangekomen in Z&G. En nu is hij al 1 jaar! Geniet ervan O+

Och FF twéé zieke baby's, en dat ook niet buitenshuis, jij pechvogel. En ik lees nog meer zieke moeders en baby's, wat een ellende zeg. Wij gaan morgen weer prikken halen dus dan kan Jacob aansluiten bij de zieligerds, de vorige keer was hij echt een paar dagen van slag dus ik bereid me er maar weer op voor.

Mijn lieve jongetje krijgt volgens mij alweer een tand. Hij kan zo zielig zijn om ogenschijnlijk niks, en kluift nog meer dan normaal op alles dat voorhanden is. Maar er is één ding waar hij altijd heel vrolijk van wordt: het aankleedkussen :o. Hij heeft daar zo'n lol dat verschonen vaak eindeloos duurt omdat we zo om elkaar moeten lachen. Wat een genoegen toch, om elke dag met hem te mogen zijn. Intussen ben ik ook bezig met voorbereidingen van terug naar werk en afspraken maken over het wennen op de crèche, het hoort erbij maar ik vind het zoveel stommer dan verwacht. -O-
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 27 november 2017 @ 20:47:07 #284
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175347463
Gefeliciteerd Rady! *O*

En beterschap voor alle zieke kindjes :*

Ik lig zelf ook al in bed met koorts en keelpijn. Ik hoop zó dat ik de kinderen niet aansteek, keelpijn is zo rot als je zo klein bent.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175348403
Nanuke: Fijn dat het beter gaat met Dirk! O+ Beterschap voor jullie :*
LeSage: Begrijpelijk dat het naar is je baby te moeten missen. Maar dat moment dat jullie elkaar zien is echt leuk O+
Flav: Het is idd heel snel gegaan!
Cygne: Arme M ;(
Rady: Gefeliciteerd *O*
Kazy: Fijn dat alles goed gaat met J!
FF: Wat vervelend en net jullie op vakantie zijn ;( Hopelijk voelen ze zich snel wat beter!
Lemijn: Aww zo leuk dat hij het aankleedkussen prachtig vind O+ Succes met al die regeldingetjes :*
Sylv: Beterschap!

E. had 3 krijsende nachten gehad. Hij krijste zich zelf een verhoging ( rond de 37.8C). Overdag ook veel huilen en ontevreden. Ik zat er een beetje doorheen. "Wat doe ik fout :'( #faalmoeder" Vriend was ook 3 avonden opstap en die had zoiets van: Breng maar naar mijn ouders. Nou dat echt niet... Vandaag naar de huisarts geweest met E. In zijn keel was het een en ander opgezwollen, hij is dus ook grieperig. Heb pcm zetpillen op advies gekregen. T moet vanzelf overgaan en we moeten zijn temperatuur in de gaten houden. Momenteel slaapt E.heel veel. Krachten opdoen voor vannacht of hij is bang dat ik iets in zijn kont stop :@ >:)
  maandag 27 november 2017 @ 21:14:06 #286
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175348521
Ik denk dat ik maar even af moet kloppen dat G. eigenlijk nog nergens last van heeft gehad.. ook niet van de prikjes...

Vraag me af hoe ze straks is met de tandjes die gaan doorkomen (de ribbels zijn al te zien.. *O* ) of als ze een keer ziek is..

Maar tot nu toe is ze denk ik de makkelijkste baby ever.. O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175348925
Ach jee, wat een spuugellende FF... Beterschap voor de ukkies. Is het niet sneller om even naar een Zeeman ofzo te crossen voor een stapel rompertjes, ipv alles op de hand te wassen?

Gefeliciteerd met je dreumes Rady! *O*

Klinkt druk Kazy, maar superfijn dat het goed gaat met J!

Nanuke, ow blegh, alletwee ziek is echt ruk met een kleintje erbij... Hoop dat jullie snel weer opknappen.

Mwhehehe Memoru, misschien moet ik ook eens gaan dreigen met zetpillen, who knows }) :D
  maandag 27 november 2017 @ 21:32:06 #288
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175349136
Wat een zieke/zielige baby's hier ;( Beterschap aan baby's en ouders :*

Lemijn, ik vind het altijd zo verwonderlijk hoe Jacob (met sommige dingen?) voor loopt op O. Ze zitten qua leeftijd natuurlijk ook redelijk dicht bij elkaar, maar hij heeft al tanden en alles :o Grappig hoe elke baby een eigen tempo kiest.
Ben je uiteindelijk wel tevreden over de opvang? Dat was lastig, toch?
pi_175354485
Oh, beterschap voor alle zieke mama’s en baby’s :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175354902
Al bijna half negen en nog geen foto's!
Schiet eens op, verse ouders, en verblijd deze op-1-januari-uitgerekende! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175355621
Germ al die zieke baby’s en mama’s :*

V vindt het aankleed kussen ook geweldig Lemijn :o Zodra hij erop ligt stopt hij met huilen en begint hele verhalen te brabbelen. Hij gilt dan zelfs :D

Gister ontdekt dat er pus uit V z’n oor kwam. Hij rook raar en ik dacht dat z’n rompertje stonk, bleek het z’n oor te zijn. Vriendlief heeft het met een watje schoongemaakt maar we hebben niet het idee dat hij er last van heeft. Even in de gaten houden.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:33:56 #292
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175355756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:28 schreef minilot het volgende:
Al bijna half negen en nog geen foto's!
Schiet eens op, verse ouders, en verblijd deze op-1-januari-uitgerekende! 8-)
Misschien zijn wij uitgefotood en moet je even een nieuwe traditie met buikfotodinsdag starten :P

Flav, dat is een doorgebroken oorontsteking. Fijn als hij er geen last van heeft.

SQ wat is met de verplichte vakantie? Is je nieuwe baan nog niet begonnen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175355801
De vorige keer was ik als laatste. Deze keer als 1e~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:38:37 #294
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175355835
Oh Memoru! :o Wow. O+

edit: ook al geen zitverkleiner meer? Ik heb ‘m er net pas uitgehaald, arme kind zat zeer opgepropt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175355960
Flav: Gelukkig dat hij er geen last van heeft!
Lemijn: E. zat er ook gepropt in. Maar toen ik m eruit haalde 2 weken geleden toen was hij eigenlijk weer te klein. Maar nu vind ik dat hij er goed inzit
pi_175356047
*O* BFD *O*

Hij wordt te snel groot.. Is met 3 maanden al te lang voor de commode :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ennehm hij ligt nu met zn kussen in de lengte op de commode en dan kan t nog wel even. Maar wel weer even onhandig zo verschonen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175356055
Ik had die verkleiner er na 3 weken al uit :o :D scheelde een stuk gekrijs wegens niet lekker zitten.

Goeie #swag O+

Blij ei LDG! Wat een leuk shirtje
pi_175356100
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:52 schreef Skittles het volgende:
Ik had die verkleiner er na 3 weken al uit :o :D scheelde een stuk gekrijs wegens niet lekker zitten.

Goeie #swag O+

Blij ei LDG! Wat een leuk shirtje
hema O+

Hier ook al twee maanden geen zitverkleiner meer :+ maar wij hebben dan ook geen piepkleintje O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175356130
Memoru, wat kijkt ie lekker ghetto haha :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175356155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:52 schreef Skittles het volgende:
Ik had die verkleiner er na 3 weken al uit :o :D scheelde een stuk gekrijs wegens niet lekker zitten.

Goeie #swag O+

Blij ei LDG! Wat een leuk shirtje
Zal dat het zijn? :o V krijst ook altijd zodra hij in de maxi cosi zit. Straks even proberen!
pi_175356458
Dicht!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')