abonnement Unibet Coolblue
pi_175127261
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:03 schreef Megumi het volgende:
Dan wordt het wellicht tijd een image terug te zetten toen het nog wel werkte. Of een herinstallatie uit te voeren. Of wellicht wachten op een update?
Ik wacht op een update, want ik heb ook geen recente image meer.
Alles is vanaf de fall update en het is ergens na 10-11 misgegaan.
De enige grote update toen was de windows store zelf.

Ik vind dat iets te toevallig, vooral als je dan kijkt naar de windows updates van 14-11 die iets proberen te fixen wat daar mee te maken heeft.
Sinds die update patch zijn de icoontjes in zoeken ook verneukt, allemaal standaard icoontje gekregen op een paar na.

Ze doen het wel gewoon overigens.

Maar goed, het is typisch microsoft.
3 patches later is plots opeens alles weer normaal, tenminste zo ging dat tot nu toe iedere keer.
Dan heb je alles lekker stabiel zeg maar en hoppa nieuwe grote update met nog meer meuk erin waar niemand op zat te wachten. :P
pi_175130920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Allang jongens, staat ook vermeld.

Incl. een DISM checkhealth en scanhealth, wat op hetzelfde neerkomt.

Word niks gevonden.

Edit : en dus ook elke windows troubleshooter en een paar die je via MS moet downloaden, allemaal vinden ze niks.
Ik denk dat het gewoon iets lulligs is als cortana wat dingen verneukt (komt heel vaak voor als je googled en het staat niet eens aan..), een shellextension, een registerfout of zoiets knulligs.

Wellicht een testaccount aanmaken, daar even op inloggen en kijken het daar wel werkt, zo ja gaat het mis in je user profiel. Wellicht corrupt geraakt.

Overigens zie ik nergens staan in dit topic dat je SFC hebt uitgevoerd? :?
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:05:39 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175131029
Maak voor de grap eens een extra user aan zonder admin rechten en probeer daar hetzelfde mee. En je zou nog terug kunnen gaan naar een previous version toch? Voor elke update wordt er een herstelpunt gemaakt, dat zou het ook kunnen verhelpen. Maar in principe is wachten tot een bugfix ook wel een goede als je er toch niet zoveel last van hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175131991
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:59 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Wellicht een testaccount aanmaken, daar even op inloggen en kijken het daar wel werkt, zo ja gaat het mis in je user profiel. Wellicht corrupt geraakt.

Overigens zie ik nergens staan in dit topic dat je SFC hebt uitgevoerd? :?
Ja ik zie dat ik was vergeten het erbij te zetten.
Maar goed, die was dus ook gedaan.

Ik wacht wel tot een update, ik vermoed toch dat het iets met een windows app of windows store te maken heeft.
Ik heb er verder geen last van, computer start zowaar iets sneller op en sluit ook sneller af dan voorheen.

Als dat niet zo was zou ik me pas zorgen gaan maken.
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:14:40 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175132180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja ik zie dat ik was vergeten het erbij te zetten.
Maar goed, die was dus ook gedaan.

Ik wacht wel tot een update, ik vermoed toch dat het iets met een windows app of windows store te maken heeft.
Ik heb er verder geen last van, computer start zowaar iets sneller op en sluit ook sneller af dan voorheen.

Als dat niet zo was zou ik me pas zorgen gaan maken.
In elk geval ben je niet de enige bij wie dit probleem wel eens voorkomt.
https://superuser.com/que(...)ows-10-taskbar-icons
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')