abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175126348
registreer om deze reclame te verbergen
Ik loop tegen een muur bij Gearbest.
10-11 een smartphone besteld en betaald met paypal
12-11 order geannuleerd, met daarbij een vraag gesteld met een voorstel
order stond en staat nog steeds in processing
op mijn verzoeken krijg ik alleen maar standaard automatische reakties, zelfs als ik een mail stuur naar [email protected], want dan krijg ik deze reaktie:Thank you very much for contacting our Support Center. Our customer service staff has recently responded to your query.

To review the latest updates and progress for ticket E17111603507 along with previous support ticket(s), please go https://support.gearbest.com

Ik heb echter geen reaktie ontvangen.

Mijn gegevens:
- Orderdatum: 10 november 2017
- Product:ZTE AXON 7 4G Phablet
- Ordernummer: W1711101633507544
- Ticket: E17111603507-
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line met verzekering
- Probleem: zie bovenstaande
- Voorkeur: Refund of akkoord met voorstel zoals in cancelbericht
  CHI shopkeeper vrijdag 17 november 2017 @ 09:34:07 #27
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175127243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:14 schreef doggy1 het volgende:
Ticket: E17111603507
Dat is erg vervelend om te horen, onze excuses hiervoor. Ik ga dit proberen zo snel mogelijk voor je op te lossen en je voorkeur doorgeven.
pi_175128599
Alvast bedankt voor de snelle reaktie.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:12:42 #29
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175128915
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi, ben ik weer.
M'n pa heeft iets besteld en per ongeluk met DHL dus die stonden aan de deur met een BTW betaling van 45 euro. Voor een product van 38 euro.

Ik heb ingelogd op zijn gearbest account net maar er staat geen tracking nr in dus ik kan DHL niet bellen om te vragen wat er is. Ook staat er geen invoice bij z'n order, die hen ik dus wel nodig om aan te tonen wat de echte waarde van het product is. Zou je beide toe kunnen sturen? Ordernr is:
WWP1711120821313521
  CHI shopkeeper vrijdag 17 november 2017 @ 12:36:42 #30
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175130503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:38 schreef hanifi het volgende:
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending. hij staat tilt.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Probleem: langer als een week staat hij op 1 punt kazagistan, hij loopt niet meer door.

Voorkeur: Resend van 1 stapje hoger normale verisie m387 ipv m187 versie 48 euro verschil of refund
De support sectie moet jouw als het goed is een bericht hebben gestuurd met verdere uitleg. Bekijk hiervoor je mail (ook spam folder) of je GB account. Laat me even weten wanneer dit niet het geval is aub.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef fransennatasja het volgende:
Beste Gearbest,

bij mijn order staar in de balk bij de order split delivery wat betekent dit?
Split delivery wordt vermeld wanneer een order in verschillende pakketten wordt geleverd, wanneer een of meerdere producten van de desbetreffende order niet op voorraad zijn. Tevens wordt dit vermeld wanneer een order niet op voorraad is en (nog) niet is verwerkt. Dit is bij jouw dus het geval. Jouw order zal verwerkt/verzonden worden, zodra deze weer op voorraad is. Ik verwacht dat dit tamelijk snel zal gebeuren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:14 schreef doggy1 het volgende:
Ik loop tegen een muur bij Gearbest.
10-11 een smartphone besteld en betaald met paypal
12-11 order geannuleerd, met daarbij een vraag gesteld met een voorstel
order stond en staat nog steeds in processing
op mijn verzoeken krijg ik alleen maar standaard automatische reakties, zelfs als ik een mail stuur naar [email protected], want dan krijg ik deze reaktie:Thank you very much for contacting our Support Center. Our customer service staff has recently responded to your query.

To review the latest updates and progress for ticket E17111603507 along with previous support ticket(s), please go https://support.gearbest.com

Ik heb echter geen reaktie ontvangen.

Mijn gegevens:
- Orderdatum: 10 november 2017
- Product:ZTE AXON 7 4G Phablet
- Ordernummer: W1711101633507544
- Ticket: E17111603507-
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line met verzekering
- Probleem: zie bovenstaande
- Voorkeur: Refund of akkoord met voorstel zoals in cancelbericht
De support sectie zal je spoedig een bericht sturen met een passende oplossing. Bekijk hiervoor je mail (ook je spam folder) of via je GB account. We zouden je pakketje alsnog opnieuw kunnen verzenden via priority of anders een full refund. Houd me op de hoogte of je hier een bericht van hebt ontvangen of niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:12 schreef ErkendFokker het volgende:
Hoi, ben ik weer.
M'n pa heeft iets besteld en per ongeluk met DHL dus die stonden aan de deur met een BTW betaling van 45 euro. Voor een product van 38 euro.

Ik heb ingelogd op zijn gearbest account net maar er staat geen tracking nr in dus ik kan DHL niet bellen om te vragen wat er is. Ook staat er geen invoice bij z'n order, die hen ik dus wel nodig om aan te tonen wat de echte waarde van het product is. Zou je beide toe kunnen sturen? Ordernr is:
WWP1711120821313521
Ik ga dit voor je navragen en zodra ik hier een bericht van heb laat ik je het weten.

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 17-11-2017 12:52:57 ]
pi_175130880
Ik had al priority met verzekering aangegeven. Ik zie net dat hij al "packed" is.
Ik wil hem wel graag hebben en hopelijk hebben ze een goed voorstel.
Probleem was, dat nadat ik hem besteld en betaald had, ik 2 dagen later zag dat als je hem via de app besteld, hij dan veel goedkoper was.Indien Gearbest op tijd gereageerd had, dan had ik hem via de app besteld, maar omdat ik maar geen antwoord kreeg durfde ik hem niet via de app te bestellen(anders mss 2 telefoons).
Ik hoop op goede afloopen nogmaals bedankt voor de snelle reaktie.
pi_175132254
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De support sectie moet jouw als het goed is een bericht hebben gestuurd met verdere uitleg. Bekijk hiervoor je mail (ook spam folder) of je GB account. Laat me even weten wanneer dit niet het geval is aub.

Hoi ik heb enkel een antwoord op mijn ticket gehad die veel eerder was aangemaakt.
"sorry dat u uw bestelling nog niet heeft en het duurt wat langer dan normaal etc"

Geen mail gehad.... maar als het antwoord op de ticket is wat u bedoelde... weet ik nu nog niks.
Hij zou nu volgens de planing al bij ups moeten zijn.

pi_175132986
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.

Alvast bedankt!
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:36:58 #34
473097 Oral-B
Voor een stralende lach
pi_175133699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen en hopelijk zal het spoedig verwerkt worden.

Inmiddels aangekomen bij de DPD in UK en onderweg naar NL! Zou er maandag moeten zijn. Bedankt voor de geboden support!
pi_175136763
Order. No.: WP1709131759549472

Hoi gb,

Ik heb toch nog een vraagje naar aanleiding van mijn bestelling van de xiaomi m365 step.
Er wordt geadverteerd dat deze 30 km range heeft. Ik zelf begrijp natuurlijk dat dit adverteren is, en niet werkelijkheid is.

Echter verder dan 12km kom ik niet op de step. Ik heb de banden op juiste druk.

Ik heb de gewone versie besteld, maar begin mij nu af te vragen of jullie mij niet per ongeluk de youth versie hebben gestuurd? (Die maar 20km kan) (en een stukje goedkoper is)

Is er een manier om dit te controleren? Zit toch wel prijsverschil tussen :)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 november 2017 @ 20:34:27 #36
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175139275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:56 schreef doggy1 het volgende:
Ik had al priority met verzekering aangegeven. Ik zie net dat hij al "packed" is.
Ik wil hem wel graag hebben en hopelijk hebben ze een goed voorstel.
Probleem was, dat nadat ik hem besteld en betaald had, ik 2 dagen later zag dat als je hem via de app besteld, hij dan veel goedkoper was.Indien Gearbest op tijd gereageerd had, dan had ik hem via de app besteld, maar omdat ik maar geen antwoord kreeg durfde ik hem niet via de app te bestellen(anders mss 2 telefoons).
Ik hoop op goede afloopen nogmaals bedankt voor de snelle reaktie.
Je krijgt hierover een bericht. Helaas kunnen we niet altijd een "goed" voorstel doen.
Soms is het geluk hebben met de prijzen en gewoon bestellen of niet bestellen.
We kunnen niet altijd wat aan het prijsverschil doen. Als je order al op packed staat zal het lastig worden om deze nog te annuleren... Je hebt hier wel een bericht over gekregen. Dat we je order met prioriteit gaan verzenden of voor volledige refund. Aan prijsverschil kunnen we vrij weinig doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:20 schreef hanifi het volgende:

[..]

Ik ga dit voor je navragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:57 schreef JurrenDeBruin het volgende:
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.

Alvast bedankt!
Deze gaat dan via Polen als ik het goed heb. Ik ga navragen hoe het in ieder geval met je order zit en verwacht hier wel pas maandag reactie van terug te hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:36 schreef Oral-B het volgende:

[..]

Inmiddels aangekomen bij de DPD in UK en onderweg naar NL! Zou er maandag moeten zijn. Bedankt voor de geboden support!
Graag gedaan en fijn dat die bijna is aangekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:35 schreef Drowzz het volgende:
Order. No.: WP1709131759549472

Hoi gb,

Ik heb toch nog een vraagje naar aanleiding van mijn bestelling van de xiaomi m365 step.
Er wordt geadverteerd dat deze 30 km range heeft. Ik zelf begrijp natuurlijk dat dit adverteren is, en niet werkelijkheid is.

Echter verder dan 12km kom ik niet op de step. Ik heb de banden op juiste druk.

Ik heb de gewone versie besteld, maar begin mij nu af te vragen of jullie mij niet per ongeluk de youth versie hebben gestuurd? (Die maar 20km kan) (en een stukje goedkoper is)

Is er een manier om dit te controleren? Zit toch wel prijsverschil tussen :)
Ik verwacht wel dat je gewoon de goeie versie hebt gekregen. Je kan dit checken door middel van de verpakking natuurlijk. Misschien nog door middel van deze site. Verder nog staat dit op de factuur die bij je pakketje zat. Wel spijtig dat dit wel veel minder is dan in de advertentie.
pi_175143025
quote:
[img[quote]0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:53 schreef Gearbest het volgende:

Je order is pas werkelijk verscheept op 30 oktober. We verwachten dat nog een week kan duren voordat de tracking actief wordt. meestal duurt dit 2-3 weken vanaf dat het verscheept is. Laat even weten als je over een week nog geen update hebt gekregen.

Mijn pakket is inmiddels in Nederland aangekomen volgens de tracking informatie ^O^
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:00:01 #38
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175149462
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
pi_175153464
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:17:43 #40
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175155299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:34 schreef THEFXR het volgende:
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
Dat doet postnl hoor, die sorteren het op brievenbus / geen brievenbus
pi_175155325
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:17 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dat doet postnl hoor, die sorteren het op brievenbus / geen brievenbus
heb je daar een bron van?
pi_175157612
- Orderdatum:03/09/2017
- Product:https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
- Ordernummer: WP1709031012255138
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112592501NL
- Verzendmethode: AZAMHQE
- Probleem: Ruim 10 weken verder, maar het product niet mogen ontvangen.
- Voorkeur: Resend
  CHI shopkeeper zaterdag 18 november 2017 @ 21:27:20 #43
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175160709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:52 schreef TeeVree het volgende:

[..]

Mijn pakket is inmiddels in Nederland aangekomen volgens de tracking informatie ^O^
Perfect. Fijn om te horen dat deze in Nederland is aangekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:00 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
De eerste tracking is voor het eerste gedeelte en de tweede tracking is voor het tweede gedeelte van de verzending. Wel jammer dat de eerste tracking niet werkt. Dit is een beetje afhankelijk van het postorderbedrijf.
Dat de tweede tracking pas later krijgt is vrij normaal bij deze grote producten.
Ik ga het in ieder geval wel navragen waar je order blijft. Als ik bericht terug heb zal ik het je direct laten weten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:34 schreef THEFXR het volgende:
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
Dit bepaald PostNL inderdaad bij het sorteren. Dat pakketje paste bij mij net niet door de brievenbus en daarvoor hebben ze bij mij ook aangebeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:23 schreef Greyfox_Zero het volgende:
- Orderdatum:03/09/2017
- Product:https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
- Ordernummer: WP1709031012255138
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112592501NL
- Verzendmethode: AZAMHQE
- Probleem: Ruim 10 weken verder, maar het product niet mogen ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Ik ga dit voor je navragen en je voorkeur alvast doorgeven.
pi_175168701
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund

Nog even over die tracking code: Ik heb daar twee weken geleden een mail over gekregen:

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with Gearbest.

Kindly note that your order has been shipped out and is on the way to you now. It has already arrived in the destination country.

Unfortunately, the tracking website has been experiencing technical issues so you may be unable to track your package online.

We are sincerely sorry for any inconvenience caused and hope you receive your package soon.

Please kindly continue to wait for your package. We appreciate your patience and support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Hierin zeggen ze dus dat het pakketje al in nederland is. Echter is deze mail van 1 november 2017 dus dan moet het wel heel langzaam gaan. De aangeven bezorgingstijd van deze verzend methode is ook al lang verstreken.

Zie hier screenshot: https://ibb.co/hGTR3R
pi_175180048
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
pi_175186242
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 01:02:23 #47
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175186684
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:59 schreef jestem het volgende:
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund

Nog even over die tracking code: Ik heb daar twee weken geleden een mail over gekregen:

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with Gearbest.

Kindly note that your order has been shipped out and is on the way to you now. It has already arrived in the destination country.

Unfortunately, the tracking website has been experiencing technical issues so you may be unable to track your package online.

We are sincerely sorry for any inconvenience caused and hope you receive your package soon.

Please kindly continue to wait for your package. We appreciate your patience and support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Hierin zeggen ze dus dat het pakketje al in nederland is. Echter is deze mail van 1 november 2017 dus dan moet het wel heel langzaam gaan. De aangeven bezorgingstijd van deze verzend methode is ook al lang verstreken.

Zie hier screenshot: https://ibb.co/hGTR3R
Ik ga voor je navragen hoe dit precies zit en je voorkeur alvast doorgeven.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:37 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
Ik ga uitzoeken waarom je order nog niet verzonden is. Zeker raar als anderen wel al verzonden zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
we hebben problemen met deze verzendmethode gehad en bieden deze ook niet meer aan. Je ontvangt hier spoedig een bericht over. Dan zal je resend geregeld worden.
pi_175188080
PM sturen lukt me nog steeds niet maar ik had het via de ticket al geupload en krijg nu USD 66 terug! Bedankt voor alle moeite. (betreft de hoge douane kosten van DHL. Ik kan niet meer reageren in het vorige topic)
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 10:20:44 #49
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175189649
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:47 schreef ilanix het volgende:
PM sturen lukt me nog steeds niet maar ik had het via de ticket al geupload en krijg nu USD 66 terug! Bedankt voor alle moeite. (betreft de hoge douane kosten van DHL. Ik kan niet meer reageren in het vorige topic)
Ja ik weet welke order bedoelt. Helemaal top dat je het zo hebt kunnen regelen en dat alles dan toch nog snel af is gehandeld dan *O*
pi_175192523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:27 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Ik ga dit voor je navragen en je voorkeur alvast doorgeven.
Hoi, op verzoek van je collega Gala van Gearbest heb ik het PayPal dispuut gestopt. Zij gaat als het goed is de resend regelen. Nog bedankt voor je hulp.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')