abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:20:30 #226
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175595059
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels nog steeds te wachten op mijn step :'(

- Orderdatum: 10 Oktober
- Product: Xiaomi M365 elektrische step
- Ordernummer: W1710100902227510
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1, TH15076555452643 2, 139150238918349 (DPD)
- Verzendmethode: Priority Mail for Electric Scooter Only
- Probleem: Geen scooter en geen beweging in tracking
- Voorkeur: Resend of Refund? Goeie vraag :?

Morgen zitten we op 2 maanden. Ik snap dat railway wat langzaam is maar er zijn bestellingen die na de scooter gedaan zijn en met Europe Railway Registered al zijn binnen gekomen.
pi_175597641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit zou nu verzonden moeten zijn.

Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.
pi_175600212
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:10 schreef TheBlitz7 het volgende:
Mijn pakketje is gisteravond binnengekomen! Bedankt voor je hulp!
Fijn om te horen. Graag gedaan *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:20 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels nog steeds te wachten op mijn step :'(

- Orderdatum: 10 Oktober
- Product: Xiaomi M365 elektrische step
- Ordernummer: W1710100902227510
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1, TH15076555452643 2, 139150238918349 (DPD)
- Verzendmethode: Priority Mail for Electric Scooter Only
- Probleem: Geen scooter en geen beweging in tracking
- Voorkeur: Resend of Refund? Goeie vraag :?

Morgen zitten we op 2 maanden. Ik snap dat railway wat langzaam is maar er zijn bestellingen die na de scooter gedaan zijn en met Europe Railway Registered al zijn binnen gekomen.
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:48 schreef SuliR het volgende:

[..]

Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.
Ik ga vragen wanneer deze verzonden wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,

Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Wanneer er over 10 dagen nog geen vooruitgang is over je tracking / niet ontvangen. Dan gaan we een resend of full refund doen. Je zou hier ook een bericht over moeten hebben ontvangen.
pi_175600648
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest,

Is er al iets meer informatie van mijn order? Xiaomi note 4x. Thanks:)
  zondag 10 december 2017 @ 07:33:28 #230
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175614531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:16 schreef Gearbest het volgende:
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.
Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in TsjechiŽ!
pi_175617817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:40 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest,

Is er al iets meer informatie van mijn order? Xiaomi note 4x. Thanks:)
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met verdere informatie en details over je order.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 07:33 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in TsjechiŽ!
Ik heb gevraagd of ze met spoed kunnen controleren waar je order is. Geen idee of het daardoor komt, maar fijn om te horen dat er nu beweging is in de tracking code *O*
pi_175621111
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest, Ik heb ontvangen dat ik 2 tot 5 dagen moet wachten tot mijn track en trace is geupdate, maar dat is nog steeds geen stap dichterbij met wat er nou is mis gegaan. Ik wacht nou al 45 dagen op me pakketje zonder dat ik weet of die nu gaat komen of niet... Naja ik wacht wel tot 25 december en zie wat er gebeurd. In ieder geval bedankt met het proberen te helpen.
pi_175621769
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:39 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest, Ik heb ontvangen dat ik 2 tot 5 dagen moet wachten tot mijn track en trace is geupdate, maar dat is nog steeds geen stap dichterbij met wat er nou is mis gegaan. Ik wacht nou al 45 dagen op me pakketje zonder dat ik weet of die nu gaat komen of niet... Naja ik wacht wel tot 25 december en zie wat er gebeurd. In ieder geval bedankt met het proberen te helpen.
Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugal :)
Anders ook even op het ticket antwoord geven dat er nog geen update in de tracking is na de 5 dagen, want anders gaat alles dubbel en door elkaar lopen.
pi_175623053
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugal :)
Anders ook even op het ticket antwoord geven dat er nog geen update in de tracking is na de 5 dagen, want anders gaat alles dubbel en door elkaar lopen.
5 dagen zijn nog niet voorbij, pas dinsdag. Ik wacht nog even!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 21:29:31 #235
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_175632249
Aantal posts verwijderd; discussies over -niet-lief zijn of klagen over het klagen mogen hier achterwege blijven.

dus nu weer ''normaal'' verder, alvast bedankt ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175650726
De eerste bestelde kabel van Hoco heb ik nu toch ontvangen na de bestelling in Augustus, dat is mooi :) want de nazending die ik had ontvangen is er alweer mee gestopt :P
pi_175667941
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste bestelde kabel van Hoco heb ik nu toch ontvangen na de bestelling in Augustus, dat is mooi :) want de nazending die ik had ontvangen is er alweer mee gestopt :P
Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.
pi_175668234
- Orderdatum: 12/11
- Product: vernee mix 2
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988628127
- Verzendmethode:
DPDUK1

- Probleem: geen tracking
- Voorkeur: resend liefst maar refund mag ook
pi_175671142
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
pi_175672018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zeker
pi_175673560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:06 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum: 12/11
- Product: vernee mix 2
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988628127
- Verzendmethode:
DPDUK1

- Probleem: geen tracking
- Voorkeur: resend liefst maar refund mag ook
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:52 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zeker
Hallo Fransennatasja of Siegie?
Je ziet hier toch dat ik overal op reageer. Waarom het antwoord dat ik nergens meer op reageer. Tevens heb ik gewoon geantwoord op je PM's. Ik heb ook tijd nodig om andere problemen te regelen / op te lossen. Zoals ik eerder zei is je onderweg. Dit is toevallig in de zelfde container als de order hieronder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
Jullie pakketjes zitten in dezelfde container en zijn onderweg. Deze kunnen elk moment aankomen in de UK waar ze door de douane zullen gaan. De 21 (werk)dagen zijn een schatting en het aantal dagen kan daar vanaf wijken. Ik heb er op dit moment er een melding van gemaakt dat jullie orders nog niet zijn ontvangen. Helaas kan ik nu niet veel meer doen dan jullie laten wachten. Mocht er later nog steeds geen update zijn dan ga ik wel een refund/resend proberen te regelen. Nog even geduld dus. Nogmaals het aantal dagen is een schatting en er is op dit moment nog geen sprake van een abnormaliteit.
Wat betreft de PayPal claim van fransennatasja. Ik snap niet waarom je hier steeds mee dreigt. Dit doe je ook herhaaldelijk via de PM. Je kan je claim nog 180 dagen na je bestelling indienen dus daar heb je nog tijd genoeg voor! Mocht je hier niet tevreden zijn dan verwijs ik je door naar PayPal claim.
pi_175673771
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
pi_175674054
Hi Gearbest,

W1710180140108900 ondertussen in de brievenbus gevallen, tijdje onderweg geweest maar dat zijn we nog wel gewend van het china shoppen van vroeger ;)
pi_175674373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Dat is een schattingen, zoals ik al eerder zei. Dit heb ik ook al meermaals via de PM duidelijk gemaakt. Ik heb op al je vragen geantwoord en het antwoord komt steeds op hetzelfde neer.....
Je zult dus nog gewoon moeten wachten. Ik ga verder ook niet meer reageren op je verdere opmerking vragen hierover. Ook niet via de PM, waar je dreigementen naar mij uit.....
Dit om het topic schoon en overzichtelijk te houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:24 schreef niek2000 het volgende:
Hi Gearbest,

W1710180140108900 ondertussen in de brievenbus gevallen, tijdje onderweg geweest maar dat zijn we nog wel gewend van het china shoppen van vroeger ;)
Fijn om te horen dat deze alsnog aan is gekomen. Loopt de tracking nog steeds achter?
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 19:32:45 #245
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_175677008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.
Ik zou je willen verzoeken om geduld op te brengen; ik heb je tevens een privť bericht gestuurd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175677259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.
Ik zou je willen verzoeken om geduld op te brengen; ik heb je tevens een privť bericht gestuurd.
Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aub
pi_175677322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.
Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doet :P
pi_175677390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aub
Dit heb ik u al in de PM gestuurd.....

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doet :P
Laten we het hopen :)
pi_175687129
Moet nu even mijn frustratie kwijt.

Dit wordt nu de 2de keer dat Gearbest mijn order niet gaat versturen wegens voorraadproblemen.
Beide orders waren op voorraad ten tijde van bestellen (binnen 5 dagen verzonden).

Eerste order zou zogenaamd niet meer op voorraad komen. Heb dit expliciet gevraagd en verteld dat ik pas akkoord ga met een refund en extra punten als het echt niet meer geproduceerd wordt. Het is uiteindelijk wel, onder andere naam/product code (precies dezelfde inhoud en model), op voorraad gekomen. Dit zag ik vorige week.

Nu ben ik door de support van hier en de support op de Gearbest website wijsgemaakt dat mijn producten (W1711290226303745 verlichte bomen die ik als kerstboom wou gebruiken dit jaar) toch op voorraad waren rond 5 december (zag ook een verzenddatum van 11-12 december dacht ik bij de producten) en dat die zo spoedig mogelijk verzonden zouden worden. Na weer een week zonder verzendbericht, heb ik weer contact opgenomen. Krijg ik alsnog een bericht dat ze niet op voorraad zijn met de opties om andere producten uit te zoeken met dezelfde waarde of paypal refund + compensatie van 300 punten. Bij een refund krijg ik mijn gebruikte punten niet terug en heb een deel gebruikt van de vorige compensatie, waardoor bovenstaand compensatie bijna teniet gedaan wordt. En sowieso heeft mijn voorkeur om de producten te ontvangen.

Ik snap dat sommige producten out of stock kunnen raken. Maar als me verteld wordt dat ze toch voorradig zijn, aub wees zeker van de informatie. Ook vind ik het niet netjes dat dezelfde product onder een andere code toch verkocht wordt, terwijl ik expliciet heb gezegd dat ik wel wil wachten en mij werd verteld dat het echt niet meer gemaakt wordt door de producent. Ik zie het nu weer gebeuren dat mijn producten alsnog voorradig worden.
pi_175692435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef SuliR het volgende:
Moet nu even mijn frustratie kwijt.

Dit wordt nu de 2de keer dat Gearbest mijn order niet gaat versturen wegens voorraadproblemen.
Beide orders waren op voorraad ten tijde van bestellen (binnen 5 dagen verzonden).

Eerste order zou zogenaamd niet meer op voorraad komen. Heb dit expliciet gevraagd en verteld dat ik pas akkoord ga met een refund en extra punten als het echt niet meer geproduceerd wordt. Het is uiteindelijk wel, onder andere naam/product code (precies dezelfde inhoud en model), op voorraad gekomen. Dit zag ik vorige week.

Nu ben ik door de support van hier en de support op de Gearbest website wijsgemaakt dat mijn producten (W1711290226303745 verlichte bomen die ik als kerstboom wou gebruiken dit jaar) toch op voorraad waren rond 5 december (zag ook een verzenddatum van 11-12 december dacht ik bij de producten) en dat die zo spoedig mogelijk verzonden zouden worden. Na weer een week zonder verzendbericht, heb ik weer contact opgenomen. Krijg ik alsnog een bericht dat ze niet op voorraad zijn met de opties om andere producten uit te zoeken met dezelfde waarde of paypal refund + compensatie van 300 punten. Bij een refund krijg ik mijn gebruikte punten niet terug en heb een deel gebruikt van de vorige compensatie, waardoor bovenstaand compensatie bijna teniet gedaan wordt. En sowieso heeft mijn voorkeur om de producten te ontvangen.

Ik snap dat sommige producten out of stock kunnen raken. Maar als me verteld wordt dat ze toch voorradig zijn, aub wees zeker van de informatie. Ook vind ik het niet netjes dat dezelfde product onder een andere code toch verkocht wordt, terwijl ik expliciet heb gezegd dat ik wel wil wachten en mij werd verteld dat het echt niet meer gemaakt wordt door de producent. Ik zie het nu weer gebeuren dat mijn producten alsnog voorradig worden.
Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 13-12-2017 13:22:08 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')