abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 18:11:08 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175092721
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:16 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dankjewel wel voor de tip, gaan we kopen.
Als je denkt dat ibuprofen zooi is moet je nodig aleve feminax, das naproxen, aan je dochter gaan voeren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 november 2017 @ 18:12:35 #252
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175092753
Trouwens, ik zou op die leeftijd niks aan mijn kind overlaten, ik ben er overal bij en al helemaal als het om doktersbezoek gaat.

Man man man.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Vis een optie? woensdag 15 november 2017 @ 18:25:10 #253
70532 loveli
N
pi_175092965
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef Montelly het volgende:
Trouwens, ik zou op die leeftijd niks aan mijn kind overlaten, ik ben er overal bij en al helemaal als het om doktersbezoek gaat.

Man man man.
Best jammer dat dit niet vanzelfsprekend is.
crap in = crap out
pi_175093113
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Jij gaat wel mee neem ik aan, of wil ze expliciet alleen?
Vrouw gaat mee.
  woensdag 15 november 2017 @ 18:50:31 #255
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175093599
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:36 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat een ordinair taalgebruik over een meisje wat net 13 is :N
Het is geen meisje meer, het is een jonge vrouw. Vruchtbaar.
Waar denk je dat die menstruatie vandaan komt? Naar onze morele maatstaven is ze te jong voor geslachtsgemeenschap, haar lichaam vertelt een ander verhaal. Elke eisprong die zonder bevruchting eindigt, is een verloren zwangerschap, een die voor haar met heftige krampen eindigt. Alles in haar lichaam is met hormonen in gereedheid gebracht voor copulatie en zwangerschap. Dat kun je niet negeren. Daar kun je goed mee omgaan, door met ratio te schermen ("het is niet verstandig... want..."), je kunt ook je kop in het zand steken, ontkennen dat ze een geslachtsrijpe vrouw is en haar aan haar lot overlaten.
pi_175093875
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is geen meisje meer, het is een jonge vrouw. Vruchtbaar.
Waar denk je dat die menstruatie vandaan komt? Naar onze morele maatstaven is ze te jong voor geslachtsgemeenschap, haar lichaam vertelt een ander verhaal. Elke eisprong die zonder bevruchting eindigt, is een verloren zwangerschap, een die voor haar met heftige krampen eindigt. Alles in haar lichaam is met hormonen in gereedheid gebracht voor copulatie en zwangerschap. Dat kun je niet negeren. Daar kun je goed mee omgaan, door met ratio te schermen ("het is niet verstandig... want..."), je kunt ook je kop in het zand steken, ontkennen dat ze een geslachtsrijpe vrouw is en haar aan haar lot overlaten.
Je gelooft dit zelf ook echt hè?
Hoeveel dochters heb jij? Waarschijnlijk geen, anders had je geweten dat 13 jarige meisjes nog niet met seks bezig zijn op de manier die jij denkt. Die ik overigens ook behoorlijk ziek vind.
pi_175094337
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je gelooft dit zelf ook echt hè?
Hoeveel dochters heb jij? Waarschijnlijk geen, anders had je geweten dat 13 jarige meisjes nog niet met seks bezig zijn op de manier die jij denkt. Die ik overigens ook behoorlijk ziek vind.
Nee, jij gelooft jouw eigen waarheid net zo hard.

Wat de waarheid is, zullen we niet weten. Wij kennen je dochter niet, maar ik denk dat jij ook niet weet hoe zij erover denkt. Mogelijk is ze klaar voor seks en kiest ervoor dit nog niet te doen, mogelijk is ze daar nog niet mee bezig, en misschien is ze al seksueel actief (wat ik zelf ook jong vind hoor, maar biologische processen laten zich niet leiden door waarden en normen).

Met mopperen, ontkennen, controleren ga je er nooit achterkomen wat haar écht bezig houdt. Laat staan haar daarbij begeleiden.

Goed dat je vriendin meegaat naar de huisarts ^O^ Welke vragen gaan de dames daar stellen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 november 2017 @ 19:25:11 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175094777
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je gelooft dit zelf ook echt hè?
Hoeveel dochters heb jij? Waarschijnlijk geen, anders had je geweten dat 13 jarige meisjes nog niet met seks bezig zijn op de manier die jij denkt. Die ik overigens ook behoorlijk ziek vind.
In hun gedachten zijn ze er meestal niet mee bezig, maar hun lichaam vertelt een ander verhaal.
Dat is ook precies de ellende met die jongedames, de biologie loopt ver vooruit op wat maatschappelijke grenzen zijn en dat kan hen enorm in verwarring brengen. Hun hormonen sturen naar A, hun omgeving naar B en zij zitten in een spagaat daartussen.

Als je zegt "nee" is het misschien tijd om nog eens in je biologieboekjes te kijken over wat de pubertijd voor meisjes betekent.
  Vis een optie? woensdag 15 november 2017 @ 19:29:20 #259
70532 loveli
N
pi_175094901
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:25 schreef Lunatiek het volgende:
pubertijd
Over hormonen en pubers gesproken, hoe oud ben jij eigenlijk?
crap in = crap out
  woensdag 15 november 2017 @ 19:30:35 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175094928
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je gelooft dit zelf ook echt hè?
Hoeveel dochters heb jij? Waarschijnlijk geen, anders had je geweten dat 13 jarige meisjes nog niet met seks bezig zijn op de manier die jij denkt. Die ik overigens ook behoorlijk ziek vind.
Wat denk jij dat ongesteld zijn is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 november 2017 @ 19:32:02 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175094964
Ik vind het wel heel naïef om te denken dat een 13-jarige niet met seks bezig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175094996
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Fijn voor jou dat je op je 14de al aan de pil zat, maar laat anderen ook in hun waarde om te kunnen bepalen wat wel en niet goed voor hun kind is.
Zeg hallo, ik zeg toch nergens dat TS zijn dochter aan de pil moet zetten? Ik belicht alleen de andere kant door mijn eigen ervaring te delen.

Als je het dan hebt over in hun waarde laten...
  woensdag 15 november 2017 @ 19:34:42 #263
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175095045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Over hormonen en pubers gesproken, hoe oud ben jij eigenlijk?
Oud genoeg om het verschil tussen puberteit en pubertijd te kennen.
pi_175095217
Nou ik heb inmiddels genoeg nuttige tips en adviezen gekregen waarvoor dank.
pi_175096090
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je zou je dochter wel 2 à 3 dagen per maand thuishouden van school omdat ze helse pijnen lijdt?
Ik weet niet wat ik zou doen in zo een situatie.
  woensdag 15 november 2017 @ 20:15:04 #266
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175096183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:32 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het wel heel naïef om te denken dat een 13-jarige niet met seks bezig is.
:') dit doe je bewust hè
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 15 november 2017 @ 20:17:01 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175096231
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:15 schreef Montelly het volgende:

[..]

:') dit doe je bewust hè
Nee, maar droom lekker verder van krokussen, sneeuwvlokjes, vlinders en een perfecte wereld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 november 2017 @ 20:21:26 #268
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175096321
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar droom lekker verder van krokussen, sneeuwvlokjes, vlinders en een perfecte wereld.
Mens, er is werkelijk waar, helemaal niemand in dit topic die zegt dat een 13 jarige niet seksueel aktief kan zijn...echt helemaal niemand. Toch blijf je - tot vervelends aan toe - je interpretatie doordrammen.

Zo vervelend gewoon.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 15 november 2017 @ 20:31:16 #269
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175096567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is geen meisje meer, het is een jonge vrouw. Vruchtbaar.
Waar denk je dat die menstruatie vandaan komt?
Meisje van 13 zie ik nog altijd aan voor een kind. Fysiologisch is ze misschien geslachtsrijp maar zo kijk ik naar een 13 jarige absoluut niet. En dat is in dit topic ook helemaal niet aan de orde.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 15 november 2017 @ 21:00:36 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175097372
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

Mens, er is werkelijk waar, helemaal niemand in dit topic die zegt dat een 13 jarige niet seksueel aktief kan zijn...echt helemaal niemand. Toch blijf je - tot vervelends aan toe - je interpretatie doordrammen.

Zo vervelend gewoon.
Volgens mij lees jij dingen die ik niet post en neem je me vervolgens de dingen die je zelf verzint ook nog kwalijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175099231
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 09:47 schreef 8777 het volgende:

[..]

Die wil thuis onder een dekentje op de bank netflixen terwijl iemand haar over haar rugje kriebelt, die iemand ben ik dan meestal.
Misschien speelt dit ook wel een klein beetje mee? Vaker zo chillen zonder dat ze ziek is..

Ik vind het niet abnormaal om je 13-jarige dochter nog niet aan de hormonen te willen. Misschien ten overvloede, maar ik zie het hier nog niet genoemd: onder dè pil zitten naast zwaardere ook lichtere en zoiets als de mini-pil. Het zijn dus niet alleen maar bommen. Daarnaast kun je met de huisarts erbij nog eens extra benadrukken dat de pil geen 100% bescherming geeft (sowieso niet tegen soa's), zeker als niet ze zo een mini-pil niet gewoon regelmatig slikt en dingen als diarree krijgt enzo.
Niet om je te overtuigen dat je dochter NU alsnog aan die pil moet, maar om wat nuance aan te brengen zeg maar zodat het ook minder als een vrijbrief overkomt enzo.

What the fuck ladies is dat trouwens voor advies om maar lekker van een gemiddelde uit te gaan!? Ts dochter is focking dertien. Een leeftijd waarbij er het nodige in je lijf verandert en je het weer of liever gezegd beter moet gaan leren kennen. Dat kun je grondig verstoren door de aanname dat het vast alleen maar die drie dagen erg genoeg is voor pijnstillers en dan maar op te dragen dat ze maar gewoon door moet bijten met die heus wel meevallende pijn. Lijkt me ook echt uitnodigend voor verdere gesprekken ook als je zo eigenlijk aangeeft niet open te staan voor wat zij ervaart, maar liever aan statistiekjes vast wil houden.

Bij mij werkte naproxen het beste van de nsaids, die kreeg ik gewoon van de huisarts voorgeschreven. Nu had ik het iets erger dan de dochter van de ts zo te lezen, dus ik hoefde me gelukkig niet zo te verdedigen. Niet alleen de eerste dagen als het bloeden begon (en zeven dagen aanhield overigens), maar ook de aanloop naar het bloeden waren echt slopend. Ik ben dan ook op mijn veertiende alsnog aan de pil gegaan, omdat het na zo een twee jaar nog steeds niet echt verbeterde.

Ts schrijft dat je meerdere middeltjes hebt opgepikt. Heb je wel gecheckt of je die samen kan combineren? Sommige dingen kunnen elkaar versterken of tegenwerken namelijk, plantjes zijn niet per definitie onschuldiger dan chemische meuk dus pas een beetje op daarmee. Ook omdat je als je alles tegelijk erin mikt, niet zo goed kan merken wat nou wel of niet werkt. Om nog maar niet te spreken over eventuele bijwerkingen. Tevens kan het bij sommige dingen even duren voor ze echt gaan werken. Teunisbloemolie maakte wel echt een positief verschil bij mij, maar dat merkte ik pas echt na een paar weken slikken. Even wat pilletjes voorafgaand aan de menstruatie en dan weer stoppen had beduidend minder effect. Om zo een voorbeeld te geven.
Iemand anders noemde masturberen al. Niet wat je je 13-jarige dochter aan wil raden vermoed ik, maar het kan wel echt een goed middel zijn tegen de krampen en ter ontspanning. Ook nog niet genoemd, magnesium. In plaats van een potje pillen kopen zou je haar ook met enige regelmaat banaan kunnen laten eten. Pak je gelijk nog de nodige kalium en andere leuke stofjes mee.

Het kan lui overkomen om naar Netflix te gaan zitten staren, maar het leidt wel af van je pijnlijke buik die je liever negeert op zo een moment. En ja, zowel dat negeren als een simpele serie volgen kunnen bakken energie kosten. Heel lief dat je haar dan wat comfort bied met ruggekriebel enzo, maar wees je wel bewust dat het zo ook een middel kan worden om zulke liefde te krijgen van je.
  woensdag 15 november 2017 @ 22:25:32 #272
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175099791
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Meisje van 13 zie ik nog altijd aan voor een kind. Fysiologisch is ze misschien geslachtsrijp maar zo kijk ik naar een 13 jarige absoluut niet. En dat is in dit topic ook helemaal niet aan de orde.
Het is in zoverre relevant in dit topic dat je moet accepteren dat het lichamelijk geen kind meer is. Daarom heeft ze de ongemakken van een geslachtsrijpe, volwassen vrouw en een gewijzigde hormoonhuishouding met alle gevolgen vandien.
Beetje pappen en nathouden alsof het een kind is dat zich aanstelt gaat niet helpen. Je kind medicijnen weigeren omdat je niet accepteert dat ze lichamelijk bijna volwassen is, zet geen zoden aan de dijk.
Kleine meisjes worden groot, doe je niks aan.
pi_175100219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien speelt dit ook wel een klein beetje mee? Vaker zo chillen zonder dat ze ziek is..

Ik vind het niet abnormaal om je 13-jarige dochter nog niet aan de hormonen te willen. Misschien ten overvloede, maar ik zie het hier nog niet genoemd: onder dè pil zitten naast zwaardere ook lichtere en zoiets als de mini-pil. Het zijn dus niet alleen maar bommen. Daarnaast kun je met de huisarts erbij nog eens extra benadrukken dat de pil geen 100% bescherming geeft (sowieso niet tegen soa's), zeker als niet ze zo een mini-pil niet gewoon regelmatig slikt en dingen als diarree krijgt enzo.
Niet om je te overtuigen dat je dochter NU alsnog aan die pil moet, maar om wat nuance aan te brengen zeg maar zodat het ook minder als een vrijbrief overkomt enzo.

What the fuck ladies is dat trouwens voor advies om maar lekker van een gemiddelde uit te gaan!? Ts dochter is focking dertien. Een leeftijd waarbij er het nodige in je lijf verandert en je het weer of liever gezegd beter moet gaan leren kennen. Dat kun je grondig verstoren door de aanname dat het vast alleen maar die drie dagen erg genoeg is voor pijnstillers en dan maar op te dragen dat ze maar gewoon door moet bijten met die heus wel meevallende pijn. Lijkt me ook echt uitnodigend voor verdere gesprekken ook als je zo eigenlijk aangeeft niet open te staan voor wat zij ervaart, maar liever aan statistiekjes vast wil houden.

Bij mij werkte naproxen het beste van de nsaids, die kreeg ik gewoon van de huisarts voorgeschreven. Nu had ik het iets erger dan de dochter van de ts zo te lezen, dus ik hoefde me gelukkig niet zo te verdedigen. Niet alleen de eerste dagen als het bloeden begon (en zeven dagen aanhield overigens), maar ook de aanloop naar het bloeden waren echt slopend. Ik ben dan ook op mijn veertiende alsnog aan de pil gegaan, omdat het na zo een twee jaar nog steeds niet echt verbeterde.

Ts schrijft dat je meerdere middeltjes hebt opgepikt. Heb je wel gecheckt of je die samen kan combineren? Sommige dingen kunnen elkaar versterken of tegenwerken namelijk, plantjes zijn niet per definitie onschuldiger dan chemische meuk dus pas een beetje op daarmee. Ook omdat je als je alles tegelijk erin mikt, niet zo goed kan merken wat nou wel of niet werkt. Om nog maar niet te spreken over eventuele bijwerkingen. Tevens kan het bij sommige dingen even duren voor ze echt gaan werken. Teunisbloemolie maakte wel echt een positief verschil bij mij, maar dat merkte ik pas echt na een paar weken slikken. Even wat pilletjes voorafgaand aan de menstruatie en dan weer stoppen had beduidend minder effect. Om zo een voorbeeld te geven.
Iemand anders noemde masturberen al. Niet wat je je 13-jarige dochter aan wil raden vermoed ik, maar het kan wel echt een goed middel zijn tegen de krampen en ter ontspanning. Ook nog niet genoemd, magnesium. In plaats van een potje pillen kopen zou je haar ook met enige regelmaat banaan kunnen laten eten. Pak je gelijk nog de nodige kalium en andere leuke stofjes mee.

Het kan lui overkomen om naar Netflix te gaan zitten staren, maar het leidt wel af van je pijnlijke buik die je liever negeert op zo een moment. En ja, zowel dat negeren als een simpele serie volgen kunnen bakken energie kosten. Heel lief dat je haar dan wat comfort bied met ruggekriebel enzo, maar wees je wel bewust dat het zo ook een middel kan worden om zulke liefde te krijgen van je.
Ik denk ook niet dat ze zich aanstelt ofzo, maar de pil gaat het echt niet worden. Dochter zelf ziet dat geloof ik ook niet zo zitten. Maar vrijdag gaat ze met Kim weer naar de huisarts, nu zit onze eigen huisarts er weer, de eerste keer dat we ervoor naar de huisarts gingen zat er een invaller. Dus ik wacht even af met middeltjes geven tot ze bij de huisarts is geweest.
pi_175100640
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is in zoverre relevant in dit topic dat je moet accepteren dat het lichamelijk geen kind meer is. Daarom heeft ze de ongemakken van een geslachtsrijpe, volwassen vrouw en een gewijzigde hormoonhuishouding met alle gevolgen vandien.
Beetje pappen en nathouden alsof het een kind is dat zich aanstelt gaat niet helpen. Je kind medicijnen weigeren omdat je niet accepteert dat ze lichamelijk bijna volwassen is, zet geen zoden aan de dijk.
Kleine meisjes worden groot, doe je niks aan.
Jongen, laat je dochter van 13 lekker neuken dan.
  woensdag 15 november 2017 @ 23:08:36 #275
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175101000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jongen, laat je dochter van 13 lekker neuken dan.
Dan laat hij ook gelijk zien hoe progressief en "open-minded" hij wel niet is. Want meisjes worden groot en ze bloeit al, dan kan ze ook gewoon genomen worden. Hup niet pappen en nathouden maar gaan met die zooi..

Gadver.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')