abonnement Unibet Coolblue
pi_175053741
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 19:27 schreef Scuidward het volgende:

[..]

We mogen als consument best ons gezonde boerenverstand gebruiken, eens. Als producent mag je ook moeite doen om een en ander helder op de verpakking te zetten. En laat het daar in de praktijk nu aan schorten. Vaak genoeg staat er met koeienletters op dat proces A of product B in de verpakking zit, maar blijkt er bij navraag toch via een omweg een verwerkte variant van product C via proces D in land E toegevoegd te zijn, maar mag het volgens de Europese dan wel Nederlandse wetgeving wel als product B verkocht worden, omdat er minstens X procent in verwerkt is.

En zover reikt mijn parate kennis niet.
Mjah, fair enough. Maar die momenten, dat het programma je nog eens wat bijbrengt, die zijn wel echt schaars geworden hoor. En dan gaat die stijl wel echt compleet op z’n bek vind ik :P
-nee-
  maandag 13 november 2017 @ 21:32:00 #27
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_175053779
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 21:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mjah, fair enough. Maar die momenten, dat het programma je nog eens wat bijbrengt, die zijn wel echt schaars geworden hoor. En dan gaat die stijl wel echt compleet op z’n bek vind ik :P
Ja, goed, een beetje andere opzet kan geen kwaad, meegaan met de tijd enzovoorts.

Als ze de slechte woordgrappen maar houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')