abonnement Unibet Coolblue
pi_174984206
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nu weer pallets sorteren?
Nee, helaas. Technische Bedrijfskunde studeren en iets van mn leven maken :D
pi_174984385
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:02 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk moet dat niet. Dat toen we toch zelf? Er wordt eigenlijk nooit een topic geopend door een minderheid, maar vrijwel uitsluitend iemand die loopt te haten op een minderheid die ook even wat wil zeggen.

[..]

Nou, dat dus.
Heel die hype doe we gewoon zelf.
Je slaat de spijker op zijn kop. We doen het allemaal zelf. Het is dus altijd een 'attente medewerker' die het spaarvarkentje weghaalt, de naaktposters verwijdert, of het varkensvlees uit het menu laat verdwijnen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:57:27 #78
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_174984536
Je kunt natuurlijk ook gewoon als een ekchte baas hier allemaal boven staan, en gewoon niks van aantrekken allemaal.

Idd lekker bier drinken! Leef je leven ja toch niet te druk maken.
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:12:39 #79
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_174984898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:42 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Technische Bedrijfskunde studeren
.
.
.
iets van mn leven maken :D
_O-
pi_174985329
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:12 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

_O-
is goed Sylvana ^O^
pi_174985895
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:32 schreef TheInnocent het volgende:
ook laatst in mijn dansschool, toiletten gender neutraal.. ik vind het ranzig om de kraan open te draaien wanneer ik mijn flesje met water wil vullen.. heeft zo’n vent net aan zijn lul gezeten en raakt hij het aan om zijn handen te wassen. Toiletbril ook vies.. voel me ongemakkelijk.. het toilet is best een intieme ruimte.. m/v kleedkamers zijn toch ook gescheiden.. ik vind het echt vervelend. Begrijp het idee, maar denk dat meer mensen er nu last van hebben dan mensen die wel echt gender neutrale wc’s willen.
vrouwen zitten ook aan hun geslachtsdeel hoor. En wie vult zijn waterflesje dan ook bij in de wc? Doe dat ff in een keuken. Elk gebouw heeft wel ergens een aanrecht met kraan, al is het maar om de waterkoker voor de thee te kunnen vullen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174993134
Wel een leuk toppik volgens mij. Innocent die zwanger raakt door jizz van een wildvreemde kerel aan haar drinkflesje enzo. Echte wereldproblemen :Y

Zo dadelijk even lezen :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174993512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:42 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Nee, helaas. Technische Bedrijfskunde studeren en iets van mn leven maken :D
:')
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 07:53:20 #84
186611 Haags
pi_174993614
Hoe merk je eigenlijk dat een cavia depressief is?
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2017 @ 10:11:35 #85
460494 naoomx
pi_174994724
Uhm waar gaat de OP heen in godsnaam? Beetje onsamenhangend dit.

Genderneutraliteit overal maakt alles alleen maar makkelijker imo. De nieuwe regering is kut. En voor de rest boeit het me niks.
pi_174995393
kuzu altijd een terechte klacht _O_
pi_174995639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:40 schreef Vocatala het volgende:
Alles moet gender neutraal, bij de minste of geringste kritische noot voelt men zich diep beledigd en voelt de drang dit aan alles en iedereen te verkondigen. Smaad, laster en belediging gaan vóór feitelijke onderbouwing, vaak puur uit eigenbelang. Kinderen in groep 4 sturen de juf een appje dat ze vandaag niet naar school komen omdat de cavia depressief is. Volstrekte idioten worden toegelaten tot de tweede kamer en zien dit als een grote speeltuin. Ik doel op Kuzu die er zijn hobby van gemaakt lijkt te hebben om op zoveel mogelijk vlakken mensen tegen de schenen te schoppen. Als dat niet meer lukt richt die zich toch gewoon op de voorzitter? Niemand die er iets van zegt. Een biertje kost je minimaal ¤2,50, wanneer je iets verkeerds roept loop je het risico dat mensen je hoofd zullen beschouwen als voetbal. Hard werken wordt bestraft met torenhoge belastingen terwijl Shell vrijstelling krijgt van het betalen van dividend belasting omdat ze de politiek onder druk zetten. |:(

Aanvullingen zijn welkom

Gelukkig is het vrijdag en kunnen we zo bier drinken. Fijn weekend. B:)B
Haten op Kuzu meister. :') Dat krijg je als je Wilders jarenlang zijn gang laat gaan. :')
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 15:24:45 #88
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175000107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:43 schreef zovty het volgende:
Waarom worden veel mensen zo onzeker als mensen een andere dan gangbare mening blijken te hebben?

Iedereen mag iets toch stom vinden? Dat is toch de vrijheid die we hebben? Die heeft toch iedereen? Waarom zo angstig daar op reageren?
Dat zou het moeten zijn in de beoogde samenleving. Punt is dat andere belangen dit overschreven hebben. Minderheden zoals schreeuwnegers, alsook de 'elite' in bedrijven, banken en politiek, vinden hun eigen veer in de reet belangrijker dan te doen waar ze voor zijn bedoeld.

Verder goed topic, en dit keer zonder vogeltjesdans.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 15:28:55 #89
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175000181
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Haten op Kuzu meister. :') Dat krijg je als je Wilders jarenlang zijn gang laat gaan. :')
Je vergeet dat Wilders diezelfde kans kreeg omdat de heersende politiek het al tientallen jaren liet afweten. Met kabinet Kok al.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 15:33:41 #90
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175000247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:11 schreef naoomx het volgende:
Uhm waar gaat de OP heen in godsnaam? Beetje onsamenhangend dit.

Genderneutraliteit overal maakt alles alleen maar makkelijker imo. De nieuwe regering is kut. En voor de rest boeit het me niks.
Het gaat over een verschuiving van het normale en geaccepteerde naar een sfeer waar de minderheid het enkel op basis van geschreeuw voor elkaar krijgt om de meest debiele zaken geregeld te krijgen.

Met zwarte Piet als schrijnend voorbeeld op de eerste plaats.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175000617
Mogelijke oorzaken:

- Toenemende welvaart (mensen maken zich druk om irrelevante zaken)
- Populariteit slachtofferrol (tegenwoordig krijg je dingen voor elkaar door de slachtofferrol te kiezen)
pi_175002418
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het gaat over een verschuiving van het normale en geaccepteerde naar een sfeer waar de minderheid het enkel op basis van geschreeuw voor elkaar krijgt om de meest debiele zaken geregeld te krijgen.

Met zwarte Piet als schrijnend voorbeeld op de eerste plaats.
Goed verwoord ^O^ Helaas lijkt nog niet iedereen dit in te zien.
pi_175002474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:40 schreef Vocatala het volgende:
Alles moet gender neutraal, bij de minste of geringste kritische noot voelt men zich diep beledigd en voelt de drang dit aan alles en iedereen te verkondigen. Smaad, laster en belediging gaan vóór feitelijke onderbouwing, vaak puur uit eigenbelang. Kinderen in groep 4 sturen de juf een appje dat ze vandaag niet naar school komen omdat de cavia depressief is. Volstrekte idioten worden toegelaten tot de tweede kamer en zien dit als een grote speeltuin. Ik doel op Kuzu die er zijn hobby van gemaakt lijkt te hebben om op zoveel mogelijk vlakken mensen tegen de schenen te schoppen. Als dat niet meer lukt richt die zich toch gewoon op de voorzitter? Niemand die er iets van zegt. Een biertje kost je minimaal ¤2,50, wanneer je iets verkeerds roept loop je het risico dat mensen je hoofd zullen beschouwen als voetbal. Hard werken wordt bestraft met torenhoge belastingen terwijl Shell vrijstelling krijgt van het betalen van dividend belasting omdat ze de politiek onder druk zetten. |:(

Aanvullingen zijn welkom

Gelukkig is het vrijdag en kunnen we zo bier drinken. Fijn weekend. B:)B
Tis gewoon dat klagers teveel een platform krijgen omdat.....ze klagen i.p.v. serieus te kijken of ze echt wel iets te klagen hebben en of het legitiem is. Zij zijn ook de oorzaak van spanningen omdat ze het eerst beginnen met hun klagende leugens over iets dat ze als waarheid andere proberen aan te smeren.
pi_175002600
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:26 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tis gewoon dat klagers teveel een platform krijgen omdat.....ze klagen i.p.v. serieus te kijken of ze echt wel iets te klagen hebben en of het legitiem is. Zij zijn ook de oorzaak van spanningen omdat ze het eerst beginnen met hun klagende leugens over iets dat ze als waarheid andere proberen aan te smeren.
Inderdaad, zoals Mark031 al aankaartte: Mensen nemen de slachtoffer rol aan en beginnen in het wilde weg dingen te roepen. Helaas krijgen ze vaak nog steun ook, want er is altijd wel iemand die het met ze eens is. Niemand mag er iets van zeggen want: vrijheid van meningsuiting...Om moe van te worden..
pi_175002792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:19 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Je bent het in ieder geval niet met me eens.. Wat is jouw mening in deze dan?

Wetenschappelijke onderbouwing? Wat een kul! Gezond verstand en rationeel denken is wat je gaat helpen bij het vinden van het antwoord. Iemand met gezond verstand zal tot de conclusie komen dat een seksuele relatie tussen kind en volwassene volstrekt belachelijk is en tegen alle morele kwesties in gaat.

En ja, je stelt alleen maar vragen. Die vragen trekken al mijn argumenten wel in twijfel en daaruit concludeer ik dat je dus geen problemen hebt met pedofilie. Prove me wrong. (met wetenschappelijke onderbouwing graag :r )
Ik ben tegen geweld in alle vormen, dat is het enige waar ik zeker over ben.

Als ik een dochter zou hebben zou ik zeker niet willen dat die seksueel misbruikt (zie ik ook als een vorm van geweld) zou worden, of het nou een jongen is van 15 of een man van 21.. ik trek er geen strikte leeftijdsgrens aan, gaat mij om de intenties van een persoon. Verder is mijn dochter niet mijn bezit, kan alleen voorlichten maar niets afdwingen.. denk ik zo.
pi_175003032
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben tegen geweld in alle vormen, dat is het enige waar ik zeker over ben.

Als ik een dochter zou hebben zou ik zeker niet willen dat die seksueel misbruikt (zie ik ook als een vorm van geweld) zou worden, of het nou een jongen is van 15 of een man van 21.. ik trek er geen strikte leeftijdsgrens aan, gaat mij om de intenties van een persoon. Verder is mijn dochter niet mijn bezit, kan alleen voorlichten maar niets afdwingen.. denk ik zo.
Eigenlijk is het inderdaad wel bijzonder dat een minderjarige wel met minderjarigen kan sexen maar niet met meerderjarigen. Minderjarigen kwetsen elkaar net zo goed en kunnen ook misbruik maken van elkaar. Pragmatisch gezien is het natuurlijk niet goed verdedigbaar om een minderjarige relatie strafbaar te stellen, maar de redenatie is wel ingewikkeld.
Dit bedoel je denk ik, innocent?
pi_175003122
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eigenlijk is het inderdaad wel bijzonder dat een minderjarige wel met minderjarigen kan sexen maar niet met meerderjarigen. Minderjarigen kwetsen elkaar net zo goed en kunnen ook misbruik maken van elkaar. Pragmatisch gezien is het natuurlijk niet goed verdedigbaar om een minderjarige relatie strafbaar te stellen, maar de redenatie is wel ingewikkeld.
Dit bedoel je denk ik, innocent?
Yes. ;)
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 18:50:00 #98
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175004136
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben tegen geweld in alle vormen, dat is het enige waar ik zeker over ben.

Als ik een dochter zou hebben zou ik zeker niet willen dat die seksueel misbruikt (zie ik ook als een vorm van geweld) zou worden, of het nou een jongen is van 15 of een man van 21.. ik trek er geen strikte leeftijdsgrens aan, gaat mij om de intenties van een persoon. Verder is mijn dochter niet mijn bezit, kan alleen voorlichten maar niets afdwingen.. denk ik zo.
Als jij een dochter zou hebben, zou ik eerst pics willen zien.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 18:50:36 #99
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175004155
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eigenlijk is het inderdaad wel bijzonder dat een minderjarige wel met minderjarigen kan sexen maar niet met meerderjarigen. Minderjarigen kwetsen elkaar net zo goed en kunnen ook misbruik maken van elkaar. Pragmatisch gezien is het natuurlijk niet goed verdedigbaar om een minderjarige relatie strafbaar te stellen, maar de redenatie is wel ingewikkeld.
Dit bedoel je denk ik, innocent?
Heb jij een minderjarige dochter? :9
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  † In Memoriam † zondag 12 november 2017 @ 01:25:53 #100
460494 naoomx
pi_175011467
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het gaat over een verschuiving van het normale en geaccepteerde naar een sfeer waar de minderheid het enkel op basis van geschreeuw voor elkaar krijgt om de meest debiele zaken geregeld te krijgen.

Met zwarte Piet als schrijnend voorbeeld op de eerste plaats.
Ah, duidelijk. Dank u. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')