abonnement Unibet Coolblue
pi_174959383
R.I.P. Within Temptation dus. Of gaan we nu Kamelot/Nightwish achtige praktijken krijgen dat ze om de 3 jaar van zanger(es) veranderen?

Ik hoop nog wel op een afscheidstour dan :). Dan neem ik nog wel showtje mee.
pi_174959425
Het zou ook nog kunnen dat er morgen gewoon een nieuw album op de website gedropt wordt.

Even tussen alle rip WT gedachten door.
ijs_beer fan!
pi_174959450
Of ik lees grwoon beter en zie dat t om een verklaring van sharon gaat :')
ijs_beer fan!
pi_174959466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:50 schreef NanKing het volgende:
Of ik lees grwoon beter en zie dat t om een verklaring van sharon gaat :')
Misschien in het kader van #metoo

Ik werd jarenlang gedwongen om zwarte kledij te dragen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174959494
Dat lijkt me haast het enige alternatief. Maar ik denk Sharon vertrekt en wellicht vervangen door god knows who. Aangezien het zo specifiek een statement van háár is, niet van de gehele band.
pi_174959529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien in het kader van #metoo

Ik werd jarenlang gedwongen om zwarte kledij te dragen
"eigenlijk wilde ik gewoon een mooie bontkraag maar door alle peer pressure heb ik t nooit gedurfd"
ijs_beer fan!
pi_174959709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:33 schreef Handleiding het volgende:

[..]

omdat dat een aandachtsgeile zanger is.
Fair point. Ik volg het ESF verder niet en krijg er meestal weinig van mee, dus zoveel te beter.
pi_174960031
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:13 schreef Karstman het volgende:

[..]

Wel schattig hoe je je aan het idee vastklampt dat vrijdag een positieve boodschap wordt.

Maar nee het wordt gewoon het einde van WT, of op zijn minst van WT met Sharon. Maar om eerlijk te zijn lijkt me dat niet echt denkbaar omdat Sharon teveel het boegbeeld van de band is, meer dan Tarja dat was voor Nightwish. Hoop wel dat er nog een vette afscheidstournee komt.
Echte fans steunen de band en niet alleen de zanger of zangeres. Net als met Nightwish, al heb ik Anette nooit een goede keus gevonden destijds. Maar concerten werden toch uitverkocht.
pi_174960074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
R.I.P. Within Temptation dus. Of gaan we nu Kamelot/Nightwish achtige praktijken krijgen dat ze om de 3 jaar van zanger(es) veranderen?

Ik hoop nog wel op een afscheidstour dan :). Dan neem ik nog wel showtje mee.
Zo snel veranderde Nightwish niet van zangeres, Anette is toch ruim 5,5 jaar hun zangeres geweest, Floor inmiddels ook al 5 jaar en ziet er (tot nu toe) niet naar uit dat zij snel zal vertrekken. Al lijkt het me wel lastig om werk en privé te combineren gezien haar vriend Hannes ook veel op tournee is met Sabaton, helemaal nu ze een kind hebben.
pi_174960104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:30 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zo snel veranderde Nightwish niet van zangeres, Anette is toch ruim 5,5 jaar hun zangeres geweest, Floor inmiddels ook al 5 jaar en ziet er (tot nu toe) niet naar uit dat zij snel zal vertrekken.
Ik overdrijf graag :). Uiteindelijk zijn ze toch al bij nummer 3 beland. Volgens mij zie je dat nergens zoveel als bij die Symphrock bands.. maar dat kan ik ook me zelf inbeelden.
pi_174960152
Ik stem voor Charlotte Wessels overigens



:9 :@
pi_174960178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik overdrijf graag :). Uiteindelijk zijn ze toch al bij nummer 3 beland. Volgens mij zie je dat nergens zoveel als bij die Symphrock bands.. maar dat kan ik ook me zelf inbeelden.
Sirenia heeft sinds vorig jaar zelfs al de 6e zangeres in het 16jarig bestaan van de band.
pi_174963137
Een kennis van mij had op de radio gehoord dat Portugal Sharon naar het ESF gaat sturen. Geen idee op welke zender ze dat heeft gehoord.

Maar dat mag toch niet, een artiest van buiten het eigen land sturen?
  donderdag 9 november 2017 @ 17:08:54 #64
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174963208
Het songfestival is volgend jaar in Portugal...Misschien verkeerd verstaan?
pi_174963220
Vanavond zit Sharon bij Humberto om haar mededeling te doen. Dus vanavond in plaats van morgen.

https://www.facebook.com/(...)5693?hc_location=ufi
pi_174963240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:04 schreef Alieda-R het volgende:
Een kennis van mij had op de radio gehoord dat Portugal Sharon naar het ESF gaat sturen. Geen idee op welke zender ze dat heeft gehoord.

Maar dat mag toch niet, een artiest van buiten het eigen land sturen?
Ja hoor, dat mag wel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174963243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:08 schreef morgane het volgende:
Het songfestival is volgend jaar in Portugal...Misschien verkeerd verstaan?
Denk het ook, volgens mij is elk deelnemend land verplicht om iemand uit eigen land te sturen.
pi_174963247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag wel.
Apart.
  donderdag 9 november 2017 @ 17:11:38 #69
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174963255
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:36 schreef Cyanide- het volgende:
Ik stem voor Charlotte Wessels overigens

[ afbeelding ]

:9 :@
Komt niet direct over alsof ze daar het bereik voor heeft
pi_174963274
Ik kijk bijna nooit naar Late Night, maar vanavond maar wel even. Benieuwd wat Sharon te melden heeft.
pi_174963333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:11 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Apart.
We hebben het over het ESF, toch?

Céline Dion is een keer namens Zwitserland naar het ESF gegaan en won (dat was het begin van haar carrière, geloof ik). Ze is echter geboren en getogen Canadees. France Gall komt uit Frankrijk, maar trad op voor Luxenburg. Betty Missiego komt uit Peru, trad op voor Spanje. Etc, etc.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174963718
"My Indigo

Today we learned, Sharon den Adel will soon launch her solo project, called “My Indigo“. More news will be published on Friday. A promotional image was found by DONTTEARMEDOWN on the official Within Temptation website on November 8, 2017, adjoined with the text “Sharon launches solo project “My Indigo“”.

We can expect her first solo single on Friday, called “My Indigo“."

Ik lees net dit, was dit al eerder bekend? Ze zal wel solo verder gaan dan denk ik?
hello human.
  donderdag 9 november 2017 @ 17:39:31 #73
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174963756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:37 schreef shizupanda het volgende:
"My Indigo

Today we learned, Sharon den Adel will soon launch her solo project, called “My Indigo“. More news will be published on Friday. A promotional image was found by DONTTEARMEDOWN on the official Within Temptation website on November 8, 2017, adjoined with the text “Sharon launches solo project “My Indigo“”.

We can expect her first solo single on Friday, called “My Indigo“."

Ik lees net dit, was dit al eerder bekend? Ze zal wel solo verder gaan dan denk ik?
Nice, goed gevonden
bijbehorende plaatje:
pi_174963790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:37 schreef shizupanda het volgende:
"My Indigo

Today we learned, Sharon den Adel will soon launch her solo project, called “My Indigo“. More news will be published on Friday. A promotional image was found by DONTTEARMEDOWN on the official Within Temptation website on November 8, 2017, adjoined with the text “Sharon launches solo project “My Indigo“”.

We can expect her first solo single on Friday, called “My Indigo“."

Ik lees net dit, was dit al eerder bekend? Ze zal wel solo verder gaan dan denk ik?
Is ze al een tijd mee bezig zo te zien op haar eigen facebook pagina. Zal ze vanavond wel meer over vertellen.
pi_174963791
Het ziet er iig niet heel 'gothic'-achtig meer uit ofzo :'(
Ben benieuwd of WT dan helemaal gaat stoppen of wel een nieuwe zangeres gaat nemen... x_x
hello human.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')