abonnement Unibet Coolblue
pi_174801243
Ja, je bent hartstikke gek.

Dat je dit kinderachtige kutgedrag accepteert en er zelfs in meegaat.
  woensdag 1 november 2017 @ 12:35:30 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174801296
Wat een ontzettende relnicht :')
  woensdag 1 november 2017 @ 13:52:19 #28
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174802688
De fuck? :') En dit dus:

quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:35 schreef Twiitch het volgende:
Wat een ontzettende relnicht :')
pi_174806692
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 20:15 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje (maand of 8) iets met iemand. Meestal was hij heel erg leuk hoewel het me soms wel opviel dat hij wat extreme wisselingen in zijn stemming had. We zien elkaar regelmatig, maar we wonen ver van elkaar vandaan.

Nadat we 3 weken bij elkaar hebben doorgebracht, waarin alles voor het grootste deel goed liep ben ik 2 weken geleden teug gegaan naar Nederland. Over twee weken ga ik er weer heen.

Helaas, afgelopen woensdag heb ik iets gedaan waar ik tot op dit moment de gevolgen van ondervind. Ik zat in de metro op weg naar mijn werk, en zat naast op whatsapp met hem ook te kijken op een forum waar ik vaak discussier over politiek. Door dat laatste was ik op een gegeven ogenblik wat langzamer met antwoorden. Ik realiseerde me dat hij dat het niet leuk vond dat ik langzaam antwoordde en heb daarop gereageerd met het aanbieden van mijn excuses. Het gevolg daarvan was een onafgebroken stroom van passief aggessief gedrag gedurende twee dagen. Kort samengevat; ik had door dat er iets mis was en was een beetje bezig met voorzichtig zijn in mijn reacties. Van de andere kant kreeg ik wel antwoorden/reacties, maar elke vraag die ik over zijn leven stelde werd gewoon botweg genegeerd.
Op vrijdagavond had ik het eind van min lijntje wel bereikt en ben uitgevallen. Na een ruzie en een gesprek over gevoelens en het benadrukken dat ik echt wel geinteresseerd ben in zijn leven leek alles de goede kant op de gaan.

Dat was tekort door de bocht gedacht, want op zaterdag was het hele circus weer terug bij af, alleen een stukje erger. Na een heel lang gesprek van een uur leek het echt alsof het probleem nu echt de wereld uit was. Zelfs vanochtend was de uitwerking van het gesprek voelbaar.

Tot, vanmiddag hij zei dat hij zich verveelde. Ik suggereerde een paar dingen die hij kon doen die allemaal niks waren (hij heeft eigenlijk behalve sport geen interesses). Tot ik uiteindelijk naar mijn hoofd geappt kreeg dat ik verantwoordelijk was voor de hel waarin hij moest leven. In het deels kwade gesprek daarna zei hij eerst dat hij whatsapp en zijn simcard zou wegdoen en dat iedereen hem maar met faceboek moest bereiken. Verder gesproken, en dat was schijnbaar een nieuwe geslaagde vredesbespreking. Afgesloten met 'I love you'.

En toen, 5 minuten later, blijkt hij zijn Whatsapp te hebben gewist.
Bipolair als ze maar zijn kunnen. RUN!
pi_174871802
Sommige mensen zijn prima in orde in het echte leven, maar krijgen dat digitaal niet fatsoenlijk aan de praat. Je gaat over twee weken naar hem toe, nietwaar? Je zou kunnen kijken of hij in levende lijve ook nog raar doet wanneer je deze whatsapp-rel aan de orde stelt.
Of ben je er al klaar mee?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_174873253
Holy fok! Waarom zou je met zo'n vent gaan ipv een normale, redelijke vent!? I don't get it :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174873340
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:48 schreef sigme het volgende:
Sommige mensen zijn prima in orde in het echte leven, maar krijgen dat digitaal niet fatsoenlijk aan de praat. Je gaat over twee weken naar hem toe, nietwaar? Je zou kunnen kijken of hij in levende lijve ook nog raar doet wanneer je deze whatsapp-rel aan de orde stelt.
Of ben je er al klaar mee?
Ben je als je typt een anders mens dan als je praat!?? Totaal ander karakter. Opeens autistisch en onmogelijk tot en met alleen maar omdat je op een paar toetsjes zit te drukken ipv keelklanken maakt!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174874098
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:24 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Bipolair als ze maar zijn kunnen. RUN!
Eerder borderline dan bipolair.
pi_174877382
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:54 schreef Puntenjager het volgende:
Holy fok! Waarom zou je met zo'n vent gaan ipv een normale, redelijke vent!? I don't get it :?
Spannend enzo duh.
pi_174878343
quote:
Door dat laatste was ik op een gegeven ogenblik wat langzamer met antwoorden. Ik realiseerde me dat hij dat het niet leuk vond dat ik langzaam antwoordde en heb daarop gereageerd met het aanbieden van mijn excuses.
Waarom geef je hem hierin zijn gelijk?

En passief agressief gedrag moet je heel snel van wegrennen. Laat hem eerst maar eens volwassen worden. Dit is een typje dat jou op eierschalen laat lopen omdat je aan zijn onredelijkheid moet voldoen.
pi_174878389
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 20:47 schreef HiZ het volgende:
Ik dacht meer aan borderline gedrag.
Het kan vanalles zijn. Hoe dan ook, hij is jou flink aan het testen en het zijn geen goede signalen. Geen enkele zelfreflectie, onredelijkheid, jij krijgt overal de schuld van... is dat echt een patroon wat je wilt doorzetten?

Hij is je aan het manipuleren. Wil controle over wat je wel en niet hoort te doen. Hij trekt het niet dat je een persoon bent met eigen wensen en voorkeuren. Hij heeft geen enkel oog voor jou, alleen voor hemzelf en zijn gekrenkte ego. Dat zou borderline kunnen zijn, misschien zelfs narcisme. In ieder geval red flags.

Wat vind je leuk aan hem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')