abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator zondag 12 november 2017 @ 17:44:04 #51
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_175024078
registreer om deze reclame te verbergen
Het lukt mij ook niet echt. Ik heb zo'n tutor tag maar die gebruik ik alleen als ik een groepje mensen nodig heb voor een event waar meerdere mensen voor nodig zijn. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  zondag 12 november 2017 @ 20:00:39 #52
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175027924
600g weg :) Blijkt nog best lastig mensen te vinden die gratis gold willen :+
  Moderator zondag 12 november 2017 @ 21:01:53 #53
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_175029868
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:00 schreef Quotidien het volgende:
600g weg :) Blijkt nog best lastig mensen te vinden die gratis gold willen :+
Misschien het Nigeriaanse prins syndroom.
Vrijheid
  maandag 13 november 2017 @ 09:15:25 #54
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_175037601
PoF uitgespeeld. Nu lekker bezig met wat achievements en verder met World Completion (91% PoF mappen op 100%).

Waar ik zelf wat moeite mee heb is het verzamelen van Gold. Ik ben niet arm (vind ik), heb nu 160g. Wil graag die Griffon mount maar die is 250g en zit met mijn armor (en deels wapons) nog op exotic gear. Trinkets en backpiece is al wel ascended.

Als ik op YT kijk dan zie ik bij spelers in het ene filmpje 60g en in de volgende 900g.. in dit tempo haal ik bijv ook nooit een legendary (speel sinds het begin).

Hoe komen jullie 'snel' aan gold? Enige goldsink voor mij atm zijn die daily login rewards; Laurels ruil ik in voor high tier math en verkoop ik. Evenals die Mystic Coins. Maar dat is het ook dan..
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  Moderator maandag 13 november 2017 @ 10:40:27 #55
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_175038895
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:15 schreef Pizzahut het volgende:
PoF uitgespeeld. Nu lekker bezig met wat achievements en verder met World Completion (91% PoF mappen op 100%).

Waar ik zelf wat moeite mee heb is het verzamelen van Gold. Ik ben niet arm (vind ik), heb nu 160g. Wil graag die Griffon mount maar die is 250g en zit met mijn armor (en deels wapons) nog op exotic gear. Trinkets en backpiece is al wel ascended.

Als ik op YT kijk dan zie ik bij spelers in het ene filmpje 60g en in de volgende 900g.. in dit tempo haal ik bijv ook nooit een legendary (speel sinds het begin).

Hoe komen jullie 'snel' aan gold? Enige goldsink voor mij atm zijn die daily login rewards; Laurels ruil ik in voor high tier math en verkoop ik. Evenals die Mystic Coins. Maar dat is het ook dan..
Trading Post handelen is de beste manier volgens mij, laag inkopen en dan hoog verkopen. Maar dan moet je eerst geld hebben om het te kunnen verdienen als ik het wel heb _O-. En de kosten liggen aan wat je wel en niet zelf kan maken/verzamelen lijkt me
Vrijheid
  maandag 13 november 2017 @ 11:29:30 #56
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175039789
Juist als je een legendary wil dan zou ik die T6 mats bewaren. Die kosten het meeste namelijk. Elke dag de daily doen inderdaad, en Silverwastes mappen (vaak heel veel gele en exotic items, die je kan verkopen of salvagen voor ecto's) helpen ook enorm. Sowieso exploration. Alles minen (en boompjes omhakken) wat je tegenkomt. In de wat lagere gebieden krijg je ook regelmatig mats die je wel kan verkopen en niet nodig hebt voor legendaries.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_175040586
Ik hengel absoluut niet veel gold binnen. Ik heb alleen de mazzel dat ik een jaar geleden een lottery heb gewonnen van m'n guild, waardoor ik een precursor binnen sleepte (die toen nog veel meer waard waren). Dat was +500g, waardoor ik nu een reserve heb van 1000g. Ik mag van mezelf niet onder die grens komen. :P
Onge´nteresseerd maar toch aanwezig.
pi_175040656
Je kan ook je spirit shards omzetten in gold, en je karma ook.
  maandag 13 november 2017 @ 15:01:18 #59
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175044369
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
Je kan ook je spirit shards omzetten in gold, en je karma ook.
Beide niet aan te raden, ik heb het gedaan/geprobeerd.

Sowieso nu alles wat je binnenkrijgt opslaan, niks verkopen. Prijzen zijn heel laag op het moment.

Handelen op de trading post heeft voor mij veel gold opgeleverd, dat kun je ook doen. Is wel heel saai. Dan kun je het echt zo gek maken als je zelf wilt.
pi_175044459
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Beide niet aan te raden, ik heb het gedaan/geprobeerd.

Sowieso nu alles wat je binnenkrijgt opslaan, niks verkopen. Prijzen zijn heel laag op het moment.

Handelen op de trading post heeft voor mij veel gold opgeleverd, dat kun je ook doen. Is wel heel saai. Dan kun je het echt zo gek maken als je zelf wilt.
Ik heb er zo'n 400 gold mee verdiend. En nog zo'n 700 met het handelen op de TP. Gelijk grotere inventory bags gekocht, want de mijne waren nog 15 per bag.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')