Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De Tracking is pas sinds eergisteren actief en de linkt schijnt wel te werken want je hebt al 2 activiteiten waargenomen op de link. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit verschilt per postorderbedrijf en meestal zit er toch enige vertraging bij. Dit hebben wij dus helaas niet in de hand.
[..]
Ik heb bericht terug over je order. Er is gekozen voor de verzendmethode Europe Railway Priority Mail. Dit is een zeer langzame verzendmethode en duurt meestal rond de 30-40 werkdagen...
Als er over 10 dagen nog geen update is in de tracking zullen we overgaan tot een resend. Laat me dan direct weten als er geen update in de tracking is gekomen. Dan gaan we er direct een nieuwe sturen.
[..]
Het kan juist zijn dat door die kleine dingen ze vergeten zijn mee in te pakken. We gaan het opnieuw voor je versturen. Je ontvangt hier bericht van. Je zal hun waarchijnlijk nog een keer de foto moeten laten zien en je adres bevestigen. Dan komt het pakketje met de vergeten goederen jou kant op. Als je er op de een of andere reden niet uit komt. Laat het me dan weten. Ook als het wel gelukt is natuurlijk
We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
[..]
Ik heb het doorgegeven en je ontvangt spoedig een bericht. Je kan het beste dan direct aangeven dat je een refund wilt, omdat ze denk ik vanuit gaan van een resend. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
Fijn om te horen en hopelijk wordt het snel verwerkt, zodat het meteen is opgelostquote:Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.
Ik heb de punten ontvangen waarvoor dank, en volgens mij is het zo wel rond gekomen;-)
Kan ook gebeuren in de haast en heb ook een x dispatch sneller ingedrukt , en dat zal ik dan maar laten misschien kwam het wel daardoor
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef Snoepkont het volgende:
Ah, voor support kan ik dus het beste hier terecht.
Ik heb afgelopen maandag een CR-10 3D printer besteld, 345 euro betaald, zag ik gisteren plots dat de prijs een heel stuk gezakt is. Met kortingscode scheelt het meer dan ¤50.
Valt hier nog wat aan te doen? Een korting achteraf o.i.d.? Pakket is al verzonden.
Order No.:W1711060837548543
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Goedendag Gearbest,
ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.
Echter wat ik ook probeerden welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.
Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/
Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european cuntries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server 4n taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.d
Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen en een refund te vinden, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.
Ticket WT17111000264
Alvast bedankt voor je hulp.
Excuses voor mijn aanhouden maar ik vertrouw de feedback die je kreeg niet. Ik hoop dat het klopt want het duurt al lang. Dat tracking nummer 5985544402 geeft al langer de melding "2017-10-28 13:30 Southall, Your parcel is on its way", zoals ook weken het geval met de eerste zendingen die maar niet aankwamen.Voor een tamelijk normaal mens als ik ben is die 2017-10-28 niet verenigbaar met wat ze jou meldde over een verzenddatum van 4 november; daar zit zo ongeveer een week tussen. Ik maak me temeer zorgen omdat eerder de boodschap van GB luidde dat beide laptops gelijktijdig waren verzonden. Eén van de twee heb ik nu al een week binnen, en de ander blijft mogelijk wederom in het rariteitenkabinet van GB zweven. Ik en GB service zitten nu al zo'n 2 maanden lekker langs elkaar heen te praten, maar hoe zit het nu echt met die laptop?quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.
Het tracking nummer is in ieder geval 5985544402 en verzonden met DPD UK.
Hopelijk kan je deze spoedig in ontvangst nemen.
[..]
Dank je wel. Ik heb net nog verder gezocht op Google. Het valt me op dat er nergensin de reviews over dit soort problemen wordt gesproken, maar er staan al heel wat fora vol met mensen die deze camera ook niet aan de praat krijgen.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.
[..]
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Geen probleem hoor. Ik ben er juist om te helpen. Het zou kunnen dat je zending op 28-10 is aangemeld bij DPD, maar deze pas 04-11 verscheept is. Wanneer deze ingepakt werd is deze direct aangemeld en kan altijd even duren voordat deze echt verscheept wordt. Daarom is er een vertraging in datums. Als het goed is moet deze nu gewoon aankomen. Ik wil het nog wel een keer voor je navragen, maar verwacht dat ik deze uitleg terug krijg.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:59 schreef Erikplons het volgende:
[..]
Excuses voor mijn aanhouden maar ik vertrouw de feedback die je kreeg niet. Ik hoop dat het klopt want het duurt al lang. Dat tracking nummer 5985544402 geeft al langer de melding "2017-10-28 13:30 Southall, Your parcel is on its way", zoals ook weken het geval met de eerste zendingen die maar niet aankwamen.Voor een tamelijk normaal mens als ik ben is die 2017-10-28 niet verenigbaar met wat ze jou meldde over een verzenddatum van 4 november; daar zit zo ongeveer een week tussen. Ik maak me temeer zorgen omdat eerder de boodschap van GB luidde dat beide laptops gelijktijdig waren verzonden. Eén van de twee heb ik nu al een week binnen, en de ander blijft mogelijk wederom in het rariteitenkabinet van GB zweven. Ik en GB service zitten nu al zo'n 2 maanden lekker langs elkaar heen te praten, maar hoe zit het nu echt met die laptop?
Sow dat is aardig nog wat onderzoek en deze informatie zal zeker helpen. Zou je mij via PM of DM nog de links willen sturen van het forum waar de refunds staan. Dan zie ik het hoopvol tegenmoet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik heb net nog verder gezocht op Google. Het valt me op dat er nergensin de reviews over dit soort problemen wordt gesproken, maar er staan al heel wat fora vol met mensen die deze camera ook niet aan de praat krijgen.
Overigens werkt de Xiaomi vacuum wel gewoon goed dus ik neem aan dat de app niet het probleem is.
Inmiddels heb ik er 2 middagen aan besteed en ik hou het nu verder voor gezien. Ik heb ALLE Mi home updates vanaf 4.2.5 geïnstalleerd en daarmee geprobeerd de camera werkend te krijgen. Zie hier https://www.apkmirror.com/uploads/?q=mihome
Ook heb ik de tip geprobeerd om de camera op wifi zonder beveiliging te installeren (gastnetwerk) en ook dat geeft 'time out' errors. Overigens ga ik de camera natuurlijk niet echt onbeveiligd laten werken.
Nog even resumerend de stappen die ik heb genomen (misschien handig voor mensen die ook problemen hebben):
1. Mi Home apk 4.2.5 tot en met 5.0.9 geprobeerd. Alleen op 4.3.11 kon ik de camera upgraden naar 5.5.1.200. Met alle overige versies kon ik niet eens contact maken met de camera.
2. Server Mainland China, taal engels
3. Lange reset geprobeerd.
4. Onbeveiligd wifi tijdens installeren geprobeerd
5. 'device remove' binnen de app en daarna opnieuw installeren geprobeerd
Met Mi home apk 4.3.11 lukt het om de camera te installeren en na het installeren staat de status op 'connected'. Helaas komt er geen beeld en krijg ik steeds 'connecting 1/3' met daarna 'connection time out' error. Zie een screenshot hier https://ibb.co/dtfqJG
6. Er is geen verschil als ik een sdcard in de camera stop.
De camera praat tijdens het installeren alleen Chinees, maar ik denk dat ik aan de hand van fora de camera op de juiste manier heb geïnstalleerd. De status 'connected' bevestigd dit ook.
Voor de volledigheid wil ik vermelden dat mijn internet goed werkt. Met de speedtest van de provider haal ik de max. snelheid.
Op de fora wordt melding gemaakt dat een aantal mensen al een refund hebben ontvangen. Een aantal kreeg eerst een aanbod van 30% refund, maar nadat ze dit niet hebben geaccepteerd kregen ze toch 100% refund.
Hoi,quote:Op donderdag 9 november 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik ben er juist om te helpen. Het zou kunnen dat je zending op 28-10 is aangemeld bij DPD, maar deze pas 04-11 verscheept is. Wanneer deze ingepakt werd is deze direct aangemeld en kan altijd even duren voordat deze echt verscheept wordt. Daarom is er een vertraging in datums. Als het goed is moet deze nu gewoon aankomen. Ik wil het nog wel een keer voor je navragen, maar verwacht dat ik deze uitleg terug krijg.
[..]
Sow dat is aardig nog wat onderzoek en deze informatie zal zeker helpen. Zou je mij via PM of DM nog de links willen sturen van het forum waar de refunds staan. Dan zie ik het hoopvol tegenmoet eigenlijk.
Dat zou fantastisch zijn, ook al is het in store credit of iets dergelijks.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.
[..]
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Dankjewel, dan ga ik dit doorgeven! Zodra ik een reactie heb hoor je van me.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:48 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Hoi,
Ik zal de links waaruit ik alle tips heb geprobeerd even hier zetten, dan hebben anderen er misschien ook nog iets aan. Hierin heb ik ook over die refunds gelezen:
http://en.miui.com/thread-937261-1-1.html
https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41847/
https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/
http://en.miui.com/thread-937261-1-1.html
https://forum.banggood.com/forum-topic-430683.html
http://en.miui.com/thread-996030-1-1.html
http://en.miui.com/thread-923413-1-1.html
https://xiaomi.eu/communi(...)080p-hd.41855/page-2 (hier wordt de slechte vertaling besproken)
https://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_693217/ask.html (hier staat eerst dat het in Europa(Italië) werkt en verderop dat het alleen in non-european countries werkt)
http://en.miui.com/thread-949914-1-1.html
We gaan een volledige refund doen. Deze zal in 2-3 werkdagen verwerkt zijn.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar België.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.
- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik heb zojuist bericht terug hierover gekregen. Je zal eerst nog allemaal instructies krijgen..... Deze heb je natuurlijk allemaal al gedaan. Als dit niet lukt krijg je volledige refund. Het zal dus beetje een frustratie wekken in het begin, maar geen zorgen. Het zal dus goedkomen.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Goedendag Gearbest,
ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.
Echter wat ik ook probeer en welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.
Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/
Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european countries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server en taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.
Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen om een refund the krijgen, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.
Ik wil uiteraard de cam op de kosten van Gearbest retoursturen.
Ticket WT17111000264
Alvast bedankt voor je hulp.
Onze excuses dat je tevergeefs met enig succes iets hebt kunt regelen met de klantenservice.quote:Op vrijdag 10 november 2017 09:18 schreef Masoo het volgende:
- Orderdatum: 3 september 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: W1709031007395454
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592406NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Ticket: WT17102308200
Ik ben nu bijna drie weken bezig met het krijgen van een resend in het support center maar tot op heden tevergeefs, daarom probeer ik het via deze weg. Alvast bedankt
Bij deze verzendmethode wordt meestal de trackingcode ge-update na 2/3 weken. Dit duurt in jouw geval wel behoorlijk lang nu, dus ik ga even voor je navragen wat de status van je pakketje is en mocht er iets aan de hand zijn dan ga ik het voor je proberen regelen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 09:44 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Beste Gearbest,
Sinds 20 oktober staat de status van de order nog steeds hetzelfde bij DPD: Southall - Your parcel is on its way. Gaat wel erg lang duren nu. Kun je nagaan of hier iets mis is gegaan met het pakket? Als dat zo is graag refund opstarten.
- Orderdatum: 6 oktober 2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984227048
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket:
Alvast mijn dank.
Dank je wel voor de goede service die jij hier levert. Het is vervelend als een pakket niet aankomt, maar ik vind dat jij het super oplost!quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We gaan een volledige refund doen. Deze zal in 2-3 werkdagen verwerkt zijn.
[..]
Dank alvast voor je snelle reactie!quote:[..]
Bij deze verzendmethode wordt meestal de trackingcode ge-update na 2/3 weken. Dit duurt in jouw geval wel behoorlijk lang nu, dus ik ga even voor je navragen wat de status van je pakketje is en mocht er iets aan de hand zijn dan ga ik het voor je proberen regelen.
Als ik bericht terugkrijg laat ik het direct weten.
Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor. Dank voor de lovende woorden Dat een pakket niet aankomt is altijd vervelend en daarom proberen wij dit zo snel mogelijk op te lossen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:11 schreef _steven_ het volgende:
[..]
Dank je wel voor de goede service die jij hier levert. Het is vervelend als een pakket niet aankomt, maar ik vind dat jij het super oplost!
Geen probleem!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:36 schreef NetgearRotterdam het volgende:
[..]
Dank alvast voor je snelle reactie!
Fijn om te horen dat de resend is aangekomen! Veel plezier met jouw pakketje.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Middels de nazending vandaag dan toch ontvangen nadat de vorige in Azerbeidzjan is verdwenen.
Doet het goed, aanrader als je nog een goedkope mfi iphone kabel zoekt.
https://m.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_428735.html
Ik snap het. Ik zal de instructies uitvoeren en waar nodig screenshots maken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb zojuist bericht terug hierover gekregen. Je zal eerst nog allemaal instructies krijgen..... Deze heb je natuurlijk allemaal al gedaan. Als dit niet lukt krijg je volledige refund. Het zal dus beetje een frustratie wekken in het begin, maar geen zorgen. Het zal dus goedkomen.
[..]
Hallo,quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:08 schreef jodyb100 het volgende:
Hoi ik heb de resend van mijn order eindelijk ontvangen. Duurde even maar wel de moeite waard de mooie Mi Air 13.3.
Ik had nog wel twee vraagjes, er was sprake van een refund van 5% per week over de normale overkomstduur door de vertraging gaat dat automatisch op mijn wallet? En als de originele order alsnog aan komt wat doe ik dan. Bedankt.
Je bedoelt nummer 2, maar hiermee wordt bedoelt dat je bv voor versnelde verzendmethode hebt gekozen, maar deze is verzonden met DPDUK. Daardoor zal de zending trager aankomen dan verwacht.quote:Op vrijdag 3 november 2017 15:42 schreef Gearbest het volgende:
Onderstaand bericht heb ik zojuist ontvangen en het betreft de regeling met de 11.11 acties en Black Friday
Gearbest Announcement For 11.11
We Gearbest continuous optimization of logistics for 11.11 and Black Friday, because of the peak season, If there is any logistic dispute, here the reasonable compensation scheme as referrence. Hope you can rest assured shopping on Gearbest!
1. clearance problem
All the delays which caused by clearance by the customs will be compensated with 5% of the total order price for each week delay. All the orders that cannot be clearance by customs will be resend with special shipping line.
2. Change of logistics methode caused by System bug
1) Each week delay of the dead line of the ticket will be compensated with 5% of the total order price.
2) All customs duties will be fully reimbursed.
3) For the shipment which has been returned because of the lack of CE certification will be compensated with a full refund or free re-issued.
3. losing of a order
Contact our customer service in case a order is lost. Once we have confirmed that the order is lost, we will arrange a full refund or free re-issued.
4. Keep up to date on delays
Our customer service will send a email to inform you about the status of the sending when a order is delayed for more then one week.
Note:
All orders that are not shipped can be refunded unconditionally by contacting customer service directly.
Gearbest assumes the responsibility for any delay or loss which is caused by Gearbest!
Gearbest Netherlands (support@gearbest.com)
Or contact us your order here:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/131 or https://www.facebook.com/GearBestNetherlands
We hebben alvast een compensatie aan je account toegevoegd. De refund (verschil) is onderweg naar je originele betalingsmethode en duurt 2-3 dagen dat deze verwerkt is. Best netjes vind ikzelf.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.
[..]
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Helaas heb je er een PayPal case van gemaakt. Hierdoor zijn mijn handen gebonden en kan ik niks voor je regelen. De resend is hierdoor namelijk afgekeurd (je kan anders resend krijgen + een refund). Als je je case annuleert kan ik direct een resend voor je regelen die verzonden zal worden via PostNL. Graag hoor ik van je wat je keuze hierbij is.quote:Op vrijdag 10 november 2017 09:18 schreef Masoo het volgende:
- Orderdatum: 3 september 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: W1709031007395454
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592406NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Ticket: WT17102308200
Ik ben nu bijna drie weken bezig met het krijgen van een resend in het support center maar tot op heden tevergeefs, daarom probeer ik het via deze weg. Alvast bedankt
We hebben navraag gedaan en je pakketje is nog gewoon onderweg. Deze zal spoedig bij DPD UK aangemeld worden, zodat die zijn weg kan vervolgen naar jou adres. Nog even geduld alstublieft .quote:Op vrijdag 10 november 2017 09:44 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Beste Gearbest,
Sinds 20 oktober staat de status van de order nog steeds hetzelfde bij DPD: Southall - Your parcel is on its way. Gaat wel erg lang duren nu. Kun je nagaan of hier iets mis is gegaan met het pakket? Als dat zo is graag refund opstarten.
- Orderdatum: 6 oktober 2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984227048
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket:
Alvast mijn dank.
Hallo,quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:12 schreef neo2000 het volgende:
Beste gearbest support,
Ik kom er zojuist achter dat ik een pakketje nooit ontvangen heb. Kleine bestelling, USB kabeltje.. Tis al even geleden, dus allicht is deze via ook middels de Azerbaijan post ellende verstuurd? Kunnen jullie kijken of jullie alsnog iets voor mij kunnen betekenen hierin? Order nummer is:
WWP1709030949589299
Ik hoor het graag.
Yep. Zie bovenstaand. Thanks!quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Dat wil ik zeker voor je uitzoeken. Zou je dan wel onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
Sep 03, 2017 09:49:58 AM
- Product:
Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer:
WWP1709030949589299
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112592533NL
- Verzendmethode:
CJAHAM
- Probleem:
Niet ontvangen.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend. Altijd handig, een extra kabeltje.
Perfect. Inderdaad verzonden via Azerbaijan Air Mail. Ik ga de resend regelen en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen. Je zal dan je adres moeten bevestigen als extra controle, waarna je resend wordt verstuurd.quote:
Wederom mijn dank.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:43 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We hebben navraag gedaan en je pakketje is nog gewoon onderweg. Deze zal spoedig bij DPD UK aangemeld worden, zodat die zijn weg kan vervolgen naar jou adres. Nog even geduld alstublieft .
Super, thanks for the support. 😀👍quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Perfect. Inderdaad verzonden via Azerbaijan Air Mail. Ik ga de resend regelen en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen. Je zal dan je adres moeten bevestigen als extra controle, waarna je resend wordt verstuurd.
Is goed. Dan hoor ik het wel als het niet in orde is.quote:Op zaterdag 11 november 2017 16:39 schreef NetgearRotterdam het volgende:
[..]
Wederom mijn dank.
Ik hou het in de gaten. Anders ben ik zo weer bij je terug
Mocht er geen update van je order komen. Dan zou ik kiezen voor de refund en dan opnieuw bestellen in een EU warenhuis. Dat lijkt mij een stuk makkelijker dan al het regelen om weer een bedrag terug te krijgen + andere order plaatsen. Om jezelf een hoop moeite te besparen zou ik zelf dan kiezen voor een refund en een nieuwe bestelling plaatsen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:24 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum:Sep 21, 2017 18:39:48 PM
- Product:Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar):1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode:EUTHXYH
- Probleem: Pakket nog niet binnen en nu een mooie deal vanuit een EU warehouse wat misschien beter lukt.
- Voorkeur: Misschien een refund of misschien anders regelen.
Hallo Gearbest,
Beetje dezelfde punt als "snoepkont" hierboven. Er is nu een aanbieding actief (nog 8 dagen) op de Creality vanuit een EU warehouse voor 308,45 euro.
Ik wil best de lopende verzending een kans geven om nog binnen te komen. Er is een afspraak om nu nog een week te wachten. Maar als dat niet lukt dan is verzending vanuit een EU warehouse, wat nu mogelijk schijnt te zijn, een beter en veel goedkoper plan.
Mijn voorstel is nog een week te wachten en dan een resend vanuit een EU- warehouse te doen. Anders kan ik weer 6 weken wachten. Wat dan ook kan is een refund en dat ik het ding nog bestel via dit EU warehouse.
Gearbest, may I have your votes please?
Nou inmiddels nog maar een bestelt uit het EU warehouse. W1711111325347220. Ik ben het wachten beu.
Er zijn inderdaad problemen geweest met deze verzenmethode en ik zal dan ook de refund voor je gaan regelen. Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:14 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Aug 30, 2017
- Product: Xiaomi yeelight USB Powered Small Night
- Ordernummer: WWP1708300143539350
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: AEL1112588182NL
- Probleem: Azerbaijan
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een refund.
Ik ga het voor je navragen en zal je laten weten als ik meer informatie hierover terug krijg.quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb op 15 september een Laser engraver besteld.
al een paar keer op 'Dispatch faster' geklikt maar dat ding staat nog altijd op processing.
Zou dus nog nieteens verstuurd zijn na 2 maand?
Sep 15, 2017 12:39:13 PM
Order number: W1709151239134162
Shipping method: EU Expres
Liefst gewoon een Resend (naja, uberhaupt versturen...)
Ik ga kijken of dit nog mogelijk is. Dit gaat alleen als je order nog niet verzonden is. Ik kan niks hierover beloven in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2017 23:18 schreef fransennatasja het volgende:
Beste gearbest
Kun jij mij helpen ik zou graag mijn order annuleren van de vernee mix 2 4gb omdat ik de 6gb wil bestellen bij Gearbest ik zou mijn geld terug willen op de Gb wallet kun jij daar voor zorgen had een ticket aangemaakt maar hun antwoord is niet duidelijk het gaat over order W1711091458229866
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaal gezien doen we dit niet eigenlijk dus hierover kan ik op dit moment ook geen uitspraken doen. Ik laat je weten als ik hier meer over weet.quote:Op zondag 12 november 2017 11:37 schreef CrashO het volgende:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (flash sale). En nu is er een nieuwe flash sale.. waarbij hij nog eens 1/3e goedkoper is (was ¤16, ik had hem voor ¤12 en nu is hij ¤8)
Terwijl mijn order pas ergens eind volgende week verzonden gaat worden dus verschil had het niet gemaakt.
Is daar nog wat mee te doen?
Orderno: W1711111700044607
en dan gaat het om de Ganzo F7611
Annuleren (wat gezien de berichten hierboven normaal wel mogelijk is) mag natuurlijk ook. Ding zou toch pas over een week verzonden worden Zelfde effect, meer rompslompquote:Op zondag 12 november 2017 12:30 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaal gezien doen we dit niet eigenlijk dus hierover kan ik op dit moment ook geen uitspraken doen. Ik laat je weten als ik hier meer over weet.
Klopt, ik ga kijken wat er mogelijk isquote:Op zondag 12 november 2017 12:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Annuleren (wat gezien de berichten hierboven normaal wel mogelijk is) mag natuurlijk ook. Ding zou toch pas over een week verzonden worden Zelfde effect, meer rompslomp
Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:43 schreef Gearbest het volgende:
Helaas heb je er een PayPal case van gemaakt. Hierdoor zijn mijn handen gebonden en kan ik niks voor je regelen. De resend is hierdoor namelijk afgekeurd (je kan anders resend krijgen + een refund). Als je je case annuleert kan ik direct een resend voor je regelen die verzonden zal worden via PostNL. Graag hoor ik van je wat je keuze hierbij is.
Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zal dit bericht ook vast ontvangen hebben, maar er is op 3 november een resend voor je geregeld. Dat is goed nieuws dus.
[..]
Dit is schijnbaar een probleem dus we willen de hele kosten vergoeden als je mij de invoice van de douanekosten kan sturen via PM. Dit is wel een mooie oplossing dat ik dit zo door krijg.
[..]
Je resends en refunds zijn verwerkt. De refund zal 2-3 dagen kosten voordat deze verwerkt zijn. Je zou hier al een bericht over moeten hebben ontvangen.
[..]
We hebben de factuur nodig van de douanekosten. Deze krijg je pas als je deze hebt betaald. We zullen deze dan volledig terug betalen. Je kan deze in een PM naar mij sturen.
Een tip: Wijzig de afbeelding van vorig bericht, want staat toch wel gevoelig informatie in.
[..]
Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
Oke dan ga ik de resend voor je regelenquote:Op zondag 12 november 2017 15:20 schreef Masoo het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
[ afbeelding ]
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt
Is goed dan zie ik de Invoice wel tegemoet komen.quote:Op zondag 12 november 2017 17:02 schreef ilanix het volgende:
Ik stuur je de invoice via pm zo snel als kan. Fok wil eerst dat ik 10 reacties plaats voor dat ik een PM kan sturen en het duurt even voordat ze de teller bijwerken.
Maar super dat het hele bedrag vergoed wordt en bedankt voor de energie die jij er in stopt!
Bedankt! Moet ik verder nog iets doen?quote:Op zondag 12 november 2017 20:09 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op zondag 12 november 2017 15:20 schreef Masoo het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
[ afbeelding ]
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt
Oke dan ga ik de resend voor je regelen
Je zal hier spoedig een bericht van krijgen. Daar zul je op moeten reageren om je adres te bevestigen.quote:Op zondag 12 november 2017 22:22 schreef Masoo het volgende:
[..]
Bedankt! Moet ik verder nog iets doen?
Ik heb inmiddels de belofte dat GB een volledige refund geeft. Erg netjes en vooral snel.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Een defect product binnen 2 weken is natuurlijk niet goed. Dat er vervolgens geen actie is ondernomen, maar wel is verteld is tevens niet goed. Onze excuses daarvoor. Zou jij aub onderstaand formulier in willen vullen. Hiermee kan ik sneller te werk gaan en kan ik hopelijk eerder iets voor je betekenen.quote:Op maandag 13 november 2017 09:47 schreef RobbieT het volgende:
Beste GearBest,
Ik heb op 8 augustus 2017 een SooCare X3 tandenborstel bij jullie besteld en deze na +- 1.5 week geleverd gekregen. Deze heb ik twee weken kunnen gebruiken voordat de accu leeg was. Op het moment dat ik deze wilde opladen kwam ik tot de ontdekking dat de oplader defect is. Ik heb hier vervolgens contact met jullie over opgenomen, zie ticket: T17090778880
Er is door jullie aangegeven dat er een nieuwe oplader wordt opgestuurd, inmiddels zijn we 2 maanden verder maar heb ik nog steeds geen nieuwe oplader. Een vraag stellend hierover (WT17102005983) Kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren.
Ik zit inmiddels een dikke 2 maand zonder tandenborstel welke ik kan gebruiken, antwoord van jullie wanneer ik mijn oplader kan verwachten is onduidelijk en wordt er maar weer gesproken over een gedeeltelijke refund. Ik heb echter niets aan een gedeeltelijke refund want dan heb ik alsnog een tandenborstel waar ik niets mee kan.
Gearbest; Waar blijft mijn oplader zodat ik mijn tandenborstel weer kan gebruiken?
Fijn om te horen dat het geregeld is!quote:Op maandag 13 november 2017 10:01 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de belofte dat GB een volledige refund geeft. Erg netjes en vooral snel.
Ik ga navragen of het mogelijk is jouw factuur op bedrijfsnaam te krijgen. Echter, ik ben bang dat dit niet zal lukken, maar zodra ik hier een antwoord op heb laat ik je het weten.quote:Op maandag 13 november 2017 11:12 schreef mbfaay het volgende:
Beste GearBest,
Ik heb 2 vragen over mijn order:
- Orderdatum: 9 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM (+ case & screen protector)
- Ordernummer: W1711090559488009
- Verzendmethode: DPDUK1
1. Is het mogelijk een factuur te krijgen op bedrijfsnaam? Die heb ik namelijk niet kunnen opvoeren bij het aanmaken van mijn Gearbest account.
2. Wanneer is de verwachte verzenddatum?
Bij voorbaat dank!
Ik ga dit voor de zekerheid voor je navragen, maar ik denk dat het naar je gearbest adres wordt verzonden, aangezien je met dat specifiek account je order plaatst. Zodra ik hier een antwoord op heb laat ik het je weten en ik zal tevens navragen of jouw adreswijziging is doorgevoerd. Zou je mij het juiste adres + ticketnummer waar dit is aangevraagd kunnen sturen voor een PM/DM?quote:Op maandag 13 november 2017 11:38 schreef kapitaal92 het volgende:
- Orderdatum: 13 november 2017
- Product: Istick Pico
- Ordernummer: W1711130412388541
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: untracked
- Probleem: verschillend adres Gearbest en PayPal, welk adres houden jullie aan?
- Voorkeur: n.v.t.
Beste Gearbest,
Zojuist een artikel gekocht via jullie site. Bij het betalen heb ik per ongeluk betaald binnen PayPal met het adres van mijn ouders. Bij Gearbest heb ik mijn huidige adres ingevoerd.
Naar welk adres verzenden jullie het pakket nu? Ik neem aan naar het PayPal adres?
— inmiddels heb ik via Support Center een ticket aangemaakt met adreswijziging. Kun je zien of dat is doorgezet? —
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |