abonnement Unibet Coolblue
pi_174464721
TS begrijpt niet wat discriminatie is.

Ga je ook verontwaardigd jammeren omdat er campings speciaal voor christenen zijn? Of omdat je als je 35+ bent niet met een jongerenreis mee mag? Of dat je als echtpaar geweigerd wordt bij een reis voor singles? Of omdat je je op pik getrapt voelt omdat ze jou als alfaman niet mee willen hebben op die gezellige lesbiënnes-only groepsreis?

Of wordt er alleen gejammerd want moslims?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 08:17:38 ]
pi_174464734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf

Natuurlijk discriminatie wat gedraaid zal worden als "inspelen op de behoeften van de klanten" op basis van het geloof. Als ik de behoefte heb om geen moslims meer tegen te komen in winkels of op vakantie, mogen er dan ook "niet-moslims-only" resorts worden gebouwd vraag ik mij dan af?
Jij mag ook gewoon op halalreis hoor.

En als je gewoon lekker gaat feesten op Sunny Beach zul je weinig moslims tegenkomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174464738
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TS begrijpt niet wat discriminatie is.

Ga je ook verontwaardigd jammeren omdat er campings speciaal voor christenen zijn? Of omdat je als je 35+ bent niet met een jongerenreis mee mag? Of dat je als echtpaar geweigerd wordt bij een reis voor singles? Of omdat je je op pik getrapt voelt omdat ze jou als alfaman niet mee willen hebben op die gezellige lesbiënnes-only groepsreis?

Of wordt er alleen gejammerd want moslims?
Het zit em denk ik meer in dat "muslims only" regeltje, vervang muslims met whites en je hebt een regelrechte rel met wereldwijde aandacht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174464782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zit em denk ik meer in dat "muslims only" regeltje, vervang muslims met whites en je hebt een regelrechte rel met wereldwijde aandacht.
Het "muslims only" regeltje komt dan ook alleen maar van de Telegraaf om zoveel mogelijk verontwaardigdheid op te wekken, en het werkt want alle fok en facebookwappies schijten nu hun onderbuik weer leeg. In de praktijk mag je als niet-moslim prima naar een Turks resort zonder alcohol, gescheiden stranden en zwembaden en zonder disco als dat je ding is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:32:31 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464865
"... luxe all-inclusive resorts zitten, maar dan wel met 100% halal eten, alcoholvrij, gebedsruimten, wastoiletten, geen disco’s en gescheiden zwembaden en stranden voor mannen en vrouwen."

Nergens staat dat je niet welkom bent TS. :D

Veel plezier! _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174464892
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TS begrijpt niet wat discriminatie is.

Ga je ook verontwaardigd jammeren omdat er campings speciaal voor christenen zijn? Of omdat je als je 35+ bent niet met een jongerenreis mee mag? Of dat je als echtpaar geweigerd wordt bij een reis voor singles? Of omdat je je op pik getrapt voelt omdat ze jou als alfaman niet mee willen hebben op die gezellige lesbiënnes-only groepsreis?

Of wordt er alleen gejammerd want moslims?
Ga jij eens snel terug naar dit topic: NWS / Denk: Nederland moet betalen vanwege slavernijverleden

Waar je ook een hoop gebrabbel neer plempt en zodra ik die onzin van je onderuit haal laat je je niet meer zien. :')

Nergens in jouw voorbeelden zien ik staan dat het specifiek voor die groepen geld, die camping heeft alleen in de naam "christelijke camping" staan, die lesbische groepsreis is handig dat ze het erbij vermelden, zo hoef ik als ik als man zou meegaan niet te denken dat ik kans maak bij één van die vrouwen, jongeren reizen bestaan al sinds jaar en dag, richten zich veelal op jongeren doordat ze stukken goedkoper zijn in goedkopere hotels, bij veelal feestgelegenheden, als iemand van 50 mee wil dan is dan zijn eigen keuze. En bij die single reizen is niemand geweigerd, ook geen koppel.

Dus wederom een hoop verzonnen onzin.

En dat is het verschil, bij jouw opsomming kun je toch nog mee en meedoen als je buiten de categorie valt.
pi_174464911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ga jij eens snel terug naar dit topic: NWS / Denk: Nederland moet betalen vanwege slavernijverleden

Waar je ook een hoop gebrabbel neerplempt en zodra ik die onzin van je onderuit haal laat je je niet meer zien. :')
In tegenstelling tot jouw onderuitgehaalde onzin die je vervolgens met je vingers in je oren blijft herhalen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:42:40 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464945
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En dat is het verschil, bij jouw opsomming kun je toch nog mee en meedoen als je buiten de categorie valt.
Net als bij de halalreizen dus..? Wat is nou precies het verschil? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174464948
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zit em denk ik meer in dat "muslims only" regeltje, vervang muslims met whites en je hebt een regelrechte rel met wereldwijde aandacht.
Voor zover ik kan zien is de term "moslim only" alleen maar verzonnen door de Telegraaf. Het rapport van ITB Berlin, waar het Telegraafartikel over gaat, spreekt van "muslim majority tourism".
pi_174464953
TS is een verdeler ipv vereniger.

TEGEN DE MUUR MET DIE TERING NAZI
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:45:41 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Welke "onzin" van mij is dan onderuitgehaald?
Dat het alleen voor moslims beschikbaar is... :*

http://turkije.nl/Elvin-Deluxe-Hotel_6885.html

Boeken! *O*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:45:43 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174464971
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:32 schreef SicSicSics het volgende:
"... luxe all-inclusive resorts zitten, maar dan wel met 100% halal eten, alcoholvrij, gebedsruimten, wastoiletten, geen disco’s en gescheiden zwembaden en stranden voor mannen en vrouwen."

Nergens staat dat je niet welkom bent TS. :D

Veel plezier! _O-
Wat de hel is een 'wastoilet' trouwens. Lekker knielen en jezelf wassen met toiletwater? :?
Carpe Libertatem
pi_174464974
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Net als bij de halalreizen dus..? Wat is nou precies het verschil? :D
Als ik met mijn vriendin meega op zo'n singles reis hoef ik het niet uit te maken met mijn vriendin om als "single" te kunnen doorgaan, als ik als 50 jarige meega met een jongeren reis hoef ik geen paspoort te vervalsen om mensen wijs te maken dat ik 18 ben. Als ik naar een moslim only resort ga moet ik mij wel aanpassen aan de islamitische ideologie, ik mag niet drinken, ik mag alleen in het mannenzwembad zwemmen, ik kan geen frietje met frikandel eten omdat het andere moslims stoor of het is niet verkrijgbaar.

Dat is het verschil.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:46:27 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464981
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat de hel is een 'wastoilet' trouwens. Lekker knielen en jezelf wassen met toiletwater? :?
Bidet?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174464991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ga jij eens snel terug naar dit topic: NWS / Denk: Nederland moet betalen vanwege slavernijverleden

Waar je ook een hoop gebrabbel neer plempt en zodra ik die onzin van je onderuit haal laat je je niet meer zien. :')
Donder eens vriendelijk op met je persoonlijk gedoe.

quote:
Nergens in jouw voorbeelden zien ik staan dat het specifiek voor die groepen geld, die camping heeft alleen in de naam "christelijke camping" staan, die lesbische groepsreis is handig dat ze het erbij vermelden, zo hoef ik als ik als man zou meegaan niet te denken dat ik kans maak bij één van die vrouwen, jongeren reizen bestaan al sinds jaar en dag, richten zich veelal op jongeren doordat ze stukken goedkoper zijn in goedkopere hotels, bij veelal feestgelegenheden, als iemand van 50 mee wil dan is dan zijn eigen keuze. En bij die single reizen is niemand geweigerd, ook geen koppel.
Het ITB Berlin rapport spreekt ook niet over "muslims only". Dat is een verzinsel van de Telegraaf. En dat pathetische gehuil over vermeende discriminatie gaat ook nergens over. Je begrijpt niet wat discriminatie is.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:47:24 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174464995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als ik met mijn vriendin meega op zo'n singles reis hoef ik het niet uit te maken met mijn vriendin om als "single" te kunnen doorgaan, als ik als 50 jarige meega met een jongeren reis hoef ik geen paspoort te vervalsen om mensen wijs te maken dat ik 18 ben. Als ik naar een moslim only resort ga moet ik mij wel aanpassen aan de islamitische ideologie, ik mag niet drinken, ik mag alleen in het mannenzwembad zwemmen, ik kan geen frietje met frikandel eten omdat het andere moslims stoor of het is niet verkrijgbaar.

Dat is het verschil.
:')_!
Als ik een halalreis boek, kan ik geen bier drinken en zit er geen bacon bij mijn ontbijt. Serieus!?! _O-

Als ik een wandelvakantieboek zit er geen parkeerplaats bij mijn berghut! :'(
Als een strandvakantie boek, kan ik nergens skiën! :'(
Als ik een vakantie naar Frankrijk boek, moet ik Frans praten! :'(

Aldus TS. :')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174465035
Lekker met je besneden lul in de wildwaterbaan _O_
U MAD?
pi_174465036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Donder eens vriendelijk op met je persoonlijk gedoe.

Persoonlijk gedoe? Jij meld je schuimbekkend in elk topic wat over moslims, Marokkanen etc. gaat roept een hoop onzin, gaat naar een ander topic en gaat daar verder.

quote:
Het ITB Berlin rapport spreekt ook niet over "muslims only". Dat is een verzinsel van de Telegraaf. En dat pathetische gehuil over vermeende discriminatie gaat ook nergens over. Je begrijpt niet wat discriminatie is.
Discriminatie is geen halal eten op scholen of kantines? Of gemend zwemmen? toch?

Dat moslims naar die resorts gaan moeten ze zelf weten, is hun goed recht dat ze niet opgedrongen willen worden met westerse normen en waarden. Maar dan wil ik niet meer opgedrongen worden met een islamitische ideologie en pleit ik voor islam vrije gebieden waar geen islamitische uiting is toegestaan. Dat is dan toch ook geen discriminatie?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:52:34 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174465048
Turkije moet toch iets doen om nog wat geld binnen te halen
pi_174465061
Prima. Die keuze mag men maken. Doodsbang voor anders denkende mensen.
pi_174465069
Met een 60e plek zijn we niet erg moslim-vriendelijk. Ik verwacht een exodus.
pi_174465086
Je zou verwachten dat men dan ook niet in het westen zou willen wonen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:56:27 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174465093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..] pleit ik voor islam vrije gebieden waar geen islamitische uiting is toegestaan. Dat is dan toch ook geen discriminatie?
Ja, want geen bacon is hetzelfde als geen Molsims! :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:58:09 #49
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174465105
EN het is allemaal zo makkelijk. Zij gaan gewoon wonen waar zij vandaan komen en wij hier. Win win :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:58:13 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174465106
Hier TS: https://bacontoday.com/take-a-bacon-vacation/
Bijna 100% zeker moslim vrij, maar pas op! :o Ze zijn nog steeds welkom, anders zou het discriminatie zijn! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')