abonnement Unibet Coolblue
pi_174454507
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:53 schreef HSG het volgende:
Alle witte Nederlanders zijn xenofoben.
HSG doet keihard mee!!
HSG komt met een bier tray!!!
Lang leven HSG held van FOK!
HSG slaat de klok!
pi_174456529
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:26 schreef Argo het volgende:

[..]

HSG doet keihard mee!!
HSG komt met een bier tray!!!
Lang leven HSG held van FOK!
HSG slaat de klok!
ARGO!
ARGO!
ARGO!
ARGO!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174460585
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Tis te hopen dat ze eens een zetel krijgen.
Blijven hopen.
paypal.me/taaladvies
pi_174464952
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:50 schreef Achterhoker het volgende:
Daarom FvD.
Die gaat Wilders stemmen kosten. Heul veul denk ik.
pi_174473058
Dat is de enige reden waarom mensen op de VVD of CDA stemmen denk je?

De VVD en CDA zijn helemaal niet tegen allochtonen of moslims en ze verbieden ook niet dat je de islam niet mag praktiseren. Waar ze wel voor pleiten, is dat je je in een bepaalde mate aanpast aan de normen en waarden die hier in Nederland gelden en daar ben ik het overigens helemaal mee eens.

Maar dat schopt een bepaalde groep tegen het verkeerde been en ik vermoed met je topic dat jij daartoe ook behoort. Je wilt hier gewoon je eigen ding doen en totaal geen rekening houden met de normen en waarden die hier gelden. Voorheen kon je ermee wegkomen als je daarmee werd geconfronteerd: gewoon roepen dat Nederlanders racisten zijn en dan krijg je je zin wel weer. GroenLinks en D66 ondersteunen dit soort gedrag met hun zogenaamde naïviteit, maar de rest erkent dat de samenleving steeds meer ontwricht raakt als dit zo door blijft gaan.
pi_174473096
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Die gaat Wilders stemmen kosten. Heul veul denk ik.
Ik hoop het.

Wilders is een gevaarlijk mannetje. Als hij macht krijgt, gaat hij op zijn minst de dingen doen die Erdogan nu ook uitvoert in Turkije
pi_174473334
Neu, dat denk ik niet. Weet wel dat Wilders in al die jaren dat hij nu iets kon doen aan de gevestigde orde dit heeft nagelaten, en nu dus o.a. de FvD opkomt mensen massaal zullen overstappen omdat Wilders gewoon wel veel roept en zo maar niet doorzet en ook echt laat merken een oplossing te bieden.

Bedoel elke keer aan de zijkant staan en roepen wat er mis is, is prima, maar op een bepaalt moment moet je ook gewoon de arena in durven stappen en vervolgens orde op zaken stellen en niet de anderen elke keer de schuld geven omdat je weigert, om wat voor gronden ook, wat water bij de wijn te doen als je wilt (mee) regeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 16:20:57 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:23:35 #33
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174473391
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:20 schreef Iwanius het volgende:
Neu, dat denk ik niet. Weet wel dat Wilders in al die jaren dat hij nu iets kon doen aan de gevestigde orde dit heeft nagelaten, en nu dus o.a. de FvD opkomt mensen massaal zullen overstappen omdat Wilders gewoon wel veel roept en zo maar niet doorzet en ook echt laat merken een oplossing te bieden.

Bedoel elke keer aan de zijkant staan en roepen wat er mis is, is prima, maar op een bepaalt moment moet je ook gewoon de arena in durven stappen en vervolgens orde op zaken stellen en niet de anderen elke keer de schuld geven omdat je weigert, om wat voor gronden ook, wat water bij de wijn te doen als je wilt (mee) regeren.
FvD is tot nu toe ook vooral van uiterlijk vertoon. Ik geloof niet dat het nu zo'n constructieve samenwerkingspartij is voor de 'gevestigde orde'.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 09:34:44 #34
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174488307
Fvd :9 Hiddema is een baas die zegt waar het op staat.

Mensen die voor de 3e keer op rij voor Rutte hebben gekozen :') Nederland verdient niet beter
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:22:09 #35
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_189500908
Nederland :')
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:53:41 #36
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189501387
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:46 schreef lilsneak het volgende:
Wel op VVD aka "Doe normaal of ga weg" stemmen of CDA "Nederland moet weer Nederland worden" // "joods christelijke cultuur, normen en waarden" // "de Turkse inburgering is mislukt" stemmen ayy bruh doe normaal. Als je PVV / CDA / VVD stemt doe je mee met de xenofobische beweging en dan ben je net zo erg als een passieve NSBer.
Alle immigratie komt toch door rechts?
pi_189501439
Maar je moeder is wel een hoer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')