abonnement Unibet Coolblue
pi_174448547
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:45 schreef Jaroon het volgende:
Wat wat eng is is dat de vrouw er over gaat vaak.
Bah, vrouwen met rechten :r
Ja doei.
pi_174448551
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:44 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die abortus een goed iets vind. Ik ben wel voor gelijke rechten.
Dus heeft een vrouw net zoveel te zeggen over haar lichaam als jij hebt over jouw lichaam.
pi_174448553
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

De enige manier om geen risico te lopen is door niet te neuken. En zelfs dan loop je risico. Vraag maar aan Boris Becker.

Je hebt simpelweg niets te zeggen over haar lijf. Deal with it.

En dat je dan misschien toch moet betalen is ook meer dan terecht. Het gaat dan nog niet meer om jullie, maar om het kind.

Als je wilt neuken kunnen daar gevolgen aan zitten. Zo simpel is het. Als je dat risico niet wilt lopen, moet het het risico niet nemen, en je vrouw ook niet. Althans, niet in die ingang 😉
Als ik een kind op de wereld zou zetten zou ik er voor willen zorgen ook, gewenst of ongewenst. Maar ik vind dat mannen daarin wel een keuze moeten hebben, net zoals een vrouw die heeft. Anders is het inderdaad maar beter om gewoon naar de hoeren te gaan of anaal.
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 11:46:29 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174448559
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bah, vrouwen met rechten :r
En macht. Dat is helemaal erg. Voor je het weet moet je toestemming hebben om ze te neuken!!!!111!!!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174448570
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:42 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Als je zekerheid wilt moet je gewoon niet meer neuken. Dat heet verantwoordelijk zijn voor je eigen handelen. Iedere klapmongool weet dat klaarkomen in de vagina, met en zonder voorbehoedsmiddelen, kans geeft op zwangerschap, hoe klein die kans ook is.
Wil je dat risico niet lopen, niet neuken. Het is zo simpel en er wordt zo moeilijk over gedaan. Er zijn allerlei andere manieren om te genieten van sex zonder penetratie, dus waarom zou je dat risico nemen dan als je zo begaan bent met je eigen rechten?
Pas als je volledig zeker bent van je partner en het onderwerp geen enkele taboe heeft, kun je er over nadenken. Tot die tijd gewoon niet dan toch?
Ja, net zoals in Amerika "onthouding" wordt gepredikt en dat land zo ongeveer de meeste tienerzwangerschappen heeft van de westerse wereld. Dat werkt dus niet.

Het is zo eenvoudig op te lossen: geef de vader ook beslissingsrecht. De vrouw kan altijd nog besluiten om het wel te houden maar dan wel zelf financieel verantwoordelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174448571
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bah, vrouwen met rechten :r
Helemaal voor. Wel wat raar dat ik niets te zeggen heb.
pi_174448575
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:43 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zoals ik het hier lees kunnen mannen voortaan maar beter naar de hoeren gaan, dan heb je dit gezeik niet.
Wat een bullshit. Je snapt dat er risico is toch? Dat is niet mijn mening, maar een feit. Dat snap ik als vrouw ook. Daar praat je dan toch gewoon over met elkaar? Ik weet niet wat voor een sexpartners jij kiest, maar als ik er geen normaal gesprek mee kan voeren hoef ik er ook niet mee te neuken. Dat sowieso al.
Verder is het gewoon heel simpel een kwestie van bereid zijn tot het nemen van een risico.
pi_174448577
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Helemaal voor. Wel wat raar dat ik niets te zeggen heb.
Jij vindt het raar dat jij niets over het lichaam van een vrouw/ander persoon te zeggen hebt?
Ja doei.
pi_174448584
quote:
3s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus heeft een vrouw net zoveel te zeggen over haar lichaam als jij hebt over jouw lichaam.
Nee, ik heb net zoveel te zeggen over ons kindje als zij.
pi_174448610
quote:
3s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus heeft een vrouw net zoveel te zeggen over haar lichaam als jij hebt over jouw lichaam.
Je weet dat hij probeert z'n vriendin te dwingen om nog meer kinderen te hebben? :')
Ja doei.
pi_174448615
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:43 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zoals ik het hier lees kunnen mannen voortaan maar beter naar de hoeren gaan, dan heb je dit gezeik niet.
Precies. Lekker anoniem je zak legen, broek ophijsen en geen gezeik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:49:10 #187
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174448619
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:47 schreef 8777 het volgende:
Nee, ik heb net zoveel te zeggen over ons kindje als zij.
Dat is het pas na 24 weken! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174448629
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij vindt het raar dat jij niets over het lichaam van een vrouw/ander persoon te zeggen hebt?
Bij een kind dat je samen maakt heb je wel inspraak. Dat hoop je dan.
pi_174448637
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:47 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Je snapt dat er risico is toch? Dat is niet mijn mening, maar een feit. Dat snap ik als vrouw ook. Daar praat je dan toch gewoon over met elkaar? Ik weet niet wat voor een sexpartners jij kiest, maar als ik er geen normaal gesprek mee kan voeren hoef ik er ook niet mee te neuken. Dat sowieso al.
Verder is het gewoon heel simpel een kwestie van bereid zijn tot het nemen van een risico.
En als je dat risico niet wilt nemen kun je dus beter naar de hoeren gaan begrijp ik?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174448640
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij een kind dat je samen maakt heb je wel inspraak. Dat hoop je dan.
Totdat kinderen buiten de baarmoeder/het vrouwelijk lichaam kunnen groeien niet. O+ Godzijdank.
Ja doei.
pi_174448641
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je weet dat hij probeert z'n vriendin te dwingen om nog meer kinderen te hebben? :')
Je hebt teveel fantasie vrouw.
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:24 #192
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174448642
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:49 schreef Jaroon het volgende:
Bij een kind dat je samen maakt heb je wel inspraak. Dat hoop je dan.
Je hebt het recht op een mening, zeker. Je hebt niet het recht om daarin gehoord te worden. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174448658
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:47 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Je snapt dat er risico is toch? Dat is niet mijn mening, maar een feit. Dat snap ik als vrouw ook. Daar praat je dan toch gewoon over met elkaar? Ik weet niet wat voor een sexpartners jij kiest, maar als ik er geen normaal gesprek mee kan voeren hoef ik er ook niet mee te neuken. Dat sowieso al.
Verder is het gewoon heel simpel een kwestie van bereid zijn tot het nemen van een risico.
Kan me prima voorstellen dat je als (jonge) man geen behoefte hebt om 18 jaar voor een kind te betalen alleen omdat je een keer seks wilt met iemand waar je al dan niet gevoelens voor hebt. Zo zit ik niet in elkaar, maar ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die er niet op zitten te wachten. Wil je dat risico voorkomen en toch neuken dan lijkt me naar de hoeren een prima uitweg. Ben je in de lange run veel goedkoper uit.
pi_174448662
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, net zoals in Amerika "onthouding" wordt gepredikt en dat land zo ongeveer de meeste tienerzwangerschappen heeft van de westerse wereld. Dat werkt dus niet.

Het is zo eenvoudig op te lossen: geef de vader ook beslissingsrecht. De vrouw kan altijd nog besluiten om het wel te houden maar dan wel zelf financieel verantwoordelijk.
Ik heb het niet over onthouding, maar over een andere manier van sex hebben. Puur omdat je het risico niet wilt lopen. Dat is je eigen keus, dat kan niemand behalve jij voor jezelf bepalen.

Onthouding in de VS werkt natuurlijk averechts, omdat het gestoelt is op geloofsovertuiging. Rechtdoorzee ‘voorlichting’ ontbreekt, zeker in de arme regio’s van de VS. Dat zie je in Afrika ook.
pi_174448665
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je hebt het recht op een mening, zeker. Je hebt niet het recht om daarin gehoord te worden. :)
Dat ben ik niet met je eens. De keus van abortus moet je samen maken.
pi_174448674
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je hoort het jezelf uitleggen. Mensen (mannen) behoren dit te weten.
Precies, iedereen hoort het te weten, maar het lijkt erop dat veel mensen het toch niet weten.
pi_174448687
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:51 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik heb het niet over onthouding, maar over een andere manier van sex hebben. Puur omdat je het risico niet wilt lopen. Dat is je eigen keus, dat kan niemand behalve jij voor jezelf bepalen.

Onthouding in de VS werkt natuurlijk averechts, omdat het gestoelt is op geloofsovertuiging. Rechtdoorzee ‘voorlichting’ ontbreekt, zeker in de arme regio’s van de VS. Dat zie je in Afrika ook.
Ik ken gevallen in mijn omgeving waarbij een condoom of de pil niet gewerkt hebben. Welke andere manier van seks hebben blijft dan over? Oraal/anaal?
pi_174448703
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:52 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik ken gevallen in mijn omgeving waarbij een condoom of de pil niet gewerkt hebben. Welke andere manier van seks hebben blijft dan over? Oraal/anaal?
Alletwee wel oké.
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:53:26 #199
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174448711
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:51 schreef Jaroon het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. De keus van abortus moet je samen maken.
Dat ben ik niet met je eens.
Het is netjes om alle afwegingen mee te nemen, maar uiteindelijk is het de vrouw die beslist. Wellicht dat we er in de toekomst, via transplantatie, anders mee om kunnen gaan, maar voor nu vind ik dat de meest rechtvaardige optie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2017 @ 11:53:30 #200
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174448713
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
Kinderholocaust :') . Keihard gelachen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')