abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:27:52 #26
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_174437963
Ik ben die langlopend zeikthema's een beetje zat.. eerst die kookwedstrijdjes, nu die stierlijk slangslepende dansoefeningen, wat worden de volgende kwartaaloprachten, maar weer terug naar acteren? instuderen voor Utopia The Musical?
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 15 oktober 2017 @ 20:27:52 #27
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_174437964
:W
pi_174437969
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:26 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja letterlijk een nieuwe neus bestaat ook niet natuurlijk. Maar dat ze uit huis mag voor een neusoperatie wat echt wel een aardige duit kost hoor.
Er zijn er zoveel die wat willen, de twins een oogoperatie etc maar dat zie ik echt niet gaan gebeueren.
Ik denk dat die chirurg zich een slag in de ronte lacht
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174437979
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze zit daar niet onder dwang
Wat heeft dat er mee te maken, dat zeg of suggereer ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat ze beloond wordt zodat ze opdrachten blijft uitvoeren voor hun.
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 15 oktober 2017 @ 20:29:19 #30
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_174437996
was weer r uzie over eten?
pi_174437999
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:28 schreef pecla het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken, dat zeg of suggereer ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat ze beloond wordt zodat ze opdrachten blijft uitvoeren voor hun.
Uh whut?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174438060
Eigenlijk is t best wek triest dat een Linda niets tegen Billy zegt of net haar in gesprek gaat. Telkens maar met zijn 3-en er over roddelen.
pi_174438082
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Eigenlijk is t best wek triest dat een Linda niets tegen Billy zegt of net haar in gesprek gaat. Telkens maar met zijn 3-en er over roddelen.
Zit je mobiel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174438096
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:23 schreef Copycat het volgende:
Beau’s teen. Karins gebit ...
De ogen van de twins in de nabije toekomst ...
Beau's teen is gewoon een ziektekostenverhaal en was al net nadat zij erin zat en ook al gepland.
Karin is een iets ander verhaal maar dat gebit viel ook de hele tijd uit elkaar en kon die noodtandarts weer opdraven, dus hebben ze uit een soort van medeleven gedaan neem ik aan.
pi_174438119
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Uh whut?
Jij zegt dat ze er toch niet onder dwang zit als reactie op mijn post
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:35:00 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174438130
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:33 schreef pecla het volgende:

Beau's teen is gewoon een ziektekostenverhaal en was al net nadat zij erin zat en ook al gepland.
Karin is een iets ander verhaal maar dat gebit viel ook de hele tijd uit elkaar en kon die noodtandarts weer opdraven, dus hebben ze uit een soort van medeleven gedaan neem ik aan.
Dat zijn dus weer geen privileges?
Tja ...

Ik denk daarnaast wel dat ze achter erg blij met het rumoer van Billy zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174438143
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze zit daar niet onder dwang
TBU heeft ze
*O* *O*
sparen voor een huisje als ze ooit los mag
pi_174438147
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:34 schreef pecla het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze er toch niet onder dwang zit als reactie op mijn post
Ja en?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174438157
Die tekening aan de muur. _O-
pi_174438170
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

TBU heeft ze
*O* *O*
sparen voor een huisje als ze ooit los mag
goedenavond.

TBU: TrolBatsUitkering
pi_174438175
Baldr doet het priema
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174438218
quote:
11s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zijn dus weer geen privileges?
Tja ...

Ik denk daarnaast wel dat ze achter erg blij met het rumoer van Billy zijn.
Nou van Beau sowieso niet anders was ze er niet ingegaan waarschijnlijk en ze moeten wat want ze kunnen niemand krijgen.
Tja en met t gebit van Karin moest ook wel echt iets gebeuren dat is geen totaal overbodige cosmetische ingreep zoals bij billy....maar goed als ji het hetzelfde vind prima hoor.
pi_174438239
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:36 schreef dakpanlos het volgende:

[..]

goedenavond.

TBU: TrolBatsUitkering
:B :B
Baldr doet het heel goed
het dansen
pi_174438256
Het lag echt aan johan dat dansen met madi, want vorige week deed ze het prima en nu met baldr ook weer.
pi_174438278
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:38 schreef pecla het volgende:

[..]

Nou van Beau sowieso niet anders was ze er niet ingegaan waarschijnlijk en ze moeten wat want ze kunnen niemand krijgen.
Tja en met t gebit van Karin moest ook wel echt iets gebeuren dat is geen totaal overbodige cosmetische ingreep zoals bij billy....maar goed als ji het hetzelfde vind prima hoor.
Karin wist dat het op instorten stond. Ze had pech
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174438284
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en?
Met jou valt echt niet te communiceren, scroll anders even terug dan kun je daar het antwoord van mij op vinden.
En daar evt gewoon een normaal antwoord op geven, of niet maar niet dit onnozel gedrag.
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 15 oktober 2017 @ 20:40:39 #47
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_174438289
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

TBU heeft ze
*O* *O*
sparen voor een huisje als ze ooit los mag
was weer ruzie over eten?
pi_174438296
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:40 schreef pecla het volgende:

[..]

Met jou valt echt niet te communiceren, scroll anders even terug dan kun je daar het antwoord van mij op vinden.
En daar evt gewoon een normaal antwoord op geven, of niet maar niet dit onnozel gedrag.
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:41:04 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_174438302
Ik heb het gesprek gezien tussen Baldr en Billy. Ik vond dat Baldr het goed deed. Was inderdaad niet de eerste keer. Het is niet voor niets dat ze anderen tegen hem loopt op te stoken. Het wordt te heet onder haar voeten, vanaf het moment dat Baldr antwoordde op haar vraag, wat hij het ergste vond: mensen die liegen en blijven ontkennen dat ze liegen, dat vond hij verschrikkelijk.
Je kon aan haar gezicht zien dat ze dacht, hij heeft me door, oftewel ik ga moeite hebben om dat bij hem te laten werken, want hij heeft mij door.

Dat gebeurde nu weer. Bij anderen kan ze ineens een 'fit' krijgen en die persoon overdonderen. Baldr geeft haar daarvoor niet de kans. Hij stelt haar vragen die ze moet beantwoorden en dan valt ze door de mand. Hij komt heel dicht bij haar bedrog.

Het voorbeeld wat hij gaf over het eten opscheppen voor Johan. Hij kon goed weerleggen dat ze mensen bespeelt en dus zelf debet is aan toestanden die ontstaan.
Ze heeft geprobeerd zich eruit te kletsen, maar weet bijna zeker dat ze als de dood is voor hem.

Haar gezeur over, zo gaan we met elkaar om. NEE, zo gaat ZIJ met mannen om. Zichzelf opdringen, the mama spelen, die opvoedt, billenkoek geeft, kusjes vraagt en bescherming en adoratie eist. Als het niet goedschiks lukt, dan maar met negatieve aandacht, want dat is ook aandacht en op den duur lukt het misschien, al moet ze bereid zijn om door het stof te gaan en zichzelf neer te halen.

Jose heeft haar ook door.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_174438308
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:40 schreef mario390 het volgende:

[..]

was weer ruzie over eten?
Viel wel mee,. Mario
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')