abonnement Unibet Coolblue
pi_174457936
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:42 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

De resultaten in de 2 afgelopen kwalificatie toernooien leren ons dat we alleen thuis hebben gewonnen van Zweden(toen het eigenlijk al beslist was) en Bulgarije als landen met enige naam. tegen Frankrijk, IJsland, Turkije en Tsjechië hebben we zegge en schrijve 1 punt behaald uit 8 pogingen. En dan ga jij hier doodleuk beweren dat we beter zijn als landen van vergelijkbaar niveau? Heb je de afgelopen 3 jaar onder een steen gelegen ofzo?
Eigenlijk heeft Oranje twee keer tegen de Zweden gewonnen he ? en verder tracht ik toch nog enige waarde te geven aan vriendschappelijke oefeninterlands met positieve resultaten tegen ploegen als Engeland, Wales, Oostenrijk, Polen. En het feit dat deze kwalificatiereeks toch n beetje beter was dan de vorige, een opgaande lijn haha ! (Bulgarije uit buiten beschouwing gelaten trouwens)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 16 oktober 2017 @ 20:30:00 #27
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_174458214
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:14 schreef TLC het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft Oranje twee keer tegen de Zweden gewonnen he ? en verder tracht ik toch nog enige waarde te geven aan vriendschappelijke oefeninterlands met positieve resultaten tegen ploegen als Engeland, Wales, Oostenrijk, Polen. En het feit dat deze kwalificatiereeks toch n beetje beter was dan de vorige, een opgaande lijn haha ! (Bulgarije uit buiten beschouwing gelaten trouwens)
haha nou lachen het is te triest voor woorden dat een land met 17 miljoen inwoners met zulke ongekende mogelijkheden zichzelf verlaagt tot het niveau dat de echte voetbaldwergen van Europa nog maar net ontstijgt.

En alsof vriendschappelijke wedstrijden ook maar enige waarde hebben.
pi_174458379
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:30 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

haha nou lachen het is te triest voor woorden dat een land met 17 miljoen inwoners met zulke ongekende mogelijkheden zichzelf verlaagt tot het niveau dat de echte voetbaldwergen van Europa nog maar net ontstijgt.

En alsof vriendschappelijke wedstrijden ook maar enige waarde hebben.
Tsja ik mis ook de tijden dat ik als jongen stond te juichen bij het winnen van het EK, of dat ik kon balen dat Robben de bal op de grote teen van Casillas schoot, maar het is niet anders, Nederland is geen Duitsland of Spanje waar ze uit 80 miljoen inwoners kunnen kiezen. Voor een klein land heeft Nederland gewoon uitstekende resultaten behaald, en die komen er vast wel weer eens in de toekomst, alleen niet op clubniveau ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')