abonnement Unibet Coolblue
pi_174419722
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nze-baby-is-vermoord

Gezin na vijf jaar ontvoering door taliban weer thuis: 'Onze baby is vermoord'

Het Amerikaans-Canadese gezin dat in 2012 in Afghanistan werd ontvoerd, is weer thuis. Joshua Boyle, Caitlan Coleman en hun drie kinderen zijn veilig in Canada aangekomen. Wel is een vierde kind volgens vader Joshua vermoord.

Het Pakistaanse leger maakte eerder deze week bekend het gezin te hebben bevrijd uit handen van terroristen.

Bevolking helpen
Het echtpaar verdween vijf jaar geleden tijdens het backpacken in Afghanistan. Joshua Boyle zegt dat ze in het gebied waren om de lokale bevolking te helpen, die het zwaar te verduren had.
Ze vielen in handen van het zogeheten Haqqani-netwerk, dat banden heeft met de taliban. Coleman was op dat moment zwanger. De kinderen werden allemaal in gevangenschap geboren.

Vrouw verkracht
Eenmaal terug op het vliegveld van Toronto deed Joshua, de vader van het gezin, een schokkende onthulling. Een tweede dochtertje werd vermoord. 'Achterlijk' en 'kwaad' noemt hij het Haqqani-netwerk, want ze hebben 'toestemming gegeven voor de moord van mijn baby'. Ook zegt hij dat zijn vrouw in gevangenschap is verkracht.

Nu ze weer thuis zijn wil Joshua ervoor zorgen dat zijn gezin het leven in een veilige omgeving weer kan opbouwen. "We willen proberen de kindertijd die ze hebben gemist, weer in te halen."

Zijn vrouw Caitlan was niet aanwezig bij de korte persverklaring. Joshua riep op om de daders te straffen. "Als God dat wil, komt deze reeks stommiteiten op het graf van het Haqqani-netwerk te staan''.

Inlichtingen
Het Pakistaanse leger begon aan de bevrijding van het gezin nadat inlichtingen waren verstrekt door de Amerikanen. Die hadden ontdekt dat de gijzelaars naar Pakistan waren gebracht.

De Amerikaanse president Donald Trump reageerde opgetogen op de bevrijding van het gezin. Hij zegt dat de Amerikaanse en Pakistaanse regeringen de vrijlating hebben geregeld, en dat dat een positief moment was in de relatie tussen de twee landen.
pi_174419810
De man van het gezin was eerder getrouwd met de zus van iemand die in Guantanamo Bay vast had gezeten. Hij wilde mensen helpen in Afghanistan in de gebieden waar hulporganisaties niet konden komen. Dus deze zal de rest van zijn leven gevolgd worden door de inlichtingendiensten.
pi_174419878
Klopt niks van, hij is als Moslim naar Afghanistan gegaan met zijn zwangere vrouw. Hij is simpelweg een jihadist.
pi_174419933
Sowieso je zwangere vrouw meenemen naar oorlogsgebied, onbegrijpelijk.
pi_174422620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt niks van, hij is als Moslim naar Afghanistan gegaan met zijn zwangere vrouw. Hij is simpelweg een jihadist.
Dat zit er dik in, als hij geen fanatiekeling was had zijn zwager hem wel omgebracht.
pi_174423976
"Helpen", ik krijg altijd meteen uitslag uitslag als ik dat lees.
Daar zijn officiële instanties voor die het gebied kennen en toestemming en advies krijgen van de daar aanwezige partijen. Anders loop je het risico voor jihadist aangezien de worden of loop je tegen wat munitie aan.
Racist
pi_174424106
Hun 4 kinderen zijn allemaal tijdens de gevangenschap geboren. Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik heel raar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174424189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hun 4 kinderen zijn allemaal tijdens de gevangenschap geboren. Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik heel raar.
Ik zou het veel vreemder vinden als ze alle 4 dezelfde vader hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174424216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zou het veel vreemder vinden als ze alle 4 dezelfde vader hebben.
Dat ook
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174424233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zou het veel vreemder vinden als ze alle 4 dezelfde vader hebben.
De kinderen die ik zag hadden niet het uiterlijk van een halve Afghaan.
Goede kans dat die vrouw niet verkracht is.
pi_174424244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt niks van, hij is als Moslim naar Afghanistan gegaan met zijn zwangere vrouw. Hij is simpelweg een jihadist.
Dat is wel wat een aantal mensen denkt. Volgens een 'US official' wilde hij ook niet op het vliegtuig naar de VS stappen omdat hij bang was dat ze hem daar zouden vasthouden.

Ik kreeg al een vreemd gevoel toen ik die video zag waarin hij zijn verklaring voorleest, kort na zijn vrijlating. Toen wist ik nog niets van die man. Dat gevoel is niet minder geworden toen ik meer informatie over de man las. :P
pi_174424292
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De kinderen die ik zag hadden niet het uiterlijk van een halve Afghaan.
Goede kans dat die vrouw niet verkracht is.
In de OP staat dat dat wel zo is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174424353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

In de OP staat dat dat wel zo is.
Ja ik trek zijn verklaring in twijfel.
pi_174425463
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De kinderen die ik zag hadden niet het uiterlijk van een halve Afghaan.
Goede kans dat die vrouw niet verkracht is.
Jij beseft je niet dat voor het zingen de kerk uit gaan of een condoom mogelijk is? Of überhaupt verkrachting met voorwerpen enzo?
pi_174425518
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:31 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Jij beseft je niet dat voor het zingen de kerk uit gaan of een condoom mogelijk is? Of überhaupt verkrachting met voorwerpen enzo?
Nee, er gaat een nieuwe wereld open.
pi_174425647
Sowieso een twijfelachtige achtergrond heeft die kerel als je een beetje googled op berichten uit 2012/13
pi_174425769
Maar ze mogen in gevangenschap dus wel samen aan gezinsuitbreiding werken ...?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 15 oktober 2017 @ 01:32:19 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_174425834
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:

De kinderen die ik zag hadden niet het uiterlijk van een halve Afghaan.
Goede kans dat die vrouw niet verkracht is.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
pi_174425877
Lekker backpacken in de woestijn wanneer je zwanger bent.
  zondag 15 oktober 2017 @ 09:17:07 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174426995
Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet zozeer bevrijd zijn maar gewoon toevallig gevonden tussen andere extremisten. :')
pi_174427435
Op een of andere manier heb ik hier Homeland ideeën bij.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Homeland_(televisieserie)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2017 09:59:03 ]
pi_174427438
Caitlan Coleman is erg knap geworden gedurende haar ontvoering.
pi_174428403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:03 schreef LoveProfuzion het volgende:
De man van het gezin was eerder getrouwd met de zus van iemand die in Guantanamo Bay vast had gezeten. Hij wilde mensen helpen in Afghanistan in de gebieden waar hulporganisaties niet konden komen. Dus deze zal de rest van zijn leven gevolgd worden door de inlichtingendiensten.
Het is niet alleen dat die broer (Omar Kadr) van zijn ex vastzat in Guantanamo Bay, die hele familie is niet al te zuiver :X https://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Khadr
quote:
Omar Khadr was born in Toronto[26] on September 19, 1986, to Ahmed Khadr and Maha el-Samnah, Egyptian and Palestinian immigrants who became Canadian citizens.[27] The Khadr family had moved to Peshawar, Pakistan in 1985, where his father worked for charities helping Afghan refugees.[28][29] Omar spent his childhood moving back and forth between Canada and Pakistan. He had six siblings and his mother wanted to raise their family outside of Canada, as she disliked some of its Western social influences.[30]

In 1992, Khadr's father was severely injured while in Logar, Afghanistan.
Following the injury, the family moved to Toronto so he could recover. Omar enrolled at ISNA Elementary School for Grade 1.

In 1995, after the family's return to Pakistan, Omar's father, Ahmed, was arrested and accused of financially aiding the Egyptian Islamic Jihad in the bombing of the Egyptian embassy in Pakistan.
During his imprisonment, Ahmed was hospitalised following a hunger strike, before being released a year later due to a lack of evidence.
En die vader van dat gezin Ahmed Kadr was al helemaal geen lieverdje :') https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Khadr
quote:
Ahmed Said Khadr (Arabic: أحمد سعيد خضر) (March 1, 1948 – October 2, 2003) was an Egyptian citizen who lived in Canada before working in Afghanistan, beginning in the 1980s.
There he had ties to a number of militant and Mujahideen leaders in Afghanistan, including Osama bin Laden, founder of al-Qaeda. Khadr was accused by Canada and the United States of being a "senior associate" and financier of al-Qaeda
Khadr was killed on October 2, 2003, along with al-Qaeda and Taliban members, in a shootout by Pakistani security forces near the Afghanistan border.
Nu niet echt een voorbeeldige ex-schoonfamilie, die zaak met die ontvoering stinkt aan alle kanten :{w
pi_174428500
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:11 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat die broer (Omar Kadr) van zijn ex vastzat in Guantanamo Bay, die hele familie is niet al te zuiver :X https://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Khadr

[..]

En die vader van dat gezin Ahmed Kadr was al helemaal geen lieverdje :') https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Khadr

[..]

Nu niet echt een voorbeeldige ex-schoonfamilie, die zaak met die ontvoering stinkt aan alle kanten :{w
Vooral het "Ow maar natuurlijk, sticht samen maar fijn een gezinnetje, doen we helemaal niet moeilijk over" doet mij een beetje fronsen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174429120
Ook dit doet je wenkbrauwen fronsen:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b800e31be18f
quote:
Shortly after marrying in 2011, Coleman and Boyle visited Central America and then headed off to Russia and Central Asia.
Coleman was pregnant with their first child in 2012 when they decided to go hiking in Wardak province, a dangerous region south of Kabul that is dominated by feuding militant groups
Ja, leuk even hiken in Al Qaida gebied 8)7
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:42:15 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174429162
Ik krijg hier een heel sterk Homeland seizoen 1 gevoel bij.
pi_174429852
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook dit doet je wenkbrauwen fronsen:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b800e31be18f

[..]

Ja, leuk even hiken in Al Qaida gebied 8)7
Er zijn veel dingen die je wenkbrauwen doen fronsen. Hoe meer je leest, hoe meer opmerkelijke dingen je tegenkomt..
pi_174430186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hun 4 kinderen zijn allemaal tijdens de gevangenschap geboren. Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik heel raar.
Kennelijk hadden ze nog wel zin in sex. Vreemd stelletje.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_174430228
Heel raar verhaal. Klinkt als bekeerde jihadisten die de comfort van het westen weer komen opzoeken.
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:47:54 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174430296
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:40 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Kennelijk hadden ze nog wel zin in sex. Vreemd stelletje.
Of zijn het kinderen die voortkomen uit verkrachting.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:52:36 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174430366
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hun 4 kinderen zijn allemaal tijdens de gevangenschap geboren. Ik weet niet precies waarom, maar dat vind ik heel raar.
Ze was zwanger van de oudste toen ze gevangen genomen werden, vanaf dat moment denk ik dat de toegang tot anticonceptie wat beperkt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174430448
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:42 schreef BadderHaring het volgende:
Ik krijg hier een heel sterk Homeland seizoen 1 gevoel bij.
Dat zeg ik letterlijk 5 posts terug :P

Hij mag dalijk bij Trump op bezoek als 'hero' en drukt op z'n knopje van de grote boem.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2017 12:59:14 ]
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:59:14 #33
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174430459
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:03 schreef LoveProfuzion het volgende:
De man van het gezin was eerder getrouwd met de zus van iemand die in Guantanamo Bay vast had gezeten. Hij wilde mensen helpen in Afghanistan in de gebieden waar hulporganisaties niet konden komen. Dus deze zal de rest van zijn leven gevolgd worden door de inlichtingendiensten.
hij ziet er ook wel bijzonder uit
sowieso, backpacken in Afghanistan
wat ben je dan voor een idioot
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:04:05 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174430530
Raar verhaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174430781
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was zwanger van de oudste toen ze gevangen genomen werden, vanaf dat moment denk ik dat de toegang tot anticonceptie wat beperkt was.
Kennelijk was de toegang tot elkaars bed wel goed geregeld.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174430884
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was zwanger van de oudste toen ze gevangen genomen werden, vanaf dat moment denk ik dat de toegang tot anticonceptie wat beperkt was.
Aangenomen dat de kinderen van hem zijn, dan vind ik het toch op zachts gezegd vreemd dat ze in gevangenschap nóg drie kinderen krijgt. Alsof er niets aan de hand is. Anticonceptie beschikbaar of niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:27:37 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174430898
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:26 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Aangenomen dat de kinderen van hem zijn, dan vind ik het toch op zachts gezegd vreemd dat ze in gevangenschap nóg drie kinderen krijgt. Alsof er niets aan de hand is. Anticonceptie beschikbaar of niet.
Want? Als ze samen opgesloten zitten is het raar dat ze seks hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174430922
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want? Als ze samen opgesloten zitten is het raar dat ze seks hebben?
Nee, maar dat je het tot drie keer toe tot een zwangerschap aan laat komen wel.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:34:10 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174430998
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Nee, maar dat je het tot drie keer toe tot een zwangerschap aan laat komen wel.
Okay nou, succes zonder anticonceptie terwijl je kennelijk behoorlijk vruchtbaar bent.
Schijnbaar weet je ook hoe makkelijk het voor ze was de vruchtbare periodes te omzeilen, en dat haar cyclus uiteraard onder die omstandigheden keurig stabiel bleef.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174431148
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay nou, succes zonder anticonceptie terwijl je kennelijk behoorlijk vruchtbaar bent.
Schijnbaar weet je ook hoe makkelijk het voor ze was de vruchtbare periodes te omzeilen, en dat haar cyclus uiteraard onder die omstandigheden keurig stabiel bleef.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar dat het op z'n minst vreemd is. En bovendien, dan neuk je maar niet. De consequentie is namelijk dat je kinderen geboren laten worden in gevangenschap onder leiding van Taliban-achtingen lieden is dat is gewoonweg misdadig. En daar kan je, vruchtbaar of niet, heus wel zelf wat aan doen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174431212
Deze zaak stinkt aan alle kanten inderdaad.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_174431697
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
En bovendien, dan neuk je maar niet. De consequentie is namelijk dat je kinderen geboren laten worden in gevangenschap onder leiding van Taliban-achtingen lieden is dat is gewoonweg misdadig.
Ik geloof niet dat ze nu echt zo onsymphatiek tegenover de Taliban stonden.....
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:21:52 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174431729
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:18 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ze nu echt zo onsymphatiek tegenover de Taliban stonden.....
Dit. Ze hebben daar gewoon gezellig gewoond bij gelijk gestemden. Komen nu terug met een boehoehoe verhaal over verkrachtingen en vermoord kind om de sympathie te winnen.

Waarschijnlijk zijn ze hier omdat ze de kinderen toch echt wat educatie willen bieden, of omdat ze zichzelf op willen blazen in een volle trein.
pi_174432372
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:18 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ze nu echt zo onsymphatiek tegenover de Taliban stonden.....
Precies, dat denk ik dus ook.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174433889
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit. Ze hebben daar gewoon gezellig gewoond bij gelijk gestemden. Komen nu terug met een boehoehoe verhaal over verkrachtingen en vermoord kind om de sympathie te winnen.

Waarschijnlijk zijn ze hier omdat ze de kinderen toch echt wat educatie willen bieden, of omdat ze zichzelf op willen blazen in een volle trein.
Dan zouden ze al vanaf het moment van de 'ontvoering' geweten moeten hebben dat ze later weer willen terugkeren, anders zouden ze niet die vijf jaar blijven volhouden nog steeds gevangen te zitten door middel van video's en brieven.
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:47:47 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174433924
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan zouden ze al vanaf het moment van de 'ontvoering' geweten moeten hebben dat ze later weer willen terugkeren, anders zouden ze niet die vijf jaar blijven volhouden nog steeds gevangen te zitten door middel van video's en brieven.
Er zijn misdrijven die langer zijn voorbereid.
pi_174436288
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zijn misdrijven die langer zijn voorbereid.
Ja, het kan zeker zijn voorbereid. Dat lijkt me zelfs het meest aannemelijk als het inderdaad zo is dat hun verhaal niet klopt. De vraag is dan: waarom zou je zo iets plannen? Toch niet alleen zodat je altijd de mogelijkheid hebt om weer terug te keren naar Canada wanneer je onverwacht heimwee krijgt, zonder het risico te lopen bij aankomst te worden opgepakt?
pi_174436323
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:42 schreef BadderHaring het volgende:
Ik krijg hier een heel sterk Homeland seizoen 1 gevoel bij.
Haha, inderdaad, Brody.
pi_174438205
Hij wilde niet met een Amerikaanse legervliegtuig terugvliegen en besloot via Londen naar Canada te gaan, omdat ze het niet eens zijn met de Amerikaanse buitenland-politiek (=gewoon angst te worden opgepakt als hij op Amerikaanse bodem komt)
pi_174443996
Ik zie uit naar de verfilming.
Helaas is Beatrice Dalle inmiddels te oud om Caitlan te vertolken.
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:21:24 #51
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174445844
Vaag verhaal. Joshua laat in ieder geval zijn baard staan, goed ingeburgerd.
  maandag 16 oktober 2017 @ 10:40:37 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_174447216
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Voszje het volgende:
Vaag verhaal. Joshua laat in ieder geval zijn baard staan, goed ingeburgerd.
Haha ik zag 'm op het journaal met lange baard in * gevangenschap * en met korte baard nu, dacht meteen : hier klopt iets niet.... :N
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_176260130
Je verwacht het niet..;

Joshua Boyle, former Canadian hostage, faces 15 criminal charges
http://www.cbc.ca/news/ca(...)wa-charges-1.4470475
´
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:45:04 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176262237
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Je verwacht het niet..;

Joshua Boyle, former Canadian hostage, faces 15 criminal charges
http://www.cbc.ca/news/ca(...)wa-charges-1.4470475
Nog steeds niks opgeblazen dus, valt me mee.
pi_176262632
Sleeper cell...
pi_176262660
Fake News
pi_176262755
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Je verwacht het niet..;

Joshua Boyle, former Canadian hostage, faces 15 criminal charges
http://www.cbc.ca/news/ca(...)wa-charges-1.4470475
Wtf. Jammer dat er zoveel onduidelijk blijft.
pi_176262845
Dit zijn dus misdrijven die na terugkomst in Canada hebben plaatsgevonden. Bij het lezen van de kop dacht ik even dat het zou gaan om dingen die hebben plaatsgevonden in Afghanistan.
pi_176262876
http://time.com/5085547/joshua-boyle-arrested-canada/

quote:
Court documents obtained Tuesday say the charges include eight counts of assault, two accounts of sexual assault, two counts of unlawful confinement and one count of causing someone to “take a noxious thing, namely Trazodone,” an antidepressant. There is also a charge of uttering a death threat and a charge of misleading a police officer. The purported acts allegedly occurred between Oct. 14 and Dec. 30 after Boyle returned to Canada.

A publication ban bars reporting any information that could identify the alleged victims.
Dit verbaast me toch wel. Zou zijn vrouw ofzo aangifte tegen hem hebben gedaan? :?
pi_176262908
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wtf. Jammer dat er zoveel onduidelijk blijft.
Of zijn vrouw moet eindelijk haar mond gaan opentrekken nu..als ze slim is doet ze dat.
´
pi_176263017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Of zijn vrouw moet eindelijk haar mond gaan opentrekken nu..als ze slim is doet ze dat.
Er is kennelijk een ban op het publiceren van bepaalde informatie over dit onderwerp, ik denk dat het daarom zo onduidelijk overkomt. Iemand zal toch aangifte gedaan moeten hebben, lijkt mij.
pi_176263111
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er is kennelijk een ban op het publiceren van bepaalde informatie over dit onderwerp, ik denk dat het daarom zo onduidelijk overkomt. Iemand zal toch aangifte gedaan moeten hebben, lijkt mij.
Ja, reacties staan ook vrijwel overal uitgezet. :')
Kans is groot dat zijn vrouw aangifte heeft gedaan, en/of haar [schoon]ouders.
´
pi_176263343
if it looks like a duck...quacks like a duck...
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:57:14 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_176272151
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Haha ik zag 'm op het journaal met lange baard in * gevangenschap * en met korte baard nu, dacht meteen : hier klopt iets niet.... :N
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Haha ik zag 'm op het journaal met lange baard in * gevangenschap * en met korte baard nu, dacht meteen : hier klopt iets niet.... :N


Moeders met hoofddoek en vaders met baardje op bezoek bij de Canadese oppercuck Trudeau :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')