abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:03:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_174393321
Frank Masmeijer (56) moet meteen de cel in. De rechter in Antwerpen die de voormalige televisiepresentator tot acht jaar celstraf en een boete van 8000 euro voor drugssmokkel veroordeelde, eiste onmiddellijke opsluiting.



Als Masmeijer zich niet meldt, zal hij worden opgehaald. De gevallen quizmaster was zelf niet bij de uitspraak. ,,Er zal veel pers bij aanwezig zijn en ik wil niet als een ‘aap in een kooi’ daar gaan zitten. Ik ga daarom, ook op aanraden van mijn advocaat, thuis zitten”, zei Masmeijer in de aanloop.

Masmeijer heeft acht maanden in voorarrest gezeten. In de praktijk komt het er op neer dat hij dan nog ruim twee jaar achter de tralies moet. De vraag is of hij die celstraf in Nederland of België kan uitzitten.

Tegenvaller
Voor Masmeijer is dat een grote tegenvaller. Hij rekende op een kleinere straf die echter hoger uitvalt (acht jaar) dan de eis van zeven. In totaal stonden 46 beklaagden terecht in drie samenhangende drugsdossiers, waarin celstraffen van tien jaar werden uitgesproken.

Zijn advocaat Mr. Vincke gaat in gesprek met Masmeijer over een eventueel hoger beroep, maar de raadsman liet al doorschemeren dat daar goed over gesproken moet worden. Bij grote drugszaken in België is de kans ook aanwezig dat de celstraf dan hoger uitvalt. Zelf houdt Masmeijer vol onschuldig te zijn.



476 kilo drugs
Masmeijer werd verdacht van grootschalige cocaïnesmokkel via de Antwerpse haven. Er zat 476 kilo drugs verstopt tussen een partij bananen uit Zuid-Amerika. Frank heeft altijd gezegd dat hij hier niets mee te maken heeft gehad.

In 2014 werd Masmeijer hiervoor aangehouden, waardoor hij tien maanden in voorarrest zat. In afwachting van de rechtszaak werd hij vrijgelaten met een enkelband.

Frank probeerde de laatste maanden het negatieve beeld dat van hem is ontstaan recht te zetten. Hij werkte daartoe mee aan een documentaire en een boek. ,,Ik word neergezet als een maffiabaas, een gebruiker en ik weet niet wat allemaal, maar ik heb alleen maar mensen bij elkaar gebracht. Ik ben heel naïef geweest”, stelde hij vorige maand. ,,En als ik dan in RTL Boulevard of Shownieuws kom, pakken ze eerst nog even de schaar om er een en ander uit te knippen. Het is geen reëel beeld.”



Masmeijer dankt zijn naamsbekendheid aan de jaren tachtig-programma's Holidayshow en Dinges. Later ging hij werken in de Belgische horeca. Frank kreeg een relatie met Sandra. Het stel was 27 jaar getrouwd, maar kondigde in mei dit jaar aan te gaan scheiden. Momenteel heeft hij een relatie met de 38-jarige Jaimy van Lent. De Amsterdamse blondine runde tot voor kort een crêpeszaak.

https://www.ad.nl/show/fr(...)-de-cel-in~a36e9fdb/

,,Er zal veel pers bij aanwezig zijn en ik wil niet als een ‘aap in een kooi’ daar gaan zitten. Ik ga daarom, ook op aanraden van mijn advocaat, thuis zitten”

Wel in alle praatprogramma's en op prime time in een documentaire op tv. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174393348
Hij krijgt meer dan de gemiddelde verkrachtende, moordende TBSer :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:06:12 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_174393358
Was die drugs over de datum of zo? Laat die man lekker handelen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:14:37 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_174393485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hij krijgt meer dan de gemiddelde verkrachtende, moordende TBSer :D
Haha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174393548
Masmeijer heeft acht maanden in voorarrest gezeten. In de praktijk komt het er op neer dat hij dan nog ruim twee jaar achter de tralies moet. De vraag is of hij die celstraf in Nederland of België kan uitzitten.

Veroordeling tot 8 jaar cel minus 8 maanden voorarrest = 2 jaar zitten? :?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174393599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:06 schreef SpecialK het volgende:
Was die drugs over de datum of zo? Laat die man lekker handelen.
klopt. als het zuiver spul is, is het toch goed.
wiet mag toch ook legaal.

ik bedoel, het is niet zo dat iedereen maar aan de coke of wiet gaat als het legaal word.
drank is ook legaal, en ik en velen met mij drinken dat ook niet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_174393616
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:18 schreef Hallojo het volgende:
Masmeijer heeft acht maanden in voorarrest gezeten. In de praktijk komt het er op neer dat hij dan nog ruim twee jaar achter de tralies moet. De vraag is of hij die celstraf in Nederland of België kan uitzitten.

Veroordeling tot 8 jaar cel minus 8 maanden voorarrest = 2 jaar zitten? :?
8 jaar minus de aanhouding 2 jaar geleden = 6 jaar.

2/3 uitzitten bij goed gedrag = 4 jaar

al 2 jaar gestraft door de media = 2 jaar die overblijven
5 Ferrari's op videoband!
pi_174393650
Ok doei Frank. :W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174393690
quote:
[..] een crêpeszaak.
Overduidelijk om zijn vieze drugsgeld wit te wassen.

SCHULDIG!
"Pools are perfect for holding water"
pi_174393695
Beter 25 jaar te laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:30:21 #12
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_174393728
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Overduidelijk om zijn vieze drugsgeld wit te wassen.

SCHULDIG!
Ja, het is me nu wel duidelijk wat voor wit poeder er over die crêpes gaat. Geen poedersuiker in elk geval.
pi_174393746
Frank is de Pisang
pi_174393756
Wat een ongelofelijke treurige kneus is dit zeg :')
Dit, dus.
pi_174393763
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Overduidelijk om zijn vieze drugsgeld wit te wassen.

SCHULDIG!
Genoeg andere bn'ers met een tentje toch.
Gordon met zijn koffietentjes of lil kleine begon toch ook een zaakje?
Allemaal criminelen volgens jou????????
5 Ferrari's op videoband!
pi_174393827
Je kon het al aan die gebleekte glimlach zien. 9 van de 10 keer zijn dit criminelen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:45:30 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174393965
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:32 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke treurige kneus is dit zeg :')
Ja dit lulletje rozenwater heeft wat verkeerde afslagen genomen in zijn leven..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:15:09 #18
186611 Haags
pi_174394387
Mooi, zijn we daar voorlopig ook vanaf.
Zonder wrijving geen glans
pi_174394462
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174394639
Mooi en doei! :W
´
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:35:55 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174394714
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Mooi en doei! :W
Mas achter het glas TV? :{
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174394728
Publiciteitscampagne mislukt dus
stupidity has become as common as common sense was before
pi_174394876
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

8 jaar minus de aanhouding 2 jaar geleden = 6 jaar.

2/3 uitzitten bij goed gedrag = 4 jaar

al 2 jaar gestraft door de media = 2 jaar die overblijven

In België zit je bij goed gedrag maar 1/3 van je straf uit.
pi_174395409
Alsof Don Frank zich zomaar in laat sluiten. :') De helikopters staan al klaar om hem te bevrijden. _O_
pi_174395602
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:18 schreef Hallojo het volgende:

Veroordeling tot 8 jaar cel minus 8 maanden voorarrest = 2 jaar zitten? :?
Belgie, dat werkt daar heel anders dan in Nederland.
pi_174395663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Alsof Don Frank zich zomaar in laat sluiten. :') De helikopters staan al klaar om hem te bevrijden. _O_
En anders graaft men wel tunnels.


El Franco Chapo :7
pi_174395683
Deze kerel hadden ze jaaaaaaaaaaaaaren geleden al levenslang moeten geven vanwege die rotkop van hem.
Dat wil je overdag niet eens tegenkomen, laat staan 's nachts.
Opsluiten en de sleutel weggooien.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:39:28 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174395708
Ze mogen de vormgeving van dat roddelblaadje weleens moderniseren, sodeju pijn aan m'n ogen.
pi_174395969
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Ze mogen de vormgeving van dat roddelblaadje weleens moderniseren, sodeju pijn aan m'n ogen.
de doelgroep van die blaadjes zijn hersenloze kortharige wijven die niets beters te doen hebben dan roddelen en tot verkeerde conclusies komen.
pi_174395990
waarschijnlijk ook de doelgroep van die dwaas trouwens
pi_174396036
Even kijken hoelang het duurt voordat Sandra zich in de armen stort van een rijke troostvriend :')
Alius aliud dicit
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:56:22 #32
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174396077
Ik hoop stiekem dat de rechter hem een jaartje extra heeft gegeven voor zijn campagne in de media. Het was zo overduidelijk waar te nemen dat Masmeijer zat te liegen.
pi_174397183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze kerel hadden ze jaaaaaaaaaaaaaren geleden al levenslang moeten geven vanwege die rotkop van hem.
Dat wil je overdag niet eens tegenkomen, laat staan 's nachts.
Opsluiten en de sleutel weggooien.
's Nachts juist wel. Dat gebit verlicht de hele straat.
pi_174397199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:54 schreef Mrmime het volgende:
Even kijken hoelang het duurt voordat Sandra zich in de armen stort van een rijke troostvriend :')
Die twee zijn al gescheiden. Hij heeft nu een of ander jong ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 14:47:16 ]
pi_174397231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

8 jaar minus de aanhouding 2 jaar geleden = 6 jaar.

2/3 uitzitten bij goed gedrag = 4 jaar

al 2 jaar gestraft door de media = 2 jaar die overblijven

Acht jaar is 96 maanden. Daarvan moet je een derde zitten, dus 32 maanden. Hij heeft al 8 maanden gezeten. Dus 32 - 8 = 24 maanden. Is twee jaar.
pi_174398130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Alsof Don Frank zich zomaar in laat sluiten. :') De helikopters staan al klaar om hem te bevrijden. _O_
Holiday show in een nieuw jasje.
5 Ferrari's op videoband!
pi_174399400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze kerel hadden ze jaaaaaaaaaaaaaren geleden al levenslang moeten geven vanwege die rotkop van hem.
Dat wil je overdag niet eens tegenkomen, laat staan 's nachts.
Opsluiten en de sleutel weggooien.
Ja dit is wel echt het schoolvoorbeeld van een boeventronie :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_174399417
Tong, zoek je nog een penvrind? Hij heeft er alle tijd voor :P
pi_174399496
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Overduidelijk om zijn vieze drugsgeld wit te wassen.

SCHULDIG!
In Amsterdam heb je ook heel veel van die pannenkoekenwinkeltjes. Zit nooit iemand. Prima zaak om geld wit te wassen... grote marge op pannenkoeken, je hoeft ze niet eens echt te bakken... enkel de ingredienten inkopen en wegflikkeren maar wel een omzet van 100.000den pannenkoeken per jaar in de boeken zetten. Ideale front.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174399670
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In Amsterdam heb je ook heel veel van die pannenkoekenwinkeltjes. Zit nooit iemand. Prima zaak om geld wit te wassen... grote marge op pannenkoeken, je hoeft ze niet eens echt te bakken... enkel de ingredienten inkopen en wegflikkeren maar wel een omzet van 100.000den pannenkoeken per jaar in de boeken zetten. Ideale front.
En dan beslag van de belastinginspecteur op je bord krijgen zeker. Ba - dum ..

:')^2
pi_174400148
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:38 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

En dan beslag van de belastinginspecteur op je bord krijgen zeker. Ba - dum ..

:')^2
Alsof die langs komen... die zien in hun systemen enkel een pannenkoekenzaak die niet opvalt. Betaalde inkomstenbelasting en loonheffingen zijn allemaal in orde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174402079
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:38 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

En dan beslag van de belastinginspecteur op je bord krijgen zeker. Ba - dum ..

:')^2
Wat zeggen die dan? 'Je moet betalen, pannenkoek!'
pi_174402201
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In Amsterdam heb je ook heel veel van die pannenkoekenwinkeltjes. Zit nooit iemand. Prima zaak om geld wit te wassen... grote marge op pannenkoeken, je hoeft ze niet eens echt te bakken... enkel de ingredienten inkopen en wegflikkeren maar wel een omzet van 100.000den pannenkoeken per jaar in de boeken zetten. Ideale front.
Dat waren precies de tentjes die ik bedoelde. Via zijn Amsterdamse vriendin.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174402217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Genoeg andere bn'ers met een tentje toch.
Gordon met zijn koffietentjes of lil kleine begon toch ook een zaakje?
Allemaal criminelen volgens jou????????
Als je kijkt naar wat ze qua muziek hebben gedaan, zouden die 2 nooit meer vrij mogen komen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174405811
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:00 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat waren precies de tentjes die ik bedoelde. Via zijn Amsterdamse vriendin.
Oh, crap! Eh, crêpes... :+
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:13:27 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_174406068
Frank Masmeijer (56) heeft een vriend opgelicht voor 32.500 euro. Dat staat in het vonnis van de rechtbank van Antwerpen die vanmorgen uitspraak deed in de drugszaak waarvoor hij in 2014 werd opgepakt. De rechter veroordeelde de gevallen quizmaster tot een gevangenisstraf van acht jaar voor betrokkenheid bij drugssmokkel in de Antwerpse haven. De oplichting van een vriend, die hij zou kennen uit de horecawereld, is onderdeel van de geruchtmakende zaak, waarvoor vandaag in totaal 46 verdachten terecht stonden.

Uit de verklaring van het slachtoffer, blijkt dat Masmeijer regelmatig op bezoek kwam bij hem en de pincode van zijn creditkaart kende. Toen de man ziek was in mei 2013 zou Masmeijer 32.500 euro hebben overgeschreven naar de rekening van een tussenpersoon. Die nam het op, gaf het aan Masmeijer en kreeg in ruil daarvoor 500 euro. De verdediging van de tussenpersoon betwist zijn betrokkenheid, vraagt de vrijspraak, maar de rechter gelooft er niets van.

Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.

De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.

https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174406802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:13 schreef tong80 het volgende:
Frank Masmeijer (56) heeft een vriend opgelicht voor 32.500 euro. Dat staat in het vonnis van de rechtbank van Antwerpen die vanmorgen uitspraak deed in de drugszaak waarvoor hij in 2014 werd opgepakt. De rechter veroordeelde de gevallen quizmaster tot een gevangenisstraf van acht jaar voor betrokkenheid bij drugssmokkel in de Antwerpse haven. De oplichting van een vriend, die hij zou kennen uit de horecawereld, is onderdeel van de geruchtmakende zaak, waarvoor vandaag in totaal 46 verdachten terecht stonden.

Uit de verklaring van het slachtoffer, blijkt dat Masmeijer regelmatig op bezoek kwam bij hem en de pincode van zijn creditkaart kende. Toen de man ziek was in mei 2013 zou Masmeijer 32.500 euro hebben overgeschreven naar de rekening van een tussenpersoon. Die nam het op, gaf het aan Masmeijer en kreeg in ruil daarvoor 500 euro. De verdediging van de tussenpersoon betwist zijn betrokkenheid, vraagt de vrijspraak, maar de rechter gelooft er niets van.

Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.

De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.

https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/

:P
Wat een vreemd bericht. Volgens de eerste alinea is de oplichting onderdeel van de drugszaak, volgens de laatste alinea heeft het niks met elkaar te maken. :?
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:20:33 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_174407114
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een vreemd bericht. Volgens de eerste alinea is de oplichting onderdeel van de drugszaak, volgens de laatste alinea heeft het niks met elkaar te maken. :?
Na twee keer lezen begrijp ik het nog niet. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174407212
Jullie zijn racisten
Deze ontschuldige man zo over hem praten

Schaam je!!
pi_174408109
De oplichting en de cocainezaak staan los van elkaar maar zijn wel in dezelfde zitting behandeld.
Volgens de geruchten zou Frank nu op Aruba zitten terwijl hij vandaag gelijk de cel in zou moeten.
pi_174408184
Wanneer gaat Peter Jan Rens nu eens de cel in voor zijn duistere praktijken?
standaarddrinker
pi_174408368
In België kent niemand die kerel maar als ze zijn hoofd zien denken ze meteen aan een crimineel en niet aan een quizmaster. Dus hij heeft wel het goede beroep voor zijn looks.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174409202
Franky..

I tol' you Franky.
pi_174409369
476 kilo, dat is echt geen kleine jongen, makkelijk een gevaar voor de maatschappij, denk aan al de levens hij verwoest heeft of heeft kunnen verwoesten
pi_174411933
Frank M. op de vlucht?

ThijsZeeman twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 10:26:42 Bizarre wending in zaak #frankmasmeijer! Hij zit zeer waarschijnlijk op Aruba! Lijkt er sterk op de de gevallen quizmaster op de vlucht is. reageer retweet
I´m back.
pi_174412615
Holiday Show!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:54:42 #57
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_174414850
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Frank M. op de vlucht?

ThijsZeeman twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 10:26:42 Bizarre wending in zaak #frankmasmeijer! Hij zit zeer waarschijnlijk op Aruba! Lijkt er sterk op de de gevallen quizmaster op de vlucht is. reageer retweet
Hij zegt zelf van niet :') . Hoezo loopt hij eigenlijk nog vrij rond? :r
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_174414873
Aruba ligt nabij Colombia, terug naar de bron? :D
pi_174414895
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Hij zegt zelf van niet :') . Hoezo loopt hij eigenlijk nog vrij rond? :r
Hij moet zich melden, binnen hoe veel tijd eigenlijk? Ik zou me ook zo laat mogelijk melden.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174416289
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:58 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij moet zich melden, binnen hoe veel tijd eigenlijk? Ik zou me ook zo laat mogelijk melden.
Gelijk na de uitspraak had hij zich moeten melden. Of anders halen ze je op.
pi_174416489
Aruba! daar zijn weinig Nederlanders die hem herkennen aan z'n plofkop.
pi_174417971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Hij zegt zelf van niet :') . Hoezo loopt hij eigenlijk nog vrij rond? :r
De coke maakt 'm wat actiever.

Als hij straks over de daken gaat waggelen met een halfautomaat dan is het snel afgelopen :)
pi_174418468
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:58 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij moet zich melden, binnen hoe veel tijd eigenlijk? Ik zou me ook zo laat mogelijk melden.
Ik zou echt helemaal straalbezopen komen aanwaggelen :')
pi_174418533
In stijl jezelf bij de gevangenis melden:

  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:55:07 #65
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_174419662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 07:16 schreef Hdero het volgende:
476 kilo, dat is echt geen kleine jongen, makkelijk een gevaar voor de maatschappij, denk aan al de levens hij verwoest heeft of heeft kunnen verwoesten
War on drugs verwoest levens.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:37:18 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_174420429
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Frank M. op de vlucht?

ThijsZeeman twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 10:26:42 Bizarre wending in zaak #frankmasmeijer! Hij zit zeer waarschijnlijk op Aruba! Lijkt er sterk op de de gevallen quizmaster op de vlucht is. reageer retweet
Niet naar Hollywood ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:22:56 #67
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174421296
2 jaar moeten zitten lijkt me echt kut, maar ik denk dat je er nog wel een half jaar of een jaar bij op kan tellen als je er voor op de vlucht slaat. En uiteindelijk pakken ze hem echt wel.

Niet echt een verstandige move dit denk ik.

Als het nou meer dan 5 jaar was of zo, dan zou ik het nog wel snappen dat ie er vandoor gaat.
pi_174428080
Frank. Zou die een beetje populair zijn in de gevangenis?
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 12:07:30 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_174429603
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:54 schreef Jaroon het volgende:
Frank. Zou die een beetje populair zijn in de gevangenis?
Zal hem een paar meier gaan kosten. Maar dan heeft ie ook wat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174429626
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zal hem een paar meier gaan kosten. Maar dan heeft ie ook wat.

:P
Vooral in de douche dan? Met een paar meier aan zeep.....
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 12:21:55 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_174429851
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vooral in de douche dan? Met een paar meier aan zeep.....


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174429865
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
Waarom plaats je foto's van vrienden van mij?
pi_174430172
Frank heeft het zwaar nu. Volgens ex. Waar is Frank?
pi_174430989
Dit leert dus dat je betere meerdere dames kan verkrachten en vermoorden dan iets in de drugssmokkel te gaan doen.

Althans: als je naar de straf kijkt die je waarschijnlijk gaat krijgen.
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:34:28 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174431008
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:33 schreef Rangono het volgende:
Dit leert dus dat je betere meerdere dames kan verkrachten en vermoorden dan iets in de drugssmokkel te gaan doen.

Althans: als je naar de straf kijkt die je waarschijnlijk gaat krijgen.
Ja! Geen speld tussen te krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174431036
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:33 schreef Rangono het volgende:
Dit leert dus dat je betere meerdere dames kan verkrachten en vermoorden dan iets in de drugssmokkel te gaan doen.

Althans: als je naar de straf kijkt die je waarschijnlijk gaat krijgen.
Wat is de straatwaarde van een vers verkracht dood mokkel op dit moment?
wooblabalurg
pi_174431040
quote:
10s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja! Geen speld tussen te krijgen.
Kan je zo meerdere juridische artikelen voorschotelen die laten zien dat een verkrachtende moordenaar ook rond de 8 jaar kreeg.

Sarcasme is dus nogal misplaatst.
pi_174431048
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:36 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is de straatwaarde van een vers verkracht dood mokkel op dit moment?
0,75.
pi_174431083
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:33 schreef Rangono het volgende:
Dit leert dus dat je betere meerdere dames kan verkrachten en vermoorden dan iets in de drugssmokkel te gaan doen.

Althans: als je naar de straf kijkt die je waarschijnlijk gaat krijgen.
Damn.
pi_174431106
Wat is de morele keuze die je maakt in een foute situatie.
pi_174448084
Frank. Nu blijkbaar op de vlucht. Die kom je dan tegen.
pi_174456110
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:37 schreef Rangono het volgende:

[..]

0,75.
Oftewel 357 kilo
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174458947
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:39 schreef Jaroon het volgende:
Frank heeft het zwaar nu. Volgens ex. Waar is Frank?
Sleeping with the fishes
pi_174458980
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Sleeping with the fishes
Die viert ergens vakantie. Ook niet geheel relaxed.
pi_174473731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:18 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ja dit is wel echt het schoolvoorbeeld van een boeventronie :')
Ja toch? Of heb jij soms natte dromen over hem?
pi_174473789
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:33 schreef Rangono het volgende:
Dit leert dus dat je betere meerdere dames kan verkrachten en vermoorden dan iets in de drugssmokkel te gaan doen.

Althans: als je naar de straf kijkt die je waarschijnlijk gaat krijgen.
verkrachten wel, vermoorden niet...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174473794
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:36 schreef Rangono het volgende:

[..]

Kan je zo meerdere juridische artikelen voorschotelen die laten zien dat een verkrachtende moordenaar ook rond de 8 jaar kreeg.

kom maar door ermee!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174484801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja toch? Of heb jij soms natte dromen over hem?
Zoals de waard is...
pi_174486210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja toch? Of heb jij soms natte dromen over hem?
Soms...
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_174486241
Niks mis met cocaïnesmokkel.

#freefrank
pi_174486662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:37 schreef AnanYaw het volgende:
Niks mis met cocaïnesmokkel.

#freefrank
Daar is wel iets mis mee.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:59:00 #92
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_174486852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar is wel iets mis mee.
Ik kan er niet wakker om liggen stiekem.

Jij wel. Heb jij er wel slapeloze nachten door? Vreet het je wakkere momenten op dat er mensen zijn die cocaine snuiven en dat die mensen geld betalen aan andere mensen die cocaine leveren?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_174487591
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar is wel iets mis mee.
Het feit dat het verboden is, door regeringen die meer geven om het controleren van hun bevolkingen dan om de vrijheid, gezondheid en het levensgeluk van die bevolkingen inderdaad. Alleen is dat niet zozeer mis aan cocainesmokkel als aan de overheid.
pi_174534991
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:14 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het feit dat het verboden is, door regeringen die meer geven om het controleren van hun bevolkingen dan om de vrijheid, gezondheid en het levensgeluk van die bevolkingen inderdaad. Alleen is dat niet zozeer mis aan cocainesmokkel als aan de overheid.
En geloof jij nou echt dat Frankie wakker ligt van mensen die het slachtoffer worden van zijn dubieuze handel?
Mensen die verslaafd raken, gaan stelen om deze troep te kunnen betalen.
Frankie vindt het wel okee.
pi_174535841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En geloof jij nou echt dat Frankie wakker ligt van mensen die het slachtoffer worden van zijn dubieuze handel?
Mensen die verslaafd raken, gaan stelen om deze troep te kunnen betalen.
Frankie vindt het wel okee.
Verslaafden zijn geen slachtoffers van drugshandel, maar van hun eigen hormoonhuishouding en dubieus overheidsbeleid. Frankie heeft helemaal gelijk om daar niet over in te zitten.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:09:54 #96
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174535894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En geloof jij nou echt dat Frankie wakker ligt van mensen die het slachtoffer worden van zijn dubieuze handel?
Mensen die verslaafd raken, gaan stelen om deze troep te kunnen betalen.
Frankie vindt het wel okee.
Je vergeet even dat het overgrote deel er gewoon plezier aan beleefd om af en toe een lijntje te nemen en er niet door in de problemen komt.

Of vind je dat de directeur van de Albert Heyn zich er ook schuldig om zou moeten voelen dat er mensen zijn die verslaafd raken aan de drank die hij verkoopt?
pi_174536775
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Verslaafden zijn geen slachtoffers van drugshandel, maar van hun eigen hormoonhuishouding en dubieus overheidsbeleid. Frankie heeft helemaal gelijk om daar niet over in te zitten.
Onzin, en je weet het. Het is niet zo moeilijk om kinderen of jongeren verslaafd te maken.
Geen idee of jij kinderen hebt.
pi_174536904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Onzin, en je weet het. Het is niet zo moeilijk om kinderen of jongeren verslaafd te maken.
Geen idee of jij kinderen hebt.
Alsof drugsdealers mensen verslaafd maken. :')

Verslavingsgevoeligheid is genetisch bepaald en wordt beïnvloed door hoe je reageert op bepaalde neurotransmitters.

Ik kan mij behoorlijk ergeren aan mensen die pretenderen te geven om mensen die verslaafd raken, maar niet in willen zetten op het daadwerkelijk helpen van die mensen. In plaats daarvan kiezen ze voor het criminaliseren van die mensen en ze blootstellen aan onnodige risico's en hebben ze het lef om zich daar nog moreel verheven over te voelen ook.

Als je mensen wil helpen lever je ze niet over aan de criminaliteit. Als je dat wel doet waag het dan niet af te geven op de criminaliteit die je maar al te graag in stand houdt.
pi_174536921
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Alsof drugsdealers mensen verslaafd maken. :')

Verslavingsgevoeligheid is genetisch bepaald en wordt beïnvloed door hoe je reageert op bepaalde neurotransmitters.

Ik kan mij behoorlijk ergeren aan mensen die pretenderen te geven om mensen die verslaafd raken, maar niet in willen zetten op het daadwerkelijk helpen van die mensen. In plaats daarvan kiezen ze voor het criminaliseren van die mensen en ze blootstellen aan onnodige risico's en hebben ze het lef om zich daar nog moreel verheven over te voelen ook.

Als je mensen wil helpen lever je ze niet over aan de criminaliteit. Als je dat wel doet waag het dan niet af te geven op de criminaliteit die je maar al te graag in stand houdt.
Je lult uit je nek.
pi_174536951
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:36 schreef Rangono het volgende:

[..]

Kan je zo meerdere juridische artikelen voorschotelen die laten zien dat een verkrachtende moordenaar ook rond de 8 jaar kreeg.

Sarcasme is dus nogal misplaatst.
Nou geef eens wat voorbeelden van iemand die een dubbele moord heeft gepleegd en is weggekomen met 8 jaar.

OT: Zit ie al vast?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')