abonnement Unibet Coolblue
pi_174369926
Ik geloof niet dat ik wel eens een tas van meer dan een euro of dertig heb gekocht. :o

Tassen die ik gebruik moeten ertegen kunnen om neergesmeten te worden, onder snelbinders gepropt te worden, mee naar het strand te gaan en op feestjes in donkere hoeken op de grond als zitplaats gebruikt te worden. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174369937
J. is op weg naar huis! *O* O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174370043
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:45 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik wel eens een tas van meer dan een euro of dertig heb gekocht. :o

Tassen die ik gebruik moeten ertegen kunnen om neergesmeten te worden, onder snelbinders gepropt te worden, mee naar het strand te gaan en op feestjes in donkere hoeken op de grond als zitplaats gebruikt te worden. *)
Ik heb wel duurdere tassen, maar die komen van die welkomstaanbiedingen bij tijdschriften. Dan is X x tijdschrift in de bus + tas ongeveer de helft van wat de tas normaal zou kosten :D

En ik heb een mooie leren laptoptas uit een tweedehandswinkeltje. Vooral mooi omdat ie al zo lekker versleten oogt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174370046
De laatste tas die ik kocht was 150 euro, maar dat is een rugzak van textiel, dus niet bepaald was Lot zoekt :+ Wel heel blij mee.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:53:35 #155
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174370087
Ik heb maar 1 tas in m'n leven gekocht. Een Eastpak. Rond de 50 euro maar gebruik hem wel al zeker 12 jaar :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174370110
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:01 schreef Lot_1 het volgende:
Jep. En daarnaast vind ik het fijn om mijn blik te verbreden en inspiratie op te doen door te horen wat anderen fijn vinden of goede/slechte ervaringen mee hebben.

Ik zit te denken aan een leren tas. Ik houd niet van teveel poespas en gerommel maar ik wil ook geen enorm zakelijke strakke uitstraling. Schoudertas heeft wel mijn voorkeur denk ik. Er moet minimaal een pak A4-papier inkunnen.
een heel pak A4 papier? :o
Ik heb vaak tassen van Smaak Amsterdam, die hebben wel grotere.
Maar online tas kopen geeft altijd teleurstelling , want toch groter/kleiner of onhandige indeling
pi_174370139
Ik ben al heel lang op zoek naar een mooie leren rugzak. Maar dan wel echt dik leer en een stevige tas.

Verder hou ik van OldSchool tassen. Deze heb ik dan ook in het zwart, en een kleinere versie in het zilver. O+ De bruine staat nog op m'n lijstje, maar die ga ik alleen kopen als ik een baan vind waarvoor ik daadwerkelijk vaak een laptop mee moet nemen. Want voor alle andere dingen is het een beetje onhandig. :')

pi_174370228
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een mooie leren rugzak. Maar dan wel echt dik leer en een stevige tas.

Verder hou ik van OldSchool tassen. Deze heb ik dan ook in het zwart, en een kleinere versie in het zilver. O+ De bruine staat nog op m'n lijstje, maar die ga ik alleen kopen als ik een baan vind waarvoor ik daadwerkelijk vaak een laptop mee moet nemen. Want voor alle andere dingen is het een beetje onhandig. :')

[ afbeelding ]
Die vind ik ook leuk ja! Als ik weer eens wat financiele rust heb wil ik er ook zo 1 :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174370523
Is echt een aanrader! Het leer is zo stevig en ze blijven mooi. O+
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:21 #160
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174370647
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef Myraela het volgende:
Is echt een aanrader! Het leer is zo stevig en ze blijven mooi. O+
Heb je een linkje waar die tassen te koop zijn? Vind hem mooi O+
pi_174370650
Hé thanks! De Chesterfield tip is een goede :Y En die myraela post vind ik ook mooi.

En minilot, ik heb ook nog nooit meer dan 30 euro uitgegeven. Vandaar dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen :D maar ik merk dat het wel fijn zou zijn om een tas uit te zoeken op functionaliteit en looks, ipv op prijs en looks :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_174370662
Heb net zo eentje weggegooid 😳
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174370747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je een linkje waar die tassen te koop zijn? Vind hem mooi O+
Deze: https://oldschoolbags.nl/schooltassen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:23:39 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174370758
quote:
Oh ze heten ook echt zo :D
Thanks!
pi_174371077
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een mooie leren rugzak. Maar dan wel echt dik leer en een stevige tas.

Verder hou ik van OldSchool tassen. Deze heb ik dan ook in het zwart, en een kleinere versie in het zilver. O+ De bruine staat nog op m'n lijstje, maar die ga ik alleen kopen als ik een baan vind waarvoor ik daadwerkelijk vaak een laptop mee moet nemen. Want voor alle andere dingen is het een beetje onhandig. :')

[ afbeelding ]
Ik zit nog te kijken naar een leren rugtas van castelijn en beeren. Da’s meteen ook een laptoptas
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:41:06 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174371095
Leren rugtassen, really? Wist niet dat mensen die nog kochten :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174371220
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef Molo het volgende:
Leren rugtassen, really? Wist niet dat mensen die nog kochten :o
Jazeker. Iedere dag op de fiets is dat heel handig. En dan blijven mijn fietstassen leeg voor boodschappen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:51:18 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174371306
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jazeker. Iedere dag op de fiets is dat heel handig. En dan blijven mijn fietstassen leeg voor boodschappen.
Ja ik heb ook een rugzak, voor werk en als luiertas tegelijkertijd, want handig omdat handen vrij en veel ruimte.
Maar gewoon van Quechua, waterdicht.

Waarom leer? Naast dat ik het zelf niet mooi vind bij een rugzak, is het toch gewoon onhandig materiaal voor een rugzak?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174371662
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een rugzak, voor werk en als luiertas tegelijkertijd, want handig omdat handen vrij en veel ruimte.
Maar gewoon van Quechua, waterdicht.

Waarom leer? Naast dat ik het zelf niet mooi vind bij een rugzak, is het toch gewoon onhandig materiaal voor een rugzak?
Voornamelijk omdat het bij mij ook fungeert als normale tas en dan is leer wat mooier (wel een mooie dan, ik koop niet zomaar iets, moet wel kwaliteitsleer zijn) Eigen draag ik een schoudertas alleen bij officiele bijeenkomsten. En een handtas zoals je momenteel veel ziet, hangend halverwege de onderarm trekt mijn elleboog niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174371915
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Molo het volgende:
Waarom leer? Naast dat ik het zelf niet mooi vind bij een rugzak, is het toch gewoon onhandig materiaal voor een rugzak?
Waarom onhandig?
pi_174371984
Handtassen van leer: ik had / heb altiijd wel een donkerblauwe “stewardessentas” tas gehad: glad en geen kwastjes, bling en studs :X

Ook een A4 tas, waarin een laptop past. Alleen zķ groot, dat het altijd graven was naar klein spul als sleutels enzo.
Lot: Surprise: men bedacht de binnentas ofwel organiser. Briljant.
Bij voorbeeld https://www.bol.com/nl/p/(...)2541%26itm_role%3Din

Nu de huisarts mij wil spreken over labuitslagen en schildklierfunctie, ben ik mij bewust(er) van opgejaagd voelen etc.
En ik gaf de mantelzorgstress en familiegedoe de schuld.
Wij gaan zien...

Ach lucky wat een rottige start van de dag zo. Sterkte.

En Isa “fok”jarig w/
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:19:48 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174372016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom onhandig?
Regen, morsen, krassen erop van je boodschappen, stugger materiaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:22:04 #173
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174372061
Oh wow, ik ben ook al 11 jaar actief op Fok! :D
pi_174372066
Het lief is thuis. O+ Weer kunnen slapen: _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_174372127
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Regen, morsen, krassen erop van je boodschappen, stugger materiaal
Zolang het geen suede is, lijkt regen en morsen me geen probleem. Hoe mors je eigenlijk op een rugzak? Krassen vind ik niet erg, leer is juist mooi als het een beetje heeft geleefd. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')