abonnement Unibet Coolblue
pi_174324969
In Duitsland raken ze helemaal hysterisch van een swastika, ookal is het voor vele in de wereld gewoon een heilig teken.

Maar wel met zijn alle nog steeds Duitse bedrijven steunen, die hartstikke veel bloed aan hun handen hebben!

Ik noem maar even Volkswagen: die hebben keihard geprofiteerd van de oorlog, want Hitler gaf juist de opdracht voor de Volkswagen.

Ja het zal vast iets gecompliceerder zijn, maar komt erop neer dat Volkswagen nu niet bestaan had als Hitler ze geen opdracht tot een wagen voor het volk gegeven had.

En dan heb je Hugo Boss: die maakte uniformen voor het leger destijds, dus hebben ook flink geprofiteerd van de oorlog.

En de voorganger van Mercedes Benz is ook niet bepaald onschuldig.... dus denk er nog maar eens overna: zonder alle kapitale injecties van Hitler waren al die merken niet groot geweest! Ja dan kunnen ze wel zeggen, haben wir nicht gewusst.

Maar voor mij is het een reden om vooral Duitse automerken te boycotten, want die merken zijn wel erg makkelijk weg gekomen met hun deelname aan de tweede wereldoorlog.

Wat ik dan zo hypocriet vind van de Duitse bevolking, is dat ze massaal in Volkswagen's rijden en Hugo Boss het merk is dat je als rijke Duitser wilt kopen.
pi_174324989
Tja.
pi_174324995
Haten op Hitler anno 2017. :')
pi_174325040
Mooi verhaal lekker kort ook
pi_174325045
Oh en ik ben nog de limietvrije Autobahn vergeten, ook dat is een erfenis van meneer Hitler.
pi_174325329
Je vergeet Bayer nog.
pi_174325357
Ik neem aan dat je geen IBM computer hebt? En geen Siemens spullen? En nooit medicatie van Bayer gebruikt? Nooit de trein neemt? Nooit Puma of Adidas draagt? Nooit op bol.com shopt? Nooit een toetje of pizza van Dr. Oetker eet?

Of je stelt je gewoon niet zo aan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174325371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Haten op Hitler anno 2017. :')
Idd Hitler heeft ook goede dingen gedaan.
pi_174325381
Deze is ook wel geinig: http://www.dedokwerker.nl/ns.html
pi_174325494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:57 schreef zovty het volgende:
Deze is ook wel geinig: http://www.dedokwerker.nl/ns.html
En Veolia, wat voor rol speelde die?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:04:13 #11
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_174325523
Niet gelezen, maar trechter klacht.
pi_174325532
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
In Duitsland raken ze helemaal hysterisch van een swastika, ookal is het voor vele in de wereld gewoon een heilig teken.

Maar wel met zijn alle nog steeds Duitse bedrijven steunen, die hartstikke veel bloed aan hun handen hebben!

Ik noem maar even Volkswagen: die hebben keihard geprofiteerd van de oorlog, want Hitler gaf juist de opdracht voor de Volkswagen.

Ja het zal vast iets gecompliceerder zijn, maar komt erop neer dat Volkswagen nu niet bestaan had als Hitler ze geen opdracht tot een wagen voor het volk gegeven had.

En dan heb je Hugo Boss: die maakte uniformen voor het leger destijds, dus hebben ook flink geprofiteerd van de oorlog.

En de voorganger van Mercedes Benz is ook niet bepaald onschuldig.... dus denk er nog maar eens overna: zonder alle kapitale injecties van Hitler waren al die merken niet groot geweest! Ja dan kunnen ze wel zeggen, haben wir nicht gewusst.

Maar voor mij is het een reden om vooral Duitse automerken te boycotten, want die merken zijn wel erg makkelijk weg gekomen met hun deelname aan de tweede wereldoorlog.

Wat ik dan zo hypocriet vind van de Duitse bevolking, is dat ze massaal in Volkswagen's rijden en Hugo Boss het merk is dat je als rijke Duitser wilt kopen.
Faalklacht want je redenen hangen als los zand bij elkaar. Daarbij wil je gewoon afgeven op onze grootste buur en beste handelspartner waar we veel aan verdienen. :{
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:05:04 #13
186611 Haags
pi_174325541
ok, en nu?
Zonder wrijving geen glans
pi_174325720
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:04 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Faalklacht want je redenen hangen als los zand bij elkaar. Daarbij wil je gewoon afgeven op onze grootste buur en beste handelspartner waar we veel aan verdienen. :{
Klopt toch gewoon wat ik zeg: huidige Duitse economie, had niet bestaan als Hitler niet zoveel in al die bedrijven geïnvesteerd had.

Dus voor mij een reden om op zijn minst Duitse automerken te boycotten ;)
pi_174325743
Deutschland! _O_
pi_174325844
- Als die producten die in China gemaakt zijn..en jij gebruit ze TS. :') Maar ondertussen bezetten ze Tibet.

- Je mobieltje... Israëlisch technologie. :')
- Vakantietje boeken naar Dubaï... terwijl Aziaten daar als slaven worden behandeld. Nee kijk lekker de andere kant op.

Oh ja het vliegtuig met straalmotor waar je in stapt.... nazitechnologie.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174325847
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
Klopt toch gewoon wat ik zeg: huidige Duitse economie, had niet bestaan als Hitler niet zoveel in al die bedrijven geïnvesteerd had.

Dus voor mij een reden om op zijn minst Duitse automerken te boycotten ;)
Ik neem aan dat je ook geen Philips-apparatuur thuis hebt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:18:01 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174325850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:02 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En Veolia, wat voor rol speelde die?
Veolia is opgericht door Napoleon III.
And so is the past
pi_174325916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook geen Philips-apparatuur thuis hebt?
Nauwelijks, maar wat hebben die dan gedaan? Negers aan het werk gezet?
pi_174325937
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:13 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Klopt toch gewoon wat ik zeg: huidige Duitse economie, had niet bestaan als Hitler niet zoveel in al die bedrijven geïnvesteerd had.

Dus voor mij een reden om op zijn minst Duitse automerken te boycotten ;)
je zoekt gewoon een excuus omdat je in een verrotte 205 rijdt :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:23:21 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174325991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je zoekt gewoon een excuus omdat je in een verrotte 205 rijdt :')
Ja want die Fransen waren zo zuiver in de oorlog. :D. _O-. :').
And so is the past
pi_174326020
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Veolia is opgericht door Napoleon III.
Ja kutjen bef, kan ik nou wel of niet meet een schoon geweten met Veolia dan?
pi_174326022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:17 schreef HSG het volgende:
- Als die producten die in China gemaakt zijn..en jij gebruit ze TS. :') Maar ondertussen bezetten ze Tibet.

- Je mobieltje... Israëlisch technologie. :')
- Vakantietje boeken naar Dubaï... terwijl Aziaten daar als slaven worden behandeld. Nee kijk lekker de andere kant op.

Oh ja het vliegtuig met straalmotor waar je in stapt.... nazitechnologie.
Nee ze hebben Tibet bevrijd: die arme mensen daar leefde onder de dictatuur van de dalai lama, want die leefde in een theocratie ;(
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:25:41 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174326035
quote:
zonder alle kapitale injecties van Hitler waren al die merken niet groot geweest!
Misschien moet je even wat onderzoek doen over hoe Duitsland en de Duitse industrie erbij lagen na het verliezen van de tweede wereldoorlog.
pi_174326040
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:57 schreef Pendule het volgende:

[..]

Idd Hitler heeft ook goede dingen gedaan.
Vertel eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')