abonnement Unibet Coolblue
pi_7411596
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:40 schreef apengek het volgende:

ik weet ook wel dat ik niet de enige ben... kheb trouwens ook al heel wat hulp gezocht bij een boel mensen... ben al bij een psychiater geweest heb anti depresiva en noem maar op... het helpt allemaal niet... eigenlijk heb ik geen idee waarom ik hier nog ben....


Hoe lang heb je er al last van dan?
pi_7411608
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:20 schreef poep het volgende:
kreeg net te horen dat iemand die ik redelijk goed ken uit de menclub vanmiddag zelfmoord heeft gepleegd... was maar een paar jaar ouder dan mij! en waarom? geen idee, kwam echt als donderslag bij heldere hemel....
Kut is dat. Bij sommige mensen die zelfmoord plegen kun je nog wel bedenken waarom het is, maar bij mensen waar op het eerst gezicht niets aan te merken is blijft het altijd een raadsel.
Sterkte ermee in ieder geval
A mind with a heart of it's own
pi_7411631
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er al last van dan?


zon 2 jaar... kan niet echt helder meer denken...
pi_7411678
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:43 schreef apengek het volgende:

zon 2 jaar... kan niet echt helder meer denken...


Da's al wel een tijd. 'k Had het 1 jaar, zo rond m'n 20ste.

Wie weten er allemaal van?

pi_7411765
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's al wel een tijd. 'k Had het 1 jaar, zo rond m'n 20ste.

Wie weten er allemaal van?


een paar mensen.... heb het ze verteld omdat ik het graag kwijt wou... het laatste half jaar krijgen de meeste mensen pas in de gaten dat ik het echt meen en dat ik serieus ben... mn ouders weten het niet... ik ga naar een leerlingbegeleider bij me op school en die vond het ook beter dat mn ouders het niet weten... mn moeder is nogal ongerust en het laatste wat ik nu kan gebruiken is een moeder die me de hele dag vraagt hoe het met me gaat als je begrijpt wat ik bedoel... ik heb soms van die tijden dat het ineens weer heel erg kut met me gaat en soms ook wel wat beter... nu gaat het heel erg kut anders had ik ook niks gezegt...
  woensdag 18 december 2002 @ 17:49:48 #256
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_7411767
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:40 schreef apengek het volgende:

[..]

ik weet ook wel dat ik niet de enige ben... kheb trouwens ook al heel wat hulp gezocht bij een boel mensen... ben al bij een psychiater geweest heb anti depresiva en noem maar op... het helpt allemaal niet... eigenlijk heb ik geen idee waarom ik hier nog ben....


Ik begrijp je wel. Ik kan er verder niets op/over zeggen. ook ivm met de policy. En heb geen zin om geband te worden ervoor. Omdat Fok en internet net iets is, wat mij afleiding geeft.

Maar poep ik kan je kwaadheid wel voorstellen. Maar wees niet boos op iemand die dat doet. Het is een hekel punt. De ene vind het laf van iemand ik vind dat zo'n iemand juist lef heeft, om het te doen.

Iemand waaraan je niet kan zien hoe die zich voelt. Mensen die het enorm goed kunnen verbergen. Maar zo diep ongelukkig in zichzelf kunnen zijn. Zo moe van de pijn/verdriet/ongelukkig zijn, kunnen zijn.
Die zien het dan idd als enigste uitweg. Want het leven is van die persoon. Vanaf het moment dat de navelstreng wordt doorgeknipt.
En mag zelf beslissen of het afgelopen is of niet.
Want je kan het ook andersom stellen. Wie is er nu egoistisch?
Diegene die een persoon niet kwijt willen. Ondanks de pijn die ze hebben. Of diegene die zelf beslist of het is afgelopen. Ondanks dat ie wel weet dat hij er anderen pijn mee zou doen.

Moeilijk onderwerp hoor.

  Official ESF Kreviewer woensdag 18 december 2002 @ 17:51:52 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7411798
Nogmaals. Er mag best over gesproken worden. Ik hou dat wel in de gaten. Er wordt NIEMAND zomaar gebanned. Het is soms best fijn om daar over te kunnen praten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')