abonnement Unibet Coolblue
pi_174360093
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:00 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

zijn redelijk conservatief. Daar kan je beter niet met zulke schoenen aankomen.

Sowieso kan je beter geen van bommels kopen als je echt dik wil gaan. dan moet je santoni's of crockett and jones dragen.

Zou zelf het liefst suede Crockett connaughts willen hebben, maar ja heb daar geen budget voor dus dan maar iets van Van Lier of Suitsupply ofzo :')
Als je een beetje zoekt kan je hier en daar wel Allen Edmonds vinden. Voor een euro of 300 hebben die erg mooi spul. Keuze in Nederland is alleen wel beperkt, maar is een goede stap omhoog van een Van Lier.

O+

[ Bericht 13% gewijzigd door kipknots op 11-10-2017 21:22:30 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:13:12 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174360174
Alleen als je makelaar of musicalster bent.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174361523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als je een beetje zoekt kan je hier en daar wel Allen Edmonds vinden. Voor een euro of 300 hebben die erg mooi spul. Keuze in Nederland is alleen wel beperkt, maar is een goede stap omhoog van een Van Lier.

[ afbeelding ] O+
Zijn inderdaad mooie schoenen moet ik zeggen ,maar zit nog net boven m'n budget. Wil eigenlijk niet meer dan 200¤ uitgeven. Ga binnenkort maar eens die suede derby's van Suitsupply halen.
Het probleem dat ik vooral heb is dat ik sneakers gewoon niet mooi vind, maar ik gladleren schoenen weer te netjes vind voor school. Dus ik zoek een suede derby (liefst met broguering) voor op school omdat dat nog wel kan en niet té netjes is.

Ik denk dat ik deze wil halen : https://eu.suitsupply.com(...)1104.html?cgid=Shoes. Wat vind je er van?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 22:08:05 ]
pi_174362812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als je een beetje zoekt kan je hier en daar wel Allen Edmonds vinden. Voor een euro of 300 hebben die erg mooi spul. Keuze in Nederland is alleen wel beperkt, maar is een goede stap omhoog van een Van Lier.

[ afbeelding ] O+
Ik heb meestal C&J, maar heb onlangs ook eens een paar Carlos Santos geprobeerd, als een wat betaalbaarder alternatief. Zit ook rond de ¤ 300 en zien er fraai uit. Bij de betere herenschoenenzaak ook wel te verkrijgen. Nu alleen nog testen of ze zich ook goed houden. :)
pi_174362865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:06 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Zijn inderdaad mooie schoenen moet ik zeggen ,maar zit nog net boven m'n budget. Wil eigenlijk niet meer dan 200¤ uitgeven. Ga binnenkort maar eens die suede derby's van Suitsupply halen.
Het probleem dat ik vooral heb is dat ik sneakers gewoon niet mooi vind, maar ik gladleren schoenen weer te netjes vind voor school. Dus ik zoek een suede derby (liefst met broguering) voor op school omdat dat nog wel kan en niet té netjes is.

Ik denk dat ik deze wil halen : https://eu.suitsupply.com(...)1104.html?cgid=Shoes. Wat vind je er van?
Weinig mis mee. Maar ook niet heel bijzonder. Gewoon een goede, vrij doorsnee schoen zo te zien.
pi_174362907
Gewoon Louboutin kopen.
pi_174362972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als je een beetje zoekt kan je hier en daar wel Allen Edmonds vinden. Voor een euro of 300 hebben die erg mooi spul. Keuze in Nederland is alleen wel beperkt, maar is een goede stap omhoog van een Van Lier.

[ afbeelding ] O+
Greve is een mooie aanvulling.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_174363127
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Weinig mis mee. Maar ook niet heel bijzonder. Gewoon een goede, vrij doorsnee schoen zo te zien.
Hoef ook niet een hele speciale schoen te hebben. Gebruik ze alleen maar voor naar school en stad enzo.
Wil later wel CJ halen als ik wat ouder ben en meer te besteden heb :P
pi_174366450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:06 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Zijn inderdaad mooie schoenen moet ik zeggen ,maar zit nog net boven m'n budget. Wil eigenlijk niet meer dan 200¤ uitgeven. Ga binnenkort maar eens die suede derby's van Suitsupply halen.
Het probleem dat ik vooral heb is dat ik sneakers gewoon niet mooi vind, maar ik gladleren schoenen weer te netjes vind voor school. Dus ik zoek een suede derby (liefst met broguering) voor op school omdat dat nog wel kan en niet té netjes is.

Ik denk dat ik deze wil halen : https://eu.suitsupply.com(...)1104.html?cgid=Shoes. Wat vind je er van?
Misschien dat je voor rond dat budget nog een paar Loake 1880s kan vinden? Schijnen kwalitatief in ieder geval behoorlijk goed te zijn voor het geld, beter dan wat je bij bv de Suit Supply kan vinden. Als je het niet zo'n probleem vind om online te bestellen dan is het voordelig om nu op Engelse sites te kijken. Of normale Loakes in de aanbieding, kwalitatief verwacht ik een beetje vergelijkbaar met Van Lier. Niet geweldig, maar voor een euro of 100 kan je geen hele grote miskoop maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door kipknots op 12-10-2017 08:31:28 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 08:30:41 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_174366484
Het is slangenprint

n00b
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')