abonnement Unibet Coolblue
pi_174436582
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies. Je betaalt toch altijd meer dan buiten Scheveningen. Over Scheveningen gesproken: Iemand al naar die nieuwe vestiging van Simonis geweest?

[ afbeelding ]

Ik hoor er alleen maar goede verhalen over . Catch ken ik al en is goed en zijn geld waard.
Ik hoor ook dat Catch goed is, maar Encore weet ik niet.
Misschien wel de moeite waard.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_174454560
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies. Je betaalt toch altijd meer dan buiten Scheveningen. Over Scheveningen gesproken: Iemand al naar die nieuwe vestiging van Simonis geweest?

[ afbeelding ]

Ik hoor er alleen maar goede verhalen over . Catch ken ik al en is goed en zijn geld waard.
Toevallig ben ik daar afgelopen zaterdag en zondag gaan eten. Het eten is iedere keer goed op smaak en vooral erg lekker. Het is alleen wel iets duurder geprijsd ivm de eerste jaren van Catch. Catch is overigens inmiddels ook iets duurder geworden (fles Bernardus Chardonnay was 39,95 en nu 44,95), maar dat terzijde.

Het restaurant is groot, het glimt en het is nogal "zien en gezien worden". Het voelt zelfs een beetje "club-achtig", persoonlijk vind ik dat wel leuk. Verder is de kaart een stuk minder vis, maar meer Asian en Fusion gerechten. (De octopus en spareribs voorgerechten zijn top!)

Waar Encore wel de mist in gaat is de bediening. Het zijn allemaal jonge mensen die er vooral willen zijn omdat het "the in place is" en de meeste lijken niet echt uit de horeca wereld te komen. Dat viel ons zowel dit weekend als eerdere keren op.

Het zal mij enorm verbazen als dit zo succesvol wordt als Catch aangezien het restaurant enorm is (plek voor 500+ gasten) en tot nu toe hebben we het nog niet vol gezien...
pi_174455419
Hey dank voor je reactie en ik weet genoeg. Daar gaan we dus maar niet heen.
pi_175332311
Hier zijn andere kanalen voor.

[ Bericht 93% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-11-2017 09:50:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')