abonnement Unibet Coolblue
pi_174208591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee weet niet hoeveel ruimte er tussen zit en het lijkt mij zeer verstanding om het te laten doen :p
Haha, het valt wel mee hoor. Als ik van t weekend thuis ben zal ik ff foto’s opzoeken voor je ;)
pi_174208605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Haha, het valt wel mee hoor. Als ik van t weekend thuis ben zal ik ff foto’s opzoeken voor je ;)
Oh graag :D
pi_174209858
1: wat ligt er bij de bovenburen als vloerafwerking?
2: wat voor ondervloer is er gebruikt?
3: wat hadden de vorige bewoners als vloerafwerking en ondervloer?

Voor appartementen geldt er een eis voor de geluiddemping van de vloerafwerking.
pi_174210765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:55 schreef Ivo1985 het volgende:
1: wat ligt er bij de bovenburen als vloerafwerking?
2: wat voor ondervloer is er gebruikt?
3: wat hadden de vorige bewoners als vloerafwerking en ondervloer?

Voor appartementen geldt er een eis voor de geluiddemping van de vloerafwerking.
Er ligt laminaat. Van de ondervloer heb ik geen idee. Dit was de reactie van de vve:

Geluidshinder van buren valt onder het burenrecht en is derhalve geen VvE-zaak. Tenzij er sprake is van een aangelegde vloerconstructie, welke in strijd is met het reglement. Dat is er hier niet.

Het MR 1973 kent daarentegen geen specifieke bepaling met betrekking tot harde vloerbedekking.
Als u er onderling niet uitkomt zou via de VvE wellicht een beroep gedaan kunnen worden op de algemene hinderbepalingen. Deze bepalingen zijn terug te vinden in
art.9 lid 1 MR1973: “Iedere eigenaar of gebruiker heeft het recht op uitsluitend gebruik aan zijn privé gedeelte, mits hij bij de uitoefening van dat recht het reglement en het huishoudelijk
reglement in acht neemt en mits hij aan de andere eigenaars en gebruikers geen onredelijke hinder toebrengt”
pi_174308026
Verder niemand ervaringen?
pi_174308941
srry onzinnige post

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 19:33:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')