abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174500950
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,

Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
pi_174501810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:05 schreef jodyb100 het volgende:
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,

Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
Hallo Jodyb100,
Dat is erg vervelend om te horen. Het kan zijn dat de douane het pakketje heeft geweigerd en daardoor een RMA request is gebeurd. Ook kan het zijn dat er een jou Xiaomi Air een fabrieksfout bevatte en daardoor is teruggeroepen (dit krijgen we dan vanuit Xiaomi ten gehoren). We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden en dit is misschien ook de reden. Ik ga in ieder geval voor je navragen wat de oorzaak is en hoe dit kan. Tevens wat de eventuele shipping tijd is. Normaal doet een order er ongeveer 2-3 weken over tussen bestelling en ontvangst via DPDUK.
pi_174502705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:40 schreef siegie het volgende:

ik ben op het postkantoor en al geweest bpost zegt wel degelijk dat jullie dit moeten oplossen maar op deze manier is het gemakkelijk u zegt bpost en daar moet ik het mee doen
Ik ga je hierbij helpen en navragen zoals ik al zei. Dit is totaal niet gemakkelijk..... Het probleem ligt toch ook duidelijk bij BPost, want zei geven melding van ontvangen in België en daarna ineens niks meer. Hier hebben wij geen invloed op. Dit neemt niet weg dat hun probleem ons probleem niet is en daarom ga ik er ook achteraan. Wij willen namelijk dat de klant zijn order ontvangt.
Ik stel ook voor om zelf te bellen of te mailen naar BPost. Dit heeft in een aantal vorige gevallen met BPost ook gewerkt.
Als ik nieuws terug heb laat ik het direct weten.
pi_174506040
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum:24 Aug 2017
- Product:Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
- Ordernummer: WW1708241219589360
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112576692NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
pi_174507324
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is wel erg vreemd naar mijn mening. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst, want persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Onze excuses hiervoor. Wat betreft jouw order, ik ga dit proberen te regelen. Zelf hebben wij problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en vandaar dat wij deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.

[..]
Dank voor je hulp. *O*

2x de melding
We are preparing the reshipment of your item.
When we ship it out, you will receive a confirmation email from us.
Thank you for your patience and understanding.

en 1x refund gekregen.

Jammer dat het zo moest maar blij dat het nu hopelijk is oplost.
pi_174507326
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:
Goed om te horen dat jouw probleem voor zover is opgelost. Nu hopen dat je pakketje snel geleverd wordt. Houd me op de hoogte.
Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.
Nu heb ik eerder pakketjes uit het buitenland laten bezorgen via DHL en heb hier nagenoeg iedere keer voor moeten bijbetalen.
Hoe zit dat nu met eventuele bijbetaling? Aangezien GearBest nu een andere verzend methode heeft gebruikt dan aangegeven bij de bestelling.
pi_174508886
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:01 schreef Chvos het volgende:
- Orderdatum:24 Aug 2017
- Product:Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
- Ordernummer: WW1708241219589360
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112576692NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen om je adres te bevestigen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:06 schreef mikeoo het volgende:

[..]

Dank voor je hulp. *O*

2x de melding
We are preparing the reshipment of your item.
When we ship it out, you will receive a confirmation email from us.
Thank you for your patience and understanding.

en 1x refund gekregen.

Jammer dat het zo moest maar blij dat het nu hopelijk is oplost.
Erg spijtig, maar fijn dat ik heb kunnen helpen. Bedankt voor het melden dat het is opgelost.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:07 schreef sjottelsplak het volgende:

[..]

Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.
Nu heb ik eerder pakketjes uit het buitenland laten bezorgen via DHL en heb hier nagenoeg iedere keer voor moeten bijbetalen.
Hoe zit dat nu met eventuele bijbetaling? Aangezien GearBest nu een andere verzend methode heeft gebruikt dan aangegeven bij de bestelling.
Fijn om te horen dat je resend is geregeld. Ik heb overlegd en heb goed nieuws voor jou. Mocht je eventuele douanekosten krijgen dan zul je deze aan de deur moeten betalen. Hierbij krijg je een kostenformulier en als je deze naar mij doorstuurt via PM dan krijg je dit bedrag terug van ons. Dat lijkt me wel een mooie oplossing dacht ik zo.
pi_174508976
@Gearbest, ik kwam dit forum tegen al zoekende naar een oplossing voor de Azerbaijan Air Mail problemen, maar zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Dit los ik dan ook wel op met de klantenservice van GB.

Waarover ik je wil bereiken is het volgende, want ik kom niet veel verder met de standaard antwoorden van de helpdesk.
Ik had een defect product en de klantenservice heeft mij een vervangend product gestuurd. Ik heb hiervoor een track&trace ontvangen (Q3498804164XX) die alleen te volgen is via http://www.sky56.cn/english/track/index alle andere websties zoals bijv 17track.net werken niet bij deze code.
Op zich werkt sky56 goed, maar mijn pakket ligt al sinds 1 oktober bij de douane en ik kom er met geen mogelijkheid achter aan welke bezorger hij in Nederland is overgedragen. Ook heb ik geen bericht gehad van de douane voor een bonnetje oid.

Ik heb geprobeerd de transporteur te mailen, maar die reageert niet (en de site is verder alleen in het Chinees) en van Gearbest krijg ik alleen maar standaard antwoorden hoe ik het pakketje kan volgen en dat ik geduld moet hebben.

Zou jij kunnen kijken of er beweging is te krijgen in de zending? het betreft ticket nr T17090100912 en order nr WRMA1708151741124149C
pi_174508983
Ik wil een Oneplus 5 bestellen bij gearbest, maar krijg vervolgens niet de mogelijkheid om de priority line verzendmethode te kiezen. Is dezeniet meer beschikbaar?
pi_174510097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:12 schreef baddie09 het volgende:
@Gearbest, ik kwam dit forum tegen al zoekende naar een oplossing voor de Azerbaijan Air Mail problemen, maar zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Dit los ik dan ook wel op met de klantenservice van GB.

Waarover ik je wil bereiken is het volgende, want ik kom niet veel verder met de standaard antwoorden van de helpdesk.
Ik had een defect product en de klantenservice heeft mij een vervangend product gestuurd. Ik heb hiervoor een track&trace ontvangen (Q3498804164XX) die alleen te volgen is via http://www.sky56.cn/english/track/index alle andere websties zoals bijv 17track.net werken niet bij deze code.
Op zich werkt sky56 goed, maar mijn pakket ligt al sinds 1 oktober bij de douane en ik kom er met geen mogelijkheid achter aan welke bezorger hij in Nederland is overgedragen. Ook heb ik geen bericht gehad van de douane voor een bonnetje oid.

Ik heb geprobeerd de transporteur te mailen, maar die reageert niet (en de site is verder alleen in het Chinees) en van Gearbest krijg ik alleen maar standaard antwoorden hoe ik het pakketje kan volgen en dat ik geduld moet hebben.

Zou jij kunnen kijken of er beweging is te krijgen in de zending? het betreft ticket nr T17090100912 en order nr WRMA1708151741124149C
Jouw order van Azerbaijan Air Mail kunnen we ook hier oplossen mits je even het formulier invult. Dan geef ik het door aan mijn contactpersoon en is het wellicht al sneller opgelost.
Wat betreft jouw andere order: we weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden en dit is misschien dan ook de reden. Ik ga het in ieder geval voor je navragen wat er met je pakketje aan de hand is.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:13 schreef jslaman31 het volgende:
Ik wil een Oneplus 5 bestellen bij gearbest, maar krijg vervolgens niet de mogelijkheid om de priority line verzendmethode te kiezen. Is dezeniet meer beschikbaar?
Deze verzendmethode is wel beschikbaar. Het kost alleen ¤2,84 extra.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gearbest op 19-10-2017 11:58:03 ]
pi_174510756
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:03 schreef Gearbest het volgende:

Fijn om te horen dat je resend is geregeld. Ik heb overlegd en heb goed nieuws voor jou. Mocht je eventuele douanekosten krijgen dan zul je deze aan de deur moeten betalen. Hierbij krijg je een kostenformulier en als je deze naar mij doorstuurt via PM dan krijg je dit bedrag terug van ons. Dat lijkt me wel een mooie oplossing dacht ik zo.
Dat is een super oplossing!
Alvast bedankt voor alle moeite, ik hou je op de hoogte.
pi_174511021
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen om je adres te bevestigen.

[..]

Erg spijtig, maar fijn dat ik heb kunnen helpen. Bedankt voor het melden dat het is opgelost.

[..]

Fijn om te horen dat je resend is geregeld. Ik heb overlegd en heb goed nieuws voor jou. Mocht je eventuele douanekosten krijgen dan zul je deze aan de deur moeten betalen. Hierbij krijg je een kostenformulier en als je deze naar mij doorstuurt via PM dan krijg je dit bedrag terug van ons. Dat lijkt me wel een mooie oplossing dacht ik zo.
Ik zie dat er voor mij ook een resend ticket is aangemaakt, neem aan dat als die via andere wijze verzonden wordt met kans op douane ik deze ook vergoed krijg?

Gaat om:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
pi_174511061
quote:
1s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2401993/9/25#p174510097]
Deze verzendmethode is wel beschikbaar. Het kost alleen ¤2,84 extra.
Hij is inderdaad toegevoegd. Bedankt!
pi_174511147
worden orders met een boot verzonden ofzo?

die DPDUK orders duren lang zeg lol

ze wachten nog steeds op mijn order, die rond de 21september verzonden is xD
pi_174511499
Zo lang is dat niet hoor. Vroeger bij dealextreme was 2 maanden wachten normaal. Beetje geduld hebben :)
There are only 151 Pokémon.
pi_174512184
Bij mij nog een gevalletje Azerbaijan Air Mail. Kun je dit eens voor me nagaan? Tnx.

- Orderdatum: Sep 01, 2017 09:39:17 AM
- Product: 2x Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010939171420
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112587413NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Is mij om het even
pi_174512368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:08 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

Ik zie dat er voor mij ook een resend ticket is aangemaakt, neem aan dat als die via andere wijze verzonden wordt met kans op douane ik deze ook vergoed krijg?

Gaat om:

[..]

Dat kan ik niet garanderen, aangezien ik dit wat betreft jouw order niet met mijn contactpersoon heb besproken. Echter, de kans op douanekosten is zeer gering, maar blijft altijd een mogelijkheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:10 schreef jslaman31 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad toegevoegd. Bedankt!
Mooizo! Dat is fijn om te horen, graag gedaan :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:16 schreef Casual-T het volgende:
Bij mij nog een gevalletje Azerbaijan Air Mail. Kun je dit eens voor me nagaan? Tnx.

- Orderdatum: Sep 01, 2017 09:39:17 AM
- Product: 2x Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010939171420
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112587413NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Is mij om het even
Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon en zal dit voor je proberen te regelen.
pi_174512668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat kan ik niet garanderen, aangezien ik dit wat betreft jouw order niet met mijn contactpersoon heb besproken. Echter, de kans op douanekosten is zeer gering, maar blijft altijd een mogelijkheid.
Wat is er dan wel besproken t.a.v. mijn order? Inmiddels zijn we aanstaande maandag (23-10) aangekomen op het moment dat de 25 days van de estimated shipping zijn verlopen?!
pi_174512832
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jouw order van Azerbaijan Air Mail kunnen we ook hier oplossen mits je even het formulier invult. Dan geef ik het door aan mijn contactpersoon en is het wellicht al sneller opgelost.
Wat betreft jouw andere order: we weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden en dit is misschien dan ook de reden. Ik ga het in ieder geval voor je navragen wat er met je pakketje aan de hand is.

dank, wbt de azerbaijan order:
- Orderdatum:18 Aug 2017
- Product:diversen (7 artikelen)
- Ordernummer: W1708180342042503
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112578480NL en AEL1112578212NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

wbt het pakje bij de douane, in je reden geef je aan dat hier de controle in de UK is vertraagd, maar op de website van track en trace staat dat hij op 1 oktober in Nederland is aangekomen. Dus ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft.
pi_174513926
je bent heus niet de enigste met duurdere orders hoor...

heb 3d printer besteld, was duur genoeg lijkt mij...
pi_174514884
Hoi,

Ik zit ook op een bestelling van 8 september te wachten.

- Orderdatum:8 sept 2017
- Product:Notebook air 13.3 & Xiaomi Type-C to USB HDMI Conversion Adapter
- Ordernummer: W1709081729365819
- Tracking nummer (indien beschikbaar):04568300036933J
- Verzendmethode:Europe Express (chronopost)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Heb al een ticket aangemaakt WT17092201608
Nu zie ik die plots onder RMA staan WRMA1710182107257256C met als status 'Return For Exchange'

Wat betekent dit precies? Is hij terug naar gearbest na bijna een maand in frankrijk gestaan te hebben?

Het begint eigenlijk wel dringend te worden want heb die nodig voor werk...

bedankt in elk geval
pi_174514995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:16 schreef Casual-T het volgende:
Bij mij nog een gevalletje Azerbaijan Air Mail. Kun je dit eens voor me nagaan? Tnx.

- Orderdatum: Sep 01, 2017 09:39:17 AM
- Product: 2x Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010939171420
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112587413NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Is mij om het even
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:43 schreef baddie09 het volgende:

[..]

dank, wbt de azerbaijan order:
- Orderdatum:18 Aug 2017
- Product:diversen (7 artikelen)
- Ordernummer: W1708180342042503
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112578480NL en AEL1112578212NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

wbt het pakje bij de douane, in je reden geef je aan dat hier de controle in de UK is vertraagd, maar op de website van track en trace staat dat hij op 1 oktober in Nederland is aangekomen. Dus ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft.
Ik ga voor jullie dit beide regelen. Er zijn veel problemen geweest met Azerbaijan Air mail en daardoor zijn er heel veel pakketjes niet van aangekomen. Daarom gaan we dit snel voor jullie regelen. Jullie ontvangen zeer spoedig (ik verwacht morgen) een bericht hierover om je adres te bevestigen. Dan zal de resend worden verzonden.
Voor baddie09 de andere order ben ik nog aan het navragen hoe dit precies zit. Je Azerbaijan resends ga ik sws in orde maken en voor deze order ga ik voor je nakijken. Kan je voor die order ook even het lijstje invullen. Dat werkt iets makkelijker voor mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:37 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

Wat is er dan wel besproken t.a.v. mijn order? Inmiddels zijn we aanstaande maandag (23-10) aangekomen op het moment dat de 25 days van de estimated shipping zijn verlopen?!
Ik heb terugkoppeling gekregen dat de douane je pakketje heeft geweigerd en daarom een RMA ticket heeft aangemaakt. Dit komt omdat deze binnen is gekomen met een ander pakketje wat niet ingevoerd mocht worden. Hierdoor hebben verschillende orders een RMA request gekregen. We hebben de RMA request ingevuld en aangegeven dat deze geen verboden producten bevat en dat deze verder moet worden verzonden. We verwachten dat deze morgen/overmorgen zijn weg mag vervolgen. Is dit niet het geval dan gaan we verder kijken wat de opties zijn. Ik ben er in ieder geval mee bezig en staat nog als niet afgehandeld. Hopelijk heb ik je hiermee voor nu voldoende op de hoogte gehouden?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:14 schreef siegie het volgende:

[..]

het is gewoon niet normaal dat je via een ticket geen antwoord krijgt ik wil gewoon weten wanneer ik mijn pakje mag verwachten dat de tracking niet update dat is niet normaal
Ik weet niet of je mijn vorige berichten hebt gelezen dat ik er mee bezig ben. Je bent niet de enigste met een probleem en ik werk de problemen af op volgorder van vermelding, waarbij sommige sneller gaan dan anderen. Sommige zaken zijn hetzelfde en andere zijn totaal anders. Wat betreft de tracking update heb ik dit in mijn vorige bericht aan jou al uitgelegd dat dit wel normaal is. Tevens zou ik je op de hoogte houden mocht ik meer informatie hebben....... Je moet me wel de tijd gunnen om dingen te regelen en probeer jullie te helpen. Dit zijn geen eenvoudige dingen. Als je dit topic doorneemt dan zie je hoeveel mensen ik al heb geholpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:30 schreef siegie het volgende:

[..]

en heb je een oplossing gekregen?
Ik werk via tussenpersonen van verschillende afdelingen en rekening houdend met de tijd gaat er sws altijd een tijd overheen....

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
Wat betreft deze order. Bij het bestellen heeft er bijgestaan dat deze order Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt. Hiermee hoop ik je voldoende geinformeerd te hebben over deze order. Mocht deze 3 weken na 12 oktober nog geen update hebben gekregen stuur dan even een berichtje.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:19 schreef siegie het volgende:
vertrouwen dat heb ik niet meer geloof me je zal uw order niet krijgen vertraging geloof ik niks van gewoon niks verzonden ik bestel geregeld uit china en dit is niet normaal zo een lang wachttijden en dan afkomen met 60 dagen dat klopt ook niet 25 ja
De prijs van je orders maakt ons echt niet uit qua resends. De 60 dagen is als je je pakketje niet hebt ontvangen en we een refund of resend regelen. Dit is de uiterste termijn voor ons, maar vaak kan ik dit eerder regelen.
Ik weet niet wat je zegt met niet verzonden, maar dan kunnen we zeker toveren als je pakketje niet verzonden is en toch bij BPost ligt. We hebben wereldwijd klanten dus waarom zouden we niet verzenden. Zou wel heel slecht voor het imago zijn niet, maar als je even rustig houdt kan ik tussendoor ook andere mensen helpen en het overzichtelijk houden in dit topic.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Over deze order zijn we mee bezig en kunnen we op dit moment geen resend voor doen. Dit komt mede doordat we nog geen bericht terug van BPost zelf. Je zou hier wel al een bericht over moeten hebben gekregen. Zou je daar even naar willen kijken en antwoorden.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
Ik heb hier bericht over terug. We gaan proberen het geld op je GB wallet terug te storten naar je originele betaalmethode. Lukt dit niet dan gaan we het bedrag overmaken naar je PayPal account. Je zou hier een bericht over gehad moeten hebben om bovenstaande te bevestigen als het goed is. Zou je dit even voor mij kunnen nagaan en daarop antwoorden.
pi_174515154
zou je na deze bestelling kunnen kijken?
helaas nog steeds niet ontvangen

- Orderdatum: Sep 01, 2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709011543471224
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112589651NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nooit ontvangen?
- Voorkeur: Resend

alvast bedankt
pi_174515230
Wat me opvalt is dat de Gearbest-app functionaliteiten mist, zoals de mogelijkheid om aan te geven als een pakket is ontvangen. Ook het plaatsen van een review en zo mist. Dat moet je met een PC doen, is een beetje jammer. Tip @Gearbest om die functionaliteit toe te voegen.
pi_174515317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:24 schreef poort789 het volgende:
zou je na deze bestelling kunnen kijken?
helaas nog steeds niet ontvangen

- Orderdatum: Sep 01, 2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709011543471224
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112589651NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nooit ontvangen?
- Voorkeur: Resend

alvast bedankt
Ik ga voor jou een resend regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen om je adres te bevestigen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:12 schreef Koenjulot het volgende:
Hoi,

Ik zit ook op een bestelling van 8 september te wachten.

- Orderdatum:8 sept 2017
- Product:Notebook air 13.3 & Xiaomi Type-C to USB HDMI Conversion Adapter
- Ordernummer: W1709081729365819
- Tracking nummer (indien beschikbaar):04568300036933J
- Verzendmethode:Europe Express (chronopost)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Heb al een ticket aangemaakt WT17092201608
Nu zie ik die plots onder RMA staan WRMA1710182107257256C met als status 'Return For Exchange'

Wat betekent dit precies? Is hij terug naar gearbest na bijna een maand in frankrijk gestaan te hebben?

Het begint eigenlijk wel dringend te worden want heb die nodig voor werk...

bedankt in elk geval
Hallo,
Dit is inderdaad vreemd en komt mogelijk door de douane. Ik kan niet zo 123 zeggen wat er aan de hand/reden is, maar ga dit voor je navragen. Als ik meer informatie heb dan houd ik je direct op de hoogte.
Hier staat een stukje informatie over RMA.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:27 schreef j0p3Y het volgende:
Wat me opvalt is dat de Gearbest-app functionaliteiten mist, zoals de mogelijkheid om aan te geven als een pakket is ontvangen. Ook het plaatsen van een review en zo mist. Dat moet je met een PC doen, is een beetje jammer. Tip @Gearbest om die functionaliteit toe te voegen.
Bedankt voor de feedback. Dat kunnen we altijd gebruiken en ga ik voorstellen. Dan is het aan de appmakers of ze er iets mee gaan doen of niet. Nogmaals bedankt voor de nuttige feedback! _O_
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')