abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:31:28 #101
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_174358868
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Met deze tracking code zou je in staat moeten zijn om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik ga het toch nog even navragen, maar verwacht dat die zeer snel actief wordt.
Hmm, ik zie nu ook dat een andere order van een paar dagen daarvoor ook nog niet is aangekomen: WW1709031016434954

Beiden zijn verzonden met: CJAHAM
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174359384
quote:
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace)
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace).
- Priority line (EU Express)
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.)
Ik wil de Neje DK-8-KZ aanschaffen. Welke verzendmethode wordt geadviseerd? In Duitsland kunnen ze Priority Line Germany express kiezen en dan worden alle kosten afgevangen indien bijv douane en inklaringskosten erbij komen. Is dat hetzelfde als priority line EU?
Wat is het verschil tussen optie 2 en 3?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:48:40 #103
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174364117
Misschien handig om toch eens duidelijk op papier te zetten hoe en wat met alle verzendopties die GB bied? Er komen best vaak vragen over.
pi_174364741
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:11 schreef kijgdosm het volgende:

[..]

Ik had al tickets aangemaakt voor deze producten, maar heb (nog) geen updates gekregen over de tickets. Het laatste antwoord bij alle tickets is steevast:

It is my honor to serve you.

We can't offer you compensation for too many orders loss. (omdat ik veel koop ben ik dus de l*l?!)

Thank you for your patience and kind support.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our best to assist you.

Best Regards
Ahern


Ik hoop dat je toch nog kan regelen dat de producten verzonden gaan worden, want die 9 orders zijn behoorlijk wat geld bij elkaar. Durf tot nu toe ook geen nieuwe producten meer te bestellen met de angst dat deze (ook) niet zullen komen en ik naar mijn geld/refund kan fluiten.
Zijn dat de tickets die ze naar jou hebben verstuurd nadat je het hier gemeld hebt of zijn dat nog de tickets die je voor het hier melden zijn verder gegaan?
Het moet natuurlijk niet kunnen dat door de vele order van jou er geen resend/refund plaatsvindt. Ik ga dit doorgeven en proberen in order te maken, want ik vind dit zelf ook echt niet kunnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hmm, ik zie nu ook dat een andere order van een paar dagen daarvoor ook nog niet is aangekomen: WW1709031016434954

Beiden zijn verzonden met: CJAHAM
Zou je voor beide orders dan onderstaand lijstje in willen vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik wil de Neje DK-8-KZ aanschaffen. Welke verzendmethode wordt geadviseerd? In Duitsland kunnen ze Priority Line Germany express kiezen en dan worden alle kosten afgevangen indien bijv douane en inklaringskosten erbij komen. Is dat hetzelfde als priority line EU?
Wat is het verschil tussen optie 2 en 3?
Deze methode kennen we niet voor verzending naar Nederland en durf niet zeker te zeggen of die regel wel geldt voor Priority Line Germany Express.
De verzendmethodes die beschikbaar zijn, zijn afhankelijk van het type product en gewicht. Dit is dus steeds afhankelijk van het product. De Neje DK-8-KZ wordt aangeboden met alle verzendmethodes. De verzendmethode Unregistered Airmail en Registered Airmail zijn precies hetzelfde alleen heeft de Registered Airmail een tracking code. De levertijd is ook vrij lang en daarom vaak geen verzendkosten. De pakketjes worden vaak per container of per vliegtuig vervoerd. Dit is vooraf lastig te zeggen en is afhankelijk van het gewicht. Ik denk hier zelf per container.
Voor Priority Line wordt vaak een kleine vergoeding gevraagd en gebeurd ook vaak sneller. Hierbij komt het pakketje eerst via UK binnen en daarna doorgestuurd naar Nederland toe. Op deze manier is de kans op eventuele douanekosten het kleinst. Tevens krijg je een tracking code. Deze wordt echter wel pas actief als je pakketje in de UK is en dit kan 1-2 weken duren.
De Expedited Shipping methode raad ik zelf af. Dit is echter zeer snelle verzending maar hele grote kans op douanekosten.

Ik raad je aan om te gaan voor Priority Line. Je betaalt hier 1,14 extra voor bij dit product, maar de verzending is sneller en de kans op douanekosten is kleiner (pakketje boven een orderwaarde van 22 zit).
pi_174370588
@Gearbest

Dat zijn de tickets die ik al eerder had gemaakt, heb er nog steeds geen nieuwe reactie op helaas. In ieder geval bedankt dat je er achter aan gaat!
pi_174371513
Orderdatum:7-09-2017
- Product:ANDE Metal Phone Tablet Stand Bracket of Adjustable
- Ordernummer:WP1709070559421580
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Netherlands Post


- Probleem:niet aangekomen
- Voorkeur: Refund

Bedankt Demelza
pi_174371555
registreer om deze reclame te verbergen
Orderdatum:07-09-2017
- Product:LED Watch Date Red Digital Rectangle Dial Rubber Band
- Ordernummer:WP1709070546106413
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet aangekomen
- Voorkeur: Refund

Bedankt demelza
pi_174371856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:14 schreef kijgdosm het volgende:
@Gearbest

Dat zijn de tickets die ik al eerder had gemaakt, heb er nog steeds geen nieuwe reactie op helaas. In ieder geval bedankt dat je er achter aan gaat!
Aanvragen voor resend en refund zijn ingediend heb ik doorgekregen dus dat is goed nieuws.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:00 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum:7-09-2017
- Product:ANDE Metal Phone Tablet Stand Bracket of Adjustable
- Ordernummer:WP1709070559421580
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Netherlands Post


- Probleem:niet aangekomen
- Voorkeur: Refund

Bedankt Demelza
Op deze zal je nog even moeten wachten. Voor deze verzendmethode geldt een beleid van 60 dagen. Deze kan namelijk nog aankomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum:07-09-2017
- Product:LED Watch Date Red Digital Rectangle Dial Rubber Band
- Ordernummer:WP1709070546106413
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet aangekomen
- Voorkeur: Refund

Bedankt demelza
Ik ga deze voor je aanvragen.
pi_174374574
Bedankt voor de hulp.
Maar als ik kijk naar mijn order zie ik dat het met Azerbeidzjan air mail is verzonden.
Ordernummer:WP1709070559421580
Track:AEL1112608425NL
pi_174375581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:09 schreef Dem_Demmy het volgende:
Bedankt voor de hulp.
Maar als ik kijk naar mijn order zie ik dat het met Azerbeidzjan air mail is verzonden.
Ordernummer:WP1709070559421580
Track:AEL1112608425NL
Ik ga even navraag doen en wanneer dit klopt dan zal ik proberen jouw verzoek te regelen.
pi_174382918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 00:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

[..]

Deze methode kennen we niet voor verzending naar Nederland en durf niet zeker te zeggen of die regel wel geldt voor Priority Line Germany Express.
De verzendmethodes die beschikbaar zijn, zijn afhankelijk van het type product en gewicht. Dit is dus steeds afhankelijk van het product. De Neje DK-8-KZ wordt aangeboden met alle verzendmethodes. De verzendmethode Unregistered Airmail en Registered Airmail zijn precies hetzelfde alleen heeft de Registered Airmail een tracking code. De levertijd is ook vrij lang en daarom vaak geen verzendkosten. De pakketjes worden vaak per container of per vliegtuig vervoerd. Dit is vooraf lastig te zeggen en is afhankelijk van het gewicht. Ik denk hier zelf per container.
Voor Priority Line wordt vaak een kleine vergoeding gevraagd en gebeurd ook vaak sneller. Hierbij komt het pakketje eerst via UK binnen en daarna doorgestuurd naar Nederland toe. Op deze manier is de kans op eventuele douanekosten het kleinst. Tevens krijg je een tracking code. Deze wordt echter wel pas actief als je pakketje in de UK is en dit kan 1-2 weken duren.
De Expedited Shipping methode raad ik zelf af. Dit is echter zeer snelle verzending maar hele grote kans op douanekosten.

Ik raad je aan om te gaan voor Priority Line. Je betaalt hier 1,14 extra voor bij dit product, maar de verzending is sneller en de kans op douanekosten is kleiner (pakketje boven een orderwaarde van 22 zit).
damn, doordat ik de hele dag op een congres was zonder goeie WiFi heb ik de aanbieding misgelopen. Is er een coupon voor te krijgen misschien? (I know, niet het juiste forum, maar voor de helderheid is hier plaatsen nu het meest logisch denk ik). Betreft de Neje DK-8-KZ 1000W, die was in de flash sale.

[ Bericht 1% gewijzigd door j0p3Y op 12-10-2017 21:11:32 (Aanvulling met artikel gegevens ) ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 21:04:34 #112
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_174383131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 00:30 schreef Gearbest het volgende:
Zou je voor beide orders dan onderstaand lijstje in willen vullen.

- Orderdatum: 05-09-2017
- Product: Lucky Bag with Top LED Flashlights
- Ordernummer: W1709051139362120
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112599044NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WW1709031016434954
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592901NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174383866
- Orderdatum: Jul 23, 2017 05:32:50 AM
- Product: Circular Six-blade Fidget Spinner - GOLDEN
- Ordernummer: WW1707230532513696
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549380NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 24, 2017 17:55:17 PM PS
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Dan heb ik nog 2 bestellingen lopen die 4 & 5 september verstuurd zijn maar dat wacht ik nog even af.
pi_174385901
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:58 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

damn, doordat ik de hele dag op een congres was zonder goeie WiFi heb ik de aanbieding misgelopen. Is er een coupon voor te krijgen misschien? (I know, niet het juiste forum, maar voor de helderheid is hier plaatsen nu het meest logisch denk ik). Betreft de Neje DK-8-KZ 1000W, die was in de flash sale.
Dat is zeer spijtig om te horen. Ik ga kijken of ik wellicht een nieuwe groupon voor je kan regelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

- Orderdatum: 05-09-2017
- Product: Lucky Bag with Top LED Flashlights
- Ordernummer: W1709051139362120
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112599044NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WW1709031016434954
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592901NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Allereerst onze excuses dat je jouw orders nog niet hebt ontvangen. Ik ga even navraag doen bij mijn contactpersoon en ik zal proberen jouw voorkeur voor resends te regelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:22 schreef FlamingoFok het volgende:
- Orderdatum: Jul 23, 2017 05:32:50 AM- Product: Circular Six-blade Fidget Spinner - GOLDEN- Ordernummer: WW1707230532513696- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549380NL- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 24, 2017 17:55:17 PM PS- Probleem: Niet ontvangen- Voorkeur: Resend
Zoals je wellicht reeds hebt gelezen hebben wij problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail met als gevolg dat we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Het is spijtig om te horen dat je jouw pakketje nog niet hebt ontvangen, onze excuses daarvoor. Hopelijk zullen de andere 2 orders snel geleverd worden. Ik ga jouw voorkeur voor een resend zo snel mogelijk proberen te regelen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gearbest op 12-10-2017 23:34:19 ]
pi_174391275
- Orderdatum: 14-09-2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet 5.5 inch
- Ordernummer: WP1709140604454609
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Zie DM
- Verzendmethode: Priority line (EU Express) (DPDUK1)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen, status bij DPD sinds 17 Sep 2017 10:03 Southall 'Your parcel is on its way'.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

Er loopt al een ticket bij GearBest echter krijgt ik hier geen antwoord op de gestelde vragen, enkel het standaard antwoord (klopt het adres, controleer bij postkantoor, wacht nog een week).
Aangegeven dat controleren bij het postkantoor geen zin heeft omdat DPD het pakket nog niet heeft ontvangen, komt er als reactie om even bij het postkantoor te controleren of het pakket niet daar ligt.
pi_174392596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

Voor context, dit gaat over het pakketje dat ik 16 september binnen heb gekregen, maar dit bleek dus een Amazfit ARC bandje te zijn in plaats van de verwachte Xiaomi Redmi Note 4. Ik kreeg vervolgens om de zoveel dagen te horen dat ze nog steeds wachten op bericht van het magazijn maar dat het 2-3 werkdagen zou duren. Dit duurt nu ongeveer een maand (minus een week van de feestdagen).

Ticket is T17091526761
De Xiaomi Redmi Note 4 wordt op dit moment klaar gemaakt voor verzending en zal spoedig verscheept worden. Onze excuses voor het ongemak en je mag dan ook de Amazfit ARC houden als compensatie. Hopelijk is dit in order voor je.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:45 schreef sjottelsplak het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet 5.5 inch
- Ordernummer: WP1709140604454609
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Zie DM
- Verzendmethode: Priority line (EU Express) (DPDUK1)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen, status bij DPD sinds 17 Sep 2017 10:03 Southall 'Your parcel is on its way'.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

Er loopt al een ticket bij GearBest echter krijgt ik hier geen antwoord op de gestelde vragen, enkel het standaard antwoord (klopt het adres, controleer bij postkantoor, wacht nog een week).
Aangegeven dat controleren bij het postkantoor geen zin heeft omdat DPD het pakket nog niet heeft ontvangen, komt er als reactie om even bij het postkantoor te controleren of het pakket niet daar ligt.
Ik ga het navragen, maar duurt inderdaad wel lang voor Priority Line. We weten wel dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik ga het wel navragen, maar ons beleid voor deze verzendmethode is 60 dagen voor we een resend of refund doen. Daar zul je nog wel even voor moeten wachten vrees ik...
pi_174393456
ook maar es checken...

- Orderdatum:16-09-2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1709160944293948
- Tracking nummer: 5359654751
- Verzendmethode:EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen, status bij DPD sinds 21 Sep 2017 10:03 Southall 'Your parcel is on its way'.

ik weet dat het normaal effe duurt, maar ik vraag het omdat de andere order al wel aangekomen is , en die is op het zelfde moment verstuurd O.o

wil graag weten of het allemaal goed is enzo xD
pi_174393824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:12 schreef Damian666 het volgende:
ook maar es checken...

- Orderdatum:16-09-2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1709160944293948
- Tracking nummer: 5359654751
- Verzendmethode:EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Pakket nog niet ontvangen, status bij DPD sinds 21 Sep 2017 10:03 Southall 'Your parcel is on its way'.

ik weet dat het normaal effe duurt, maar ik vraag het omdat de andere order al wel aangekomen is , en die is op het zelfde moment verstuurd O.o

wil graag weten of het allemaal goed is enzo xD
Dat een ander pakketje van jouw order wel al is geleverd kan natuurlijk altijd. Voor de zekerheid ga ik het even voor je navragen. Wel weten we dat er een kleine vertraging door deze reden is. Tevens is ons beleid voor deze verzendmethode 60 dagen, dus het kan nog even duren.

Update: Volgens mijn contact persoon is jouw pakketje onderweg en zijn wij afhankelijk van DPD wat betreft de bezorging. Heb alstublieft even geduld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 13-10-2017 12:26:39 ]
pi_174393858
ok, hartstikke bedankt :)
pi_174394456
Ik vermoed dat dit onderstaande pakket ook niet meer bezorgd gaat worden...

- Orderdatum: Aug 17, 2017 17:31:36 PM PST
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170646537216
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566281NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Is nog steeds niet gearriveerd en het is bijna twee maanden na dato..
- Voorkeur: Resend
pi_174394531
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:19 schreef TripleZ het volgende:
Ik vermoed dat dit onderstaande pakket ook niet meer bezorgd gaat worden...

- Orderdatum: Aug 17, 2017 17:31:36 PM PST
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170646537216
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566281NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Is nog steeds niet gearriveerd en het is bijna twee maanden na dato..
- Voorkeur: Resend
Allereerst onze excuses dat je jouw pakketje niet hebt ontvangen. Echter, het probleem lag volledig buiten onze controle. We hebben problemen ondervonden met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga jouw voorkeur voor een resend regelen.
pi_174395262
Bedankt😁
pi_174395814
heb ook weer eens een issue met Gearbest. Het lijkt er steeds meer op dat als het om dure goederen gaat er altijd issues zijn.

Voor onderstaande orders staan verschillende tickets open, zelfs een verzoek om te cancellen. De telefoon is 2 oktober besteld en staat sindsdien op packed maar wordt niet verzonden. cancellen kan niet omdat hij al gedispatched zou zijn.... dat klopt dus niet.

Ik krijg de standard verzoekn om maar weer te wachten en te wachten, helaaas heb ik met creditcard betaald en kan ik dus niet een Paypal dispute openen, anders was het al opgelost.

- Orderdatum: 02/10/2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 128GB ROM
- Ordernummer: W1710020606391495
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU Express DPDUK
- Probleem:zending blijft hangen op status packed

Cancellen kan niet maar ze geven ook geen enkele duidelijkheid over wat ik kan verwachten.

Nu ben ik bang dat het ligt aan problemen met customs in UK, GB zal daar echter geen duidelijkheid over geven want ze geven nooit duidelijkheid als ze zelf problemen hebben.

Openstaande tickets:

WT17101207143
WT17101107285

Ben benieuwd of dit iets op levert, support via de website is als altijd om te janken. Jammer want als het goed gaat is het een prima winkeltje

i.i.g. al vast bedankt voor de moeite.

[ Bericht 1% gewijzigd door B-J-Jansen op 13-10-2017 14:01:09 ]
pi_174398089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:45 schreef B-J-Jansen het volgende:
heb ook weer eens een issue met Gearbest. Het lijkt er steeds meer op dat als het om dure goederen gaat er altijd issues zijn.

Voor onderstaande orders staan verschillende tickets open, zelfs een verzoek om te cancellen. De telefoon is 2 oktober besteld en staat sindsdien op packed maar wordt niet verzonden. cancellen kan niet omdat hij al gedispatched zou zijn.... dat klopt dus niet.

Ik krijg de standard verzoekn om maar weer te wachten en te wachten, helaaas heb ik met creditcard betaald en kan ik dus niet een Paypal dispute openen, anders was het al opgelost.

- Orderdatum: 02/10/2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 128GB ROM
- Ordernummer: W1710020606391495
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU Express DPDUK
- Probleem:zending blijft hangen op status packed

Cancellen kan niet maar ze geven ook geen enkele duidelijkheid over wat ik kan verwachten.

Nu ben ik bang dat het ligt aan problemen met customs in UK, GB zal daar echter geen duidelijkheid over geven want ze geven nooit duidelijkheid als ze zelf problemen hebben.

Openstaande tickets:

WT17101207143
WT17101107285

Ben benieuwd of dit iets op levert, support via de website is als altijd om te janken. Jammer want als het goed gaat is het een prima winkeltje

i.i.g. al vast bedankt voor de moeite.
We weten dat er momenteel een kleine vertraging door deze reden is. Echter, ik ga het even navragen, zodat we jouw meer duidelijkheid kunnen bieden over jouw order. Daarnaast is het niet geheel vreemd dat je als antwoord via jouw tickets krijgt om te wachten, aangezien ons beleid voor deze verzendmethode een maximum van 60 dagen heeft. Jouw orderdatum is 11 dagen oud, dus je zult toch echt even geduld moeten hebben alsjeblieft. In de tussentijd ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen via mijn contactpersoon. Ik verwacht wel al dat je order onderweg is, omdat de order al 11 dagen geleden geplaatst is. Ik ga er in ieder geval achteraan! Onze excuses voor het ongemak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 13-10-2017 16:11:16 ]
pi_174399327
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We weten dat er momenteel een kleine vertraging door deze reden is. Echter, ik ga het even navragen, zodat we jouw meer duidelijkheid kunnen bieden over jouw order. Daarnaast is het niet geheel vreemd dat je als antwoord via jouw tickets krijgt om te wachten, aangezien ons beleid voor deze verzendmethode een maximum van 60 dagen heeft. Jouw orderdatum is 11 dagen oud, dus je zult toch echt even geduld moeten hebben alsjeblieft. In de tussentijd ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen via mijn contactpersoon. Ik verwacht wel al dat je order onderweg is, omdat de order al 11 dagen geleden geplaatst is. Ik ga er in ieder geval achteraan! Onze excuses voor het ongemak.
Waarom 60 dagen? Is dat toevallig omdat je geen paypal dispute meer kan openen na 45 dagen?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')