abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174549223
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Je pakketje is onderweg en naar alle waarschijnlijkheid zal er binnen 10 dagen een tracking update zijn en zal je pakketje geleverd worden. Houd me hierover op de hoogte. Wanneer dit niet het geval is, dan zal er een resend geregeld worden. Voor nu heb je een vergoeding gekregen (GB points) voor het ongemak.

[..]

Chine warehouse heeft deze momenteel niet op voorraad. Het is mogelijk het product via HK-02warehouse en DPD uk shipping te versturen naar je. Ga je hiermee akkoord?

[..]

Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en het is nu even afwachten of dit mogelijk is. Ik houd je op de hoogte wanneer ik een reactie hierover heb ontvangen.

[..]

Dit heb ik al tegen je gezegd trouwens....

[..]


[..]

Je kan me ook een DM sturen.
Graag! Wanneer wordt deze dan verstuurd?
pi_174553266
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:52 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Graag! Wanneer wordt deze dan verstuurd?
Ik verwacht binnen enkele dagen (mede door weekend nu van mijn contactpersoon). Dan ga ik dit doorgeven.
pi_174554172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht binnen enkele dagen (mede door weekend nu van mijn contactpersoon). Dan ga ik dit doorgeven.
Bedankt! Ik had eerder hier moeten posten. Beetje apart dat de klantenservice van Gearbest mij niet kan helpen en ik op dit forum een betere oplossing aangeboden krijg dan afwachten, iets anders kiezen of geld terug in punten...
pi_174558479
registreer om deze reclame te verbergen
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??
pi_174559131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:30 schreef Gearbest het volgende:
Op donderdag 19 oktober 2017 22:53 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Gezien de goede en snelle behandeling hier (dank!) heb ik het aangedurfd toch een order in te schieten W1710191447198308. Hoop dat die nu wel goed gaat.

Misschien heeft het probleem te maken met de optie "dispatch faster" in "My orders". Ik durf er nu niet op te klikken omdat ik bang ben dat het opnieuw mis gaat maar toen ik dat in het verleden deed kreeg ik een server-error.
Ook de optie Presale Live Chat onder Support Center doet niets. Je komt dan terecht op https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Daar kan je opnieuw kiezen voor Live Chat (24/7) maar die link verwijst botweg terug naar https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Dat schiet natuurlijk niet op. Haal die Live Chat optie dan gewoon weg ;)

Is het mogelijk dat jullie mijn afgeschoten orders W1709251723203768 , W1709251722045791 en W1709101821550671 alsnog doorzetten? En dan wel tegen de oorspronkelijk aanbiedingsprijs aub :D

Fijn om te horen! Deze tips en opmerkingen over de werking van de pagina's en de doorlinking ervan ga ik doorgeven aan de techneuten. Of zij daar vervolgens iets mee gaan doen kan ik niet zeggen en ligt buiten mijn controle. Tips wordens natuurlijk altijd gewaardeerd. Wat betreft jouw orders ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen en ga ik het doorgeven aan mijn contactpersoon.
Kreeg vandaag een reactie van Gearbest waar ik niets van begrijp.

WT17101804223

We checked this issue with our related colleague and found that the partial paid orders will be cancelled antomatically and refund your money if you didn't pay full money within 1 week.

If you still want the item, we kindly advise you to place the order with full money.


Hoezo, partial paid? Ik heb betaald met het geld uit mijn Gearbest Wallet. Geld dat in die Gearbest Wallet gekomen is omdat mijn originele order uit 2015 'antomatically' was cancelled. En die order uit 2015 was gewoon betaald met mijn credit card.

Denk dat je weer even moet ingrijpen daar...
pi_174571390
Hoe zit het met die priority verzending. Kans op bijbetaling groot of juist heel klein?
pi_174573118
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:40 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Bedankt! Ik had eerder hier moeten posten. Beetje apart dat de klantenservice van Gearbest mij niet kan helpen en ik op dit forum een betere oplossing aangeboden krijg dan afwachten, iets anders kiezen of geld terug in punten...
Fijn om te horen. Via de klantenservice moeten ze zich aan strikte voorwaarden/regels houden. Ik kan daar juist van af wijken door de juiste personen te benaderen en elke keer een goeie uitleg/argumenten te geven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:16 schreef Pietertje57 het volgende:
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??
Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:10 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Kreeg vandaag een reactie van Gearbest waar ik niets van begrijp.

WT17101804223

We checked this issue with our related colleague and found that the partial paid orders will be cancelled antomatically and refund your money if you didn't pay full money within 1 week.

If you still want the item, we kindly advise you to place the order with full money.


Hoezo, partial paid? Ik heb betaald met het geld uit mijn Gearbest Wallet. Geld dat in die Gearbest Wallet gekomen is omdat mijn originele order uit 2015 'antomatically' was cancelled. En die order uit 2015 was gewoon betaald met mijn credit card.

Denk dat je weer even moet ingrijpen daar...
Ik heb bericht terug gekregen dat we deze orders niet meer kunnen heractiveren. Ik zou voorstellen je orders te laten cancellen en het geld gewoon terug te laten zetten op je creditcard. Dan daarna hier coupons aanvragen voor de producten die je nog zou willen bestellen. Dat werkt naar mijn gevoel wat beter. Ik ga dit wel doorgeven, want denk dat die niet helemaal op de hoogte zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 08:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe zit het met die priority verzending. Kans op bijbetaling groot of juist heel klein?
Bij Priority Line heb je de kleinste kans op douanekosten. Er is altijd een kans, maar via deze methode is deze wel zeer gering. Het pakketje komt dan eerste via de UK binnen, waarna deze door gaat naar Nederland. Doordat het op deze manier gaat is er een zeer kleine kans.
De andere methodes hebben een grotere kans en Expedited Shipping is bij mij nog altijd 100% douanekosten geweest. Deze raad ik dan ook ten strengste af!
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:30:45 #258
448185 _Sukkel
dat ben ik
pi_174573444
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:23 schreef Gearbest het volgende:
Het zou fijn zijn als je even een update achter laat over je bestelling.

[..]

Oke dit ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
Ik heb inmiddels bericht gehad dat er een resend onderweg is, inclusief tracking code. Bedankt voor je hulp! ^O^
pi_174577182
[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Er werd na jouw bericht inderdaad 100 GB points bijgeschreven, waarvoor dank.

Inmiddels heb ik op mijn Gearbest account een bericht ontvangen, dat de kwestie "onderzocht" is, er wordt echter geen uitkomst vermeld. Ik krijg slechts de opties zoals velen van ons op dit forum, halve refund of resend tegen bijbetaling van de helft.

Kan ik van jouw eerdere antwoord uitgaan en verder afwachten?
pi_174579997
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga je hierbij helpen en navragen zoals ik al zei. Dit is totaal niet gemakkelijk..... Het probleem ligt toch ook duidelijk bij BPost, want zei geven melding van ontvangen in België en daarna ineens niks meer. Hier hebben wij geen invloed op. Dit neemt niet weg dat hun probleem ons probleem niet is en daarom ga ik er ook achteraan. Wij willen namelijk dat de klant zijn order ontvangt.
Ik stel ook voor om zelf te bellen of te mailen naar BPost. Dit heeft in een aantal vorige gevallen met BPost ook gewerkt.
Als ik nieuws terug heb laat ik het direct weten.
dit is netjes opgelost dank u
pi_174580063


[ Bericht 68% gewijzigd door siegie op 22-10-2017 16:12:41 ]
pi_174580139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
nog steeds geen oplossing gekregen ik zal voor deze order paypal best inschakelen
pi_174580908
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:30 schreef _Sukkel het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels bericht gehad dat er een resend onderweg is, inclusief tracking code. Bedankt voor je hulp! ^O^
Graag gedaan.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:38 schreef Adjeg het volgende:
[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Er werd na jouw bericht inderdaad 100 GB points bijgeschreven, waarvoor dank.

Inmiddels heb ik op mijn Gearbest account een bericht ontvangen, dat de kwestie "onderzocht" is, er wordt echter geen uitkomst vermeld. Ik krijg slechts de opties zoals velen van ons op dit forum, halve refund of resend tegen bijbetaling van de helft.

Kan ik van jouw eerdere antwoord uitgaan en verder afwachten?
jazeker. Je mag deze gewoon negeren en verder rustig afwachten tot die dagen voorbij gaan. Mocht er geen verandering zijn gaan mijn contactpersoon en ik over tot een resend.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:14 schreef siegie het volgende:

[..]

nog steeds geen oplossing gekregen ik zal voor deze order paypal best inschakelen
Ik weet niet of je de antwoorden überhaupt wel leest....... Ik heb dit antwoord nu al 3 keer gezegd.
Bij het bestellen heeft er bijgestaan dat deze order Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt. Hiermee hoop ik je voldoende geīnformeerd te hebben over deze order. Mocht deze 3 weken na 12 oktober nog geen update hebben gekregen stuur dan even een berichtje.
Met andere woorden: Je tracking zal actief worden rond 26 oktober - 2 november. Vanaf daar krijg je een detailleerde weergave van de UK naar jou huis toe.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:01 schreef Smultie2 het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709140347427224
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358740211
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
We zullen je order opnieuw gaan verzenden. Je zou hier al een bericht over moeten ontvangen hebben. Kan je dit bevestigen voor mij.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gearbest op 22-10-2017 16:42:24 ]
pi_174581038
Dank je!
pi_174585387
Mijn pakketje ligt vlakbij, zal morgen wel bezorgd worden met dpd. Ik wou alleen even melden dat ik niets heb kunnen tracken via de gearbest app,daar staat alleen dat er geen informatie is. Via de dpd website uiteindelijk wel, toen hij in Engeland door de douane was. Toch vind ik het een groot gemis om het pakket niet tussen GB en Engeland te kunnen tracken,maar dat had ik al genoemd en heb je ook al op geantwoord.
pi_174589948
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
pi_174592762
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef Greetz77 het volgende:
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
Sowieso 21% over het hele bedrag + verzendkosten. Daarnaast ook nog inklaringskosten die DHL rekent. Je zou eventueel kunnen annuleren als het nog niet verstuurd is en dan opnieuw bestellen met priority line. Maar dan moet je wel rekening houden met een levertijd van ruim een maand.
pi_174594136
Bedankt voor de tip. Ik heb een bericht gestuurd dat ik de verzendmethode aan wil laten passen. Hoop dat het gaat lukken. Dan maar wat langer geduld. Scheelt mij teveel!
pi_174595274
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef Greetz77 het volgende:
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
Douanekosten
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Mijn tip is dan ook om zo snel mogelijk een ticket aan te maken om je order te annuleren en desnoods opnieuw te bestellen of anders een bericht sturen om de verzendmethode aan te passen. Met expedited shipping is de kans wel echt heel groot op douanekosten. Als je hier het lijstje invult kan ik het doorgeven, maar verwacht dat een ticket aanmaken in dit geval wel sneller is.
pi_174595408
Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag of de verzendmethode aangepast kan worden. Order staat nog op processing dus ik ga er vanuit dat ik er nog op tijd bij ben.
pi_174595778
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:11 schreef Greetz77 het volgende:
Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag of de verzendmethode aangepast kan worden. Order staat nog op processing dus ik ga er vanuit dat ik er nog op tijd bij ben.
Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
pi_174595917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:43 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Normaalgesproken zou je hier wel een bericht over moeten hebben gehad. Heb je ook gekeken in je SPAM inbox en via de link die in het vorige bericht stond?
Ik ga het tevens voor de zekerheid even voor je navragen.

Aangezien ik geen bericht had ontvangen n.a.v. je bericht, ben ik via de reguliere supportkanalrn verder gegaan. Echter word ik hier absoluut niet serieus genomen en wordt de datum waarop gesteld wordt dat er een oplossing komt steeds verder opgeschoven. Schandalig :(

Kun je dit ticket inzien?
http://support.gearbest.com/en/ticket/WT17092402752
pi_174596792
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
Mijn bestelling staat na bijna een maand eindelijk op packed! Had gisteren een ticket aangemaakt met de vraag of ze niet via HK kunnen versturen. Zelfde dag nog antwoord terug dat het mogelijk was en mijn verzending klaar wordt gemaakt. Dus ik weet niet of jij dit geregeld hebt of de klantenservice van Gearbest via het ticket systeem na nadrukkelijk hun te vragen of ze niet via HK kunnen versturen :p

[ Bericht 23% gewijzigd door Ismail94 op 23-10-2017 07:44:23 ]
pi_174597659
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat het aangepast wordt? Ik heb nog geen reactie op het ticket.
pi_174599381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb doorgekregen dat het oorspronkelijke pakket verder verzonden wordt. Bij een RMA request moet de douane in dit geval toestemming vragen een de verzenders. Dit hebben ze gedaan en wij hebben aangegeven dat het pakket gewoon zijn bestemming moet vervolgen dus neem aan dat dit gewoon hetzelfde pakket is.
In jouw overige reacties zie ik dat het wel resend's betreft, dit vermeld GB ook in hun ticket. Ik neem aan dat dit dus ook voor mij het geval is? Daarnaast had GB het over een resend in 1a2 dagen die nu ook reeds gepasseerd zijn zonder nieuwe tracking? Plus hoe worden douanekosten afgehandeld als de resend via DHL gaan?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')