abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174515338
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb terugkoppeling gekregen dat de douane je pakketje heeft geweigerd en daarom een RMA ticket heeft aangemaakt. Dit komt omdat deze binnen is gekomen met een ander pakketje wat niet ingevoerd mocht worden. Hierdoor hebben verschillende orders een RMA request gekregen. We hebben de RMA request ingevuld en aangegeven dat deze geen verboden producten bevat en dat deze verder moet worden verzonden. We verwachten dat deze morgen/overmorgen zijn weg mag vervolgen. Is dit niet het geval dan gaan we verder kijken wat de opties zijn. Ik ben er in ieder geval mee bezig en staat nog als niet afgehandeld. Hopelijk heb ik je hiermee voor nu voldoende op de hoogte gehouden?
In het GB ticket vermelden ze een re-send uit jouw verhaal maak ik op dat mijn oorspronkelijke pakket nog doorgaat of lees ik dit verkeerd, dus nee wordt er niet duidelijker op?!
pi_174515390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

In het GB ticket vermelden ze een re-send uit jouw verhaal maak ik op dat mijn oorspronkelijke pakket nog doorgaat of lees ik dit verkeerd, dus nee wordt er niet duidelijker op?!
Ik heb doorgekregen dat het oorspronkelijke pakket verder verzonden wordt. Bij een RMA request moet de douane in dit geval toestemming vragen een de verzenders. Dit hebben ze gedaan en wij hebben aangegeven dat het pakket gewoon zijn bestemming moet vervolgen dus neem aan dat dit gewoon hetzelfde pakket is.
pi_174516065
quote:
Ik heb hier bericht over terug. We gaan proberen het geld op je GB wallet terug te storten naar je originele betaalmethode. Lukt dit niet dan gaan we het bedrag overmaken naar je PayPal account. Je zou hier een bericht over gehad moeten hebben om bovenstaande te bevestigen als het goed is. Zou je dit even voor mij kunnen nagaan en daarop antwoorden.
Bedankt, inderdaad bericht ontvangen. Hoop dat het lukt!

Is er iets bekend waarom die orders niet verstuurd werden (andere bestellers hebben ze wel ontvangen) en gecancelled werden?
pi_174516120
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga voor jullie dit beide regelen. Er zijn veel problemen geweest met Azerbaijan Air mail en daardoor zijn er heel veel pakketjes niet van aangekomen. Daarom gaan we dit snel voor jullie regelen. Jullie ontvangen zeer spoedig (ik verwacht morgen) een bericht hierover om je adres te bevestigen. Dan zal de resend worden verzonden.
Voor baddie09 de andere order ben ik nog aan het navragen hoe dit precies zit. Je Azerbaijan resends ga ik sws in orde maken en voor deze order ga ik voor je nakijken. Kan je voor die order ook even het lijstje invullen. Dat werkt iets makkelijker voor mij.

Trouwens, top dat je dit zo oppakt en regelt! Wordt enorm gewaardeerd aan deze kant.
Wat betreft je vraag over mijn tracking issue. Het is best wel een lang en complex verhaal om in dit forum te schrijven (er zijn een hele hoop zaken mis gegaan dat ik liever niet hier op het forum plaats), kan ik je hier een direct mail over sturen?
pi_174516340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:49 schreef siegie het volgende:

[..]

wat u zegt klopt helemaal niet toen ik bestelde was de leverdatum zelfs vroeger dan 12 oktaber jullie hebben deze nadien aangepast maar geen probleem ik wacht nog even af ik hoop alleen dat het in orde komt ik lees van verschillende mensen dat hun pakje weken onderweg is en niks veranderd en daarom mijn bezorgdheid
Dit is enkel wat ik heb doorgekregen daarover. Hun pakketje is vaak met een andere verzendmethode bezorgd. De persoon worden via Tickets in hun account hierover ge´nformeerd om dit topic schoon en overzichtelijk te houden. Er verandert dus degelijk wel wat, daarom zie je ze ook niet meer reageren als het afgerond is.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:05 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Bedankt, inderdaad bericht ontvangen. Hoop dat het lukt!

Is er iets bekend waarom die orders niet verstuurd werden (andere bestellers hebben ze wel ontvangen) en gecancelled werden?
Ja daar weet ik ook meer over. Blijkbaar was er een systeem bug en daardoor werden de orders (geen idee waarom) automatisch geannuleerd. Hoe en waardoor weet ik het fijne ook niet van. Onze techneuten zijn er mee bezig om dit op te lossen. We zijn dus blij dat je dit ons gemeld hebt!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:08 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Trouwens, top dat je dit zo oppakt en regelt! Wordt enorm gewaardeerd aan deze kant.
Wat betreft je vraag over mijn tracking issue. Het is best wel een lang en complex verhaal om in dit forum te schrijven (er zijn een hele hoop zaken mis gegaan dat ik liever niet hier op het forum plaats), kan ik je hier een direct mail over sturen?
Graag gedaan. Ik probeer jullie zo goed mogelijk te helpen en altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.
Jahoor geen probleem. Je kan met hierover gewoon een PM sturen.
pi_174516695
- Orderdatum:9 sept 2017
- Product:Notebook air 13.3 & Xiaomi Type-C to USB HDMI Conversion Adapter
- Ordernummer: WW1709090304056638
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300036925J
- Verzendmethode:Europe Express (chronopost)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

@Gearbest ik kreeg gisteren bericht dat hij nu onder RMA opnieuw verzonden wordt via DHL, weet jij hoe het dan met douanekosten zit? ik lees links en rechts dat mensen deze eventueel gecompenseerd krijgen.
pi_174517378
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik probeer jullie zo goed mogelijk te helpen en altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.
Jahoor geen probleem. Je kan met hierover gewoon een PM sturen.
Ik zie dat ik nog een week moet wachten (heb me vandaag pas geregistreerd) en ik moet nog 6 posts plaatsen voordat ik je mag PM'en (na deze nog 5 :))
Kun jij mij een PM sturen waarop ik kan reageren? zo niet, dan moet ik nog even aan de slag met mijn reacties.
pi_174517423
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709140347427224
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358740211
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
pi_174518055
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
Ik heb bericht terug. Hij zou nog onderweg moeten zijn. Ze geven aan dat je nog heel even geduld zou moeten hebben. Mocht de tracking 30 dagen geen update hebben gekregen stuur mij dan direct een berichtje. Dan zullen we de telefoon gaan resenden. Dit heb ik doorgekregen vanuit de koeriersdienst en mijn contactpersoon.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:05 schreef jodyb100 het volgende:
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,

Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
Je krijgt inderdaad een resend en dit komt door de RMA request. Dit is voor mij ook allemaal even uitzoeken, omdat er nu meerdere gevallen zijn. Je pakketje wordt denk ik met DHL verstuurd, zoals met de andere gevallen ook gebeurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:31 schreef weertenaar het volgende:
- Orderdatum:9 sept 2017
- Product:Notebook air 13.3 & Xiaomi Type-C to USB HDMI Conversion Adapter
- Ordernummer: WW1709090304056638
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300036925J
- Verzendmethode:Europe Express (chronopost)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

@Gearbest ik kreeg gisteren bericht dat hij nu onder RMA opnieuw verzonden wordt via DHL, weet jij hoe het dan met douanekosten zit? ik lees links en rechts dat mensen deze eventueel gecompenseerd krijgen.
Dit is lastig te voorspellen, want je kan het nooit weten. Bij douanekosten zullen deze aan de deur moeten betaald worden aan de bezorger wil je je pakketje ontvangen.
Dit zijn wel RMA request ineens. Dit is voor mij ook weer nieuw.
Ik heb alleen vandaag voor het eerst iemand een compensatie aangeboden indien deze douanekosten kreeg, maar een totaal ander geval.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:31 schreef mvdbeld het volgende:
[..]
Ik ga het voorleggen om bij alle RMA requests problemen waarbij de resend gebeurd met DHL te compenseren met douanekosten. Ik kan hier echt niks over beloven, maar kan wel wel proberen voor jullie.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:58 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik nog een week moet wachten (heb me vandaag pas geregistreerd) en ik moet nog 6 posts plaatsen voordat ik je mag PM'en (na deze nog 5 :))
Kun jij mij een PM sturen waarop ik kan reageren? zo niet, dan moet ik nog even aan de slag met mijn reacties.
Done!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:01 schreef Smultie2 het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709140347427224
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358740211
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Ik ga voor je navragen hoe het zit. Het kan te maken hebben om deze reden.
pi_174518057
Heel aantal posts de prullenbak in :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174518082
- Orderdatum: 25 Aug 2017
- Product: HOCO X2 2M 8 Pin Charging Cable
- Ordernummer: WW1708252358163430
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112580948NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
pi_174518794
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:33 schreef soapie het volgende:
- Orderdatum: 25 Aug 2017
- Product: HOCO X2 2M 8 Pin Charging Cable
- Ordernummer: WW1708252358163430
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112580948NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Dit ga ik doorgeven aan mijn contactpersoon en voor je proberen te regelen.
pi_174519527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit ga ik doorgeven aan mijn contactpersoon en voor je proberen te regelen.
Super, dank je wel!
pi_174528058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:17 schreef Gearbest het volgende:
Ja daar weet ik ook meer over. Blijkbaar was er een systeem bug en daardoor werden de orders (geen idee waarom) automatisch geannuleerd. Hoe en waardoor weet ik het fijne ook niet van. Onze techneuten zijn er mee bezig om dit op te lossen. We zijn dus blij dat je dit ons gemeld hebt!
Gezien de goede en snelle behandeling hier (dank!) heb ik het aangedurfd toch een order in te schieten W1710191447198308. Hoop dat die nu wel goed gaat.

Misschien heeft het probleem te maken met de optie "dispatch faster" in "My orders". Ik durf er nu niet op te klikken omdat ik bang ben dat het opnieuw mis gaat maar toen ik dat in het verleden deed kreeg ik een server-error.
Ook de optie Presale Live Chat onder Support Center doet niets. Je komt dan terecht op https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Daar kan je opnieuw kiezen voor Live Chat (24/7) maar die link verwijst botweg terug naar https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Dat schiet natuurlijk niet op. Haal die Live Chat optie dan gewoon weg ;)

Is het mogelijk dat jullie mijn afgeschoten orders W1709251723203768 , W1709251722045791 en W1709101821550671 alsnog doorzetten? En dan wel tegen de oorspronkelijk aanbiedingsprijs aub :D
pi_174528217
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: WW1709141314411762
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358769586
- Verzendmethode: EU Express/DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen, geen tracking update sinds 15 sept (Customer data received Southall)
- Voorkeur: Resend/Deliver

Leuk trouwens dat je dit hier oppakt, maar waarom doet GB dit niet gewoon op een vergelijkbare manier op hun eigen site? Nu komt iedereen hier al duckduckgo-end terecht, maar zou veel handiger zijn als GB dit gewoon in hun eigen support sectie zou doen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 03:44:27 #241
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174531163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:57 schreef Linkerteen het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: WW1709141314411762
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358769586
- Verzendmethode: EU Express/DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen, geen tracking update sinds 15 sept (Customer data received Southall)
- Voorkeur: Resend/Deliver

Leuk trouwens dat je dit hier oppakt, maar waarom doet GB dit niet gewoon op een vergelijkbare manier op hun eigen site? Nu komt iedereen hier al duckduckgo-end terecht, maar zou veel handiger zijn als GB dit gewoon in hun eigen support sectie zou doen.
Tsja, de Chinezen op de klantenservice zijn eigenlijk net robots. Ze moeten een standaard script volgen om te zorgen dat er zo min mogelijk uitgegeven wordt.
Stap 1: wacht nog even.
Stap 2: 50% refund
Stap 3: stug doorgaan.

Ze kunnen hier weinig aan doen, ze hebben deze strenge instructies nou eenmaal zo opgelegd gekregen om de bedrijfsvoering zo goedkoop mogelijk te laten zijn. Is bij bijna elke webshop en ebay seller zo. Vaak helpt een PayPal escalatie heel goed om wat gang erin te krijgen.
Gelukkig hebben we voor gb en bg nu een Nederlandse klantenservice, maar het is bijna standaard voor Chinezen om je aan het lijntje te houden.
pi_174532540
beste Gear Best,

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:31 schreef weertenaar het volgende:
- Orderdatum:9 sept 2017
- Product:Notebook air 13.3 & Xiaomi Type-C to USB HDMI Conversion Adapter
- Ordernummer: WW1709090304056638
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300036925J
- Verzendmethode:Europe Express (chronopost)
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

@Gearbest ik kreeg gisteren bericht dat hij nu onder RMA opnieuw verzonden wordt via DHL, weet jij hoe het dan met douanekosten zit? ik lees links en rechts dat mensen deze eventueel gecompenseerd krijgen.
@GearBest: ik kreeg gisteren weer een nieuw bericht dat hij toch niet teruggekomen is en ook niet op voorraad? Kun jij eens kijken of je hier iets over kunt vinden?

quote:
Thanks for your message and inquiry.
We are extremely sorry for the inconvenience caused. Please accept our apologies.

In order to let you receive your package quickly, so we choose the DHL to reship your order.
remaining items
sku*quantity:190073701 * 1 , Xiaomi Air 13 13.3 inch Notebook

We check and sorry to inform you the item is hot sale.
It is estimated to be available within 5-10 days.
We offer you the following options.
1. Wait for a few more days
2. We can refund you in full to your original payment method or Wallet.

We have stopped your order now, please confirm it and tell us your decision about your order and shipping method.

Thanks for your understanding in this matter.
Please feel free to contact us anytime and we will do our very best to assist you.

Best Regards
Jackson
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
pi_174534226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:58 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik nog een week moet wachten (heb me vandaag pas geregistreerd) en ik moet nog 6 posts plaatsen voordat ik je mag PM'en (na deze nog 5 :))
Kun jij mij een PM sturen waarop ik kan reageren? zo niet, dan moet ik nog even aan de slag met mijn reacties.
Dank voor je PM bericht, helaas mag ik ook niet replyen op jouw bericht, dus ik moet even een week wachten en nog 4 berichten plaatsen.
pi_174534409
wanneer weet ik meer over mijn order W1709190604526988 het is echt niet normaal die levertijden zonder updates
pi_174534678
Hier sinds 26 september de Air 12.5 4GB/128GB in bestelling en nog steeds niet verzonden. Ticket aangemaakt en ze verwachten het weer op voorraad te hebben in 7-15 werkdagen vanaf 10 oktober.

Kan ik enige vertrouwen hebben dat deze dus vˇˇr 1 november verstuurd wordt? Ordernummer: WP1709261315012381
pi_174534871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:53 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Gezien de goede en snelle behandeling hier (dank!) heb ik het aangedurfd toch een order in te schieten W1710191447198308. Hoop dat die nu wel goed gaat.

Misschien heeft het probleem te maken met de optie "dispatch faster" in "My orders". Ik durf er nu niet op te klikken omdat ik bang ben dat het opnieuw mis gaat maar toen ik dat in het verleden deed kreeg ik een server-error.
Ook de optie Presale Live Chat onder Support Center doet niets. Je komt dan terecht op https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Daar kan je opnieuw kiezen voor Live Chat (24/7) maar die link verwijst botweg terug naar https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Dat schiet natuurlijk niet op. Haal die Live Chat optie dan gewoon weg ;)

Is het mogelijk dat jullie mijn afgeschoten orders W1709251723203768 , W1709251722045791 en W1709101821550671 alsnog doorzetten? En dan wel tegen de oorspronkelijk aanbiedingsprijs aub :D
Fijn om te horen! Deze tips en opmerkingen over de werking van de pagina's en de doorlinking ervan ga ik doorgeven aan de techneuten. Of zij daar vervolgens iets mee gaan doen kan ik niet zeggen en ligt buiten mijn controle. Tips wordens natuurlijk altijd gewaardeerd. Wat betreft jouw orders ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen en ga ik het doorgeven aan mijn contactpersoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:57 schreef Linkerteen het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: WW1709141314411762
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358769586
- Verzendmethode: EU Express/DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen, geen tracking update sinds 15 sept (Customer data received Southall)
- Voorkeur: Resend/Deliver

Leuk trouwens dat je dit hier oppakt, maar waarom doet GB dit niet gewoon op een vergelijkbare manier op hun eigen site? Nu komt iedereen hier al duckduckgo-end terecht, maar zou veel handiger zijn als GB dit gewoon in hun eigen support sectie zou doen.
Wat betreft jouw order: ik ga even nakijken wat er met jouw order aan de hand is en ik zal proberen dit zo snel mogelijk te regelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef weertenaar het volgende:
beste Gear Best,

[..]

@GearBest: ik kreeg gisteren weer een nieuw bericht dat hij toch niet teruggekomen is en ook niet op voorraad? Kun jij eens kijken of je hier iets over kunt vinden?

[..]

Dit is vreemd. Ik ga mijn contactpersoon hierover informeren en ik ga dit spoediig proberen op te lossen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:09 schreef siegie het volgende:
wanneer weet ik meer over mijn order W1709190604526988 het is echt niet normaal die levertijden zonder updates
Zoals ik reeds eerder heb vermeld werk ik op volgorde en probeer ik dan iedereen zo snel mogeljk te helpen. Echter, ik heb ook te maken met een verschil in tijd waardoor het even duurt voordat alles opgelost is. Zoals je kunt zien heb ik al vele mensen kunnen helpen en vaak in een kort tijdsbestek, maar als je me de tijd niet gunt om dit voor je te regelen en telkens hetzelfde blijft posten, wordt het natuurlijk erg lastig en wordt het tevens onoverzichtelijk hier in het topic. Heb even geduld aub en je zult spoedig een bericht ontvangen wat betreft jouw order.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:22 schreef Ismail94 het volgende:
Hier sinds 26 september de Air 12.5 4GB/128GB in bestelling en nog steeds niet verzonden. Ticket aangemaakt en ze verwachten het weer op voorraad te hebben in 7-15 werkdagen vanaf 10 oktober.

Kan ik enige vertrouwen hebben dat deze dus vˇˇr 1 november verstuurd wordt? Ordernummer: WP1709261315012381
Ik ga tevens jouw order doorgeven aan mijn contactpersoon en vragen wat er nu precies aan de hand is. Daarnaast zal ik vragen of het mogelijk is dat dit voor november verzonden kan worden. Ik houd je op de hoogte.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gearbest op 20-10-2017 11:42:43 ]
pi_174535552
Hoi,

Ook ik heb op 7 september 2017 een laptop besteld
met ordernummer W1709070410035019
tracking nr. 04568300032669D
staat sinds 15 september 2017 bij Chronopost Parijs met het verhaal dat er ontbrekende documenten zijn.
Op 10 oktober 2017 heb ik een ticket aangemaakt met nr. WT17101006778
Verder dan een standaard antwoord heb ik niet ontvangen.
Kun je hier iets mee?
Alvast bedankt.
pi_174535929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:04 schreef weertenaar het volgende:
beste Gear Best,

[..]

@GearBest: ik kreeg gisteren weer een nieuw bericht dat hij toch niet teruggekomen is en ook niet op voorraad? Kun jij eens kijken of je hier iets over kunt vinden?

[..]

@gearbest, is het mogelijk een Xiaomi Air 13 2017 ipv de Air 2016 te leveren?
Inmiddels is de Air 2017 nl. goedkoper te krijgen dan de 2016 versie en die is wel op voorraad :)
2017 (Ą697.36): https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html

2016 (Ą733.44): https://www.gearbest.com/laptops/pp_421980.html
pi_174536923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:57 schreef Adjeg het volgende:
Hoi,

Ook ik heb op 7 september 2017 een laptop besteld
met ordernummer W1709070410035019
tracking nr. 04568300032669D
staat sinds 15 september 2017 bij Chronopost Parijs met het verhaal dat er ontbrekende documenten zijn.
Op 10 oktober 2017 heb ik een ticket aangemaakt met nr. WT17101006778
Verder dan een standaard antwoord heb ik niet ontvangen.
Kun je hier iets mee?
Alvast bedankt.
Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:57 schreef Linkerteen het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: WW1709141314411762
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358769586
- Verzendmethode: EU Express/DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen, geen tracking update sinds 15 sept (Customer data received Southall)
- Voorkeur: Resend/Deliver
Je pakketje is onderweg en naar alle waarschijnlijkheid zal er binnen 10 dagen een tracking update zijn en zal je pakketje geleverd worden. Houd me hierover op de hoogte. Wanneer dit niet het geval is, dan zal er een resend geregeld worden. Voor nu heb je een vergoeding gekregen (GB points) voor het ongemak.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:22 schreef Ismail94 het volgende:
Hier sinds 26 september de Air 12.5 4GB/128GB in bestelling en nog steeds niet verzonden. Ticket aangemaakt en ze verwachten het weer op voorraad te hebben in 7-15 werkdagen vanaf 10 oktober.

Kan ik enige vertrouwen hebben dat deze dus vˇˇr 1 november verstuurd wordt? Ordernummer: WP1709261315012381
Chine warehouse heeft deze momenteel niet op voorraad. Het is mogelijk het product via HK-02warehouse en DPD uk shipping te versturen naar je. Ga je hiermee akkoord?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:11 schreef weertenaar het volgende:

[..]

@gearbest, is het mogelijk een Xiaomi Air 13 2017 ipv de Air 2016 te leveren?
Inmiddels is de Air 2017 nl. goedkoper te krijgen dan de 2016 versie en die is wel op voorraad :)
2017 (Ą697.36): https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html

2016 (Ą733.44): https://www.gearbest.com/laptops/pp_421980.html
Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en het is nu even afwachten of dit mogelijk is. Ik houd je op de hoogte wanneer ik een reactie hierover heb ontvangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:09 schreef siegie het volgende:
wanneer weet ik meer over mijn order W1709190604526988 het is echt niet normaal die levertijden zonder updates
Dit heb ik al tegen je gezegd trouwens....
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bij het bestellen heeft er bijgestaan dat deze order Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt. Hiermee hoop ik je voldoende ge´nformeerd te hebben over deze order. Mocht deze 3 weken na 12 oktober nog geen update hebben gekregen stuur dan even een berichtje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:58 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Dank voor je PM bericht, helaas mag ik ook niet replyen op jouw bericht, dus ik moet even een week wachten en nog 4 berichten plaatsen.
Je kan me ook een DM sturen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 20-10-2017 14:54:48 ]
pi_174544146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:
Je pakketje is onderweg en naar alle waarschijnlijkheid zal er binnen 10 dagen een tracking update zijn en zal je pakketje geleverd worden. Houd me hierover op de hoogte. Wanneer dit niet het geval is, dan zal er een resend geregeld worden. Voor nu heb je een vergoeding gekregen (GB points) voor het ongemak.
Bedankt voor het navragen, heb inderdaad 100 GB points ontvangen.
Ik kijk het nog even aan, maar vind het jammer dat je op deze manier achter informatie moet komen i.p.v. actievere communicatie vanuit GB zelf.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')