abonnement Unibet Coolblue
pi_174165093
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:09 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik zou mezelf oncomfortabel voelen bij haar wens om aan zo'n programma mee te doen. Het komt dan neer op de vraag of wij wel goed bij elkaar passen. Dat staat verder los van de interactie die ze op zo'n moment met anderen daar heeft. Bedoel je dat?
Nee dat bedoel ik niet. Laten we er vanuit gaan dat je vriendin 30 000 euro krijgt om 8 maanden mee te doen. Dat het dus niet haar wens was, maar ze doet wel mee.

Ik denk dat heel veel mensen zich zorgen zouden maken ongeacht het motief. Maar er zijn er o zo weinig die het toegeven. Wel graag labels plakken

Mijn stelling is eigenlijk dat je iemand kan vertrouwen, maar toch niet graag hebt dat de persoon langdurig wordt blootgesteld aan mensen die jullie relatie stuk willen.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:19:25 #77
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174165155
Natuurlijk is dat niet chill. In jouw geval maakt het echter al niets meer uit. Jij bent acht maanden weg, en je vriendin liegt nu ineens tegen je over een man die in het verleden al interesse toonde. Tien tegen een dat die twee al lang en breed liggen te neuken. Hou de eer aan jezelf en dump haar.
pi_174165251
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:19 schreef Nobu het volgende:
Natuurlijk is dat niet chill. In jouw geval maakt het echter al niets meer uit. Jij bent acht maanden weg, en je vriendin liegt nu ineens tegen je over een man die in het verleden al interesse toonde. Tien tegen een dat die twee al lang en breed liggen te neuken. Hou de eer aan jezelf en dump haar.
We bellen elkaar vaak en willen kinderen samen.
Ik ben soms wat onzeker maar niet in die mate dat ik wakker lig van dit soort posts.

Eigenlijk komt er geen antwoord op de oorspronkelijke vraag.
Gaat JOUW vriendin vaak (wekelijks) zonder je uit met mannen? En hoe voel je je daarbij.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:35:53 #79
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174165489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:23 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

We bellen elkaar vaak en willen kinderen samen.
Ik ben soms wat onzeker maar niet in die mate dat ik wakker lig van dit soort posts.

Eigenlijk komt er geen antwoord op de oorspronkelijke vraag.
Gaat JOUW vriendin vaak (wekelijks) zonder je uit met mannen? En hoe voel je je daarbij.
Wij zijn dan wel homo, maar zelfde principe eigenlijk. Mijn man spreekt soms ook gewoon vriendschappelijk af met een andere homo. Ik ook. Niks ergs aan. Voldoende vertrouwen in de relatie. Mocht een van ons toch duidelijk maken dat hij zich niet helemaal lekker voelt bij een bepaald contact...dan respecteren we dat en geven we elkaar het vertrouwen dat de ander uit zichzelf de juiste beslissing maakt. Maar we verbieden elkaar niks, we praten er gewoon over als het ons al dwars zit. Communicatie is echt key. Net als wederzijds vertrouwen en respect.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:36:25 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174165499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:23 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

We bellen elkaar vaak en willen kinderen samen.
Ik ben soms wat onzeker maar niet in die mate dat ik wakker lig van dit soort posts.

Eigenlijk komt er geen antwoord op de oorspronkelijke vraag.
Gaat JOUW vriendin vaak (wekelijks) zonder je uit met mannen? En hoe voel je je daarbij.
Ja, mijn vriendin gaat vaak uit zonder mij, en daar gaan dan weliswaar geen mannen mee, maar ze komt natuurlijk dan wel veel mannen tegen.

So what? Wil je je vriendin in een kooitje stoppen of wat? Jouw vriendin geeft rare signalen af aan jou, mijn vrouw geeft dat niet aan mij, en haar acties en wat ze zegt stroken met elkaar. Bij jouw vriendin is dat niet zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174165535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:23 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

We bellen elkaar vaak en willen kinderen samen.
Ik ben soms wat onzeker maar niet in die mate dat ik wakker lig van dit soort posts.

Eigenlijk komt er geen antwoord op de oorspronkelijke vraag.
Gaat JOUW vriendin vaak (wekelijks) zonder je uit met mannen? En hoe voel je je daarbij.
heeft je vriendin geen vriendinnen?
pi_174165590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:16 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Laten we er vanuit gaan dat je vriendin 30 000 euro krijgt om 8 maanden mee te doen. Dat het dus niet haar wens was, maar ze doet wel mee.

Ik denk dat heel veel mensen zich zorgen zouden maken ongeacht het motief. Maar er zijn er o zo weinig die het toegeven. Wel graag labels plakken

Mijn stelling is eigenlijk dat je iemand kan vertrouwen, maar toch niet graag hebt dat de persoon langdurig wordt blootgesteld aan mensen die jullie relatie stuk willen.
De hypothese neigt wat te verzanden in semantiek. Maar soit, ik wil best erkennen dat in sommige gevallen "wil" valt af te kopen door middel van een geldbedrag.

Je spreekt over drie belanghebbenden. De vertrouwende, degene die wordt vertrouwd en externe invloeden die het vertrouwen in degene die wordt vertrouwd kan schaden. Op dit moment is het vertrouwen van jou in degene die wordt vertrouwd blijkbaar afhankelijk van (mogelijke / het succes van) acties vanuit de omgeving. Daarmee erken je dat degene die wordt vertrouwd vatbaar is voor acties van buitenaf waarmee het vertrouwen wordt geschaad. Dat is "vertrouwen onder voorwaarde" en wel -jouw- voorwaarden. De essentie van vertrouwen is juist dat dit onvoorwaardelijk wordt gegeven / is. Vertrouwen wordt al helemaal niet gegeven onder voorbehoud van degene die het uitreikt. Iemand zou het vertrouwen wel onder voorbehoud kunnen accepteren. ;)

Dit is misschien net even te cryptisch, maar vind het even prima zo. Ik herken je hypothese wel vanuit mijn tienerjaren hoor. Maar het is een vals gevoel, zowel van veiligheid als van onveiligheid. Jouw persoonlijke veiligheid hoort niet afhankelijk te zijn van een ander denk ik. It's all in your head. Kan je hier iets mee?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2017 16:10:51 ]
pi_174165722
Je komt onzeker/jaloers over.
pi_174165937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, mijn vriendin gaat vaak uit zonder mij, en daar gaan dan weliswaar geen mannen mee, maar ze komt natuurlijk dan wel veel mannen tegen.

So what? Wil je je vriendin in een kooitje stoppen of wat? Jouw vriendin geeft rare signalen af aan jou, mijn vrouw geeft dat niet aan mij, en haar acties en wat ze zegt stroken met elkaar. Bij jouw vriendin is dat niet zo.
Mijn vriendin wordt helemaal niets verboden dus laat dat kooitje maar achterwege.
Rare signalen zie ik niet. Enkel dat ze vroeger beweerde dat hij wat geprobeerd had en nu niet meer.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:01:38 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174166033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:57 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Mijn vriendin wordt helemaal niets verboden dus laat dat kooitje maar achterwege.
Rare signalen zie ik niet. Enkel dat ze vroeger beweerde dat hij wat geprobeerd had en nu niet meer.
Ah, je ziet geen rare signalen? Waarom is dit topic er dan?

Je kunt je hier wel hard proberen het laatste woord te hebben, maar dat verandert niks aan de realiteit dat jouw vriendin straks 8 maanden zonder jou in het buitenland zit, en daar elke dag een andere piemel kan uit proberen als ze dat wil, en er is helemaal niets wat jij daar aan kunt veranderen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:07:57 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_174166136
En wat ga je zelf die 8 maanden doen? Elke vrouw uit de weg omdat dat anders jouw Temptation is?
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:36:48 #87
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174166623
Een dame iets verbieden brengt alleen maar schade op, zoals eerder gezegd hierboven is haar vertrouwen het enige wat je kan doen. Als ze ineens na die avond stappen een paar dagen lang geen seks met je wil terwijl dat normaal wel ter spraken is dan zouden er bij mij wel vraagtekens komen.
pi_174167556
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat maken zijn intenties uit wanneer je vriendin er niks mee doet?

En als een van je vrienden ooit een hele leuke relatie krijgt met een meisje waar jij 5 jaar geleden mee hebt staan zoenen tijdens het uitgaan is het dus einde vriendschap of dag relatie?
dit lees je wel vaker, maar als iemand echt zn best zou doen om haar te versieren, vind ik dat behoorlijk respectloos naar hem en naar de relatie toe.
Dat heeft niet eens met ver- of wantrouwen te maken, maar met respect en een ander (of de relatie) serieus nemen.
compact en kleverig.
pi_174167587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit lees je wel vaker, maar als iemand echt zn best zou doen om haar te versieren, vind ik dat behoorlijk respectloos naar hem en naar de relatie toe.
Dat heeft niet eens met ver- of wantrouwen te maken, maar met respect en een ander (of de relatie) serieus nemen.
Ik vind het eerder raar vanuit haar oogpunt, waarom zou je met iemand omgaan die jouw relatie niet respecteert en die totaal andere intenties heeft dan jezelf hebt.
pi_174167592
Maak je niet druk, als het uitgaat vergaat de wereld ook niet. Gezien dit topic denk ik dat de relatie die 8 maanden niet gaat overleven.

Mijn vriendin gaat dagelijks om met andere mannen en ik denk dat ze haar allemaal willen versieren.
pi_174168118
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit lees je wel vaker, maar als iemand echt zn best zou doen om haar te versieren, vind ik dat behoorlijk respectloos naar hem en naar de relatie toe.
Dat heeft niet eens met ver- of wantrouwen te maken, maar met respect en een ander (of de relatie) serieus nemen.
Respect of respectloos vind ik altijd zo'n vage term. Het komt op mij over als een schot hagel wanneer blijkt dat het onderliggende probleem niet of slecht benoemd kan worden terwijl degene die de term gebruikt nog wel even een graantje genoegzaamheid wil meepikken.

Als iemand zijn dromen wil najagen dan moet diegene dat lekker doen. Graag zelfs, ik wil niemand daarin belemmeren. Ik zou dat respectloos kunnen vinden (vind ik niet, eerder bevestigend) maar dan nog is dat iets dat mij en mijn partner absoluut niet raakt. Het is een classificatie waar ik helemaal niets mee kan. Respectloos geeft enkel aan dat de verwachtte hoeveelheid ontvangen respect niet overeenkomt met wat er werkelijk gegeven wordt. Op dat moment ben je respect aan het eisen. Uiteindelijk is respect iets dat je vergaard en zeer zeker niet eist.
pi_174168578
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:51 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Respect of respectloos vind ik altijd zo'n vage term. Het komt op mij over als een schot hagel wanneer blijkt dat het onderliggende probleem niet of slecht benoemd kan worden terwijl degene die de term gebruikt nog wel even een graantje genoegzaamheid wil meepikken.

Als iemand zijn dromen wil najagen dan moet diegene dat lekker doen. Graag zelfs, ik wil niemand daarin belemmeren. Ik zou dat respectloos kunnen vinden (vind ik niet, eerder bevestigend) maar dan nog is dat iets dat mij en mijn partner absoluut niet raakt. Het is een classificatie waar ik helemaal niets mee kan. Respectloos geeft enkel aan dat de verwachtte hoeveelheid ontvangen respect niet overeenkomt met wat er werkelijk gegeven wordt. Op dat moment ben je respect aan het eisen. Uiteindelijk is respect iets dat je vergaard en zeer zeker niet eist.
ok
compact en kleverig.
pi_174168628
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit lees je wel vaker, maar als iemand echt zn best zou doen om haar te versieren, vind ik dat behoorlijk respectloos naar hem en naar de relatie toe.
Dat heeft niet eens met ver- of wantrouwen te maken, maar met respect en een ander (of de relatie) serieus nemen.
ja maar dat zit dan toch in je gevoel naar die kerel en niet in het gevoel naar je partner lijkt me

Ik denk dat veel mensen dat soms in eerste instantie wel fout 'sturen' want met die partner kun je er ruzie over maken in de auto naar huis, met die kerel niet
Als je snapt wat ik bedoel
pi_174169458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Vertrouwen in niet black and white. Als jij gelukkig getrouwd bent, een goed seksleven hebt en 3 kinderen hebt, betekent dat volgens mij nog niet dat jij graag hebt dat je vrouw uitgaat met een bende kerels die in het verleden haar probeerden te versieren.

Ten minste, dat denk ik.

Ik open het topic omdat ik deze dynamiek bij mijn eigen vrienden nooit zie.
Daar komen kerels die wat probeerden in het verleden er ook niet in
Maar zelfs toen ze single was ging ze dus blijkbaar niet in op hun avances, waarom zou ze er dan nu ineens wel op in gaan?
pi_174169772
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar zelfs toen ze single was ging ze dus blijkbaar niet in op hun avances, waarom zou ze er dan nu ineens wel op in gaan?
Hoezo zou ze er niet op in zijn gegaan. Dat is niet uitgesloten. Denk dat TS gewoon een vermoeden heeft en daarom 1 gozer niet mag, omdat hij weet dat hij het type van zijn vriendin is.
pi_174169927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:02 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hoezo zou ze er niet op in zijn gegaan. Dat is niet uitgesloten. Denk dat TS gewoon een vermoeden heeft en daarom 1 gozer niet mag, omdat hij weet dat hij het type van zijn vriendin is.
Nou hij zegt dat die jongens 'iets geprobeerd hebben' en niet dat ze 'iets met hen heeft gedaan'..
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:30:34 #97
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174170391
Mensen die zeggen dat ze het niet erg vinden! Dat is gelul.

1. Een vrouw kan wel voor je gekozen hebben maar kan ook buiten de deur eten. Wat vaak gebeurd net als andersom.

2. Het is bewezen dat mannen en vrouwen buiten relatie om geen goede vriendschap kunnen hebben. Heb ik wel over hetero mannen en vrouwen. Uiteindelijk komt er gevoel of sex gedachte bij. Iemand met een beetje geluk heeft een soort friends with benefits relatie.

En met geen goede vriendschap bedoel ik niet dat ze geen vrienden kunnen zijn maar meer en 1 op 1 vriendschap
God doesn't help stupid!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:38:20 #98
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174170529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:41 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Weer zo black and white. Wel vertrouwen of niet vertrouwen.
Vertrouwen groeit door ervaringen die mensen samen hebben, en daar hebben we er een hele hoop van. Maar we kunnen elkaar soms maanden niet zien in nu zelfs meer dan een half jaar.

Ik vind het erg kort door de bocht om te stellen dat je iemand niet vertrouwt omdat je niet graag hebt dat die persoon omringd is door mensen met andere intenties. Zeker als je elkaar zo lang niet kan zien.
Hoe moet dat dan als er op haar werk een man is die haar wel over het bureau heen zou willen leggen?
Of tijdens het uitgaan met mensen die niet met haar willen wippen, maar anderen daar dat wel willen? Of die vriendelijke buurman die helpt wat te sjouwen, maar die geen nee zou zeggen als ze zich aanbied?

Is het niet een schijnveiligheid voor jezelf creëeren door die enkele man waarvan je denkt dat hij haar zou willen wippen weg te houden? Want de werkelijkheid is dat als je vriendin een normale vrouw is er elke dag mensen om haar heen zijn die haar wel in bed zouden willen hebben. En ze regelmatig mensen tegen komt die extra lief naar haar lachen omdat ze denken heel misschien zo wel een kans te maken.

Die ene man weghouden lost dus niets op, voor hem 10 anderen. Op het werk, in de buurt, tijdens het uitgaan, in de supermarkt en ga zo maar door.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174170708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:30 schreef Terminuz het volgende:
Mensen die zeggen dat ze het niet erg vinden! Dat is gelul.

1. Een vrouw kan wel voor je gekozen hebben maar kan ook buiten de deur eten. Wat vaak gebeurd net als andersom.

2. Het is bewezen dat mannen en vrouwen buiten relatie om geen goede vriendschap kunnen hebben. Heb ik wel over hetero mannen en vrouwen. Uiteindelijk komt er gevoel of sex gedachte bij. Iemand met een beetje geluk heeft een soort friends with benefits relatie.

En met geen goede vriendschap bedoel ik niet dat ze geen vrienden kunnen zijn maar meer en 1 op 1 vriendschap
bewezen ja? Hoe dan?
pi_174170795
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:45 schreef Allures het volgende:

[..]

bewezen ja? Hoe dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:30 schreef Terminuz het volgende:
Mensen die zeggen dat ze het niet erg vinden! Dat is gelul.

1. Een vrouw kan wel voor je gekozen hebben maar kan ook buiten de deur eten. Wat vaak gebeurd net als andersom.

2. Het is bewezen dat mannen en vrouwen buiten relatie om geen goede vriendschap kunnen hebben. Heb ik wel over hetero mannen en vrouwen. Uiteindelijk komt er gevoel of sex gedachte bij. Iemand met een beetje geluk heeft een soort friends with benefits relatie.

En met geen goede vriendschap bedoel ik niet dat ze geen vrienden kunnen zijn maar meer en 1 op 1 vriendschap
Over je tweede punt zijn er al duizende topics overgemaakt.. Het komt altijd neer op een helft die schreeuwt dat dat echt niet gaat en een andere helft die zegt dat het wel gaat..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')